GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

Hotel Caraiman... face parte din categoria care fac de ras turismul romanesc. Este hotelul care te ajuta sa te hotarasti sa nu iti mai petreci concediu in tara.
Sa incep:
La intrare in parcare te intampina un nene care nu are niciodata locuri de parcare si care te indeamna "politicos" sa vi la 6 ca atunci sa face cazarea. Daca nu e la poarta il gasiti la bodega de peste strada.
La intrare in hotel dai de vestita mutra acra a receptionerei.
Te duci in camera. Aer conditionat si frigider cica. Aerul conditionat e o chestie bagata in usa de la balcon, format dintr-un singura bucata, fara telecomanda si care face un zgomot ca de tractor.
Frigiderele sunt pe post de mobilier pentru ca nu racesc. Am luat de la alta camera un frigider mic in locul celui din camera mea, dar degeaba. Am "vorbit" apoi cu camerista (in stil romanesc) sa-mi faca rost de un frigider mare cum vazusem in alte camere care aveau usa larg deschisa... (?? ). A trebuit sa car de la parter un astfel de frigider, care bineinteles era plin de mucegai si am stat o ora sa-l scot cat de cat la lumina.
Pe balcon si la baie... paienjeni.
Prosoapele ne-au fost schimbate o singura data si asta la insistentele nostre.
Cu mop-ul nu s-a dat nici macar o singura data in camera in 7 zile.
Lenjeria nu a fost schimbata nici o data.
Camerista venea doar si lua gunoiul.
Peretii erau ca la casa bunicii cu crapaturi si umflaturi.
Or fi doar 2 stele si zici sa nu ai pretentii... dar multe tin de bunsimt.
Le doresc si daca o tin asa... au toate sansese, sa aiba vara clienti cati au si iarna.
Trimis de redbleau in 17.08.09 11:35:01
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (redbleau); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.26369800 N, 28.61773300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
La care hotel va referiti de 2-3*?
Of, domne, eu merg anul asta la hotel caraiman3***, pe 4septembrie pana pe 10 septembrie. si din cate am inteles la comentarile de pe saitul acesta ca ar fi nasol dar la care caraimna va referiti la caraiman de 3stele sau de 2stele... va rog crei care ati fost la hotel cariamna de 3stele puteti sa ma contactati la id: delynika.
va rog vreu sa vb cu cnv pana joi...
Stimabile, nu inteleg de ce si Dvs., ca multi altii, de altfel, va plangeti de insectele existente pe balcoanele camerelor hotelurilor. La urma urmei, cine poate controla natura? Cu atat mai mult cu cat vorbim despre un hotel situat pe partea lacului.
Inteleg perfect nemultumirea Dvs. referitoare la camere, curatenie sau orice alte aspecte care tin, intr-adevar, de managementul hotelului. Dar nu va asteptati sa stea cineva pe balconul camerei Dvs. cu insecticidul in brate 24/24.
@Visitor:
”Stimabile, nu inteleg de ce [... ] va plangeti de insectele existente pe balcoanele camerelor hotelurilor. [... ] Dar nu va asteptati sa stea cineva pe balconul camerei Dvs. cu insecticidul in brate 24/24.
Unde s-a plâns omu' ăsta de insecte? a scris doar asta:
”Pe balcon si la baie... paienjeni.
... și cu siguranță nu se referea la insectele păianjeni, ci la plasele pe care aceștia le lasă în urmă, care adună praf, mizerie și chiar alte resturi de insecte rămase de la 'mesele' proprietarilor. Păianjenul în general e o ființă discretă, rar iese la iveală dacă simte mișcare în preajmă. Așadar, referitor la mizeria produsă de către păianjeni, dar necurățată de către personalul cu atribuțiuni în domeniu, ai vreun comentariu?
@Dragos: Probabil ca ar fi specificat aspectul pe care l-ai mentionat. Si, da, am si un comentariu referitor la personalul hotelier neglijent. Comentariu pe care, de altfel, l-am mentionat in prima instanta - aceste lucruri tin de managementul hotelului, de cum este instruit si indrumat personalul si, evident, unde exista mizerie in camere si unde turistul este tratat cu insolenta, in mod nejustificat (spun "nejustificat" intrucat, dupa cum bine stim cu totii, in aceasta mirifica societate, standardele minimale ale bunului-simt nu sunt intotdeauna respectate - chiar si clientul poate da dovada de anumite modele comportamentele inadecvate), atunci este clar ca acel loc necesita "reparatii" ale personalului. Acesta este exact comentariul postat anterior, insa, de aceasta data, l-am explicat putin mai clar, fiindca se pare ca nu oricine il poate intelege in forma lui simpla. Cam asa stau lucrurile cu oamenii "porniti", ca sa vorbim romaneste O seara buna!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2019 Mai este de lucrat !!! — scris în 09.10.19 de Evellyna din REşIţA - nu recomandă
- Aug.2019 Dezamagire maxima! — scris în 11.08.19 de mariana727272 din TG OCNA - nu recomandă
- Jul.2018 HORROR — scris în 22.07.18 de Madalinacochino din BRAILA
- Aug.2017 Dezamagitor — scris în 16.08.17 de mihaileu din DEVA - nu recomandă
- Sep.2015 Conditii proaste de cazare — scris în 07.10.15 de And2 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2014 Slab foarte slab — scris în 04.09.14 de Alex321 din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2014 Cu calm — scris în 20.08.14 de anto_mih din BUCURESTI - nu recomandă