ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.01.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj - Napoca
ÎNSCRIS: 07.01.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2011
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Revelion

TIPĂREȘTE

Impresionanta locatia, aproape de partie, camere spatioase si curate, administratorul cabanei foarte amabil! Am inchiriat toata cabana pt. Revelionul 2012.

GRUPUL NOSTRU A FOST FORMAT DIN 23 DE ADULTI DE 30-40 DE ANI SI 3 COPII DE 5-7 ANI.

Toate frumoase in corespondenta telefonica si scrisa de la rezervarea sejurului, stabilirea mesei in regim demipensiune si a meselor festive de Revelion si 1 ianuarie si prima intalnire la fata locului.

CAZAREA: ireprosabila! La partea de curatenie mai pot lucra, insa tinand cont de faptul ca nu au camerista/femeie de serviciu, iar administatorul impreuna cu un ajutor pregatesc si camerele pt. clienti... eu zic ca e suficient!

De fapt administratorul e un fel de "superman multifunctional": cabanier, receptioner, femeie de serviciu, barman, ospatar... bucatar!

Surpriza insa dupa ce ne-am cazat la capitolul SERVICII!

BUCATARIA:

Administratorul si 1 ospatar recent angajat deserveau restaurantul, a carui capacitate maxima este de 60 de locuri, iar la bucatarie 1 singur bucatar, in situatia in care din restaurant se comandau 10-20 de feluri de mancare simultan! TOTAL DEPASITI DE SITUATIE! Pt. masa de pranz - contra cost- asteptam 1-3 ore, si eram intrebati pe rand de ospatar, bucatar, administrator si patron daca ni s-a luat comanda... ! Vedeam cum la alte mese veneau clienti de pe partie, se asezau iar dupa mult timp de asteptare se ridicau si paraseau restaurantul total nemultumiti. Ne-au creat impresia ca nu exista deloc comunicare in conducerea cabanei si intre admin/patron si personal. Bucatarul nu stia ce a decis administratorul, iar administratorul nu era informat ce avea in plan patronul. Ne trezeam ca dupa 1 ora de asteptare ne informau ca nu mai exista ciorba... :(

Din pacate proasta coordonare, managementul cu neprofesionalism si interventia patronului (Alex) se rasfrange pe deplin asupra serviciilor prestate. Respectul pentru clientii cazati, care platesc sejururi si care servesc si masa in incinta restaurantului lipseste total!

Restaurantul si barul aflate in aceeasi incapere sunt mereu ticsite de prietenii zgomotosi ai proprietarului & comp. Se bea, se fumeaza enorm de abia te vezi prin fum si se chefuieste pana dimineata... pe ritmuri rock altenativ, care iti cam taie pofta de somn chiar si la ultimul etaj!

MANCAREA: Se poate si mai buna. Portii mici, servire mult prea tarzie... Cu exceptia micului dejul in regim bufet, de fiecare data ne-am ridicat flamanzi de la masa sau nemultumiti.

ATMOSFERA DE REVELION A FOST GROAZNICA. Ni s-a promis ca vom fi doar GRUPUL NOSTRU SI COPII (facea parte din oferta de inchiriere a cabanei) + o masa de 10 prieteni ai proprietarului. Si ne-am trezit la un moment dat cu inca cel putin 30 de tinerei categoria 20 de ani, agitati, alcoolizati si care ne priveau ostentativ! Si-au adus si un dj care a inceput sa mixeze muzica de club, house-rock alternativ, intr-o atmosfera de zgmotot si fum insuportabila. Nu am mai suportat la un moment dat si i-am cerut lui Alex (proprietarul) sa-i pofteasca afara, sa ne lase sa ne distram in stilul nostru si cu muzica noastra si sa ne respecte in acest fel! I-a mutat... pe hol cu tot cu sticle, fum, betie, dj si zgomot, astfel incat pana la 8 dimineata nu s-a putut dormi in cabana... Vibrau peretii de atata zgomot! Si va dati seama ca aveam si cei 3 copilasi cu noi. Revelion ratat, intr-un cuvant!

A compensat zapada din belsug si atmosfera superba de iarna de afara...

Ca o concluzie: LA CAPITOLUL SERVICII, PROFESIONALISM SI RESPECT PT. CLIENTI BAIETII DE LA ART MAI AU MULTE DE INVATAT! In afaceri si implicit in turism, ca sa fii respectat trebuie sa respecti clientii la randul tau!

Felul in care esti tratat, pe BANII TAI, dezamageste si te face sa crezi ca doar tinereii zgomotosi prieteni ai proprietarului, agitatia si distractia lor conteaza la ART.

Tu doar esti un instrument care dai bani pt. distractia altora, iar cand indraznesti sa atragi atentia ca esti nemultumit... esti privit cu rautate si considerat capricios!

Va recomand daca ajungeti pe la Art, sa nu uitati LECITINA pt. personal ca prea uita inclusiv unde si-au notat ce fel de ciorba ati comandat, DISTONOCALMUL pt. dvs. si DOPURI PT. URECHI ca sa puteti dormi... in ritmurile nebune & afumate ale chefurilor din fiecare noapte!

Partea frumoasa: in starea totala de confuzie, haos si mahmureala de la bar s-ar putea sa uite baietii sa va incaseze bautura... !!! :)

In rest, LA MULTI ANI... SI SA AUZIM CA ROMANIA CRESTE SI INVATA LA CAPITOLUL PROFESIONALISM, RESPECT & SERVICII!


[fb]
---
Trimis de Frostinu in 08.01.12 01:17:11
Validat / Publicat: 08.01.12 08:54:47
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2310 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Frostinu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14150 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster
[08.01.12 08:54:32]
»

@Frostinu: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

adri-nico
[08.01.12 16:50:08]
»

Bine ca ti-ai pastrat umorul.

FrostinuAUTOR REVIEW
[08.01.12 18:07:17]
»

@adri-nico: Ce ne-om face fara umor in situatii dintr-astea???

In fond... am avut zapada de poveste, copii zglobii si veseli dupa noi si... un timp de aur impreuna cu prietenii dragi & familia cateva zile la cabana (sau mai precis si in afara ei) ! Ca n-am avut mancare si atmosfera de Revelion pe masura banilor dati... din pacate nu este nici prima & nici ultima data cand se intampla in Romania.

Sper doar sa fie o lectie postarea mea, atat pt. turisti cat si pt.comercianti, si... poate invatam!

Numai respectandu-ne unii pe altii vom progresa si ne vom civiliza.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adri-nico, Frostinu
Alte impresii din această RUBRICĂCabana Art Vartop:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043771982192993 sec
    ecranul dvs: 1 x 1