GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ajuns la hotel printr-o agentie de turism care abia dupa foarte multe insistente si telefoane si de partea mea si a hotelului a binevoit sa vireze banii in contul hotelului doar cu o zi inainte de check-in.
O data ajunsa, dupa ora 12, receptionista a avut o atitudine sfidatoare spunandu-mi sec ca check-inul era dupa ora 14, cu toate ca o informasem in prealabil ca venim de departe de la peste 6 ore distanta (impreuna cu mama varstnica), check-outul era de la 11 si mai mult ca sigur aveau cel putin o camera gata cand am ajuns. Cu toate astea, m-a invitat sa lasam bagajele la receptie si sa ne facem de treaba pana la ora 14. Obosite si neavand optiuni, ne-am hotarat sa luam pranzul la restaurantul de la subsol.
La restaurant nu era nimeni, nici macar ospatarul care dupa minute bune de asteptare si dupa ce receptionista l-a cautat peste tot a aparut intr-un sfarsit fara sa salute sau sa-si ceara scuze. Am comandat doar mâncare vegetariana, care a durat o vesnicie pana a fost adusa timp in care o musca ne-a tinut companie. Cand i-am atras atentia ospatarului cu privire la musca, a ras si si-a vazut de treaba.
In sfarsit, cu toata asteptarea, am terminat prânzul chiar la ora 14 si ne-am intors la receptie. Am solicitat o camera pe spate, mai putin zgomotoasă, dar am fost refuzate. Angajata avea o camera gata, dar a tinut sa ne spuna ca mocheta abia ce fusese spalata si nu se uscase inca. Evident ca mocheta nu era o problema la acea ora si ne-am instalat imediat. Camera am gasit-o curata si spatioasa, dar baia foarte ingusta si aproape inconfortabilă. Pe timpul noptii, zgomotul de la masini era destul de puternic si cu greu puteam adormi.
Dupa cateva ore de odihna, am plecat prin Predeal, iar la intoarcere mocheta cu pricina incepuse sa miroasa cu toate ca tinusem geamul deschis. A doua zi, mirosul era si mai greoi, dar am decis sa lasam geamul deschis in continuare si am plecat la micul dejun. Mancarea era destul de variata, nu foarte prezentabila si cu etichetele amestecate. Fiind primul mic dejun am trecut insa cu vederea. In zilele urmatoare, ne-au fost servite absolut aceleasi feluri de mancare la masa de dimineata, care chiar daca se terminau destul de repede, nu toate erau inlocuite.
Pranzul, care ne fusese vandut fortat de agentie, s-a dovedit foarte limitat si costisitor. Multe feluri lipseau din meniu, iar cele disponibile durau cel putin jumatate de ora sa fie aduse cu toate ca eram in continuare singurele cliente la ora pranzului. Mesele erau cu firimituri, iar tacamurile erau aduse doar la cerere. Ospatarul nu cunostea bine nici meniul, nici alte informatii pe care i le ceream si ne-a poftit sa ne adresam receptiei. La receptie, ne-am confruntat cu aceeasi atitudine, receptionera invitandu-ne sa trecem mai tarziu pentru răspunsuri.
Spa-ul e o singura incapere pentru masaj, sauna, salina si cromoterapia sunt in aceeasi camera, salina insemnand doar doi pereti ticsiti cu bucati de sare, iar cromoterapia - cateva mici tablouri pictate abstract pe o jumatate de perete.
In ziua plecarii, am anuntat la receptie ca urma sa plecam in 10 minute pentru a le oferi timp sa verifice camera si minibarul si ca aveam un microbuz de prins, deci nu aveam timp de pierdut. Cand ne-am intors cu bagajele, nu mai era nimeni la receptie si a trebuit sa ma adresez restaurantului pentru a-l gasi pe individul de serviciu. Cand a aparut, ne-a solicitat sa achitam taxa obligatorie de salvamont, dar ca nu poate sa ne dea si bonul fiscal intrucat nu stia sa opereze casa de marcat. S-a oferit in schimb sa ni-l trimita pe e-mail si cand am acceptat, a sunat pe altcineva sa-l instruiasca sa scoata bonul singur. Toata operatiunea a durat cateva minute bune cand noi trebuia sa fi plecat deja.
In concluzie, nu vom reveni la acest hotel care e destul de cochet si bine amplasat, dar e foarte costisitor, iar personalul e lipsit de amabilitate si bun gust.
Trimis de Kaiiria in 11.08.16 18:03:50
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Kaiiria); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.50880800 N, 25.57389400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Nu mai mă cazez in Predeal, nu ai ce să fac aici vara — scris în 22.08.23 de GABYY din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Fresh Air ???? — scris în 17.08.22 de Mirinda din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 A fost super — scris în 07.06.22 de Georgeta2022 din ROMâNIA - RECOMANDĂ
- Sep.2021 Dezamagire totala — scris în 18.09.21 de ux122567 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2021 Oribil!! Nu recomand hotelul Bulevard!! — scris în 24.07.21 de ux121195 din BUCURESTI - nu recomandă
- Sep.2020 Cam dezamagitor — scris în 15.11.20 de cris202 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2019 O mica vacanta la Hotel Bulevard — scris în 25.08.20 de ux117101 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ