ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.01.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 06.08.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
DEC-2020
DURATA: 2 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 13
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 48 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Atunci când peisajul e minunat, dar nu face chiar totul...

TIPĂREȘTE

Am fost cazat două nopți la Hotel Bucegi, la finalul anului trecut. Am vrut să evit Crăciunul, dar și Revelionul, așa încât am ales perioada „neutră” , 28-30 decembrie.

Știam destul de bine resortul. Am fost de câteva ori, în ultimii ani, atât în plimbări de o zi, cât și un pic mai lungi. Investiția este absolut remarcabilă, mai ales că, din câte știu, este o afacere de familie, inclusiv drumul de acces de la Cheile Grădiștei și până la Fundata fiind realizat în regim privat.

Știam, așadar, la ce să mă aștept. Peisajul este perfect, zona este ideală pentru relaxare, iar dacă ai și norocul să găsești zăpadă (ce ciudat suna asta în miezul iernii!), atunci cadrul este de-a dreptul idilic.

În același timp, știam și că serviciile nu sunt ceva „uau” , dar la fel de adevărat este că, atunci când te ajută toate celelalte, poți închide ochii și trece peste anumite mărunțisuri.

Din păcate, însă, mi-am dat seama că, în ciuda potențialului enorm pe care îl are resortul, modul în care este condus pare deficitar. Din punctul meu de vedere, e clar că afacerea merge doar din inerție, bazându-se pe renumele căpătat de-a lungul anilor. În rest, serviciile au rămas la nivelul de acum mult timp. Nu, însă, și prețurile!


despre SERVICII

Cazarea s-a făcut rapid și fără probleme. E drept, nici resortul nu părea a fi foarte aglomerat, dar cert este că am primit camera imediat după sosire.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Aici ar fi de discutat! Am fost pentru a patra oară la Hotel Bucegi, începând din 2017 încoace, și, în afară de creșterea treptată a prețului de cazare, nu pot să spun că am simțit vreo altă modificare. Ba, din contră, în ceea ce privește condițiile de cazare.

Știu, din experiențele anterioare, că toate camerele au câte trei paturi (cel puțin așa cred). L-am plătit, din start, și pe cel de-al treilea, iar singura lenjerie pe care am găsit-o pentru el a fost, în dulap, o pilotă ponosită și o pernă jerpelită.

Mai știu și că internetul WiFi nu mai este, de ceva ani, un lux în hotelurile din România, ci o prezentă constantă și absolut firească. La Hotel Bucegi lipsea cu desăvârșire, iar atunci când am cerut un cod de acces pentru rețelele disponibile (erau câteva), mi s-a spus că niciuna nu funcționează. Nu mai țin bine minte exact, dar parcă nici la vizitele din anii anteriori nu exista internet wireless. E drept, asta nu mai e o mare problemă în ziua de azi, datele mobile fiind arhisuficiente în condițiile în care rețeaua de telefonie are o acoperire ok acolo, dar lipsa WiFi este, totuși, un minus pentru un hotel care se respectă. Despre televizor, telecomanda antică și calitatea îndoielnică a recepționării semnalului TV (analog, probabil), nici nu mai are rost să discutăm...

Tot la fel, mă gândesc că un hotel care îți ia aproape 100 de euro pe noaptea/cazare ar trebui să-ți ofere, poate, ceva mai mult decât un săpun minuscul (care mirosea a Cheia de pe vremuri, petru cei care își mai aduc aminte) și un tub la fel de mic de gel de duș (același miros greu de suportat). Produse de cea mai slabă calitate, și care dacă dau timpul înapoi, din nou, sunt absolut neschimbate din 2017 încoace, adică de la prima mea cazare aici.

Evident, știu și că un hotel de trei stele nu trebuie să-ți ofere, neapărat, papuci/halat, dar, iarăși, dacă aducem în discuție tariful...

Pot părea mărunțișuri, dar sunt mici detalii care fac, în opinia mea, fac diferența.

Altfel, curățenia ok, căldura ok!


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Iarăși, n-am sesizat nicio schimbare, raportându-mă la vizitele din ultimii patru ani. Meniul este același, prețurile parcă o idee mai sus (dar asta e firesc), calitatea mâncării în regulă, fără să te dea pe spate. Personalul amabil, servirea ok, deși, în două rânduri, mi s-a întâmplat ca ospătarul să uite să-mi aducă în totalitate ceea ce am comandat (asta e, se mai întâmplă, nu e o mare problemă).

Micul dejun servit în condițiile actuale, bufet la care clienții nu aveau acces, ci un fel de „împinge tava” : spuneai ce vrei, ți se punea în farfurie, plecai la masă. Mici probleme cu aglomerația, pe ora de vârf (9.30-10.00).

Alt aspect pozitiv este acela că aveau prioritate în restaurant clienții cazați în complex.

Iar servirea la pachet, iarăși o altă „direcție” trasată de pandemie, ireproșabilă, în caserole sigilate, astfel încât produsele să nu-și piardă proprietățile termice.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Aici nimic de comentat. Oricine a ajuns, cel puțin o dată, la Fundata s-a îndrăgostit iremediabil de peisaj. Iarna, vara, cu sau fără zăpadă, zona este, din acest punct de vedere, o minunăție.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Câtă vreme te duci în mijlocul iernii la Fundata, e clar că speri să ai zapadă. Anul astă deloc, așa încât, automat, s-au redus considerabil și posibilitățile de distracție!

Există o pârtie pentru schi (mică, dar există), o alta pentru începători, una pentru săniuș (foarte mică, înghesuită între niște garduri de protecție), o pistă de tubbing (mai mult ca să fie, pare să se apropie de ieșirea din uz), un teleski și o bandă de urcare, folosită de cei care se dau cu sania și cei de la tubbing.

Pârtiile - acoperite cu un amestec de zăpadă artificială și, cel puțin în cazul celei de sănius, noroi, zăpada naturală cred că se dusese de mult. Costul, însă, pe măsură: 50 lei/zi ca să închiriezi o sanie (obligatoriu pe pârtie se intra doar cu sania lor, iar ziua se încheie la ora 16.00); 15 lei tura de tubbing (30 lei - 2 ture, 60- 3 ture); nu știu prețurile pentru ski (parca 10 lei urcarea, dar nu bag mâna în foc!).

Tot la pârtie, am văzut că se plătește parcarea pentru cei care vin din exterior, 20 lei/zi. Nu știu, însă, dacă există și vreo limită de timp în care să nu trebuiască să plătești, de genul am intrat, am văzut, nu mi-a plăcut, am plecat. Asta în ideea în care atunci ajungi la barieră nu ai de unde să ști ce și cum e pe pârtie și dacă merită să rămâi.

Altfel, în mod normal, complexul beneficiază de un fel de complex spa (o mica piscina interioară și, parcă o saună), închis însă în această perioadă, din cauză de pandemie. Știam și am înțeles asta, dar nu am înțeles de ce managerii complexului nu au căutat să compenseze, în vreun fel, această lipsă și în tariful practicat pentru cazare!

În rest, nimic altceva de făcut! Masă, plimbare, pârtie cât și cum se poate, și cam atât. A! Și dacă nu vreți să bateți drumul până în prima localitate apropiată cu un magazin, mergeți cu tot ce credeți că aveți nevoie după voi (țigări, apă, cosmetice, ronțăieli, etc). În resort nu există absolut nicio posibilitate să-ți cumperi ceva din toate acestea (sau dacă există, atunci nu am găsit-o eu, și îmi cer scuze!). Chiar nu înțeleg de ce, de atâția ani, nu investesc și în deschiderea unui mic magazin cu mărunțișuri de genul asta...


[fb]
---
Trimis de ionutp in 09.01.21 15:28:58
Validat / Publicat: 09.01.21 16:44:01

VIZUALIZĂRI: 3877 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ionutp); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21400 PMA (din 17 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [10.01.21 14:06:09]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂBucegi Hotel [Complex Cheile Grădiştei]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054127931594849 sec
    ecranul dvs: 1 x 1