ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 13.08.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
25.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nerecomandat

TIPĂREȘTE

Am calatorit la inceputul lunii august cu familia la Eforie Nord si am avut o rezervare la Hotel Belona.

Exteriorul hotelului arata dragut, avand forma unui vapor, iar partea buna ii ca au si locuri de parcare, deoarece statiunea Eforie Nord este foarte aglomerata.

Acum incepe adevarata parte a evenimentelor: am ajuns in jurul pranzului la hotel, iar sotia mea impreuna cu fiica noastra de 2 ani au mers la restaurant pentru a cumpara o supa. Sotia a vorbit cu chelnerul, daca este posibil sa ne aduca supa in camera (eu in acest timp duceam bagajele in camera). Chelnerul a spus ca este posibil si ne va aduce supa in camera. Eu am coborat din camera si am mers la restaurant pentru a achita supa (supa de pui). La restaurant era o doamna in varsta care se ocupa de incasat si am intrebat-o cat costa supa, iar raspunsul a fost: 6, 8 lei (sase, opt lei). Am lasat 10 lei si am mers in camera si am asteptat supa.

Ulterior am coborat si eu la restaurantul hotelului sa iau pranzul, iar primind meniul m-am uitat la pretul supei de pui, pret: 6 lei.

De ce femeia in varsta a spus ca pretul supei este 8 lei?

Calitatea mancarii si a servirii este foarta slaba.

Erau doi chelneri, o fata si un baiat care de cele mai multe ori povesteau si ignorau clientii.

Camera 108, o camera foarte mica, aproximativ 14 metri patrati, cu un pat pt 2 persoane, patul se vedea ca era vechi, mobila la fel, mocheta era neagra iar mobila maro inchis....

Patul a fost groaznic, deoarece oriunde te asezai sau te miscai, scartaia ingrozitor.

Lenjeria de pat arata curata, dar cand te asezai in pat nu simteai ca era curata.

Cand paseai descult pe mocheta simteai ca ii plina de praf, a fost o senzatie ciudata.

Baia era mica, era murdara iar dupa usa erau cate coji de seminte pe jos.

Cand ieseai din camera, usa trebuia trantita ca sa se inchida...

ACESTA NU ESTE UN HOTEL DE 3 STELE!

Intr-una dintre zile am uitat cheia in camera, am mers jos la receptie si am cerut cheia de rezerva ca sa ne putem lua cheia, iar receptionista ne-a zis ca nu este o cheie de rezerva. Cand am auzit pe moment am avut un soc si am intrebat cum este posibil sa nu aiba o cheie de rezerva pt fiecare camera?

Raspunsul a fost scurt... pai oamenii le mai pierd!

Am rugat-o pe doamna de la receptie sa caute totusi o cheie, iar intr-un final a gasit cheia de rezerva. Camera 108 se pare ca ii singura camera care foloseste cheie, in loc de card de acces si mai cred ca este una dintre camerele care nu a fost modernizata.

Seara zona este foarte zgomotoasa, deoarece fiecare restaurant, terasa au muzica lor ce suna la maxim. Ii nebunie...

Partea buna ii ca am avut vedere la mare.

Aceastea au fost impresiile mele.


[fb]
---
Trimis de georgeserban in 13.08.17 23:46:00
Validat / Publicat: 20.08.17 13:46:03

VIZUALIZĂRI: 3408 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (georgeserban); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[14.08.17 08:09:31]
»

@georgeserban: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

---

Te rugăm să faci totuși un efort și să scrii (și) în română, nu de alta, dar suntem un sait românesc, având 99,99% utilizatori români. Dintre aceștia, majoritatea nu vorbesc limba în care ai scris impresiile, iar dintre cei care totuși o vorbesc, și mai puțini o pot citi (sau scrie).

În forma în care se prezintă acum, articolul nu poate fi publicat.

Mulțumim

PS: Poţi înlocui textul cu traducerea în limba română folosind butonul EDIT IMPRESII.

Scrie te rog un ecou când ai terminat.

webmasterX
[17.08.17 18:51:10]
»

Te rugăm, fă un efort și tradu impresiile în română...

webmaster26
[20.08.17 13:45:40]
»

@georgeserban: Mulțumim pentru colaborare.

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 53&ridAnt=80601

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂBelona Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041179895401001 sec
    ecranul dvs: 1 x 1