ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.06.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Rm Valcea
ÎNSCRIS: 26.06.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
57.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Cel mai prost

TIPĂREȘTE

Este cel mai prost hotel care l-am putut alege.

Am luat prin agenție, cazare cu mic dejun si bonuri valorice pt prânz si cina!

Dragii mei, va anunț ca muriți cu bonurile in buzunar! In restaurant, am cerut o salata de pui. Super complicat! Mi s-a spus ca nu se poate, ca nu au salata verde. Ok. Ma uit in meniu, si aleg peste cu broccoli. Posibil sa nu avem nici broccoli, mi-a zis ospătarul... In fine...

Mi s-a zis ca de maine, se deschide autoservirea si pot mânca acolo, ca voi avea de unde alege. Mancarea era EXTREM de sarata si condimentata. Mentionez ca eram cu copilul in vârsta de 6 ani care nu mănâncă condimentat. Ma întreb pt un copil de un an tot asa mâncare ar fi dat? Mi-au spus apoi, ca pot sa-mi faca pe loc un piept de pui, o pulpa fără condimente. De unde! Intr-o seara, ma duc din nou la masa si le zic sa-mi faca o pulpa de pui. Nu mai avem. Poate dezosată daca vreți. E ok, zic. Dar de unde!!! Tot nu aveau! Nu vreți mai bine un piept de pui? Ba da, zic! Surpriza!!! Nu mai avem nici piept de pui! Pe bune???

Aveti grija ce alegeți pt concediul Dvs, ca eu l-am stricat pe al meu!!!


[fb]
---
Trimis de Lidia 2016 in 26.06.16 21:13:52
Validat / Publicat: 26.06.16 22:21:49
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: Eforie Nord, Hotel Steaua de Mare
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2601 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Lidia 2016); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3599 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster45
[26.06.16 22:21:01]
»

@Lidia 2016: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.

- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.

HotelBelona
[06.07.16 14:49:36]
»

DREPT LA REPLICĂ:

Bună ziua, doamna Lidia G.,

Ne pare sincer rău că experiența în cadrul hotelului nostru nu a fost una plăcută pentru dumneavoastră și familia dumneavoastră. Conducerea a fost informată despre faptul că ați solicitat chiar de la sosirea la recepție preschimbarea bonurilor valorice în bani pe care să îi cheltuiți în exteriorul unității. Cu părere de rău și într-un mod cât se poate de politicos vi s-a explicat că acest lucru nu este posibil. Nu a fost un act de rea-voință din partea noastră, însă politica hotelului nostru nu prevede acest schimb. Suntem siguri că vi s-a explicat destul de clar la momentul la care ați contractat pachetul turistic că bonurile valorice pot fi folosite doar pentru a servi masa in cadrul unității, nicidecum că le puteți preschimba în bani. Aceasta politică este valabilă în cazul oricărui hotel care oferă bonuri valorice de masă. Tindem să credem că neîndeplinirea acestei cerințe a generat nemulțumirea dumneavoastră și critica la adresa hotelului nostru. Deși nu ne stă în fire, am dori totuși să facem apel la memoria dumneavoastră și să vă ajutăm să vă reamintiți că atunci când ne-ați atras atenția că pieptul de pui este prea condimentat pentru fiul dumneavoastră v-am preparat un piept de pui așa cum ați dorit, iar conducerea hotelului, pe care ați contactat-o direct pentru a face sesizare, v-a oferit masa GRATUIT împreună cu desert BONUS tocmai pentru a ne cere scuze, pentru a restabili o relație bună cu dumneavoastră și pentru a vă face să înțelegeți că suntem dispuși să ne mulțumim oaspeții (în limitele bunului simț totuși). De asemenea, conform notelor de plată pe care le-ați achitat reiese că ați primit și salate și orice alte preparate pe care le-ați solicitat. Vă sfătuim ca pe viitor să vă orientați către pachete turistice care întrunesc cerințele dumneavoastră și care vă oferă libertatea de a servi masa cum și unde doriți. Așa vă bucurați și dumneavoastră de o vacanță frumoasă, fără astfel de situații jenante.

Avem foarte mulți turiști mulțumiți de serviciile de masă pe care le oferă restaurantul și autoservirea din cadrul hotelului nostru. Mai mult, autoservirea, care are regim deschis, este frecventată și de turiști din afara hotelului nostru. Dar, cu toate acestea, suntem conștienți că nu putem să fim pe gustul tuturor. În aceste condiții ne cerem scuze și ne asumăm situația. În cazul dumneavoastră, ne-am fi dorit să înțelegeți chiar de la momentul sosirii în hotel, până să aveți contact cu mâncarea, că, odată achiziționate în pachetul turistic, aceste bonuri nu pot fi schimbate în bani. De asemenea, ne-am fi dorit să primiți scuzele noastre atunci când vi le-am oferit așa cum am crezut noi că v-ar mulțumi la acel moment. Suntem siguri că atunci review-ul dumneavoastră ar fi sunat altfel. Vă dorim o zi bună!

Conducerea Hotelului Belona, Eforie Nord.


NB HotelBelona este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][4 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Lidia 2016AUTOR REVIEW
[06.07.16 17:32:01]
»

Eu cred ca am fost destul de clara cand am scris articolul. Si cu asta am încheiat subiectul. Nu am mers la mare sa mănânc GRATIS!!! Pur si simplu, nu aveai ce sa mănânci la hotelul Dvs. E suficient ca mi-ați stricat concediul!!!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
HotelBelona, Lidia 2016
Alte impresii din această RUBRICĂBelona Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042892932891846 sec
    ecranul dvs: 1 x 1