ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 24.01.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel OK

TIPĂREȘTE

Experinta de vacanta la Hotelul Bellevue a fost una placuta, poate si pentru ca mi-am propus sa nu ma indispuna detaliile neesentiale.

Am fost cazati fix la ora 14, dupa ce am gasit loc de parcare in parcarea hotelului vecin (parcarea hotelului era plina, dar tariful practicat de hotelul vecin era identic).

Camera mi s-a parut ca arata mai bine decat aratau fotografiile de pe site-urile diferitelor agentii: spatioasa, renovata, draguta una peste alta.

Restaurantul si Lobby barul sunt ok (la Lobby bar nu exista aer conditionat), personalul tanar si amabil (cu exceptia gradinarului si a portarului care intruchipeaza tipologia bulgarului tipic...).

In ceea ce priveste serviciile oferite de restaurant, nu pot oferi decat un feed-back pozitiv: micul dejun era diversificat (diferite sortimente de mezeluri, cascaval, cereale, gemuri, clatite in fiecare zi, oua sub diferite forme, legume, salate, etc)

La pranz si la cina aveai cu siguranta de unde alege. Gratar in adevaratul sens al cuvantului se dadea doar sambata seara si a fost foarte gustos, dar gaseai carne sub diferite forme la fiecare masa, peste, salate, ciorbe.

Prajiturile si fructele erau din abundenta la fiecare masa.

De asemenea, bauturile alcoolice si nealcoolice erau din belsug atat la restaurant cat si la Lobby bar. Mie mi-au placut cocktail-urile lor.

Un mare minus l-a reprezentat Beach Barul pe care l-am cautat in prima zi vreun sfert de ora, pentru ca nu mi-a trecut prin cap ca ghereta de pe plaja, care la prima vedere ai fi zis ca e o toneta la care se vinde inghetata, ar putea fi Beach Barul unui hotel de 4 stele.

Tot la capitolul minusuri as puncta programul de pe plaja (la ora 18 se stangeau sezlong-urile, insa noi personal am stat si pana dupa ora 19 pe malul marii), atitudinea cameristei care a uitat ca lenjeria patului suplimentar fusese deja platita, iar portia de sampon nu inseamna doar cele 2 tuburi pe care le-am gasit in prima zi in camera (... important e ca dupa ce probabil s-a informat asupra metodologiei... : D s-a prezentat si cu lenjeria si cu samponul la usa de buna voie si nesilita de nimeni). Oricum prosoapele s-au schimbat cam in fiecare zi, lenjeria de vreo 3 ori in tot sejurul.

In pofida acestor minusuri, avand in vedere ca mi-am propus, asa dupa cum am precizat inca de la inceput, sa nu ma las indispusa de lucruri minore, recomand acest hotel celor care aleg Bulgaria din diferite motive ca destinatie de concediu (celor prea pretentiosi le pot spune doar atat: Cand va deranjeaza anumite detalii NU UITATI TOTUSI UNDE VA AFLATI!)


[fb]
---
Trimis de CoraC in 18.08.13 23:20:08
Validat / Publicat: 19.08.13 00:27:32
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2373 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CoraC); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    Krisko CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [19.08.13 00:32:52]
    »

    cu exceptia gradinarului si a portarului care intruchipeaza tipologia bulgarului tipic...

    Care cum ar fi mai exact?

    CoraCAUTOR REVIEW
    [19.08.13 10:46:14]
    »

    @Krisko: lipsit de maniere, brutal... spun asta ca urmare a experientei personale. Cu siguranta personalul de la restaurant și de la Lobby Bar a fost trainuit in ideea de a fi amabil cu turistii. Probabil ptr gradinar si portar n-au mai avut locuri libere la training.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    CoraC
    Alte impresii din această RUBRICĂBellevue Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.07190203666687 sec
    ecranul dvs: 1 x 1