ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 28.06.11
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
38.12%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Pacat de hotel ca are restaurant

TIPĂREȘTE

Am cumparat inca de anul trecut un sejur de 5 nopti la Hotel Aurora prin inscrieri timpurii, banii au fost platiti din noiembrie anul trecut. Am achizitionat servicii de cazare si mic dejun pentru 2 adulti si 1 copil.

Inainte sa plecam citesc impresiile despre hotel si incep sa ma gandesc de ce am cumparat sejur la hotel Aurora. Asta este, l-am cumparat, mergem. Imi propun sa nu ma enervez pentru nimic in lume dar... din pacate... nu am reusit. Asa ca, in seara asta, scriu acest rewiew despre cum pot unii sa-si bata joc de tine pe banii tai. Postarea mea ar trebui sa aiba ca motto: pacat de tara ca este locuita, pacat de hotel ca are restaurant.

Sa povestim: ajungem la hotel duminica, dau biletul sa ne cazeze, astept doar jumatate de ora si la 13:30 eram in camera. Ma gandeam, ce camera voi primi, fara cadita de dus, Dumnezeu stie cum.

A fost perfect!!! Am primit o camera la etajul 8, cu cadita de dus, camera standard de hotel de doua stele, curata. Camera avea doua paturi apropiate, 2 scaune, o masuta, tv, frigider, o mobila pe peretele de la intrare care incorpora dulapul, cuierul si doua polite, aer conditionat, telecomenzi cu baterii, totul functional. Prosoapele erau albe si curate, cearceafurile la fel, in baie spalat, deci pana aici totul decent. Mocheta din camera ar trebui schimbata, ca are ceva vechime si pete, poate ar trebui achizitionate 2 fotolii sa ai pe ce sta sa te relaxezi si un pic mai multa grija la curatenia zilnica, in rest nu am absolut nimic negativ de spus despre camera de hotel.

Receptionerele au fost serviabile, ce am solicitat s-a rezolvat.

Hotelul are 3 lifturi cu care ne-am putut deplasa iar pentru piscina am primit bratari portocalii pentru intrare. Piscinele frumoase, moderne, sezloange am gasit intotdeauna. De hotel si piscina, din experienta mea, spun de bine si va recomand cazarea la el dar fara servicii de masa.

Despre restaurant numai de rau pot spune si acum le dau dreptate tuturor celor care au scris negativ despre serviciile prestate in cadrul restaurantului. Restaurant care este in hotel dar nu apartine hotelului, serviciile lui sunt date unei firme, externalizate.

Restaurant spatios, mare, iti da impresia de hangar, mesele sunt apropiate cate doua sau trei, ca sa nu ai intimitate si sa nu stai prea mult acolo, probabil. Vesela este ciobita, atat farfuriile cat si paharele.

Mancare putina, de proasta calitate, cozi la linia de bufet, aceeasi mancare in fiecare zi. In mijlocul locului unde este pusa mancarea sta intotdeauna seful care, intradevar, urmareste cata mancare iti pui in farfurie. L-am intrebat daca are si muschi in loc de salamul de proasta calitate si mi-a explicat, frumos, ca un tata, ca daca vreau mancare de calitate sa ma duc la hotel de cinci stele.

O domnisoara blonda pusa la usa in fiecare dimineata te intreaba numarul camerei, daca doreste te intreaba si numele, daca nu vede bine, dupa ce ii spui numarul camerei, numele, trece primul adult si copilul te intreaba cu ochii candizi "dar doamna unde merge". In prima zi am zis sa nu ma enervez, a doua zi la fel, a treia zi i-am explicat ca poate numara pe degete: 1 adult, 1 copil, 1 adult fac 2 adulti si 1 copil adica exact cat am platit pentru micul dejun. Ce credeti, mi-a zis ca sunt nesimtita ca ii spun asta. OK! Am zis, bine, trec si peste asta, treaca de la mine.

A patra zi a fost mai rau! Recunosc, pentru faptul ca am pus doi biscuiti pe un servetel pe care daca terminam micul dejun si nu ii mancam ii luam, o alta doamna blonda, din restaurant de data asta, a inceput sa urle ca fur mancare si ca sunt o HOATA! Nu mai spun si alte lucruri care ii ieseau din gurita blonda: ca am mancat destul de banii pe care i-am platit, ca m-a filmat pe camere, deci exista Big Brother la Mamaia, ca ma actioneaza in judecata ca am furat mancare. Asta, in plenul restaurantului, unde cred ca erau sute de persoane in acel moment. Umilinta maxima pentru mine, ca turist, care am platit serviciile de mic dejun bufet suedez si recunosc nici nu mananc mult, nici nu imi iau sandviciuri la pachet. In astfel de conditii si in atmosfera creata nu am vrut sa mai stau la acest hotel si sa mai mananc la acest restaurant si am solicitat agentiei de unde am cumparat serviciile sa ne asigure mutarea in alt hotel sau sa returneze banii.

Nu s-a putut nici una, nici alta, asa ca, recunosc am plecat cu o zi mai devreme sa vin la mine acasa, sa mananc mancare de calitate si fara sa fiu jignita de oameni frustrati, cu fete rele si cu suflete negre!

Si mai recunosc ceva, dragi prieteni, am mai fost cazata la hoteluri, de una, doua si trei stele, la cinci stele nu am fost, dar promit sa ma duc, am mancat la multe bufeturi suedeze la mic dejun, dar recunosc a fost cel mai prost mic dejun pe care l-am mancat vreodata nu din cauza mancarii, ci din cauza oamenilor care doresc cu orice pret sa se imbogateasca pe seama turistilor.

Prin urmare, pentru cei doi biscuiti, stimate doamne blonde si sef blond v-am donat din banii mei cate un mic dejun si sper ca ficatul dumneavoastra sa reziste!


[fb]
---
Trimis de papalito in 31.08.17 23:48:26
Validat / Publicat: 01.09.17 09:31:27
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4707 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (papalito); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 imagine din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAurora Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060783863067627 sec
    ecranul dvs: 1 x 1