ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.07.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 06.07.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 7 nopți
prieteni
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
42.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Impresii hotel Aurora - Mamaia

TIPĂREȘTE

Amplasament bun, aproape de plaja, de Aqua magic, de satul de vacanta. Personalul de la receptie nu prea amabil, camera este f. mica, baia la fel si cu miros de canal, trebuie dat cu un spray deodorant ca sa poti rezista.

Cameristele fac curatenie zilnic.

Problemele incep la restaurantul hotelului cu privire in special la micul dejun. Sa te fereasca D-zeu sa incerci sa iti iei ceva la pachet, un "dulce", un senvis pe care sa il consumi mai tarziu, ca esti urmarit de "santinele", femei si barbati " in civil", chiar elevi, probabil in practica, care te urmaresc sa nu iei un biscuit sau o napolitana. (Micul dejun, servit pe sistem de bufet suedez, este inclus in pret, nu ni se da nimic de pomana).

Mancarea, aceeasi de sapte zile...

D-l sef, poate pana la anul va schimbati comportamentul fata de turisti si de angajatii din subordine. Sef sunteti acasa, la restaurant ar trebui sa fiti la dispozitia turistilor.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Marina20 in 06.07.17 16:22:04
Validat / Publicat: 06.07.17 18:07:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2535 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marina20); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2240 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    Andox
    [06.07.17 18:28:53]
    »

    Micul dejun poate este inclus in pret dar pentru a fi consumat in restaurant. Un "dulce", un "senvis", un "biscuit" sau o "napolitana" se cumpara de la magazin in cursul zilei.

    Daca platesti micul dejun, nu inseamna ca ai asigurate restul meselor din el.

    Comportamentul cred ca trebuie sa si-l schimbe altcineva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][13 voturi]
    nicole33
    [06.07.17 19:37:19]
    »

    @Marina20:

    Sa te fereasca D-zeu sa incerci sa iti iei ceva la pachet, un "dulce", un senvis pe care sa il consumi mai tarziu, ca esti urmarit de "santinele", femei si barbati " in civil", chiar elevi, probabil in practica, care te urmaresc sa nu iei un biscuit sau o napolitana.

    De fapt, respectivii care te urmăreau îţi vroiau binele, se gândeau la sănătatea ta şi ar fi trebuit să apreciezi asta .

    Aproape că ai desfiinţat hotelul pentru că nu ai fost lăsată să iei la pachet un senviş (sau mai multe?!) pentru mai târziu.

    Nu vreau să mă gândesc cum ar fi fost dacă angajaţii respectivi "inchideau ochii" şi te lăsau să-ţi rezolvi astfel şi celelalte două mese ale zilei, ţi se strica salamul pe plajă, că doar vara este cald, şi ajungeai Doamne Fereşte pe la vreun spital cu toxiinfecţie alimentară. Pe cine ai fi acuzat de cele întâmplate? Hotelul, desigur.

    Marina20AUTOR REVIEW
    [08.07.17 15:26:00]
    »

    @Andox: Mai zis "Andox", cred ca ești vreun SRI-ist de-al patronului, pus să păzești mesele. Referitor la micul dejun, singurele produse de mâncat sunt șnițelele de pui și iaurtul. Din fericire pt mine nu consum dulciuri de niciun fel. în legătură cu păzitul meselor, este vorba de atitudine, am văzut scene jenante... smuls pachețelul din mână și aruncat, ți se numără dumicatii etc.

    Patroane, învață să respecți turiștii, ei îți asigură prosperitatea, am să povestesc la toți prietenii... de evitat acest hotel, mai ales restaurantul. De altfel, am regăsit opinia mea, și în alte postări.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Marina20AUTOR REVIEW
    [08.07.17 22:50:21]
    »

    @nicole33: Draga nicole00 în primul rând poate ai vrut să spui că respectivii îmi VOIAU binele, nu îmi vRoiau... Învață să scrii corect românește, bănuiesc că ai câteva clase... Cât privește salamul pe care aș fi fost oprită să-l iau la pachet pe plajă, ca și crenvurstii sau acea salata a la russe, numai privindu-le îți pierdeai tot apetitul, iar despre dulciuri, stai liniștită, nu consum... așa că nu am fost tentata să îmi iau ceva la pachet, iar prânzul și cina le-am servit la restaurante de calitate. Ceea ce am vrut să subliniez este o chestiune de principiu, și anume atitudinea, comportamentul patronului și a santinelelor sale. Nota mea pt această cantină și serviciile oferite este 0 (zero).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33
    [08.07.17 23:45:05]
    »

    @Marina20:

    Draga nicole00 în primul rând poate ai vrut să spui că respectivii îmi VOIAU binele, nu îmi vRoiau... Învață să scrii corect românește, bănuiesc că ai câteva clase...

    Ups! Te-ai prins! Aşa este. Nu am ai multe clase decât are trenul . Şi ăia şapte ani de acasă îmi lipsesc, pentru că nu am stat decât şase. Ghinion .

    Cu toate aceste lipsuri, am însă suficientă educaţie pentru a şti să mă comport civilizat într-un restaurant indiferent de categoria acestuia şi pentru a nu mă pune în situaţii penibile prinsă că vreau (nu voiesc ) să "ciordesc" mâncare din restaurant. În cazul în care verbul "a ciordi" îţi este străin, te asigur că acesta există în DEX.

    Cu lecţia de gramatică pe care mi-ai oferit-o gratuit ai şi nu ai dreptate. Exprimarea mea a fost incorectă, recunosc, dar nici a ta n-a fost prea departe, aşa că mai uşor cu pianul pe scări. Pe mine nu mă impresionezi.

    Conjugarea corectă a verbului a vrea era vreau şi NU voiau, deoarece nu conjugam verbul "a voi". Punct.

    webmaster
    [09.07.17 10:24:09]
    »

    Ne oprim aici cu disputele lingvistice, acest sait nu a fost creat pentru așa ceva, ci pentru discuții referitoare la turism.

    Orice alte ecouri care nu privesc subiectul (hotel Aurora sau turismul în general) vor fi șterse, iar autorii - sancționați.

    Costi
    [09.07.17 11:11:18]
    »

    @Marina20:

    În primul rând, permiteți-mi să vă urez din partea mea (și, sper și din partea majorității membrilor AFA) bun venit pe sait! Sper că acestea nu vor fi ultimele impresii postate aici și că cele ce vor urma vor fi unele mai bune...

    În privința acelei minorități care se manifestă foarte vehement împotriva unui nou sosit pe AFA, care, cu siguranță, nu este familiarizat cu obiceiurile „casei”, îmi cer scuze în locul lor pentru lipsa de tact și superficialitatea cu care au privit problema adusă în discuție în impresiile dumneavoastră!

    @all

    Dragii mei colegi de sait foarte grijulii ca nimeni să nu „ciordească” ceva de la micul dejun servit la hotelul Aurora: înainte să săriți cu votul negativ, ar fi fost bine să citiți cu mai puțină superficialitate cele scrise de autoarea review-ului.

    Astfel, ați fi observat că se aducea o critică nu faptului de a interzice scoaterea unor alimente din spațiul respectiv, ci a modului cum se face acest lucru la respectivul hotel. De altfel, o simplă căutare pe sait, v-ar fi lămurit asupra faptului că această practică este criticată și de alți (mulți) turiști care au ajuns acolo.

    Numai pe prima pagină a listei review-urilor la hotel Aurora, din 15 review-uri, 8 nu recomandă hotelul, menționând și acest aspect, cu privire la modul în care este „păzită” mâncarea la servirea micului dejun.

    Media hotelului este de doar 7,5, cu un grad de recomandare de numai 61,22 % și asta în principal din cauza aspectului semnalat și de autoarea impresiilor de față.

    În concluzie, înainte de a face afirmații categorice, e bine să aveți o imagine de ansamblu. Și dacă, după asta, aveți aceeași părere, măcar fiți consecvenți și sancționați-i la fel, prin vot negativ și vorbe grele pe toți cei care și-au exprimat o părere negativă despre acest hotel și, în special, despre serviciile de masă ale lui.

    În ce mă privește, nici eu nu-i agreez pe cei care-și umplu traista pentru o zi întreagă de la micul dejun inclus în prețul cazării. Acum ceva mai mulți ani am rămas nemâncat la un hotel din Budapesta, pentru că am coborât la masă după ce trecuseră pe acolo „termitele” din două grupuri de turiști români, sculați cu noaptea-n cap, pentru că se grăbeau să dea un tur, din autocar, pe Ringul vienez.

    Dar de la a dezavua astfel de gesturi, până a le pune pe seama cuiva care, poate, nu s-a exprimat suficient de clar, e o distanță mare, pe care eu nu mă încumet s-o parcurg.

    Chiar și dacă ar fi fost aici cazul cuiva care pleacă cu sandvișul în geantă (sunt convins că nu e cazul autoarei), mi se părea un gest de politețe acela de a-i explica cu vorbă bună cum stau lucrurile și care sunt regulile la un mic dejun de tip „bufet suedez”. Pentru că numai astfel îi putem educa pe cei mai puțin obișnuiți cu aceste reguli, altfel, reacția lor va fi întotdeauna una negativă.

    Și, la urma urmei, ceea ce ne dorim cu toții, este ca majoritatea, dacă nu toți turiștii români să se comporte civilizat, ca să nu ne mai facă de rușine, cum zic unii.

    S-auzim de bine!

    gdm
    [28.12.17 14:44:15]
    »

    @Costi: Foarte bine punctat. Am calatorit prin toata Europa si dincolo de ea, pretutindeni cu mic dejun inclus si cu obiceiul familiei de a lua desertul in drum spre primul obiectiv al zilei (un fruct, o napolitana etc). Ceea ce pot spune este ca nici in zonele cele mai sarace din Africa nu esti agresat verbal sau, Doamne fereste, fizic de nimeni fiindca iesi cu doi biscuiti in servetel sa ii mananci pe drum in loc sa ocupi spatiul in restaurant unde nu intotdeauna miroase suficient de apetisant. Dezaprob jenantul obicei romanesc de a pleca cu sacosa de mancare din restaurant dar la fel dezaprob si lipsa de bun simt si de respect a unor angajati pentru care turistii nu reprezinta unica sursa de venit ci, dupa cum se pare, niste neghiobi (pardonati exprimarea dar este singura care spune exact ceea ce trebuie inteles) care sunt obligati sa le dea banii pentru nimic. Acest tip de comportament m-a scarbit acum multi ani, motiv pentru care am refuzat sa mai petrecem vacantele in Romania si ne gandim sa punem un ocean si doua continente intre noi si lipsa de respect a unor personaje autohtone. Dupa cum imi spunea un ambasador acum ceva ani, "Romania este o tara extrem de frumoasa; pacat ca este locuita"! As sugera patronilor si administratorilor din domeniul turismului din Romania sa petreaca un weekend intr-o alta tara (ORICARE - atentie!) si pe urma sa compare modul in care sunt tratati acolo si modul in care isi trateaza ei turistii. Este pacat sa ai un hotel in Mamaia (traducere: o mina de aur, in special pe durata verii) si sa iti bati joc de el sau sa ajungi in insolventa (ultima parte chiar nu pot sa o inteleg dar Romania este tara tuturor posibilitatilor).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    gdm, Marina20
    Alte impresii din această RUBRICĂAurora Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048365116119385 sec
    ecranul dvs: 1 x 1