GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel Aurora - Dezamagire (receptionere [...] demne de concediere)
Anul acesta am decis sa mergem in Mamaia (pentru mine si sotul meu fiind al 6-lea an) si hotelul Aurora parea sa fie locatia perfecta. Atat nasii nostri cat si prietenii nostri apropiati am decis sa mergem impreuna, asa ca am rezervat la agentie 3 camere duble.
Pentru linistea mea si petru un concediu cat mai placut (nu venim decat odata pe an la mare asa ca nu ne permitem sa avem un concediu urat) am sunat cu cateva zile inainte la hotel (pe un numar de mobil gasit pe pagina lor) si am rugat-o pe doamna care mi-a raspuns sa ne dea cele 3 camere la acelasi etaj. Acest lucru a zis ca se rezolva, a scris ca o observatie pe foile noastre de cazare (am rugat-o si sa nu ne dea camere la parter - dar aici am zis ca vorbim la fata locului daca se va putea in functie de cum se face check out la alti turisti). Am mai intrebat-o despre parcare, daca avem unde parca 2 masini si a spus ca parcarea se plateste cu 12 lei/ziua. Am fost de acord deoarece stiu locatia hotelului cu Aqua Magic in spate si am banuit ca toti clienti de la parcul de apa ar parca acolo daca era gratuit.
Ne-am facut bagajele si am pornit la drum (570 km). Evident ca am ajuns la hotel obositi de atat drum si abia asteptam sa ne cazam si sa ne odihnim pe plaja, insa cand am ajuns acolo am avut parte de surprize. Nu existau decat putine parcari chiar in fata hotelului care aveau un stalp in fata si ne-am dus la receptie sa intrebam daca putem parca acolo (intrucat mai erau parcate masini cu numere de tulcea, constanta, ilfov, etc) si ni s-a comunicat ca acele parcari sunt pentru "directori" si nu putem parca acolo. Atunci evident am intrebat unde putem parca si fata de la receptie (un par saten - o privire taioasa) ne-a raspuns foarte urat si a zis sa asteptam parcare ca trebuie sa plece din turisti.
Cat am asteptat pe afara "sa plece turistii" (cam o ora) am tot intrebat baietii de la parcare sau paznicii cand se vor elibera si ei spuneau ca sunt slabe sanse sa reusim sa parcam. Mentionez ca nu erau parcari gratuite se plateau. Parcarile "primariei" (nici acum nu sunt convinsa ca erau ale primariei) costau 10 lei si la telefon doamna ne-a spus 12 lei/ziua, deci am revenit la receptie sa incercam sa comunicam cu doamnele de la receptie si poate reusim sa parcam macar o masina, dar in zadar. Ni s-a vorbit foarte urat de parca eram niste boschetari care cerseam, tipau efectiv la noi ca sa asteptam afara si sa cautam acolo parcari. Cand am intrebat de parcarile de 12 lei/ziua ne-au spus ff urat ca sunt 18 parcari acoperite care se rezerva pe tot sejurul (adica nu poate parca alta masina acolo cat se plateste) si evident ca erau ocupate (e un hotel cu 10 etaje care detine 18 parcari).
Receptie hotel: 1, Noi: 0
S-a mai pus problema locurilor de parcare pentru "directori" dar am fost amenintati efectiv ca vor chema caracatita (blocarea rotilor) daca incercam sa parcam acolo, sau daca lasam masina parcata aiurea. Efectiv trebuie sa stam cu motorul pornit si cu masina pe avarie pana gaseam un loc de parcare. Minunat nu? Am inceput concediul bine.
Receptie hotel: 2, Noi: 0
Dupa mai bine de o ora am reusit sa gasim doua locuri de parcare (am dat 10 lei baiatului de la parcare) si am venit cu bagajele in holul hotelului. Am primit 6 formulare de completat (aruncate cu greata de parca nu am platit un sejur acolo) si dupa ce am completat le duc la receptie si imi spune sa astept sa fiu chemata. Ne-am asezat toti pe niste canapele acolo, cu toate bagajele pe langa noi si un copil de 3 ani care la ora aia trebuia sa manacare si sa doarma de amiaza (era trecut de 2 deja) si ne uitam cum doamnele de la receptie erau foarte ocupate sa mananace. Problema zilei era ce desert sa aduca de la restaurant si ce va manca fiecare. Nici nu a contat ca eram acolo si ne uitam la ele, asteptand sa ne cazeze.
Receptie hotel: 3, Noi: 0
Dupa ce au terminat de mancat, inclusiv desertul, s-au gandit sa ne dea si noua camerele: 2 camere la parter si una la etajul 9. Daca ati citit ce am discutat cu doamna la telefon inainte de a pleca de acasa, o sa vedeti ca am rugat frumos sa primim pe acelasi etaj si daca se poate sa nu fie parter. Tot ele s-au razbunat. Am incercat sa vorbim cu ele si sa le explicam ca suntem impreuna toti 6 si e ciudat sa stam la 9 etaje diferenta, dar n-a contat ne-au expediat rapid si nici macar nu se uitau la noi. Evident ca am incercat sa sun cam la toate numele de telefon ale hotelului, incercand sa dau de domna care vorbea foarte frumos si care ne-a asigurat si parcare si camere pe acelasi etaj. Dar evident ca nimeni nu raspundea la nici un numar de telefon. Era duminica asa ca nici la agentia de unde am luat camerele nu puteam suna.
Receptie hotel: 4, Noi: 0.
Asa ca ne-am luat bataie de la receptia hotelului cam toata ziua.
Restul sejurului am incercat sa stam departe de ele deoarece am aflat cat de razbunatoare pot fi. Ne era frica de ce mai puteau face asa ca am stat cuminti si le-am ignorat.
Pe parcursul sejurului am mai auzit discutii de la turisti despre nesimtirea receptionerelor asa ca am decis sa fac acest review pentru a avertiza si alti turisti. Deja citisem reviewuri negative legat de acest hotel, privind nesimtirea personalului insa am spus ca sunt pretentiosi si ca nu au stiut sa vorbeasca cu ele, insa noi ne-am convis.
Nu suntem nu stiu ce fitosi, am stat in hoteluri in Mamaia cu gandaci si a fost mai bine ca aici.
Ce ar mai trebui punctat este despre baile din hotel. Camerele sunt curate insa la etajul 9 nu a existat o cabina de dus. Sa va uitati la poze despre cum arata baia. Nu cred ca e adminisibil asa ceva. Ne spalam deasupra chiuvetei si apa care curgea pe gresie se scurgea foarte greu. Dupa ce facea o persoana dus, trebuia sa asteptam cam 15 minute pana sa faca a 2-a persoana dus, altfel riscam sa facem inundatie.
Nu va recomand sa mergeti acolo. O sa va incepeti concediul foarte prost. Indifierent de locatia hotelului mai bine se merg undeva unde se poarta frumos si am parcare decat sa stau la mila receptionerelor.
Ce regret e ca nu am filmat comportamentul lor, demn de concediere.
Trimis de Ramona023 in 16.08.16 11:10:39
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Mamaia
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ramona023); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.22308800 N, 28.63091000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Ramona023 -
”Ne-am facut bagajele si am pornit la drum (570 km). Evident ca am ajuns la hotel obositi de atat drum si abia asteptam sa ne cazam si sa ne odihnim pe plaja, insa cand am ajuns acolo am avut parte de surprize.
...
Dupa mai bine de o ora am reusit sa gasim doua locuri de parcare (...) si am venit cu bagajele in holul hotelului. (...) Ne-am asezat toti pe niste canapele acolo, cu toate bagajele pe langa noi si un copil de 3 ani care la ora aia trebuia sa manacare si sa doarma de amiaza (era trecut de 2 deja)
Așadar, dacă punem cifrele cap la cap, ați ajuns la hotel pe la ora 12, 12 și ceva. Asta în condițiile în care la noi pe litoral niciun hotel nu are ora de check-in mai devreme de 16. Vă cred că
”Nu suntem nu stiu ce fitosi,
vă cred și că fetele de la recepție au avut o purtare cel puțin lipsită de profesionalism (dar de unde profesionalism la cineva care face o meserie doar trei-patru luni pe an?!?), însă nici nu pot să vă laud că porniți la drum spre un hotel prost cotat, și cu copii mici, la ore nepotrivite. Măcar pe asta era corect să v-o asumați.
@Dragos - Ne-am asumat faptul ca am ajuns in fata hotelului la ora 12, in conditiile in care check-in se face de la ora 14, asa mi s-a comunicat la telefon cand am sunat si noi am respectat conditiile. Am fost cazati in jurul orei 14:30. nu asta a fost problema. Si nu am cerut profesionalism, dar era vorba despre comportament.
Nu aveam pretentii din partea hotelului (pretentii de 5 stele) deoarece stiam unde ne cazam, insa acelasi respect care l-am avut noi fata de ele doream in schimb. Respect am primit doar de la baietii de la piscina, care s-au comportat exemplar de fiecare data. Ala inseamna respect. Ne-au vorbit frumos fara sa se uite cu scarba la noi de parca era niste gandaci. Noi nu am vorbit urat, rastit si ne-am pastrat calmul pe toata durata sejurului desi ele nu meritau.
@Ramona023 - iti multumesc pt review... chiar ma gandeam sa merg acolo pentru un sejur, dar se pare ca e un hotel in care chiar nu merita sa stai...
@Sosorina - Nu mi-am dorit sa fiu rautacioasa si sa fac asta. Am stat si in conditii mai rele la hoteluri si nu am lasat review. Insa m-a enervat maxim lipsa doamnelor de la receptie de respect fata de clienti. Pana la urma ce platim noi devin salariile lor. In afara de lipsa lor de respect, parcare si baie nu am avut alte lucruri de reprosat.
Au fost persoane care vorbeau urat si de mancarea de la micul dejun, insa era acceptabil si am putut manca acolo.
De asemenea piscina era frumoasa si baietii care se ocupau de bar si de sezlonguri foarte respectuosi si nota 10 pentru ei.
De asemenea am incercat sa las o postare pe pagina lor de facebook cu poze si toate cele, insa mi-au sters-o. Ei pastreaza doar impresiile frumoase despre hotel, iar pe restul le-au sters ca sa pastreze aparentele.
@Ramona023 - am inteles la ce te referi si consider ca atitudinea celor de la receptie este inacceptabila, iar faza cu sters poze is review-ri nashpa pe fb chiar este o mega porcarie... apreciez ca ne-ai impartasit aceste ganduri!!!
”Restul sejurului am incercat sa stam departe de ele deoarece am aflat cat de razbunatoare pot fi. Ne era frica de ce mai puteau face asa ca am stat cuminti si le-am ignorat.
Ba trebuia sa le ziceti vreo 2-3 asa de racorire. Sau sa chemati managerul hotelului si sa le faceti plangere... Macar nu pierdeati la 0, aveati si voi un punct marcat
Din pacate multe hoteluri de pe litoral sunt "utilate" cu astfel de specimene la receptie
@Andox - din pacate da... insa e prima data cand am dat peste asemenea nesimtire.
Ideea e ca dupa ce le-am intrebat despre parcare, am primit camerele aiurea. deci imi imaginez ca inca aveau putere pe acolo si am preferat sa pastram distanta pana plecam. am zis ca in ultima zi vom face o reclamatie, dar nu aveam cui ... Comic - tragic insa asta e situatia.
Am spus ca e ultimul an cand merg la noi la mare. O sa-mi caut in afara sejururi deoarece acolo nu se permite astfel de comportament.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Un hotel minunat — scris în 02.08.24 de ux135130 din CăRBUNEşTI [PH]
- Jun.2024 Sejur de cosmar — scris în 19.06.24 de taran din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2023 Dezamagitor — scris în 07.08.23 de AndreeaM13 din OţELU ROşU [CS] - nu recomandă
- Jul.2023 Aurora, hotelul servirii proaste — scris în 12.07.23 de ux129704 din IAşI - nu recomandă
- Sep.2022 Un hotel de două stele plus — scris în 28.11.22 de robert din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2022 Vacanta ratata — scris în 03.09.22 de ux127123 din ARGES - nu recomandă
- Aug.2022 Vacanță super relaxantă — scris în 05.05.23 de mnn din BUCURESTI - RECOMANDĂ