GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sejurul petrecut la hotel Aurora a fost unul placut, in mare parte.
Camerele sunt date dupa noroc, nu reusesti sa mai schimbi camera odata ce ai fost repartizat.
Prosoapele si lenjeriile se pot schimba la cerere.
Experientele neplacute au aparut insa in cadrul RESTARANTULUI AURORA.
Mancarea este foarte buna, preturile accesibile, si chiar si micul dejun, bufet suedez, este unul destul de bun.
Personalul in schimb, si aici ma refer la doamnele care se ocupa cu primirea clientilor la micul dejun si de restaurant in sine, au un comportament ce lasa de dorit.
In primele 2 zile am fost alungati practic de la micul dejun si priviti ca niste hoti care incearca sa se strecoare in restaurant, desi in oferta noastra micul dejun era inclus in toate cele 7 zile petrecute in hotel. S-a dovedit ca era vorba de o greseala a lor, ce aparea in listele clientilor, dar in urma acestui tratament, care ar fi putut fi de evitat de la bun inceput, nu am primit nici macar o scuza din partea doamnei respective.
Am trecut peste aceste incidente, dar in ultima zi petrecuta in hotel am avut parte de inca o experienta la acest restaurant, de data acesta cu inca o doamna mai in varsta.
Bufetul suedez trebuie servit cu bun simt si eram si noi constienti de acest fapt.
In ultima zi am servit o cafea cu biscuti si am hotarat sa luam un sandvis pentru drum, urmand sa parcurgem cateva ore bune pe autostrada. La iesire, doamna in varsta ni s-a adresat pe un ton foarte urat, din nou, ca si cum ar vorbii cu ultimi oameni, sa ducem imediat mancarea inapoi in farfurie (practic sa imi las resturile mele de la masa). In incercarea de a-i explica ca nu am sevit mai nimic in restaurant, si ca special luasem acel sandivis pentru drum, doamna in cauza a inceput sa tipe la noi de fata cu toti ceilalti clienti, ca nu o intereseaza si ca nu se cara mancare acasa si ca prefera sa o arunce decat sa o luam noi.
Acesta este tratamentul aplicat de acele doua doamne unor clienti care au servit masa zilnic la ele in restaurant si care au platit 25 de lei pentru micul dejun in toate cele 7 zile.
De acest comportament au avut parte si alti clienti ai hotelului, fapt pe care l-am observat de-a lungul sejurului nostru si care a fost si mai clar in momentul incidentului din ultima zi, cand multi dintre ei ne-au luat apararea.
In concluzie, este pacat ca un restaurant cu o mancare atat de buna si cu preturile accesibile este tras in jos de astfel de oameni care isi trateaza clientii ca si cum ei le fac lor o favoare si nu invers. Recomand servirea mesei in restaurant, iar in cazul micului dejun, daca stiti ca nu puteti servi mancarea doar in incinta acestuia, mai bine nu il includeti, deoarece pe viitor, daca se vor ocupa tot cele 2 doamne cred ca se va ajunge la a fi perchezitionati din cap pana in picioare atat la intrare cat si la iesire si veti avea parte de acelasi tratament ca cel amintit de mine.
Trimis de personalslab in 01.08.16 13:06:14
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (personalslab); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.22308800 N, 28.63091000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@personalslab: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 90&ridAnt=71236
@personalslab - dacă cu prima fază semnalată nu sunt de acord și mi se pare firesc să fii nemulțumit, în ceea ce privește faptul că ai vrut să pleci cu „pachețel” de la micul dejun mi se pare cel puțin o lipsă de educație turistică. Nu din partea lor, de data asta. Iar răspunsul tău la remarca lor îndreptățită... din fericire spui că ești personalslab, nu vreau să-mi imaginez cum / care ar fi fost reacția voastră dacă ai fi fost unul mai „plinuț”...
Trebuia sa fiti cu mult mai revoltati pentru faptul ca timp de 2 zile, nu ati beneficiat de micul dejun inclus.
M-ai convins pe deplin ca mancarea este buna de tot acolo, daca v-a fost atat de greu sa va despartiti de ea, probabil ca acel "pachetzel" era pe post de souvenir, alta data "va recomand" ca si souvenir-uri tacamuri, pahare sau chiar prosoape, toate bune!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Un hotel minunat — scris în 02.08.24 de ux135130 din CăRBUNEşTI [PH]
- Jun.2024 Sejur de cosmar — scris în 19.06.24 de taran din BUCUREșTI - nu recomandă
- Aug.2023 Dezamagitor — scris în 07.08.23 de AndreeaM13 din OţELU ROşU [CS] - nu recomandă
- Jul.2023 Aurora, hotelul servirii proaste — scris în 12.07.23 de ux129704 din IAşI - nu recomandă
- Sep.2022 Un hotel de două stele plus — scris în 28.11.22 de robert din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2022 Vacanta ratata — scris în 03.09.22 de ux127123 din ARGES - nu recomandă
- Aug.2022 Vacanță super relaxantă — scris în 05.05.23 de mnn din BUCURESTI - RECOMANDĂ