ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2016
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 01.08.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
61.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Prost personal la restaurant

TIPĂREȘTE

Sejurul petrecut la hotel Aurora a fost unul placut, in mare parte.

Camerele sunt date dupa noroc, nu reusesti sa mai schimbi camera odata ce ai fost repartizat.

Prosoapele si lenjeriile se pot schimba la cerere.

Experientele neplacute au aparut insa in cadrul RESTARANTULUI AURORA.

Mancarea este foarte buna, preturile accesibile, si chiar si micul dejun, bufet suedez, este unul destul de bun.

Personalul in schimb, si aici ma refer la doamnele care se ocupa cu primirea clientilor la micul dejun si de restaurant in sine, au un comportament ce lasa de dorit.

In primele 2 zile am fost alungati practic de la micul dejun si priviti ca niste hoti care incearca sa se strecoare in restaurant, desi in oferta noastra micul dejun era inclus in toate cele 7 zile petrecute in hotel. S-a dovedit ca era vorba de o greseala a lor, ce aparea in listele clientilor, dar in urma acestui tratament, care ar fi putut fi de evitat de la bun inceput, nu am primit nici macar o scuza din partea doamnei respective.

Am trecut peste aceste incidente, dar in ultima zi petrecuta in hotel am avut parte de inca o experienta la acest restaurant, de data acesta cu inca o doamna mai in varsta.

Bufetul suedez trebuie servit cu bun simt si eram si noi constienti de acest fapt.

In ultima zi am servit o cafea cu biscuti si am hotarat sa luam un sandvis pentru drum, urmand sa parcurgem cateva ore bune pe autostrada. La iesire, doamna in varsta ni s-a adresat pe un ton foarte urat, din nou, ca si cum ar vorbii cu ultimi oameni, sa ducem imediat mancarea inapoi in farfurie (practic sa imi las resturile mele de la masa). In incercarea de a-i explica ca nu am sevit mai nimic in restaurant, si ca special luasem acel sandivis pentru drum, doamna in cauza a inceput sa tipe la noi de fata cu toti ceilalti clienti, ca nu o intereseaza si ca nu se cara mancare acasa si ca prefera sa o arunce decat sa o luam noi.

Acesta este tratamentul aplicat de acele doua doamne unor clienti care au servit masa zilnic la ele in restaurant si care au platit 25 de lei pentru micul dejun in toate cele 7 zile.

De acest comportament au avut parte si alti clienti ai hotelului, fapt pe care l-am observat de-a lungul sejurului nostru si care a fost si mai clar in momentul incidentului din ultima zi, cand multi dintre ei ne-au luat apararea.

In concluzie, este pacat ca un restaurant cu o mancare atat de buna si cu preturile accesibile este tras in jos de astfel de oameni care isi trateaza clientii ca si cum ei le fac lor o favoare si nu invers. Recomand servirea mesei in restaurant, iar in cazul micului dejun, daca stiti ca nu puteti servi mancarea doar in incinta acestuia, mai bine nu il includeti, deoarece pe viitor, daca se vor ocupa tot cele 2 doamne cred ca se va ajunge la a fi perchezitionati din cap pana in picioare atat la intrare cat si la iesire si veti avea parte de acelasi tratament ca cel amintit de mine.


[fb]
---
Trimis de personalslab in 01.08.16 13:06:14
Validat / Publicat: 01.08.16 13:48:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1692 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (personalslab); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1348 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [01.08.16 13:46:38]
    »

    @personalslab: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 90&ridAnt=71236

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.08.16 13:55:03]
    »

    @personalslab - dacă cu prima fază semnalată nu sunt de acord și mi se pare firesc să fii nemulțumit, în ceea ce privește faptul că ai vrut să pleci cu „pachețel” de la micul dejun mi se pare cel puțin o lipsă de educație turistică. Nu din partea lor, de data asta. Iar răspunsul tău la remarca lor îndreptățită... din fericire spui că ești personalslab, nu vreau să-mi imaginez cum / care ar fi fost reacția voastră dacă ai fi fost unul mai „plinuț”...

    GYL*
    [01.08.16 17:28:08]
    »

    Trebuia sa fiti cu mult mai revoltati pentru faptul ca timp de 2 zile, nu ati beneficiat de micul dejun inclus.

    M-ai convins pe deplin ca mancarea este buna de tot acolo, daca v-a fost atat de greu sa va despartiti de ea, probabil ca acel "pachetzel" era pe post de souvenir, alta data "va recomand" ca si souvenir-uri tacamuri, pahare sau chiar prosoape, toate bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Madalika
    [13.08.16 14:39:07]
    »

    Adevarat este ce ai scris.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Madalika
    Alte impresii din această RUBRICĂAurora Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04361891746521 sec
    ecranul dvs: 1 x 1