ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: targoviste
ÎNSCRIS: 07.07.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
64.38%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Hotel cu o pozitie buna in statiune

TIPĂREȘTE

Am fost cazati la hotel Aurora in luna iunie 2010.

Am ajuns spre dimineata si spre surprinderea noastra placuta am primit si camera, o camera micuta dar primitoare cu mobilier nou, baia de asemenea ok dar tare micuta, noroc ca noi suntem mai micuti, oricum ptr noi a fost super ok.

Curatenia zilnica consta in luarea gunoiului si inlocuirea prosoapelor murdare, dar daca sunteti draguti cu camerista vi se schimba si lenjeria.

A fost un sejur placut cu cateva handicapuri, adica am fost cazati langa lift si era un zgomot teribil, nu atat de la lift, cat de la toti copiii de pe palier care se strangeau in fata liftului (holul fiind mai mare) sa se joace. Apoi am fost cazati pe partea cu foarte multe discoteci si pana spre dimineata nu ne lasa muzica house si tot soiul sa dormim.

In rest, trecand peste micile inconveniente, totul a fost super, ma voi mai duce acolo cu siguranta dar voi solicita camera pe partea cealalta... si cred ca daca as recomanda ceva ar fi balconul. Nu stiu, cu ceva sezlonguri poate, pentru ca mi s-a parut prea sarac.


[fb]
---
Trimis de raisa in 07.07.10 22:50:39
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: mamaia hotel perla hotel dunarea hotel patria
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2166 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (raisa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 800 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    daria40
    [08.07.10 08:52:02]
    »

    Inteleg ca ati avut numai cazare. cat a fost pretul cazarii?

    TORA INGRID
    [08.07.10 11:44:23]
    »

    Raisa, alte cateva informatii ar fi utile ptr cei ce-ar dori sa ajunga, anume: pretul pe camera, pretul pe sejur;in camera aceea micuta ati stat cu tot cu copii (1-2) ati avut rezervare prin agentie, direct voi sau v-ati dus direct acolo; cu mic dejun inclus sau fara, cu masa sau fara masa; accesul la plaja, eventual piscina; locuri de parcare, alte facilitati;

    As vrea sa pun in discutie urmatoarea problema: ptr mine e o problema de atitudine, si anume de ce multora ni se pare normal sa dam o atentie ptr ca personalul de la hotel sa-si faca treaba, DE CE SA FIM NOI DRAGUTI CU EI IN LOC SA FIE EI DRAGUTI CU NOI ? ; constat in multe relatari ca e ok sa dai "ceva" sa schimbe lenjeria, sa mai dai ceva sa schimbe camera, inca ceva sa... mai stiu eu ce, tot lucruri de care hotelierii ar trebui sa fie preocupati si sunt datori sa faca totul ca clientul lor sa fie multumit. Ma gandesc ca poate de aceea nici nu-si schimba modul de a trata clientii, odata ca-i stimuleaza sa dea ceva, a doua oara ca mereu clientii chiar dau. Se obisnuieste in toata lumea sa dai ceva, in austria si germania la receptie exista tot felul de "pusculite " cum erau cele ptr copii, pe fiecare scrie: personal, bucatarie, restaurant, receptie etc si au destinatia clara ca daca ai fost multumit la sfarsitul sejurului lasi "ceva " drept multumire. Astfel nu se conditioneaza serviciul hotelier si e normal sa fie asa.

    Mai cred si ca noi clientii, turistii, mentalitatea noastra, suntem cei care putem schimba cele ce merg rau in turismul romanesc, schimband acest fel balcanic si pagubos de a transa nemultumirile.

    N-am vrut sa supar si nu e o ditiramba la adresa ta, am profitat de cele povestite ca sa spun un punct de vedere. In rest, toata aprecierea ptr review-ul tau care desi scurt are destula informatie utila. Poate si niste fotografii ar fi de ajutor

    ascent
    [08.07.10 14:05:56]
    »

    Dintre toti care au fost cazati in acest hotel, nimeni nu poate spune nimic despre restaurant? Din cate imi aduc aminte, restaurantul este f frumos, este rotund, iar mancarea era buna atunci cand am fost acolo.

    RobertCodescu
    [16.07.10 20:06:52]
    »

    Nici măcar eu NU am mâncat la restaurantul lor!!! Dar NU dispera ascent poate o să apară cineva care a mâncat ceva la restaurantul lor!!!

    PROMIT FERM că data viitoare oriunde mă voi caza am să iau o masă la restaurant Aurora!!!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ascent, daria40, TORA INGRID
    Alte impresii din această RUBRICĂAurora Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04069995880127 sec
    ecranul dvs: 1 x 1