ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 28.06.11
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Un sejur de criza la Hotel Atena din Saturn

TIPĂREȘTE

Hai sa mai mergem si noi macar un week-end la mare, vrem la mare, vrem la mare. Am tot auzit cateva zile la rand acest refren asa ca hai sa mergem la mare. Pe ultima suta de metrii am incercat sa gasesc o camera la o vila din Mangalia, mai ieftina ca pret, aproape de mare, fara succes. Care statiune este mai aproape de Mangalia? Saturn, sa incercam si aici. Pe booking nimic ieftin, incerc pe internet la (***), dar ei vor sa faca rezervari decat pe 4 nopti, incerc si la (***) la telefon si ma abureste ca nu mai au camere nici la Hotel Aida (unde de fapt doream sa ajungem), nici la Hotel Atena ca optiune de rezerva. Mai sa fie, intru si pe site-ul (***) unde intradevar la Hotel Aida nu mai erau camere libere dar la Hotel Atena imi apare 2 camere disponibile, asa ca rezerv pentru 2 nopti si platesc cu cardul online. Super!!!

Plecam noi cu noaptea in cap cu trenul Regiotrans, ca desteptii de la CFR le-au schimbat orele de plecare, asa ca in loc de ora 9 din Ploiesti, trebuie sa fim prezenti la 7 dimineata la gara. Asta e. Mai ieftin la ei (49 lei pana la Constanta) si in 4 ore ajungem in Constanta. Dupa o ora, cu microbuzul ajungem in Mangalia, mai mergem un pic pe jos si in sfarsit la Hotel Atena. Aici ne prezentam, spunem ce si cum, ne gaseste rezervarea si ne intreaba daca sigur am platit. Sigur, cu cardul, ori mai vreti sa achitam inca odata sejurul. Se conving doamnele de la receptie si se hotarasc sa ne dea o camera.

Eu ca desteapta, citisem ca este utilizat hotelul doar pana la etajul 4, intreb daca au camere la etajul 4, sa fie ultimul si sa nu-mi sara nimeni in cap deasupra. Se mira ele de ce vreau eu camera la etajul 4 si imi da cheia de la 406. Liftul nu functioneaza, stiam asta, dar ma gandeam ca nu e totusi mult pana la etajul 4. Teapa! Etajul 4 e de fapt o iluzie, el este in fapt etajul 5, pentru ca la acest hotel mai exista inca un etaj intermediar intre parter si 1, adica un M (mezanin, habar nu am ce inseamna), asa ca in loc de 4 etaje am urcat si am coborat 5 etaje de ne-a iesit sufletul si cu un copil dupa noi, dar eu am cerut, asa ca nu e vina hotelului.

OK, cam multa vorbarie. Sa trecem la subiect. Ajungem in camera, impresia generala este ca pentru 2 nopti nu e problema, ne descurcam si fara balcon si cu mobilierul vechi si cu mocheta aspirata de ochii soacrei. Mobilierul este probabil de la inaugurarea hotelului, 2 paturi de o persoana apropiate, cu saltele vechi de te dor oasele, 2 noptiere, 2 fotolii si o masuta, un tv mic, un dulap pe care in momentul in care l-am deschis nu stiam sa-l inchid mai repede din cauza mirosului, o etajera pentru valiza, 2 lustre si un tablou.

Pe holul de la camera nu exista absolut decat o oglinda, fara nici un cuier in care sa poti agata o haina. Baia ca dimensiune destul de bine, spalata superficial, pe jos faianta reparata in locurile unde era sparta, cu dus si un covoras de baie jegos, de culoare gri in loc de alb. Pe holuri, la etaj, mocheta este degradata si murdara, iar in hotel, mai ales la partemiros de naftalina.

Ideea mea initiala a fost, pentru 1,2, 3 nopti, sa zicem, ca la pretul platit, as recomanda hotelul. Dar, din pacate, mi-am schimbat parerea si pot spune ca este cel mai jegos hotel in care am fost cazata in toata viata mea.

Si sa explic de ce. A doua zi, plecam ca oamenii normali la plaja, la intoarcere, in camera, surpriza, intrase doamna ce face curatenie, luase cosul de gunoi, si... atat. Nu aspirase, nu spalase pe jos, nu inlocuise prosoapele folosite si chestia care pe mine una m-a enervat, nici macar nu pusese hartie igienica. Asa ca, cobor la receptie. Si intreb si eu pe domnisoara de acolo: menajul intra in pretul camerei? Da, de ce sunt probleme? Incep eu sa ii explic si ma lamureste dumneaei, pai prosoapele se schimba la 3 zile, cearceafurile la 4 zile. Bine, zic, dar macar cu aspiratorul se poate da. Cum sa nu, notez si se rezolva. Multumesc, la revedere.

Plecam la masa, ne intoarcem, camera in aceeasi stare. Acum dau peste doamna de la curatenie pe etaj si o intreb daca dansa face curat si la noi in camera. Ma ia la misto si imi spune ca nu ea face, ca face colega care a plecat. Bine zic, multumesc, nu va mai deranjez. Dar ma intreaba, de cate zile sunteti cazata doamna si incepe ea sa imi spuna ca azi au avut multe generale de facut si ca trebuiau sa plece la 12 si ca asteapta turistii la receptie sa fie cazati.

Tocmai venisem de la masa, de afara si o informez eu ca nu asteapta nimeni pentru cazare. Cand am trecut pe langa camera in care a intrat cu galeata am auzit inclusiv cum ma dracuia. Asa ca, ma enervez si ma duc din nou la receptie, unde domnisoara, angajata noua, imi dadea dreptate la tot ce ziceam dar nu avea nici o solutie. Imi da numarul de telefon al dnei administrator de hotel (***), o sun pe doamna care isi cere scuze dar in final, nimic, fara curat in camera.

De aceea, mai repet inca odata, Hotelul Atena din Saturn este cel mai jegos hotel in care am fost cazata, un hotel in degradare rapida.


[fb]
---
Trimis de papalito in 26.07.15 23:51:12
Validat / Publicat: 27.07.15 06:19:21
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2535 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (papalito); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 cele 2 fotolii si singurul geam care se putea deschide
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [27.07.15 02:29:05]
    »

    @papalito - ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    ---

    Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    --

    Review-ul ți-a fost editat! Te rog, mai multă atenție pe viitor!

    papalitoAUTOR REVIEW
    [27.07.15 08:14:36]
    »

    @webmasterX - multumesc pentru editare, o sa am mai multa grija in viitor

    iulian68
    [27.07.15 10:52:38]
    »

    Sincer sa fiu, de doi ani ma uit la acest hotel si ma tot intreb de ce nu se apuca cineva de el... Eu u ul nu credeam ca functioneaza! Acum o saptamana am trecut pe acolo...

    papalitoAUTOR REVIEW
    [27.07.15 19:26:20]
    »

    @iulian68 - Functioneaza cu cele 4 + 1 etaje, de la etajul 5 in sus este inchis, au un fel de grilaj care blocheaza trecerea. Eu cred ca special este lasat asa fara investitii minime, cat costa sa pui un cuier pe hol sau sa ai angajati suficienti in timpul verii.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    iulian68, papalito
    Alte impresii din această RUBRICĂAtena Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04381799697876 sec
    ecranul dvs: 1 x 1