ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.05.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 03.09.18
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2019
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Nu recomand. Nu are nici o legatura cu 5*

TIPĂREȘTE

Inca de la sosire am avut probleme cu intrarea in curtea hotelului. Il vedeam la 200 de metri dar nu stiam cum sa ajungem acolo, printr-un șantier. Abia dupa ce am facut recunoasterea pe jos, am descoperit o alee in spatele unui magazinaș.

Hotelul este o constructie frumoasa si noua. Ce folos ca este inconjurata de santiere, mult praf si galagie. Nu are plaja. Doar piscina cu sezlonguri.

Asta nu e nimic in comparatie cu serviciile si mancarea care sunt execrabile. Nici macar de 2*. Ospatarii si barmanii acriți, obraznici si neprofesionisti. Te trateaza de parcă ti-ar face permanent o favoare ca te servesc.

La bar, asteptai foarte mult, deoarece nu era decat o persoana, care se misca in reluare. Intr-o zi, am cerut la bar doua pahare de bere. Doar pahare, ca berea este cu autoservire. Dupa ceva timp, am mers la bar sa cer alte doua pahare, iar barmanul m-a luat la rost ca unde sunt paharele luate inainte, de parca trebuia sa le returnez, eventual si spalate.

Am avut ultra all inclusive. Este o pacaleala maxima. Am intrebat la receptie si mi-a spus ca nu e nici o diferenta intre a. i. si ultra a. i. Intr-un cuvant o porcarie. In afara de vreo doua feluri de whisky straine, restul de bauturi se plateau la bar. In concept spune ca bere, vin sucuri si cafea sunt disponibile 24/24. Doar pe hartie a ramas. La plecare am fost la lobby bar sa iau o cafea la ora 7 dimineata. M-au trimis la restaurant. Acolo, o doamna cu sorț in fata m-a boscorodit pe bulgareste, ca alta limba nu stia ca ce caut acolo, ca se deschide la 7.30. Mi-am vazut de treaba, si am plecat.

La restaurant, mancarea mizerabila. Dupa prima masa, m-am stricat la burta si am luat doua zile medicamente, cu toate ca am incercat sa mananc doar ce nu parea refolosit. La plecare, aveam si bube la gura. Multe sosuri ciudate, fainoase si orez, legume si multe ciudatenii. Prajituri chimice. Fructele tocate ca pentru rațe. Rar gaseai un mar intreg. La branzeturi, o zi au avut si ceva interesant, o branza cu verdeturi. Apoi, doar celebra branza bulgareasca din ulei de palmier si ceva cascaval colorat rosu si verde. In ultima zi au pus doar paine veche, cred ca cel putin de doua zile. Intre mesele principale, gaseai doar la bar niste fursecuri mizerabile, din cele la cutii de 3kg. de la supermarket. Altceva nu era.

Am incercat sa iau un pahar cu apa de la un dozator de sucuri. Era gri. Am aratat unui barman si a zis sa reincerc. Am incercat si era tot murdara. A verificat la chiuveta lui si era la fel. Mi-a dat o sticla de 0.5 l cu apa plata. Dar sutele de oameni care iau suc si cafea cu apa aia infecta! La sucuri nu se vede.

De fiecare data cand intrai la masa erai intrebat numarul camerei, cu toate ca aveam brațari pe mana. Am intrebat de ce, au zis ca asta e politica. Securistă, mi se pare mie. Nu am mai intalnit asa porcarie nicaieri.

Intr-un cuvant, in afara de cladire, hotelul nu este decat de două stele, ca servicii, mancare, si restul. Nu recomand pentru nimeni. A fost o deceptie totala.


[fb]
---
Trimis de pepe64 in 13.05.19 12:33:46
Validat / Publicat: 13.05.19 15:05:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Peste tot

VIZUALIZĂRI: 2399 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pepe64); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

11 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[13.05.19 15:03:58]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 67&ridAnt=93520

pepe64AUTOR REVIEW
[13.05.19 17:11:22]
»

@webmasterX: din pacate, nu am facut fotografii ale lucrurilor urate, desi ar fi trebuit. Macar farfuriile patate de detergent meritau pozate.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[14.05.19 21:29:03]
»

@pepe64:

Am avut ultra all inclusive. Este o pacaleala maxima. Am intrebat la receptie si mi-a spus ca nu e nici o diferenta intre a. i. si ultra a. i. Intr-un cuvant o porcarie. In afara de vreo doua feluri de whisky straine, restul de bauturi se plateau la bar.

Probabil ne-am intersectat pe la Astor Garden

Recunosc că şi pe mine conceptul ultra all inclusive m-a dezamăgit mult.

Totuşi, corect ar fi de menţionat faptul că în concept erau incluse ca băuturi de import trei mărci de whisky, trei mărci de vodcă, una de gin, una de ouzo şi una de vermut.

La restaurant, mancarea mizerabila.

Mâncarea a fost sub aşteptări, în primul rând ca varietate sortimentală foarte redusă. Nu am fost încântată de cele oferite, mai ales că veneam de la un hotel cu un restaurant excelent, dar am găsit ce să mănânc fără a mă îmbolnăvi.

De fiecare data cand intrai la masa erai intrebat numarul camerei, cu toate ca aveam brațari pe mana. Am intrebat de ce, au zis ca asta e politica. Securistă, mi se pare mie. Nu am mai intalnit asa porcarie nicaieri.

Într-adevăr, această chestionare permanentă este uşor neplăcută şi nepotrivită la un hotel cu pretenţii.

Eu am mai întâlnit această politică şi la alte hoteluri, aşa că nu am fost chiar surprinsă. Cu ani în urmă am întrebat care este rostul acestei chestionări urmate de bifarea pe o listă şi mi s-a explicat că în funcţie de numărul celor care nu au intrat încă la masă se gestionează fluxul mâncării la bucătărie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
pepe64AUTOR REVIEW
[15.05.19 09:15:30]
»

@nicole33: daca te limitezi la ultra all inclusive plus la a gasi ceva de mancat, este chiar mai rau decat ce am gasit acolo. La acest concept, toate bauturile trebuie sa fie incluse, nu sa ai barul impartit 1/10,1 reprezentand bauturile incluse. Tocmai datorita voua, asemenea turisti care accepta orice cu seninatate, isi permit hotelurile sa ofere servicii sub standardele din oferte. Trebuie aratata situatia reala, si nu ce accepta unul sau altul. Unii poate se multumesc doar cu paine si apa. Dar nu platesti servicii de 5* pentru asta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nrs †
[15.05.19 09:55:01]
»

scrie undeva ca toate bauturile sunt incluse la UALL? sau este numai o dorinta a ta? spre exemplu in Romania all inseamna, cel mai des, pensiune completa cu ceva bauturi la masa

ce cuprinde conceptul este ceea ce declara hotelul nu ce spera turistul ca inseamna acel concept

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
pepe64AUTOR REVIEW
[15.05.19 10:09:14]
»

@nrs: total gresit. In primul rand vorbeam de u. a. i plus si nu de a. i. in al doilea rand, la u. ai. peste tot, barul este inclus total, nu partial. ex. Turcia. Si nu era vorba de dorintele mele, deoarece nu consum alcool.

nrs †
[15.05.19 10:44:51]
»

total gresit, indiferent ca uall sau uall+ sau cum vrea hotelul sa ii zica, este inclus ce vrea hotelul sa includa nu ce spera turistul. de aceea e bine ca intotdeauna sa verifici ce spune hotelul ca include in uall sau uall+ sau all si apoi daca nu primesti tot ce promite sa te revolti

nu exista nici o reglementare care sa defineasca exact ce cuprinde all sau uall, la noi s-a format parerea gresita ca uall inseamna tot barul inclus

PS a o acuza pe nicole33 ca este un turist cu standarde reduse si nepretentios e cea mai buna gluma

pepe64AUTOR REVIEW
[15.05.19 11:20:10]
»

@nrs: nu am acuzat pe nimeni de nimic, si nici nu vreau sa intru in polemici. Doar am scris realitatea. Se pare ca exista si aici o poliție. De aceea, renunt sa mai postez si sa mai am vreo legatura cu acest site.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[16.05.19 06:43:46]
»

@pepe64:

Doar am scris realitatea.

Da, realitatea aşa cum ai perceput-o tu.

Am comentat şi eu pentru că am fost acolo în aceeaşi perioadă cu tine şi am beneficiat de aceleaşi servicii.

Se pare ca exista si aici o poliție.

Nu ştiu cum ai ajuns la această concluzie. Părerea mea este că pe AFA fiecare este liber să-şi exprime opiniile şi să-şi povestească experienţele de vacanţă fără restricţii de niciun fel.

daca te limitezi la ultra all inclusive plus la a gasi ceva de mancat, este chiar mai rau decat ce am gasit acolo.

Nu ştiu de unde ai scos chestia cu "ultra all inclusive PLUS". Pe voucherul primit de mine de la agenţie scrie doar ultra all inclusive, iar pe conceptul primit de la Recepție scrie doar "all inclusive Easter", fiind vorba de conceptul valabil în perioada sărbătorilor pascale.

Din foaia respectivă am aflat exact ceea ce este inclus şi ce nu, astfel evitând nervii şi discuţiile aiurea. Confirm faptul că este un concept foarte slab, sub aşteptări.

Tocmai datorita voua, asemenea turisti care accepta orice cu seninatate, isi permit hotelurile sa ofere servicii sub standardele din oferte. Trebuie aratata situatia reala, si nu ce accepta unul sau altul. Unii poate se multumesc doar cu paine si apa.

Atât timp cât conceptul a fost respectat, nu se pune problema de a "accepta" sau nu cele oferite. Cei dezamăgiţi au deplina libertate de a NU reveni şi de a NU recomanda acest hotel.

Sunt departe de a fi genul care se mulţumeşte doar cu pâine şi apă, iar impresiile publicate de mine pe acest site de la hotelurile pe care le-am frecventat îmi susţin afirmaţia.

renunt sa mai postez si sa mai am vreo legatura cu acest site.

Păcat.

Eu aşteptam să citesc şi impresii POZITIVE ale tale de prin locurile pe unde ţi-ai petrecut vacanţele, nu doar "reclamaţii".

TEOANCA
[18.05.19 12:17:56]
»

@pepe64: Salutare, si cu mine v-ati intalnit pe acolo de Paste. Si parca n-as zice ca a fost atat de rau.

Nu este nici o politie aici pe AFA crede-ma, scriu si citesc pe AFA de ani buni si nu m-a oprit nimeni niciodata sa scriu ce am vazut si simtit. Doar ca avem asteptari diferite.

De la mine s-a vazut cam asa:

- hotel nou, cu plaja privata care insa nu era functionala de Paste si era acoperita cumva de un alt hotel nou in constructie;

- toata statiunea era in constructie si iti dadea senzatia ca ai nimerit fix in mijlocul santierului Constantin si Elena; Asta nu aveau cum sa ne anunte... si probabil nici nu aveau nici un interes.

- pentru ca nu prea am stat pe la bar nu stiu mare lucru despre bauturi dar pot sa spun insa cat de frumoase erau cele trei piscina cu apa termala si ce zile superbe am avut la Aqua House, complexul cu piscine termale de pe malul marii de langa hotel.

- camerele mi s-au parut super ok, nu au nici o legatura cu cele 2* despre care vorbiti.

- revin cu precizarea ca de multe ori hotelul si restaurantul nu au aceeasi clasificare deci exista posibilitatea ca restaurantul sa fi avut o alta categorie, inferioara, nu am cautat recunosc.

- mancarea din Bulgaria si serviciile din Bulgaria nu se compara cu cele din Turcia. Nicicum. Pentru ca atunci trebuie sa comparam si preturile si nu mai iese calculul

- nu am luat medicamente, am mancat de toate si recunosc ca am mancat mai bine decat in alte locuri

de 5* din Bulgaria.

- De echipa de animatie pentru adulti si copii, de spectacolele din fiecare seara, de centrul SPA, de receptionera romanca adusa special pentru ca hotelul era plin de romani zicem ceva?

- De conationalii care uneau mesele si blocau trei randuri trecerea angajatilor care stateau cu ochii pe noi sa debaraseze imediat mesele zicem ceva? Care strigau unii la altii de parca erau la concurs... Poate ca de asta ati vazut personalul nemultumit.

Ce am mai vazut eu de-a lungul anilor de calatorii?

All Inclusive este un concept. Care include multe multe altele pe langa mancare si bautura care sunt cel mai des comentate.

Ce mi-a ramas in minte de la Astor Garden?

Poteca desenata sugestiv cu urme de talpi catre Aqua House pe drumul cel mai scurt si portita dinspre complex care se deschidea numai cu cartela de la camera

Si macaralele din stanga, din dreapta, din fata si din spate Dar si cand vor fi gata hotelurile noi si centrul comercial...

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[18.05.19 14:52:31]
»

@TEOANCA:

Felicitări pentru răspunsul extrem de elegant şi foarte bine argumentat dat autorului acestui review, în fapt o simplă reclamaţie, prin care a încercat să desfiinţeze un hotel care, departe de a fi perfect, nu este nicidecum la nivelul de 2*.

Eu am fost mult mai directă în intervenţiile mele, aşa sunt eu , şi nu-mi plac exagerările de niciun fel.

Este trist faptul că în era internetului, cu atâta informaţie la îndemână, unii NU se informează unde merg şi pe ce dau banii, au aşteptări complet nerealiste, preferând apoi să jignească şi să se răzbune pe cei care îndrăznesc să-i contrazică, indiferent de soliditatea argumentelor aduse de aceştia.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
TEOANCA
Alte impresii din această RUBRICĂAstor Garden Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040540933609009 sec
    ecranul dvs: 1 x 1