GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
M-am intors aproximativ acum o luna si de abia acum m-am hotarat sa depasesc situatia traita si sa va scriu. Sa nu achizitionati sau acceptati schimbarea dintr-un hotel ales de dvs cu Cazarea in Hotel Arabela din Albena sub nici o forma. Noua asta n-i s-a intamplat... cu 5 zile inainte de a pleca in concediu, am fost anuntati de catre agentia de turism prin care am achizitionat sejurul, ca nu mai putem fi cazati in Hotelul ales de noi din motive dependente de agentie si ca ne muta in Hotel Arabella. Nu am fost deloc incantati sa aflam acest lucru, insa nu am avut ce face si am acceptat. Ca atare, in data de 27.07.2016 in jurul orei 9.00 (noi am vrut sa ajungem la aceasta ora, stiam ca mai devreme de 14.00 nu se face cazarea) eram in holul Hotelului Arabela din Albena 3 familii cu un copil de 4 ani, respectiv 15 ani.
Dupa ce am luat legatura cu receptionera am aflat ca sub nici o forma nu putem fi cazati in niciuna din cele 3 camere mai devreme de ora 14.00. Asta este... am zis... daca am ales sa ajungem asa devreme...
Am incercat sa ne gasim un loc pe canapelele din hol si am asteptat ora 14.00 ora cazarii. In jur de 13.40 m-am dus din nou la receptie si am intrebat daca macar o camera din cele 3 s-a liberat sa putem duce macar copilul de 4 ani sa se odihneasca in camera. Bineinteles ca raspunsul a fost negativ si mi-a fost aratat din nou ceasul din holul hotelului care indica ora 13.45... toate discutiile purtate au fost in prezenta managerului si a receptionerei care au refuzat sa vorbeasca in engleza sau romana... tot timpul au vorbit in bulgara... M-am resemnat si am asteptat ora 14.00. La ora 13.59 a venit receptionera la noi si ne-a anuntat in LIMBA ROMANA de data aceasta, ca trebuie sa luam legatura cu agentia de turism prin care am achizitionat sejurul, deoarece aceasta agentie NU a achitat BANUTII CATRE HOTEL SI NU PUTEM FI CAZATI. Am avut un soc : stia sa vorbeasca romaneste si desi eram de la ora 9.00 la dansii in hotel nu am spus nimic despre acest lucru... Incredibil!!!
Din acel moment am incercat sa luam legatura cu agentia de turism din Romania prin care achizitionasem sejurul inca din luna Februarie - Martie platindu-l integral. In momentul in care m-au auzit ceilalti turisti cazati in acest hotel ce m-i se intampla au spus... ,,A si noi am avut aceleasi probleme cu agentia de turism, am aflat cand am vrut sa ne cazam ca nu au achitat sejurul ,,... nu imi venea sa cred... am zis ca este un vis urat... Dupa multe insistente (aproximativ 30 telefoane date la agentia de turism din Romania) s-a prezentat la hotelul nostru o dra in calitate de reprezentat al agentie in Bulgaria. In urma discutiei cu dumneaiei am aflat ca agentia de turism a platit sejurul nostru cu aproximativ o ora in urma (adica dupa ce sunasem noi la agentie). Cu chiu cu vai ne-au cazat cu vreo 2 ore -2 ore jumatate intarziere... Am luat de la receptie cheile si am urcat spre camere. Mentionez ca in momentul in care am fost anuntati ca ne este schimbat hotelul noi am intrebat agentia de turism daca vom avea aceleasi conditii ca cele achitate in hotelul ales initial, adica daca camerele au vedere spre mare, balcon... Am fost asigurati in scris (pe email), ca vom fi cazati la etajul 2 al acestui hotel, in camere recent renovate, cu vedere spre mare si balcon.
Cand ne-am uitat pe cheie, fusesem repartizati (1 dintre familii) la etajul 5!!! . Am urcat in camera... ce sa vezi : in incercarea de a deschide usa, am ramas cu clanta usii in mana; dupa ce am reusit sa intram din interior venea un miros puternic de pipi si mucegai... am deschis usa baii si am inlemnit... panze de paianjen peste tot, cada era mizerabila, tevile de la baie si chiuveta ruginite, wc-ul era intr-o camera alaturata FARA AERISIRE FUNCTIONALA, vasul wc crapat in interior si ruginit, capacul de la wc imposibil de folosit (era gri nu mai era alb)...
Am intrat in camera... mobilierul era foarte foarte vechi... scartia patul... usa de la sifonier nu putea fi culisata... ingrozitor... am iesit pe balcon... balustrada ruginita, nematurat atat camera cat si baia si balconul, vederea era spre parc in niciun caz spre mare cum platisem... paienjenii la ei acasa... Eram oripilati... nu putem sa credem ca este adevarat ceea ce vedem...
Au urcat intre timp la noi si celelalte 2 familii... la ei camerele erau renovate, se putea locui in ele insa nu aveau balcon iar vederea era spre parc nu spre mare... Imediat am sunat la dra reprezentanta a agentiei in Bulgaria si i-am comunicat ce am gasit in camere, ce am platit si ce am primit... Aceasta mi-a comunicat ca stie ce conditii am gasit si ca incearca sa faca tot ce poate pentru a solutiona problema dar pana la solutionare nu au ce sa faca decat sa stam acolo. Sincer ne-a fost team sa nu luam paduchi si raie din acel hotel...
In jurul orei 18.00 am hotarat sa coboram la masa... alt soc... cand am luat o farfurie pentru a alege ceva de mancare, farfuriile erau murdare pe spate de ciocolata, nu trecuse apa decat pe fata... maxim 3-4 feluri de mancare, vitrinele in care era pusa mancarea erau nesterse, pline de urme de maini, paharele aveau urme de ruj pe ele, aproximativ 3 sortimente de paine... reprezenta un risc asumat daca serveai ceva de acolo... Am urcat in camera repede, ne-am luat portofelele si am plecat in statiune sa mancam. Am cerut inainte de a pleca sa mancam in oras o scobitoarea barmanului, acesta mi-a comunicat ca nu exista asa ceva, am chemat managerul hotelului sa il intreb daca este normal ca intr-un hotel de 4 stele sa nu existe nici macar scobitori... acesta mi-a arata prin semne (din nou nu mai stia romaneste) sa ma spal pe dinti daca nu imi convine.
Dupa insistente enorme la agentia de turism si la tour operatorul din Bulgaria, a doua zi in jurul orei 14.00 am fost sunati si mutati intr-un alt hotel.
Concluzia : mizerie, mancare proasta, servire dezastroasa... evitati Hotel Arabela din Albena.
Trimis de radule in 26.08.16 10:09:27
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (radule); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.37216000 N, 28.08634400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@radule: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
----
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 37&ridAnt=72741
@radule:
”cu 5 zile inainte de a pleca in concediu, am fost anuntati de catre agentia de turism prin care am achizitionat sejurul, ca nu mai putem fi cazati in Hotelul ales de noi din motive dependente de agentie si ca ne muta in Hotel Arabella
Ce hotel ați ales inițial? Ne-ar fi fost de mare folos mai ales că, din câte văd, în caseta tehnică ai precizat, pentru 1 noapte de cazare, prețul de 2400€ pentru 6 adulți și doi copii. Evident, s-a strecurat o greșeală. Prețul reflectă, presupun, banii plătiți pentru întreg sejurul inițial, chiar dacă ați stat doar o noapte la Arabella Beach. Așadar, cei 2400€ nu reflectă realitatea unei singure nopți la acest hotel.
Dacă stăm să ne gândim, o mare parte din vină o poartă agenția de turism care, în urma unor schimbări știute numai de ei, au decis să vă trimită la un hotel mult mai slab, comparativ cu alte hoteluri din stațiune, de același rang hotelier. Pe de altă parte, hotelul în sine se află la un prag mediocru, ba chiar spre josnic. Atitudinea conducerii este, într-adevăr, de necontestat.
În urmă cu două săptămâni, am trecut pe lângă Arabella Beach ca urmare a unei vacanțe în Albena. Hotelul mi-a lăsat, dintr-un contact vizual, o impresie ciudată și pe care nu o pot înțelege nici acum. După cum probabil știi, Arabella Beach este un mix fad între nou și vechi. O mică parte din camerele de la etajul 1, respectiv 2, au termopanul schimbat, de o culoare maronie de unde se distinge clar renovarea în comparație cu celelalte camere, cu același termopan verde, veșnic uzat ce ascunde o cameră ponosită și de departe de o clasificare de 4*, despre care unii colegi au scris mai jos, accentuând cu poze concludente. Camerele renovate sunt sau se apropie de 4*, fiind cele mai indicate.
Nu o să înțeleg niciodată această "manifestare" denumită turism. Clar nu poți renova, în decursul a 3 ani, doar 5-10% din totalul de camere disponibile iar pe restul să le lași să se cufunde în mizerie și intoleranță. Practic, ți-ai bătea joc de unii clienți cărora le oferi condiții mult inferioare iar altora, într-un procent infim, condiții superioare. În final, oaspeții tăi nu vor avea toți aceleași condiții, deși au plătit același preț.
”Am fost asigurati in scris (pe email), ca vom fi cazati la etajul 2 al acestui hotel, in camere recent renovate, cu vedere spre mare si balcon.
Această practică nu dă de cele mai multe ori roade. Din experiență proprie, îți pot spune că, la toate hotelurile din Bulgaria la care am mers, în momentul în care, după discuții și căutări pe AFA, mi-am dorit o cameră anume, mai liniștită, mai oportună pentru dorințele mele. Ca să obțin o astfel de cameră, am contactat conducerea hotelului, fie pe pagina lor de facebook, fie printr-un mail adresat managerului hotelului, cu respectivele dorințe. Toate cerințele au fost respectate în urma legăturii purtate cu ei iar eu am primit camera dorită. În cazul vostru, nu contest atitudinea managerului care, posibil, a fost influențată de neplata banilor la timp de către agenția de turism.
”Dupa insistente enorme la agentia de turism si la tour operatorul din Bulgaria, a doua zi in jurul orei 14.00 am fost sunati si mutati intr-un alt hotel.
Sunt foarte curios să aflu în ce hotel ați fost mutat dar și condițiile de acolo.
”Niciodata nu mai merg in Bulgaria!!!
Nu te descuraja, nu eşti de vină. O atenție mai sporită îți poate aduce vacanța de vis pe care ți-ai dorit-o. Și crede-mă, sunt hoteluri în Bulgaria care te pot face să-ți schimbi părerea. Consultă impresiile de pe AFA, nu vorbele aruncate în vânt de o agenție de turism. Vacanțe frumoase, data viitoare!
@andreieu: Asa este, am gresit cand am scris ca o singura noapte a costat 2400 euro. Suma de 2400 euro a reprezentat contravaloarea întregului sejur pentru 7 Adulți (copilul de 15 ani) a intrat la aduti plus copilașul de 4 ani. Sejurul a fost de 7 nopti 8 zile AI. Inițial am achiziționat la hotel Mura unde mai fusesem acum 9 ani. Hotelul la care am fost mutati este Hotel Laguna Beach unde am gasit oameni deosebiti la Recepție, la curățenie, managerul hotelului. Masa a fost diversificata si proaspăta pe toata perioada sejurului iar camerele desi nu foarte mari, erau foarte curate. Baia putea fi folosită, prosoapele schimbate zilnic, lenjeria ne-au schimbat-o de 3 ori in cele 6 zile, altceva.
Noi mergem in Bulgaria de 9 ani, am fost la Melia Grand hermitage in Nisipuri, la Duni am stat la Marina Beach, Obzor la Sol luna Bay, in Albena am mai fost la hotel Gergana... Cunoaștem Bulgaria... Insa debandada ca in acest an nu am vazut in niciun altul... Nu mai exista respectul si plăcerea pe care o arătau turiștilor cate isi petreceau vacanta in tara lor. Probabil au crescut solicitările si isi permit sa isi bata joc de noi. A fost dezamăgitor sa constat ca vorbesc românește doar cand vor. Iar referitor la agenția de turism care este vinovata de situatia in care am fost pusă... Am hotarat sa ne vedem in tribunal.
@radule:
”Noi mergem in Bulgaria de 9 ani, am fost la Melia Grand hermitage in Nisipuri, la Duni am stat la Marina Beach, Obzor la Sol luna Bay, in Albena am mai fost la hotel Gergana...
Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Vacanță compromisa — scris în 01.08.23 de Golden din BACAU - nu recomandă
- Jul.2022 Nu va duceți — scris în 29.07.22 de ux126302 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2021 Hotel vechi care necesita urgent renovare — scris în 29.08.21 de mathilda din CHISINAU - nu recomandă
- Jun.2018 Arabella, da sau nu... — scris în 01.07.18 de Daniel64 din BUCURESTI SECTOR 5 - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Să nu mergeţi la Arabella Beach — scris în 23.07.17 de Erika B din TâRGU MUREş - nu recomandă
- Jul.2017 8 zile superbe — scris în 04.07.17 de ginaaki din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2017 O vacanta reusita — scris în 19.04.18 de ultras_fabian din BUCUREşTI - RECOMANDĂ