ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.09.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 27.06.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2020
DURATA: 6 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel Ok... insa NU este de UAI!

TIPĂREȘTE

Buna ziua.

Nu am mai scris de ceva timp pe aici.

Insa acum ca sunt cu ideile calde in cap mi-am spus-o sa o fac... ca e mai bine acum.

Prin urmare am ales cum se spune pana am cules.

Alegerea a fost facuta in mare parte in urma recenziilor evident.

Am avut in vedere in primul rand sa fie "safe COVID". Apoi evident sa fie un resort de calitate si evident pozitia lui fata de mare /centru / bazar :).

Ce am gasit cand am ajuns acolo.

Un hotel izolat (cea ce pentru vremurile aceste pare sa fie un plus). Un hotel destul de plin de turisti. Majoritari turci si romani.

Foarte mare resortul. Ingrijit. Cu ceva verdeata. Cred ca s-au depus multe eforturi sa arate atat de bine. Cineva a avut ceva gust... si bani cand a ridicat aceasta constructie si a amenajat-o. In materie de infrastructura da, pot spune ca arata bine.

Serviciile din anii anteriori nu se mai regasesc si in acest an.

Stiu anul acesta este altceva insa... ce ceri/platesti... si ce primesti!


despre SERVICII

Sa incepem cu inceputul.

Primul lucru de care te lovesti este contactul cu personalul si anume posibilitatea de a interactiona cu ei. Mai exact greu de tot cu limba engleza la ei! Chiar si cu google translait! Da nu e gluma. Si aici nu vorbim de engleza avansata ci mai de graba de cea de "balta"!

Asta e, se poate. Insa, sa nu uitam ca totusi este un hotel care s-ar fi vrut UAI.

Masca se purta poate ceva mai cu simt de raspundere la intrarea in restaurant. Daca nu aveai ti se oferea pe loc de catre personalul de acolo.

Unii turisti refuzau portul masti in interioarul restaurantului. Chiar daca li se oferea gratuit masca. Asta e... ce poti face...

In interiorul hotelului unii purtau... altii nu.

Servirea in restaurant se face si cu ajutorul "ospatarilor/picolilor" gen ce vedeam noi la un moment dat, pe litoralul nostru si anume cu copii veniti in practica.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera destul de mare si ok. Nu da pe spate, parchet pe jos.

Curatenia pare a fi ok.

Nu ma pot exprima sincer daca a existat o dezinfectie sau nu in concordanta cu zilele noastre. Produsele de intretine mult mai saracacioase in materie de UAI.

Am fost la hoteluri cu AI si oferta a fost cu mult peste. Dar se poate si fara... nu?

Personal am avut camera la Terace si pot spune ca... mi-a palcut :).


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Personal dupa ce am vizionat destul de multe clipuri pe Yotube cu acest resort am fost incantat de ce am vazut in prezentarile facute de catre diversi turisti veniti in trecut aici in resort.

Ei iata ca lucrurile nu stau chiar asa.

Micul dejun destul de saracacios. Da stiu, erau paste, omlete, cartofi in nu stiu ce fel... nu stiu cate feluri de branzeturi... insa... in viata am mai vazut si altceva... si nu la UAI.

Masa de pranz.

Mancarurile gatite da, erau acolo la locul lor. Aratau bine. Am incercat de pofta intr-o zi si eu cate ceva. Nu sunt pretentios insa este teama de deranjat la stomac/reciclare...

La capitolul gratar predomina de departea carnea de pui, curcanul, kofteaua. Pestele era si el pe acolo... insa slab in oferta.

Fructe de mare... hmmm... erau doar in clipurile vazute pe youtube.

Bauturile sa spunem ok. Adica fara pretentii prea mari. Apa minerala la sticla nu exista.

Fructe. Doar intr-o singura zi smochine. Fara curmale. In rest clasicile fructe ca pe la noi.

Dulciurile diversificate. D-ale' lor. :)

Seara ma asteptam poate, ca la alte hoteluri sa existe cate un "specific culinar". Aproximativ in aceeasi nota precum la pranz.

Cam asta ar fi in materie de masa. Nu indeajuns de diversificat. E adevarat nu m-am ridicat fara sa fiu satul de la masa... insa nu asa... nu la acest nivel.

A... si sa nu uit protectiile acelea de plastic... dadeai farfuria celui de acolo... iti punea el in farfurie el... iti returna farfuria... apoi venea alt turist ai lua si lui farfuria... si tot asa.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja nu este cu nisip "moale" decat pe alocuri. Nu este cea mai fericita plaja.

Pentru mine a fost important ca nu a fost foarte aglomerat precum la noi in tara pe plaja.

Umbrelute nu prea "fericite". Construite din trestie "dura" am dat cu capul in marginea ei de destule ori.

Sezlonguri ok.

Beach bar... nu exista. Este doar un restaurant in apropiere de la care se poate lua cate ceva doar dupa ora 10.30.

Intrarea in apa. Juma' cu pietre cealalta juma' cu nisip.

Singura problema pe care o consider eu majora este vantul. care cand incepe sa asi faca prezenta iti creeaza un disconfort destul de mare.

Am prins doua zile... nu prea fericite.

In schimb pe plaja "centrala" de pe promenada din Didim... nici vorba de vint.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Relaxare. Da, daca iti propui reusesti.

Distractie cam inexistenta.

Exista program de enterteimant... insa pe perioada aceasta este cam de "vara".

Spectacolele oferite seara la amfiteatru... slabute... spre categoria under 12 ani.

Live-ul de la bar... nefericit... sunet aprox. de amator. Dar...

Piscina foooooooooooarte mare.

Topogane. Erau acolo intr-un colt. Frumos colorate :)


[fb]
---
Trimis de cameluta in 08.09.20 16:26:30
Validat / Publicat: 08.09.20 20:07:03

VIZUALIZĂRI: 2285 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

19 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cameluta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    19 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [08.09.20 20:05:21]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 01163&hid=19580.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    M'LiviuPHONE
    [08.09.20 22:50:25]
    »

    Da la capitolul gastronomie pot spune ca sunt de acord cu tine în 2 privinte. Nu au avut fructe de mare și nu au avut seri tematice. La mic dejun era destul de diversificat eu asa consider.

    ​La capitolul băuturi având în vedere ca aveau o gama larga de răcoritoare la sticla nu erai nevoit sa consumi de la dozatoare. Băuturile alcoolice internaționale întotdeauna le găsești la Lobby bar. Stăteau destul de bine.

    ​Suntem într o perioada mai nefasta. Toți au mai tăiat din servicii. Citeam mai devreme impresii de la Mera... La ora 21 stop la spirtoase și la ora 22 stingerea... Suntem în vacanta sau la internat...

    Ptr noi având în vedere ca i am avut pe cei mici a fost ok (vezi impresii). Nu mergem în vacante doar pentru noi. Și ma mai raportez la ceva. La preț versus ce mi i se oferă mai în apropiere... pe la noi. Sa fim sănătoși cu toții și sa ne bucuram ca am avut posibilitatea sa mergem în vacante. Acum 4... 5luni mulți ne gândeam ca vom vedea marea doar din poze. Toate cele bune!

    nrs †
    [09.09.20 00:11:42]
    »

    mai intai o corectie: pe jos, la terace, este gresie cu aspect de parchet

    iar in ultima saptamana au fost smochine, din cele verzi nu din cele mov, in 5 din 7 zile

    apoi 2 intrebari: unde nu ai reusit sa discuti in engleza? peste tot erau vorbitori ai acestei limbi: la lobby bar, in restaurant, e adevarat mai putini, la a la carte, chiar si soferul de pe masinuta de bagaje stia cat sa poarte o discutie de-a lungul drumului de la parcare la camera. totusi erau destul de multi englezi ca sa isi permita sa nu aiba personal vorbitor de engleza, apropo de ce nu ai folosit google translate, ai amintit de el, turca-romana si ai incercat sa treci prin engleza

    2. ce a lipsit de la micul dejun?

    3. si a treia toboganele ce defect aveau in afara de faptul ca unul din ele nu functiona?

    camelutaAUTOR REVIEW
    [09.09.20 14:30:49]
    »

    @m liviu:  

    Vezi ca la ​barul de linga plaja... eu nu stiu cum ai putut servi tu acolo... la bidon... (sau răcoritoare la sticla cum spui tu). Apropo am cerut apa minerala la sticla (mica) si nu am primit. "Sodă" mi-a adus doar la pahar chiar la lobby bar!  

    La  Lobby bar​ să mearga totusi tot hotelul seara... sa serveasca in interior cate ceva "international"... atunci cand acel pian "functiona"... hmmm

    Aia cu perioada nefasta... vorba ta... suntem in vacanta... sau... ?

    Platim pentru ceva? ... sau donăm...

    Eu unul am spus-o cand a, facut alegerea pentru acest hotel am avut in vedere si ca acest hotel are regim UAI.

    ​​​​Da. Sa fim sanatosi. Dar cum spuneam, nu am primit si nu am cerut nimic "pe degeaba". Doar ca vrem sa stim intotdeauna care sunt datele problemei de la inceput. Atata tot.  

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    camelutaAUTOR REVIEW
    [09.09.20 14:32:57]
    »

    @nrs:  

    Sa inteleg ca am fost impreuna in acelasi timp in aceasta locatie? ... sau ai doar informatii...

    nrs †
    [10.09.20 20:58:14]
    »

    probabil ca da

    in general eu vorbesc despre ce vad nu despre ce aud

    in ultima zi, absolut intamplator, ne-am intalnit cu Mihaela, apropo nu imi place deloc si e a treia oara cand dau de ea, si ne-a intrebat "cum este? " , i-am zis la banii dati e super ok iar ea ne-a spus ca o doamna a fost foarte nemultumita de ce a gasit aici

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Yoda
    [10.09.20 21:25:22]
    »

    @nrs:  Cine este Mihaela?

    M'LiviuPHONE
    [10.09.20 22:22:06]
    »

    @cameluta:  La Lobby noi nu stăteam. Ne asezam în zona de lângă... erau câteva mese sau în zona recepției. În mijloc.

    ​Apa minerala eu cred ca au. Nu te contrazic. Dar trb cerut. La Pașa Beach o aveau în frigider la vedere.   Am cerut de 2  ori. Posibil sa fi fost și aici dar era ascunsa. Noi nu prea consumam.

    ​Cat privește răcoritoarele de la Beach bar erau prezente. Chiar cele din gama Cappy și Fuze Tea erau la vedere.   Pe Bar.  

    ​ Anul trecut am fost la Sunis Ozdere. Tot UAI. Au fost servicii mai bune. Mult mai multe băuturi de renume. La capitolul mâncare aveau fructe de mare zilnic. Dar în acest an prețul era mult prea ridicat...

    ​Poate toți avem așteptări mai mari ptr ca mergem în vacanta și nu cerem nimic gratis... Numai bine!

    nrs †
    [11.09.20 07:28:34]
    »

    @Yoda:  

    ghida de la Peninsula touroperatorul de care am avut parte cel mai des la Egee​

    camelutaAUTOR REVIEW
    [11.09.20 11:24:54]
    »

    @nrs:  

    Asa a spus doamna respectiva?

    O fi avut si dumneaei cine stie ce motive... poti sa sti? ​​... ​

    La banii astia (adica la cat ai platit tu?) nu e rau. Dar in afara de infrastructura care intradevar e ok...

    Am vazut ca... spre exemplu in luna lui august la amfiteatru au fost si ceva "miniconcerte"​ sau "spectacole" ceva mai de doamne ajuta...

    Acum ca pe sfarsit a aparut un contingent ceva mai masiv de romani in resort si e posibil sa se fi schimbat ceva din management... ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    camelutaAUTOR REVIEW
    [11.09.20 11:32:15]
    »

    @m liviu:   

    Eu nu stiu in ce perioada ai fost tu si ce "vremuri bune"​ ai prins tu aici.  

    Insa iti spun cu certitudine ca, la barul de linga plaja (cel care se transforma in restaurant mexican seara) ​ LIPSEA CU DESAVARSIRE orice "lichid racoritor" la sticla!

    Totul era DOAR la DOZATOR! ​

    Iar asta se intampla nu mai devreme de 10.30.

    Pana atunci aveam deja facute 2-3 bai in mare... da' ... ce poti face... e' si ei oameni, se trezeshte' si ei mai tarziu... ca nu e' romani ca noi sa fie la 8 juma' pe plaja... ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    camelutaAUTOR REVIEW
    [11.09.20 11:37:22]
    »

    @nrs:  

    Cred ca e putin cam mult spus "ghida"...

    Poate... reprezentanta din Turcia... dar nu stiu a cui... a firmei de la care achizitionezi sejurul... sau de la care se achizitioneaza din tara sejurul...

    Acum sincer nu stiu cum sta cu "reprezentantul acesta".

    Ipotetic vorbind, in cazul in care ai o "suparare" cui o adresezi? La cine ai platit tu? Sau la cine a platit agentia de turism din tara? Complicat, nu?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [11.09.20 12:00:02]
    »

    daca am o nemultumire initial ma adresez reprezentatului hotelului, apoi  Mihaelei (reprezentant, ghid sau ce o fi) deci la Peninsula Tour care este un mare turoperator, in cel mai rau agentiei din tara. in general am rezolvat totul pe loc fara sa ajung macar la Mihaela

    camelutaAUTOR REVIEW
    [11.09.20 12:07:29]
    »

    @nrs:  

    Bun.

    Dar eu nu am niciun contract cu reprezentantul hotelului, cu reprezentatul Peninsula d-na Mihaela.

    ​​​Eu contractul pe care l-am incheiat il am cu agentia de turism din tara de la care am achizitionat sejurul.

    ... iar tu agentia din tara o pui pe ultimul loc...

    Voie buna sa ai in concediu... si sa nu ai nevoie sa apelezi la nimeni... ! ​​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nrs †
    [11.09.20 12:25:27]
    »

    in 24 ani de Turcia nu am avut nevoie sa apelez la nimeni, mi-am rezolvat singur problemele aparute. contractele sunt niste hartii care iti folosesc in instanta, dar nu te ajuta sa ai un concediu placut.

    oricum iti doresc sa ai parte de concedii reusite, conform asteptarilor tale!

    PS pretul il vei vedea cand voi scrie despre Aquasis​​

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [12.09.20 09:15:25]
    »

    @cameluta:  

    Am avut in vedere in primul rand sa fie "safe COVID". ​

    Aici lucrurile stăteau foarte simplu. "COVID safe" sunt TOATE hotelurile deschise anul acesta, deoarece nu li se permite să funcţioneze dacă nu îndeplinesc un set complex de măsuri​ , deci condiţia era îndeplinită orice hotel ai fi ales.

    Apoi evident sa fie un resort de calitate si evident pozitia lui fata de mare /centru / bazar​

    Dacă ai vrut un hotel în Didim, atunci ai ales bine, Aquasis fiind cel mai bun hotel din Didim.

    Poziţionarea lui este chiar pe plajă, chiar dacă distanţa până la mare le poate părea unora prea mare, dar asta datorită teritoriului extrem de generos al resortului. Oricum dacă ai avut cazare la Terrace Sunset, plaja era chiar aproape.

    Că este un resort izolat​​​, se putea constata cu uşurinţă privind orice hartă a zonei, dar cu maşina personală se poate ajunge lejer în centru, în port sau la bazar.

    Mai exact greu de tot cu limba engleza la ei! Chiar si cu google translait! Da nu e gluma. Si aici nu vorbim de engleza avansata ci mai de graba de cea de "balta"! Asta e, se poate. Insa, sa nu uitam ca totusi este un hotel care s-ar fi vrut UAI. ​

    Cred că ai o impresie foarte greşită despre ce înseamnă şi ce ar trebui să includă acest UAI. Cunoaşterea limbii engleze NU este un criteriu eliminatoriu pentru ca un hotel să-şi boteze conceptul UAI sau oricum altfel. ​

    Însă recunosc că şi eu am avut dificultăţi în 2016 în a mă înţelege în engleză cu o parte din angajaţi​

    Produsele de intretine mult mai saracacioase in materie de UAI. Am fost la hoteluri cu AI si oferta a fost cu mult peste. Dar se poate si fara... nu? ​

    Nici varietatea sau calitatea produselor cosmetice, de întreţinere NU are nicio legătură cu UAI. Nu scrie nicăieri câte straturi trebuie să aibă hârtia igienică la AI şi câte la UAI . ​

    Beach bar... nu exista. Este doar un restaurant in apropiere de la care se poate lua cate ceva doar dupa ora 10.30. ​

    De fapt, acela este chiar un beach bar care funcţionează între anumite ore şi ca snackrestaurant.

    ​Ca orice bar, există un orar de funcţionare  şi nicăieri nu vei găsi un beach bar cu program nonstop. ​

    Şi noi ajungeam pe plajă dimineaţa devreme, dar ne ostoiam setea cu produsele din minibarul camerei, până la deschiderea barului de pe plajă. ​

    Singura problema pe care o consider eu majora este vantul. care cand incepe sa asi faca prezenta iti creeaza un disconfort destul de mare. Am prins doua zile... nu prea fericite. ​

    Problema vântului mi se pare singura nemulţumire reală şi justificată dintre toate cele semnalate până acum, dar şi aici mai ţine şi de norocul fiecăruia. Eu am avut ghinionul să prind vânt pe toată durata sejurului meu, iar disconfortul a fost maxim . ​

    Şi această problemă a fost semnalată în recenziile celor care au fost acolo înaintea ta. ​

    Topogane. Erau acolo intr-un colt. Frumos colorate ​

    Aquaparkul de la Aquasis este unul deosebit de interesant pentru un aquapark de hotel (cu circuit închis), peste cele găsitede mine  la alte hoteluri mai bune şi mai scumpe. Pe mine nu mă interesează toboganele, dar mulţi erau absolut încântaţi de distracţia de la aquapark. ​

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [12.09.20 09:23:20]
    »

    @cameluta:  

    Dar eu nu am niciun contract cu reprezentantul hotelului, cu reprezentatul Peninsula d-na Mihaela.

    ​​​Eu contractul pe care l-am incheiat il am cu agentia de turism din tara de la care am achizitionat sejurul. ​

    Toţi semnăm un contract cu agenţia din ţară, oricare ar fi aceasta, dar lanţul este mai lung, până la hotel existând cel puţin încă o agenţie implicată.

    Problemele ivite, nemulţumirile care pot fi rezolvate pe loc​​, se comunică recepţiei, apoi celor de la guest relation sau managerului. În caz de nerezolvare favorabilă te adresezi apoi reprezentantului agenţiei turceşti intermediare şi doar în ultimul caz agenţiei la care ai plătit, posibilităţile acesteia de a-ţi rezolva problemele fiind limitate. Doar în cazuri grave în care soliciţi schimbarea hotelului te poate ajuta agenţia din ţară. Altfel, reclamând în ţară, nu faci decât să lungeşti timpul de rezolvare, pentru că agenţia românească va contacta agenţia locală, aceasta va trimite un reprezentant la hotel să vadă care este problema, te întâlneşti cu "Mihaela", îi mai explici o dată ce te nemulţumeşte, iar aceasta vorbeşte la recepţie. În mod cert, este mai rapid şi mai eficient să semnalezi chiar tu recepţiei eventualele probleme.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    camelutaAUTOR REVIEW
    [12.09.20 10:59:54]
    »

    @nicole33:  

    Nu ca vreau sa spun... dar... mai exista ceva sa nu fi "gică contra"​...

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [12.09.20 13:48:47]
    »

    @cameluta:  

    Ecourile de mai sus au fost scrise în viteză, pentru că trebuia să plec de acasă. Dacă aveam timp să-ţi citesc pe îndelete recenzia, sigur mai găseam ceva de comentat .

    Pot fi considerată "Gică contra", dar, recunoaşte, că am mereu argumente

    Scopul este acela de a-i ajuta pe cei interesaţi de acest hotel să aleagă informaţi.

    ​Cât mai multe impresii şi păreri ajută la formarea unei imagini de ansamblu cât mai apropiată de realitate.

    Şi nu am scris "după ureche", ci după o experienţă personală la acest hotel chiar din primul an de funcţionare al acestuia, doar vântul permanent şi serviciile sub standardul cu care sunt obişnuită făcându-mă să nu revin nici în Didim şi nici la Aquasis. ​​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cameluta, M'Liviu, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂAquasis Deluxe Resort & Spa:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044543027877808 sec
    ecranul dvs: 1 x 1