ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 14.08.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
6.25%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Atentie! Acesta NU este un hotel de 4*, ci de maxim 2*

TIPĂREȘTE

Vreau sa impartasesc cu voi dezamagirea traita la acest hotel chiar saptamana aceasta.

Cand cauti serviciile unui hotel de 4* te astepti la un anumit confort si o calitate a serviciilor, insa hotelierii romani de pe litoral isi bat joc de turisti si, cu toate acestea, hotelurile sunt pline.

Este surprinzator cum de acest hotel a obtinut 4* in conditiile in care:

- AC din camera nu functiona;

-patul este doar un suport de metal pe care sunt puse doua saltele si daca aveti norocul nostru, acest cadru metalic se misca, rezultand un pat total instabil;

-telefonul din camera este doar decoratiune, nefiind conectat prin cablu (in prima noapte, dupa ce ca nu am putut dormi in acel pat ingrozitor, nu a curs nici apa (!), astfel ca aveam intentia de a suna la receptie pt informatii);

-micul dejun... cea mai proasta mancare pe care am primit-o intr-o unitate de cazare, cel mai ieftin salam si cel mai ieftin cascaval, oua si cremvursti, nu stiu cum de poate spune cineva ca au mic dejun variat, mese murdare, mancare pe jos, tacamuri si vesela prost spalate;

-sezlongul oferit gratis era pe o plaja foarte mica, unde pretul in plin sezon este de 10 lei, astfel ca trebuia sa ajungi pe plaja pana in ora 9-9.30 si mai gaseai ceva liber doar in ultimul rand.

Concluzia: cel care administreaza acest hotel este un calic fara scrupule, care cu cele mai ieftine produse si servicii incaseaza un profit cat mai mare, batandu-si joc de turisti si de tara noastra in acelasi timp.

Intr-adevar, doamnele faceau zilnic curatenie, schimbau zilnic prosoapele si la 2-3 zile lenjeria, dar nu vreau sa ma gandesc cum or fi fost spalate acele prosoape.

Acest hotel trebuia cotat la maxim 2 stele, indiferent de ce criterii erau aplicate.

Nu inteleg cum de comentariul de mai jos mentioneaza "mic dejun variat", (imi pare rau ca nu am fotografiat si sala de mese si elucidam misterul), numai variata nu era acea mancare, nici macar cafeaua nu se putea bea, apa pt ceai nu era suficient de fierbinte, iar "luxul din camera" se poate observa din poza, televizorul era cat un monitor de calculator.

In plus, NU se poate observa nicio preocupare pentru confortul turistului, ci pentru profitul proprietarului.

Anul trecut am fost in Mamaia la Golden Tulip si situatia era cu totul alta, deci am experienta unui hotel de 4* de pe litoral. Pe viitor, voi evita hotelurile detinute de romani pe litoral!


[fb]
---
Trimis de CarmenAN in 14.08.16 18:46:01
Validat / Publicat: 14.08.16 21:59:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1813 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CarmenAN); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Asa arata patul intr-un hotel de 4*
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [14.08.16 21:56:00]
    »

    @CarmenAN: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    ===

    Anul trecut am fost in Mamaia la Golden Tulip si situatia era cu totul alta, deci am experienta unui hotel de 4* de pe litoral.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAmbasador Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045105218887329 sec
    ecranul dvs: 1 x 1