ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.10.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.05.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
OCT-2017
DURATA: 15 nopți
single
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 1 MIN

Impresiile unui pensionar NEasistat social

TIPĂREȘTE

Mama mea tocmai s-a intors de la acest hotel, unde a fost pentru tratament. Iata care sunt impresiile ei - le voi scrie eu, intrucat ea nu foloseste retelele de soicalizare si internetul, in general.

Vom incepe cu punctele bune:

1. camera a fost foarte curata, s-au schimbat lenjeriile de doua ori si prosoapele de 4 ori in 15 zile

2. personalul amabil in hotel

3. personal amabil la tratament

Puncte slabe:

1. mancarea - sub orice critica: exemple de meniu de 30 de ron/ zi: dimineata: marmelada mizerabila, unt mizerabil, 3 masline uscate, salam de neatins, ceva vanat numit de personal sunca... mama nu si-a dat seama ce este (nu toate produsele odata, nu va speriati de atata abundenta); pranz: ciorba de vegeta cu doua degete de ulei deasupra, fasole, varza, paste - totul cat mai ieftin si mai plin de vegeta si afumaturi; cina: mamaliga cu orice ramanea de la pranz sau dimineata, paste cu resturi de salam, fructe, napolitane ARO...

Un meniu mizerabil, gatit ca la tara, gandit cu picioarele si menit sa hraneasca oameni in varsta, majoritatea asistati social...

2. patronul unitatii - un fel de bau bau avar si obraznic care nu stie cum sa faca sa profite cat mai mult de pe urma bietilor pensionari


[fb]
---
Trimis de laura dobrescu in 20.10.17 09:13:47
Validat / Publicat: 20.10.17 10:44:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3729 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (laura dobrescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 1 PMA (din 1 vot)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[20.10.17 10:42:35]
»

@laura dobrescu: AmFostAcolo nu acceptă, în general, impresii scrise în numele unor terți.

Având în vedere statutul tău — și contextul aparte = e greu de îndemnat mama să-și facă un cont pe sait, la o asemenea frumoasă vârstă — vom publica totuși, prin excepție, impresiile. FĂRĂ NOTE și FĂRĂ PMA (se poate vota doar simbolic), însă.

maria55 †
[20.10.17 12:26:04]
»

@laura dobrescu: apreciez faptul ca ai scris! Apreciez faptul că ai purtat o discutie cu mămica ta vis a vis de impresiile dumniei sale!

Ce vreau eu sa spun si credeti-ma pe cuvânt, nu am vreun interes pt ca am unde mă caza in Eforie, este că acel domn"bau bau" ca sa te citez, l-ai prceput gresit, total gresit!

Este cea mai umană, solidară, saritoare persoana si nu sunt multi in Eforie, ssu ma rog in acest sistem de cazare, ca el!

Nu mă erijez in avocata lui, sunt de acord ca cei 30ron sunt insuficienti pt a asigura o masa decenta si sunt convins ca nu ai exagerat! Locatia, este sau poate fi numita de top pentru acest gen de sejur medical prin Casa de Pensii! In decursul anilor am beneficiat si eu de servicii de gen! M-am multumit cu ce am primit si m-am bucurat ca inca functioneaza@ Daca insa ati platit cash acesti bani la pensiune, se schimba situatia! Puteau mari baremul pt cele 3 mese pe zi!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
valerianna
[07.09.20 18:19:13]
»

@laura dobrescu:  Am fost la hotel Amalia din Eforie Nord, cu bilet de la Casa de pensii Brasov, incepand cu data de 12 august 2020.

​Sunt intrutotul de acord cu nemultumirile descrise de d-na Laura Dobrescu. Au trecut 3 ani de cand a fost dansa aici si nu s-a schimbat nimic.

​Am considerat ca desi suntem in ac. stare de pandemie, daca mi s- a oferit ac. oportunitate, inseamna  ca vom beneficia de cele mai sigure masuri de preventie a raspandirii cu Covid 19.

​Din pacate, am constatat inca din primele zile ca desi personalul ce se ocupa de curatenie isi face treaba, mancarea lasa mult de dorit. In primul rand, la tratament vin persoane varstnice cu diverse afectiuni cronice, de sanatate. Normal ar fi fost sa avem alternativa de a opta pentru un regim alimentar adecvat fiecaruia. Ni s-a comunicat ca aici toata lumea mananca la COMUN.

​Mentionez ca MENIUL nu a fost afisat niciodata. Doamna, colega de camera, in varsta de 77 ani, era diabetica si dorea regim. I s-a raspuns ca daca nu-i convine mancarea  n-are decat sa manance la restaurant. Ca urmare, sotul dansei a fost nevoit sa vina pana aici ca sa-i aduca alimentele necesare regimului de diabetica (noroc ca locuiau in jud. Constanta).

In ceea ce ma priveste, trebuie sa spun ca dupa 5 zile de inghitit oarecum mancarea servita la masa si descrisa aproape exact de d-na Dobrescu, la o discutie provocata de patronul acestei locatii, i-am comunicat ca daca nu se iau masuri in privinta mancarii, ma voi adresa Protectiei Consumatorului. Drept urmare, patronul m-a amenintat ca ma da afara din hotel si sa ma prezint la dansul in birou ca sa-mi faca iesirea. I-am replicat ca n-are decat sa faca singur ce crede de cuviinta.

​Toata discutia s-a purtat in jurul orei 23:00, cand, fiind cazate la parter si avand geamul deschis, patronul si-a permis sa ni se adreseze cu: " CE FAC FETELE (sau fetitele?)". La care colega i-a amintit de nemultumirea dansei cu regimul alimentar.

​Drept urmare a acestei discutii aprinse, cand in sfarsit a vazut ca nu ma intimideaza si s-a retras in curte, de la fereastra noastra am observat ca incepe sa discute la telefon. Drept urmare, de a doua zi parca bucatarul s-a schimbat si a aparut mancarea proaspata asa cum de altfel am solicitat medicului de la baza de tratament care m-a intrebat a doua zi ce nemultumire am.

​La 3 zile dupa incident, multumita de calitatea mancarii, am solicitat la bucatarie, sa nu mi se mai puna verdeata proaspata (leustean) in ciorba (asa cum se facea de la inceput), deoarece ma constipa leusteanul si totodata sa mi se aduca ciorba calda si nu rece cum s-a intamplat. Nu ceream mare lucru, dar suficient pentru ca acest "STAPAN", sa-si permita sa vina la usa camerei mele, insotit de cativa pensionari si sa-mi aduca cele mai grave injurii, eu neputand sa articulez vreo vorba. Ca urmare, eu - hipertensiva - fiind si la varsta de 75 ani, banuiesc ca am facut un puseu de tensiune si am avut o stare de lesin. Am cerut ajutor, cei din jurul patronului au solicitat sa mi se ia tensiunea si a aparut asistenta sefa (prezenta la aceasta mascarada provocata) dar care statea pe culoar fara ca eu sa o vad. Asistenta a intrat in camera mea si deabia a catadicsit sa-mi dea un pahar cu apa, atunci cand eu mi-am mai revenit si am putut sa-i cer sa stea cu mine. Nici vorba sa-mi ia tensiunea sau sa ma intrebe ce simptome am. Singurul lucru care a interesat-o a fost daca am amenintat cu PROTECTIA CONSUMATORULUI.

​Desigur, ca am avut cateva zile in care nu m-am simtit capabila nici sa merg sa-mi fac procedurile la Fizioterapie. Chiar si acum sunt marcata de grosolaniile pe care le-am auzit din gura acestui om. Ma intreb doar, cum este posibil ca aceasta persoana sa obtina an dupa an contract cu CASA NATIONALA DE PENSII, iar el sa sfideze cu nerusinare pensionarii ce ajung in hotelul sau, pentru tratament si odihna totodata? Nu cred ca ma voi opri aici.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
webmasterX
[07.09.20 18:48:05]
»

@valerianna:  Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
maria55, valerianna
Alte impresii din această RUBRICĂAmalia Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041090965270996 sec
    ecranul dvs: 1 x 1