BUN
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
În urma cu o saptamana impreuna cu o alta doamna -pensionare amandoua am achizitionat un pachet de terapii balneare constand in 5 nopti de cazare cu demipensiune si 5 terapii/zi incluse pentru care s-a achitat suma de 6400 lei. IN acest pachet aveau alocati cate 400 lei de persoana/sejur, bani care trebuiau cheltuiti pentru masa de pranz si seara. Doamnele au avut o experienta minunata in ceea ce priveste cazarea, masa si terapiile efectuate dar la sfarsitul sejurului angajatele de la personal nu au verificat balanta privind cheltuielile si bugetul alocat meselor de pranz si seara. Prin urmare, cand m-am dus la serviviul relatii clienti sa verific cat s-a cheltuit si cati bani au ramas in cont necheltuiti am constatat cu uimire ca era o diferenta de 400 lei. Doamnele pensionare nu au fost atentionate ca au mai ramas bani necheluiti si prin urmare au achitat intrega suma ceruta.
M-am dus la serviciul relatii clienti sa intreb ce se intampla cu cei 400 lei necheltuiti si mi s-a spus ca sunt bani perduti si nu mai pot face nimic in acest sens de vreme ce fisele de cazare a celor doua doamne fusesera inchise. Probabil ca daca doamnele ar fi consumat in plus fata de suma de 800 lei alocata, ar fi fost puse pe loc sa plateasca diferenta dar cum suma era in minus, nu s-a vazut... Doamnele au plecat incantate de experienta privind cazarea si toate serviciile oferite dar mahnite pentru cei 400 lei pierduti,
Consider ca personalul ar trebui sa dea mai multa atentie si sa fie mai bine instruit in ceea ce priveste unele detalii marunte. Nerespectarea unor drepturi aparent minore poate afecta sanatatea emotiinala a clientilor si poate pune in dificultate imaginea resortului Alma Health Center. La acest centu balnear vin si persoane varstnice care nu intotdeauna inteleg cum decurg lucrurile in ceea ce priveste cheltuielile. Ele sunt lipsite de experienta si nu sunt la curent cu tehnologiile modere.
Trimis de lumi_s_s70 in 29.09.24 12:24:16
- A fost prima sa vizită/vacanță în LACUL SĂRAT [BR]
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lumi_s_s70); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.21570320 N, 27.91847847 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@lumi_s_s70: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.
Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
@lumi_s_s70:
Sinceră să fiu, nu am înţeles mare lucru din acest review.
Mi se pare ciudat şi faptul că este scris când la persoana întâi când, mai frecvent, la persoana a treia, de parcă ai povesti experienţa altcuiva.
Nu am înţeles nici care a fost exact problema cu plata meselor. Fiecare persoană cazată avea dreptul să consume de 400 lei, bani care nu au fost luaţi în calcul. Adică au mâncat şi au plătit suplimentar tot ce au consumat nu doar ce depăşea suma de 400 lei sau cum?
”La acest centu balnear vin si persoane varstnice care nu intotdeauna inteleg cum decurg lucrurile in ceea ce priveste cheltuielile. Ele sunt lipsite de experienta si nu sunt la curent cu tehnologiile modere.
Într-adevăr, ar fi trebuit să li se explice ce şi cum, dar tot e bine că au reuşit să-şi povestească pe net experienţa mai puţin plăcută. Data viitoare se vor descurca mai bine
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2024 Alma ok, as reveni la Braila — scris în 07.10.24 de lalena din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2024 Hotel super cu mici probleme — scris în 13.06.24 de andreidodita din BARLAD - RECOMANDĂ
- Apr.2023 Alma Health Brăila - un hotel nou dar prea scump pentru ce oferă — scris în 11.05.23 de aurel34 din IAșI - RECOMANDĂ