GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ

Imi pare nespus de rau ca scriu acest review negativ, dar trebuie sa o fac, tocmai pentru ca viitorii turisti sa puna in balanta plusurile si minusurile acestui hotel, inainte sa il aleaga.
Am fost cazata in perioada 5-11 iulie 2015. Check-in-ul s-a realizat la ora 14, chiar daca acesta incepea de la 18. Domnisoarele de la receptie sunt amabile si dragute.
Camerele da, superbe. Sunt foarte mari, patul matrimonial de asemenea imens, mocheta pe jos, mobilierul nou. In camera sunt doua scaune-fotolii deosebit de confortabile. Curatenia se realiza zilnic, se rezuma totusi la schimbatul prosoapelor si al cosului de gunoi. In a 3 a zi, am lasat 10 lei pentru cameriste, moment in care a fost schimbat si asternutul, paharele si ele spalate. In camera se afla un mesaj pentru turisti, de a nu pune pe balcoane la uscat absolut nimic, din considerente estetice. De acord cu acest aspect, nu e placut sa stai pe terasa restaurantului si sa privesti chilotii vecinului pusi la uscat pe marginea balconului. Totusi, balcoanele nu ofera un mini uscator de rufe (unul mai mare nici nu ar fi fost posibil, datorita spatiului limitat al balconului).
Zona de agrement este foarte frumoasa, totul inconjurat de flori si gazon. Piscina, de asemenea, placuta, cu adancime de la 1.60m la 1.90m, umpluta cu apa sarata. Nu exista plaja a hotelului cu intrare in mare. Pentru scaldari in mare, alegi alta plaja.
Micul dejun era servit intre orele 08 - 10. Ora 8 dimineata pentru un sejur la mare mi se pare foarte tarzie. Trezindu-ma mai devreme, coboram pe la 07.30 pe terasa pentru a-mi bea cafeaua. Cu greu puteam cumpara, nu le convenea sa serveasca inainte de micul dejun. Pana la 8 fix, nu dadeau drumul sa se intre la masa. La un moment dat, intr-o dimineata, aud discutie intre doi ospatari: este 8 fara doua minute, le dam drumul sa intre? Celalalt, pe un ton satisfacut de rautate - nu, lasa-i sa mai astepte. Imi zambeam amar pentru nimicnicia lor.
Micul dejun bun, variat, gustos. Cafeaua slaba si proasta. Sucul la micul dejun?? Fanta de portocale si Cola, tinute bine la cald, erau varsate in recipiente mari ce trebuiau de altfel sa ofere un cu totul alt gen de suc. Niciodata nu mi s-a intamplat sa mi se ofere la micul dejun pentru hidratare... fanta... cola, oricate stele ar fi avut respectivul hotel. Mai ales la 4* NU se intampla asa ceva. Felurile oferite in meniu pot spune ca sunt foarte bune si gustoase. Desigur, preturile piperate, puteai spune lejer ca te afli in Mamaia.
Pentru a servi pranzul si cina la acest hotel trebuia sa te inarmezi cu foarte multa rabdare. Recordul de asteptare atins a fost de 30 de minute pentru o apa plata, in conditiile in care doar 6 mese ale terasei erau ocupate. Si 1h40 minunte pentru servirea unei ciorbe. Aceste situatii nu au fost unice, ci ZILNICE, indiferent ca serveai pranzul sau cina.
Nu am fost singura in aceasta situatie, ci inca 20 de persoane ale grupului din care faceam parte. Nu, nu mergeam toti deodata la masa, cu toate ca, si atunci, timpul de asteptare atat de mare era inadmisibil.
Ei, ce te faci, cand nu numai ca masa o servesti in cca 2h-2h30min, dar si personalul de servire, ospatarii sunt obraznici si dispretuitori? Sa te fereasca bunul Dumnezeu, ca in timp ce ai fost servit sa mai doresti sa mai bei ceva sau sa iti iei si un desert... Ti se spunea verde in fata sa te hotarasti odata ce vrei sa comanzi, ca nu are timp la dispozitie. Subliniez, nu am fost singura ce a suportat aceste ''servicii'' de calitate, si acestea nu au fost 'administrate' in caz izolat, de un singur ospatar.
Deci, cat era ziua de lunga, 5 ore + ti se duceau pe mesele de pranz si cina. Cu sudalmele de rigoare primite din partea ospatarilor, evident :)
Doar pizzar-ul a fost baiat inteligent. Din a 3 a zi a sederii noastre si pana la plecare, nu s-a mai putut manca pizza, deoarece omul a plecat subit. Probabil situatia continua si acum, la noi lucrurile nu se remediaza atat de repede... :)
Stau si ma gandesc ce s-ar intampla cu hotelul daca le-ar pleca si bucatarul ce pregatea mancare asa de buna? Atunci sa vezi balamuc.
Piscina am spus, placuta. DAR, de la ora 18, in plin soare si in plina vara, erai ridicat de la sezlonguri, evident cu gingasia folosita si la restaurant. Eram intr-o dupa-masa pe balcon si priveam operatiunea. Unei mame tinere, ce probabil nu a dorit sa paraseasca locul, i-a fost tras sezlongul... de sub ea. Inadmisibil! S-a ridicat stupefiata, in secunda 2, toate lucrurile ce le avea pe sezlong, gen prosop, rucsac, i-au fost puse pe jos. Femeia a inceput sa obiecteze probabil, iar atitudinea personalului? Ca si cand ea nu exista. Cu alte cuvinte, benganea degeaba. Ei isi continuau stransul sezlongurilor. Pur si simplu nu imi venea sa cred ce vad!
Programul de divertisment al hotelului... of si iar of. Daca in prima seara ni s-a parut dragut nu excelent sau profesionist, urmatoarele 6 zile a fost fix acelasi. Aceleasi melodii, aceleasi dansuri, totul dar totul la fel. Saracutii tineri (3 fete si 2 baieti) isi dadeau silinta, dar mai mult nu puteau. Sa asculti aceeasi muzica, cu aceeasi repetativitate... nu e chiar placut.
Nu in ultimul rand (sau chiar ultimul), noi am avut o valoare achitata pentru masa, in schimbul acestei valori am primit tichete. Cumparai o cafea cu 6 lei, dadeai bon de 10 lei, NU primeai rest. Pentru acest bacsis nici macar multumesc nu auzeai. Hotelul dispune de restaurant principal la piscina, si bar cu terasa pe partea opusa. Si ce daca te aflai tot pe proprietatea hotelului, doar 10 metri distanta de restaurantul principal? Acolo NU puteai folosi tichetele. Desigur, m-am dus la receptie. Domnisoara de acolo, foarte amabila, a ramas 'mirata' de minunatia ce o zic. Cum sa nu mi se primeasca tichetele (platite cu bani cash). Imi scoate regulamentul hotelului si imi arata negru pe alb: tichetele pot fi folosite oriunde in cadrul hotelului, mai putin pentru a achita cazarea, minibarul si biliardul. Ma intorc inapoi la bar. Ma vad hotarata ospatarii, pana la urma ma servesc platind cu tichetul. Seara, merg din nou. Evident, ce mi se spune? A, nuuu, aici nu se poate achita bautura/masa cu tichete. Iar ma certam, iar primeam ce mi se cuvinea.
Este inadmisibil, ca pe bani platiti, sa fii tratat astfel si luat de prost. Pana nu te certi cu ei, nu obtii... un drept al tau.
Imi pare rau pentru hotelul frumos in care am locuit (ma refer la camerele spatioasa si frumos mobilate), dar la atat se rezuma experienta placuta. Am revenit cu un gust amar. Si totusi, voi continua sa merg si pe litoralul romanesc si la anul. Nu sunt chiar atat de dezarmata, sperante mai am :)
Dar Afrodita are delete in motoarele mele de cautare virtuale!
Trimis de oana_ioan in 12.07.15 20:51:29
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Cam peste tot in tara mea draga. La mare? In fiecare an, in diferite locatii si diferite hoteluri: Costinesti, Eforie Nord, Eforie Sud, Jupiter, Neptun, Venus - hotel Dana, Hotel Afrodita Mamaia - Hotel Florida, Hotel Victoria
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oana_ioan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.84400500 N, 28.59741400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Imi pare rau ca au scazut atat de mult serviciile la Afrodita, era unul din favoritele mele. Poti incerca la anul mult mai frumosul hotel inter de vizavi de el. Foarte ok, superior lui Afrodita din toate punctele de vedere. Vezi reviewul meu, am fost recent acolo si am fost tare multumit.
Pacat ca citesc astfel de impresii despre litoralul nostru. Am 6 ani de cand optez ptr alte litorale si tot sper ca ne vom reveni si noi ca natie. Vom stii sa ne tratam vom stii sa facem turistul sa se simta ca in concediu. Nu vorbim de restul serviciilor. Aici suntem cu multi ani in urma. Pacat
Din nefericire este perfect adevarat ce scrie oana_ioana. Noi am fost cazati in 14-16 august 2015.
plusul: Hotelul foarte bine renovat.
Minusuri: cel mai mare minus: al angajatilor! Asa nesimtire nu am mai vazut nicăieri.
Chec-inn-ul desi e la 16 abia la 20.30 ne-au putut preda camera. Insa la ora 12 când e chec-out-ul te trezesti imediat cu batai in camera sa evacuezi.
Despre angajatii de la terasa, bar, gelaterie nu are rost sa scriu caci a scris oana deja. Atat timpul de asteptare cat si nesimtirea lor... ceva de nedescris.
In statiune nu ai ce sa vizitezi este o dărăpănătură, noi ne-am cazat acolo insa am fost pe dunare cu vaporasul intr-o zi si in cealalta la Cascada Bigăr.
Duminica era foarte aglomerat la piscina si au pus clor in apa incat nu mai puteai respira. Nu este de stat nici măcar un week-end, in niciun caz un pachet săptămânal.
Pacat de hotel caci personalul pune pe fuga chiar si cel mai "nepretențios" client.
Nu vom mai merge acolo.
@-AnaMaria - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"
@-AnaMaria - Nu te supara ca intreb, nu cumva e vorba de hotelul Afrodita din Herculane? Pentru ca de pe litoral pana la cascada Bigar... e cam mult.
Daca am dreptate as fi si eu curioasa de un review si m-ar interesa in mod deosebit cum e micul dejun. Anul trecut era foarte bun si diversificat, dar am citit ca nu mai e ok nici acela.
@carmenmo - cu siguranta ca a facut o confuzie autoarea ecoului. aici e vorba de afrodita din Venus NU din Herculane.
@rentea: Da. Imi cer scuze. Am observat ulterior insa exact aceeasi problema este si la cel din Herculane.
Personalul execrabil.
Or fi instruiti asa in mod special ca parcă prea seamana.
@carmenmo: Da. Eu am observat ulterior ca e cel de pe litoral.
Eu la Herculane am fost. Micul dejun a fost foarte sărăcăcios. Cateva mezeluri, branza e cub si o tai tu cu un cutit... la expresorul de cafea stai la coada ca inainte de '89 la pui aglomerat, cafea putina si expresorul se strica des ????
suc foarte prost...
Apa este imbuteliata iti torni tu din stica de 2 l intr-un pahar dar nu ai voie sa iei sticla la masa
Noi mergeam la micul dejun pe la ora 9... deja platourile erau goale si nimeni nu le ridica sa aduca altele. Pe mese o harababura de nedescris.
Asteptand sa facem check-out-ul am comandat o cafea... dupa 15 min de asteptare am mers sa intrebam ce e cu cafeaua?
Raspuns: daca doriti cafea trebuie sa așteptati sa termin paharele si cestile de spalat si aranjat. Maiiiii... asa ceva
Iti e foarte greu sa te abții sa nu pocnesti pe cineva
Nu recomand nimanui hotelul Afrofdita... de la Herculane ????
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 O vacanta acceptabila in Romania — scris în 26.07.23 de adrian666 din PLOIEșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2023 Vacanta de neuitat — scris în 28.06.23 de Lorena Harbuz din - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Super vacanța in Romania — scris în 23.07.22 de Gabi Turcia 2022 din TOPOLOVENI - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Super vacanța — scris în 23.07.22 de ux126155 din PITESTI ARGES
- Jun.2022 Nu recomand — scris în 12.06.22 de ux125287 din JILAVA [IF] - nu recomandă
- May.2022 Super vacanta! — scris în 19.05.22 de Adina1 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2021 Revenim — scris în 02.07.21 de ux120565 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ