ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.10.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 03.08.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2018
DURATA: 1 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

- panze de păianjen în cameră

- ușa defecta (sistem de deschidere cu cartela) se închidea doar trantita. La recepție mi s-a spus sa o trântesc în continuare, ca nu au ce sa îi facă

- s-a luat curentul în mai multe rânduri încă din prima seară

- 3 lifturi (2 mici, max 4 persoane, și unul puțin mai mare) la 12 etaje, așteptare îndelungată, ușile se închideau extrem de repede, nu aveai timp sa intri de multe ori

- poate mai puțin relevant, doua prize în cameră pe lângă cea de TV și frigider, prima priza, în spatele frigiderului, a doua în spatele patului.

- vasul te toaleta jegos

- la restaurant mâncare bună, pentru plata cu cardul trebuia sa ieși din sala, pentru ca nu era semnal în sala la pos

- zona de spa: în prima zi doar unul din cele două jacuzzi a avut apa calda; sauna am folosit-o doar în prima zi, in a doua zi mi s-a spus ca s-a stricat o siguranță; restul facilităților din zona apa au fost ok.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Mihai Tudor in 30.10.18 11:05:59
Validat / Publicat: 30.10.18 12:29:18

VIZUALIZĂRI: 668 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mihai Tudor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [30.10.18 11:39:33]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 00&ridAnt=90715

    dianavladut*
    [05.12.18 12:43:33]
    »

    @Mihai Tudor:

    Bună ziua,

    Vă mulțumim pentru că ați ales hotelul nostru pentru a vă petrece sejurul, dar și pentru timpul dedicat nouă pentru a ne transmite acest feedback.

    Fiecare opinie venită din partea oaspeților noștri este extrem de importantă pentru noi, deoarece lucrăm în permanență la îmbunătățirea spațiilor și serviciilor noastre.

    Ne pare rău să aflăm că ați întâmpinat această situație regretabilă și dorim să vă asigurăm că acestea este un caz izolat.

    Ne-ar ajuta foarte mult să ne transmiteți numărul camerei dumneavoastră sau numele pe care rezervarea a fost înregistrată pentru a putea transmite conducerii departamentului competent pentru realizarea unor verificări suplimentare și luarea măsurilor, acolo unde se cere.

    În ceea ce privește zona ce lifturi, avem două lifturi a câte 6 persoane, iar unul a câte 12 persoane.

    Pentru plata cu cardul, într-adevăr, fiind nivelul -2, semnalul este unul redus pentru POS.

    Sperăm, totuși, să avem oportunitatea de a vă revedea pentru a vă oferi servicii la standardul operațional al hotelului nostru.

    Cu deosebită stimă,

    Diana V., Guest Relations Manager


    NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dianavladut*
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051589012145996 sec
    ecranul dvs: 1 x 1