GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Teapa luata la Afrodita Resort & Spa - Baile Herculane
Am fost cazat la ei.
Hotelul este ok atata timp cat isi respecta obligatiile contractuale.
Spa-ul a fost inchis o zi si desi ne-am cerut banii inapoi nu i-am primit.
Micul dejun fara fructe desi se dau ca sunt o locatie de 4 stele.
Pe parcursul sejurului nu ne-a fost schimbata lenjeria, prosoapele si nu am primit consumabile timp de trei zile.
Dupa a treia zi dupa ce am facut reclamatie la receptie am primit pentru o persoana desi noi eram cazati trei.
JALNIC
Nu recomand nimanui. Sunet neseriosi.
Trimis de ccclyon in 09.09.18 20:45:15
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE.
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ccclyon); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.87859700 N, 22.41587200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ccclyon: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
@ccclyon:
Bună ziua,
Dorim să vă mulțumim pentru alegerea dumneavoastră de a petrece sejurul alături de noi, dar și pentru timpul dedicat acestui feedback.
În urma discuțiilor purtate cu dumneavoastră, vi s-a explicat concret motivul pentru care contravaloarea sumei achitată nu se poate restitui, mai exact, după ce s-a beneficiat de serviciile hotelului nostru (cazare + masă + acces Atrium Spa), ne-ați adresat o reclamație, deși pe durata acestei șederi nu s-a semnalat nimic care să sintetizeze disconfortul creat.
Ulterior, aflând această situațe, am încercat să vă oferim o soluție, însă orice propunere venită din partea noastră, care nu implica restituirea valorii sejurului, a fost refuzată.
Ne pare foarte rău dacă prin prisma acestui fapt ați rămas cu o urmă de îndoială în ceea ce ne privește.
Scopul nostru este de a face fiecare oaspete ce ne trece pragul fericit, însă avem nevoie și de colaborare din partea dumneavoastră.
Sperăm, totuși, să avem posibilitatea de a vă revedea în viitor pentru a înlocui această experiență.
Cu deosebită stimă,
Diana V., Guest Relations Manager
NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
Tocmai de aceea am facut sesizare la ANPC deoarece sesizarea facuta la receptia hotelului nu a fost luata in considerare fiind tratat cu dispret.
Solutia oferita de dumneavoastra este OK (o zi de cazare gratis cu toate beneficiile SPA) dar ca s-a beneficiem de ea, trebuie s-a strabatem 700 km pentru a ajunge la locatie (suntem din Iasi).
Nu am solicitat restituirea valorii sejurului ci doar serviciile pe care nu le-ati oferit pe care noi le-am platit la inceput pentru toata perioada de cazare (inchiderea SPA pentru o zi, nefolosirea piscine exterioare pe perioada sejururlui pentru ca ati facut lucrari de modernizare in perioada in care am fost cazati la dumneavoastra si nu ni s-au asigurat consumabile si prosoape trei zile – a treia zi am facut sesizare la receptie si ni s-au adus doar pentru o persoana desi noi eram cazati trei). Cred ca nu va meritati cele 4 stele pe care le-ati afisat la intrarea in hotel – in 28 de ani de cand sunt salariat si merg in concediu e prima oara cand ni se intampla – RUSINE.
Oricum daca mai trec prin zona chiar si dupa zeci de ani am de gand sa beneficiez de oferta pe care ne-ati facut-o. Multi manageri nu inteleg relatia client – vanzator. Ati castigat cateva sute de lei de la mine si va-ti facut o reclama negativa care va ramane pe toata viata pe acest site. A meritat?
Cu deosebita stima,
Cristian C.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Fabulos la Herculane — scris în 11.08.24 de delinyka din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2022 Un sejur de coșmar — scris în 30.09.22 de Georgiana2022 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2022 De evitat — scris în 19.08.22 de ux126813* din IASI - nu recomandă
- Jun.2022 Doamne fereste sa mergeti acolo — scris în 05.06.22 de ux125185 din TIMIșOARA - nu recomandă
- Jan.2022 Bacolux Afrodita Herculane - Locatia perfecta daca iti place la spa si la balaceala — scris în 03.06.22 de BalaciPaul din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Jan.2022 In nici un caz de 4 stele — scris în 06.01.22 de Tina50 din AUSTRIA - nu recomandă
- Jun.2021 Afrodita Bacolux – un hotel bun — scris în 28.08.21 de elenaadina din GURA HUMORULUI [SV] - RECOMANDĂ