ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.02.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: targu jiu
ÎNSCRIS: 18.02.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
FEB-2016
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
69.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Nepregatiti, neorganizati; totusi un hotel cu potential

TIPĂREȘTE

Voi incerca sa fiu cat pot de obiectiv, incercand sa trec peste neajunsurile care m-ar inspira sa exagerez unele disfunctionalitati ale Hotelului Afrodita din Herculane.

Am achizitionat pachetul de Valentines, am ajuns la receptie la ora 17:00, stiu ora exacta intrucat, nemultumit de servicii, am inceput sa imi notez chiar din prima seara totul. Dupa indelungate tergiversari am primit cartelele la ora 18:00, la receptie ni se spune ca din pricina neeliberarii camerei desi a trebuit sa fie montat si un bec in camera.

Liftul, o alta problema, astepti minute bune umbland de la unul la altul, capacitatea lor de 13, 6 si 4 persoane, raportata la un hotel de 10 etaje cu peste 1000 de camere este absolut insuficienta, creand cozi si implicit ingesuiala.

Cand sa facem dus am constatat ca nu curge apa. Am fost cazati la etajul 10 asa ca este posibil ca apa sa nu urce asa usor, totusi ceva mai tarziu a inceput sa curga si apa.

Hotelul este destul de bine dotat, curat dar in prima seara a fost cam frig, a doua zi am cerut o pilota pe care am primit-o imediat.

In aceeasi seara am mers la piscina dar nu existau halate si nici papuci, nu-i nimic folositi prosoapele din camere ni s-a spus la receptia piscinii, lucru pe care l-am si facut. Am sunat la receptia hotelului si i-am spus ca nu avem papuci in camera, la inceput ni s-a transmis ca se va rezolva, mai tarziu cand am revenit cu un nou apel ni s-a comunicat ca la camerele de 3 * nu se prevede papuci in camera, am rezolvat si aceasta problema a doua zi cand am cumparat doua perechi cu 15 lei bucata de la un butic din apropiere.

Piscina este destul de mica si aglomerata, sistemul de aerisire nu face fata si ca urmare te simti ca in sauna. In aceeasi zona functioneaza inca trei piscine mai mici, foarte utile si placute, de hidromasaj si jacuzi. Va recomand sa luati o bere rece la voi, ajuta.

Cina, in sistem bufet, a fost ok, bine garnisita si cu optiuni destul de diversificate, lucru neintalnit la alte hoteluri chiar din strainatate. Sucul si apa se serveste in pahar fiind interzisa luarea sticlelor la masa, totusi din observatiile mele am constatat ca daca nu intrebi nu te opreste nimeni sa iei o sticla doua.

Intorsi in camera, avizati de problemele anterioare, am facut inventarul camerei constatand lipsa unor umerase, a unei perii de haine si a unei scrumiere, am informat receptia care ne-a raspuns ca nu vor fi probleme. Ulterior am gasit peria si scrumiera, pe terasa, unde a si ramas de altfel, fiind plina de chistoace. Tv-ul este destul de modern, prinde dolce nu digi.

In baie am avut dus nu cada. Prosoape curatele, oglinda mare si curata, wc ok.

A doua zi ne-am trezit la ora 8, micul dejun in sistem bufet a fost foarte bun. O mica plimbare prin oras si ne-am intors repede, Baile Herculane este un oras mort.

Cum aveam doar micul dejun si cina incluse, pe la ora 13 am mers la masa, intr-un restaurat paralel cu cel in care luam cina. Acolo era omor, toate mesele ocupate, clienti in picioare asteptand la rand, chelneri alergand. Gratie unui noroc chior, in momentul in care ieseam din restaurant am observat chiar la masa de langa usa un grup care se pregatea sa plece. Mancarea a fost buna si adusa destul de repede, l-am rugat pe chelner sa ne recomande ce se poate pregati in viteza.

Seara, la cina romantica, a fost destul de bine, muzica buna, mese frumos aranjate, mancare de calitate dar adusa cam tarziu, la intervale de peste o ora pe fel.

Ajunsi in camera si folosind wc-ul am constatat din nou lipsa apei, de aceasta data insa cu nejunsuri mai mari, am sacrificat o sticla de apa minerala si a fost ok.

Am parasit hotelul mult mai devreme decat era necesar in speranta ca vor avea timp sa pregateasca camera pentru urmatorul cuplu.

Senzatia finala a fost ca hotelul nu este unul rau, chiar as putea spune ca este frumusel si s-au facut ceva investitii dar cred ca nu au suficient personal si posibil sa fi fost luati prin surprindere de afluxul mare de persoane.

P.S. Am uitat sa adaug impresia noastra despre SPA, in pachetul de Valentines era inclus si un masaj la alegere.A fost o experienta foarte buna si chiar va recomand un domn Rares ca ne-a facut sa ne simtim excelent, in plus are si un fel linistitor de a comunica.


[fb]
---
Trimis de cristi08 in 18.02.16 10:25:45
Validat / Publicat: 18.02.16 11:07:43
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE. A mai fost în/la: POIANA BRASOV, ALPIN

VIZUALIZĂRI: 2375 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristi08); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11900 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [18.02.16 10:36:25]
    »

    Bun, consistent review de debut, merită remarcat

    @cristi08: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 00&ridAnt=67082

    Lyssys
    [19.02.16 13:05:28]
    »

    @cristi08 - Calitatea serviciilor omoară potenţialul!

    A fost o cină festivă şi cu program muzical?

    Despre masa de prânz, nu am înţeles prea bine, aţi mâncat în sala mică, cea din stânga, a aceluiaşi restaurant al hotelului?

    În altă ordine de idei, mi se pare că asemenea hoteluri mastodont, în ziua de azi, nu prea mai sunt de frecventat, mai ales în anotimpul rece. E puţin probabil să mai reuşească un astfel de hotel să fie plin, măcar cu ocazia unui program dedicat, cum a fost "Valentine's day".

    Iar dacă a fost plin (mă rog, sau aproape...) iar serviciile prestate au fost aşa... vor muri pe mâna lor!

    Nu-mi pare rău de ei, ci de cei care îşi strică puţinele ocazii de relaxare-odihnă cu cheltuieli disproporţionate raportate la serviciile primite!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tamarac
    [23.05.18 17:29:05]
    »

    @cristi08:

    Bună ziua,

    Vă mulțumim pentru că ați ales Afrodita Resort & Spa pentru a vă petrece sejurul dumneavoastră și pentru timpul acordat acestui feedback.

    Regretăm să aflăm că ați fost pus în situația de a aștepta atât check-in-ul, cât și liftul. Hotelul nostru este dotat cu trei lifturi, două dintre ele au capacitatea de șase persoane, iar unul de doisprezece. Acestea nu sunt folosite la capacitatea maximă, prin urmare, timpul de așteptare poate fi mai lung, mai ales când gradul de ocupare este mare.

    Ne bucurăm să auzim atât că centrul spa a fost pe placul dumeavoastră și v-ati relaxat, urmând procedurile efectuate cu profesionalism, cât și faptul că piscina cu jacuzzi si cea cu hidromasaj au fost pe placul dumneavoastră.

    Situația menționată de către dumneavoastră este una regretabilă și nu este în conformitate cu standardul serviciilor pe care dorim să le oferim către dumneavoastră. Camerele sunt dotate corespunzător privind clasificarea de 3* respectiv 4*, iar zilnic se acordă timpul necesar curățării și intreținerii acestora. Ne pare rău să auzim că, în ciuda muncii noastre zilnice, au apărut anumite neplăceri în această privință.

    Meniul, cât și micul-dejun în regim bufet suedez sunt diversificate, iar colegii noștri aduc în permanență modificari privind acest aspect și ne bucurăm să auzim că preparatele culinare au fost pe gustul dumneavostră.

    Dorim să vă mulțumim încă o dată că ne-ați dedicat din timpul dumneavoastră pentru a ne scrie și sperăm să avem oportunitatea de a vă găzdui din nou în viitor pentru a găsi aceste aspecte 100% remediate și pentru a vă relaxa.

    Cu stimă,

    C. Tamara Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa


    NB tamarac este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Lyssys, tamarac
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059848070144653 sec
    ecranul dvs: 1 x 1