ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 30.08.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Asa si-asa

TIPĂREȘTE

In ultima vreme auzisem despre Herculane ca e intr-o stare destul de proasta, dar am zis totusi sa consideram ca unele critici au fost prea aspre.

Pentru un sejur de o zi, am ales hotelul Afrodita, prezentat ca fiind proaspat renovat.

Din pacate, lucrurile nu au mers chiar cum speram. Ora de check-in, initial stiuta ca fiind 14, s-a transformat in 16. Poate nu era asta chiar o mare problema, dar eram si cu o fetita de 3 ani, care trebuia sa doarma dupa masa. In fine, am zis ca o culcam si la 4, si intre timp mergem sa mancam pranzul.

Am ales terasa Vasy xxl... ce sa zic. Cartofi taranesti/natur insuficient fierti, piure acru, friptura care cu greu se putea taia. Dar trecem peste asta.

In sfarsit, ne cazam pe la 3.45, camera destul de buna, insa perdeaua si mocheta nu era intr-o stare excelenta de curatenie. In plus, zgomotul produs de femeile de serviciu era cam intens pentru ora 4, cand oamenii mai dorm.

Am revenit la sentimente mai bune, cand am vazut privelistea de pe balcon, exceptionala.

Dupa ce am ratat masa de pranz, am zis ca la hotel o sa fie mai bine seara.

Insa a durat 2 ore pana a venit comanda, in conditiile in care se mai puteau servi doar piure, carofi prajiti, snitel si ceafa. Adevarat, bine facute, dar sa astepti de la 8 al 10....

Chiar si pentru bauturi am asteptat peste o ora.

O fi fost din cauza unei nunti care se tinea acolo si care necesita mai multi chelneri...

Ca sa inchei... cred ca patronul incearca sa faca economie, neangajand personal atat cat ar fi necesar. Totul dureaza prea mult, cazarea, servirea...

Daca stiu ca nu isi permit, sa mai scoata din mese.

Chiar si dupa lift asteptai enorm.

Conditiile sunt altminteri destul de bune, ca raport calitate/pret.

Dar serviciile mi s-au parut foarte slabe.

Pacat, cu o alta mentalitate si mai putina zgarcenie, cred ca ar putea fi mult mai bine.

Sa zicem ca se mai scot cu piscina si micul dejun.

Totusi, am aflat apoi ca la piscina nu era apa termala cu adevarat, ci apa obisnuita incalzita... cam neasteptat


[fb]
---
Trimis de danzaharescu in 30.08.15 18:37:56
Validat / Publicat: 30.08.15 19:11:44

VIZUALIZĂRI: 1660 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danzaharescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster69
    [30.08.15 19:11:16]
    »

    @danzaharescu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    = = =

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=13800

    tamarac
    [23.05.18 16:26:58]
    »

    @danzaharescu:

    Bună ziua, domnule Dan Z.!

    Ne bucurăm să ne aflăm în topul alegerilor dumneavoastră pentru a vă petrece sejurul în stațiunea Băile Herculane și vă mulțumim că ați ales să împărtășiți cu noi experiența dumneavoastră în hotel, căreia îi acordăm o mare atenție.

    Regretăm să auzim că pe parcursul șederii au existat anumite aspecte care v-au nemulțumit. Părerea dumneavoastră contează foarte mult deoarece suntem deschiși oricărei sugestii care ne ajută să lucrăm la procesul de îmbunătățire al serviciilor noastre.

    Atât orele pentru check-in (ora 16:00) cât si check-out (ora 12:00) se păstrează, iar în momentul în care oaspeții noștrii ajung mai devreme, facem tot posibilul să le oferim cât mai rapid posibil serviciile așteptate.

    Referindu-ne la cele 3 lifturi pe care le deținem în cadrul hotelului, în momentul în care gradul de ocupare este în proporție mare, într-adevăr timpul de așteptare este mai lung.

    Totodată, este suplimentată grila de personal pentru a se asigura o bună funcționare a tuturor serviciilor oferite.

    În piscina de agrement din centrul Spa există apă dulce încălzită, iar apa termală este folosită în bazinele din baza de tratament, sub supraveghere medicală deoarece nu este recomandată expunerea pentru toate tipurile de vârste sau afecțiuni.

    De asemenea, ne bucurăm să aflăm că poziționarea hotelului nostru v-a oferit priveliști minunate.

    Ne dorim ca, pe viitor, să avem plăcerea de a vă găzdui din nou, de această dată reușind să ne ridicăm la nivelul așteptărilor dumneavoastră, sperând să observați modificările apărute în timp în ceea ce privește calitatea serviciilor noastre.

    Cu stimă,

    C. Tamara Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa


    NB tamarac este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    danzaharescuAUTOR REVIEW
    [27.06.18 17:30:52]
    »

    @tamarac:

    Buna ziua,

    Mesajul acesta, chiar daca venit destul de tarziu, e un semn, cred eu, ca lucrurile se vor schimba in bine.

    Din pacate, am vazut ca multi clienti sunt inca destul de vehementi.

    In ceea ce priveste statiunea Herculane, as aprecia renovarea centrului istoric si imbunatatirea situatiei din zona 7 izvoare (aglomeratie, masini parcate la intamplare, corturi...), dar asta nu depinde de dvs.

    Poate totusi dvs, impreuna cu alti hotelieri, ati putea avea o influenta in a misca un pic lucrurile acestea... ?

    Legat de piscine, am inteles ca exista apa termala adevarata, chiar as fi interesat sa o incerc. Din cate imi amitesc la data aia, apa dulce avea destul de mult clor, dar poate situatia s-a mai remediat intre timp.

    Multumesc de precizari si toate cele bune,

    Dan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danzaharescu, tamarac
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041749000549316 sec
    ecranul dvs: 1 x 1