GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel renovat frumos pacat de management si de servicii
Am petrecut un sejur de 4nopti + 1gratis. La sosire ora 14,30 am mai asteptat in picioare la receptie 1 ora sa ne cazam, din 3 lifturi functiona doar unul uneori doua, deci pentru un hotel cu 220 de camere va dati seama ca a fost un chin sa folosesti liftul.
La camera de 4* nu sa facut curatenie niciodata in cinci zile, hartia igienica nea fost adusa dupa doua zile cand am reclamat la receptie, prosoapele neau fost schimbate doar o data... La masa astepti de inebunesti pana te servesc. La plecare - surpriza: trebuie sa platesc cinci zile de cazare, raspunsul receptionerului sef a fost ca am fost fraier ca nu am nici o dovada scrisa ca beneficiez de o noapte gratis. Am calatorit mult dar asa ceva nu am intilnit nicaieri.
Nu va recomand acest hotel. Servicii de cea mai joasa calitate.
Trimis de Hotz Dan in 03.09.14 21:21:34
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Hotz Dan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.87859700 N, 22.41587200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Hotz Dan: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
@Hotz Dan:
Bună ziua, domnule Hotz Dan!
Dorim să vă mulțumim pentru alegerea de a vă petrece sejurul la Afrodita Resort & Spa și pentru timpul pe care ni-l oferiți pentru a ne transmite ce s-a întâmplat pe durata sejurului petrecut la noi.
Fiecare opinie venită din partea dumneavoastră este foarte importantă pentru noi deoarece ne ajută să creștem și să vă putem oferi în viitor servicii îmbunătățite.
Experiența relatată de către dumneavoastră, per total, este una regretabilă care, sub nicio formă, nu coincide cu standardul operațional al serviciilor pe care noi dorim să le oferim către dumneavoastră.
În ceea ce privește așteptarea pentru procedura de check-in, aceasta se realizează începând cu ora 16:00, acesta fiind motivul pentru care a fost necesar să așteptați.
De regulă, în momentele în care avem camere disponibile, îl putem realiza și în cazul în care dumneavoastră ajungeți mai devreme, dar dacă nu avem camere disponibile este necesară așteptarea.
De asemenea, avem în hotel trei lifturi și, bineînțeles, există posibilitatea de a se defecta, în timp, vreunul dintre ele. Tocmai pentru că ne dorim să vă asigurăm condiții sigure și nu doar relaxare, în momentul în care se remarcă vreo neregulă, se oprește funcționalitatea până ce este remediată situația. Două dintre ele au capacitate de 6 persoane, iar unul de 12, însă nu sunt folosite niciodată la capacitate maximă, fapt ce ar îmbunătăți timpul de așteptare, dar nu se poate impune acest lucru, bineînțeles.
În ceea ce privește răspunsul primit din partea colegului nostru, din păcate, acesta este adevărul, este nevoie de o dovadă pentru oferta achiziționată de către dumneavoastră sau numele unei persoane cu care s-a discutat pentru rezervarea în cauză.
Ne pare rău că nu am reușit să venim în întâmpinarea așteptărilor dumneavoastră de această dată, însă, sperăm să avem oportunitatea de a vă revedea în viitor pentru a înlocui această experiență nereușită cu una nouă, îmbunătățită care să vă aducă zâmbetul pe buze.
Cu stimă,
Diana V., Guest Relations Manager
NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Fabulos la Herculane — scris în 11.08.24 de delinyka din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2022 Un sejur de coșmar — scris în 30.09.22 de Georgiana2022 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2022 De evitat — scris în 19.08.22 de ux126813* din IASI - nu recomandă
- Jun.2022 Doamne fereste sa mergeti acolo — scris în 05.06.22 de ux125185 din TIMIșOARA - nu recomandă
- Jan.2022 Bacolux Afrodita Herculane - Locatia perfecta daca iti place la spa si la balaceala — scris în 03.06.22 de BalaciPaul din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Jan.2022 In nici un caz de 4 stele — scris în 06.01.22 de Tina50 din AUSTRIA - nu recomandă
- Jun.2021 Afrodita Bacolux – un hotel bun — scris în 28.08.21 de elenaadina din GURA HUMORULUI [SV] - RECOMANDĂ