GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un hotel de tranzit foarte bun pentru cei care la restaurant comanda snitel/ceafa si cartofi prajiti.
Apa de la dus se scurgea in mijlocul baii- era desprinsa banda de etansare intre cadita si perete. Scurgerea de la dus era aproape infundata desi hotelul este... renovat. Sifonul de pardoseala nu era pozitionat aciolo unde se strangea apa, asa ca aveam un mic lac. Pentru ca cei de la receptie mi-au dat sa incerc o alta camera care avea aceeasi problema am facut o "tiganie.ro"- o fusta de punga de plastic lipita de perete si coborata peste zona fara etansare ca sa nu mai curga apa in acel spatiu.
In camera venea miros de fum de tigare de la coloana de aerisire de la baie de la cei care fumau in baie.
Intrerupatoarele nu erau bine fixate in perete pt ca nu erau compatibile cu dozele folosite. Eram cu ochii in patru la ele si la copil. Intreupatoarele sunt modelul turcesc ieftin din Obor.
Asteptam de ne venea rau la lifturi- doua bucati. Pana la urma cel mai destept cedeaza, asa ca o luam pe scari (la coborare). Am gasit langa lift oameni care imbatranisera, uitasera de cand erau acolo. Aveau barba pana la pamant si tot asteptau sa vina liftul. Ei inca credeau ca Nea Nicu este presedinte.
La restaurant se fuma in sala de mese si seful de restaurant mi-a zis ca nu are ce sa le faca. cei de la receptie la fel. In ultima sambata din cauza unei nunti din zona, au ingramadit tot hotelul in sala de mese mica. Noroc ca in ziua aceea am fost plecati spre Cazane.
Cunoscuţii hotelului parcheaza masinile in usa hotelului si turistii din hotel se strecoara pe unde pot, deci hotelul nu este recomandat celor dolofani care poseda burta- raman infipti intre masini.
Receptia spune politicos ca au notat problema si... asa ramane: NOTATA.
Puncte pozitive: micul dejun si piscina.
Fara sa fiu os nobil si sa posed sange albastru eu zic ca statiunea Herculane este cam murdara si este pentru o anumita categorie de romani- fum, mititei, muzica tare la tot pasul, etc. Eu mananc mici, ascult muzica dar nu simt nevoia sa afle tot orasul de acest lucru. Herculane este un amestec romanesc 100% intre Eforie Nord si Mamaia, alte doua statiuni pe lista mea neagra. In acest peisaj aveam senzatia ca dintr-un moment in altul trebuie sa apara Base si Ilici sa dea mana cu oamenii
Promit sa nu mai deranjez personalul hotelului Afrodita cu pretentiile mele absurde.
In final inchei intr- o nota optimista: SA TRAITI BINE! pt ca IARNA NU-I CA VARA si sa va faceti ghiuluri cu aurul extras de la Rosia Montana. Si nu uitati de "sinergia faptelor" si "meandrele concretului".
Ne vedem pe 1 Decembrie la o fasole intr-un parc cu tunuri de pe domeniul baronului N. Ontanu (primar sector 2, Bucuresti).
Trimis de Gigi Bigi in 05.09.13 17:47:53
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE. A mai fost în/la: Cotroceni, Corbeanca, Cornu
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Gigi Bigi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.87859700 N, 22.41587200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bravo! In sfarsit un review conform realitatii. Am fost acolo si sunt 100% de acord cu ce ai scris. Oricum nu te-ai bucurat destul de mult ca mine de lifturi intrucat eu am ramas blocat cu familia intr-unul de ma dureau pumnii lovind in usi. Piscina era ultraimputita: dupa o diagonala de inot aveam intre degetele de la maini fire de par de toate culorile: brunet, blond, roscat, etc. Jegoasaaaa!!! La receptie cand am cerut pat suplimentar si mic dejun pentru copil intrebau foarte mirati daca copilu' mananca. Eu le-am spus ca nu e nevoie, o sa-l trimit la cersit la semafoare!
Ar fi de preferat ca cei care posteaza aici sa fie obiectivi nu sa spuna povesti si compuneri siropoase ca la scoala generala!
@Gigi Bigi:
Bună ziua, domnule Gigi Bigi!
Dorim să vă mulțumim pentru alegerea dumneavoastră de a vă petrece sejurul la Afrodita Resort & Spa, dar și pentru timpul alocat acestui feedback.
Ne bucurăm foarte mult atunci când dumneavoastră ne dedicați din timpul pe care îl aveți disponibil pentru a ne scrie care a fost experiența dumneavoastră în hotelul nostru.
Acest lucru ne ajută să aducem în permanență îmbunătățiri și, astfel, să vă asigurăm pe viitor o experiență optimizată.
Ne pare rău să aflăm că nu am reușit să ne ridicăm la nivelul așteptărilor pe care dumneavoastră le aveați din partea noastră.
Finisajele hotelului sunt actualizate frecvent pentru a nu permite timpului să-și pună amprenta și pentru a preveni deteriorarea.
În hotel avem trei lifturi disponibile, două cu capacitate de 6 persoane, iar unul cu capacitate de 12 persoane.
Din păcate, în momentul în care gradul de ocupare al hotelului este de 100%, există șanse ca lifturile să nu fie disponibile în timp util deoarece oricum nu sunt folosite
la capacitatea maximă a acestora.
În acea perioadă, din păcate, fumatul era permis chiar și în zonele închise, fapt ce s-a remediat odată cu intrarea în vigoare a legii nr. 15/2016.
În ceea ce privește parcarea hotelului, este un aspect care nu depinde de noi exclusiv, dar încercăm, cu ajutorul autorităților locale, să vedem ce soluții putem adopta în viitor.
Vă asigur că, în ceea ce privește notele transmise în recepție, acestea sunt transmise mai departe către departamentele competente în vederea verificărilor suplimentare și pentru a se remedia posibilele neajunsuri.
Ne bucurăm să aflăm că ați apreciat zona spa și că preparatele culinare au fost pe placul dumneavoastră.
De asemenea, ne dorim, împreună cu autoritățile competente, să lucrăm la îmbunătățirea aspectului stațiunii Băile Herculane, ajutându-ne de beneficiile aduse de natură.
Sperăm să avem din nou oportunitatea de a vă găzdui pentru a găsi aspectele punctate de către dumneavoastră îmbunătățite!
Cu stimă,
Diana V., Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa
NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
dintr-o data departamentul de relatii cu clientii al hotelului a inviat si trimite raspunsuri la reviewuri vechi de 5 ani, raspunsurile sunt luate cu copipaste de la un caz la altul putin adaptate lucrurilor negative scrise in review (in rest vad ca Tamara spune in toate raspunsurile ca personalul e scolit in continuu, de parca intereseaza pe cineva acest lucru daca nu isi fac treaba)
ps autorul de mai sus a fost ultima data pe site acum 2 ani si a scris reviewul acum 5 ani!
@nrs:
Bună, nrs!
Da, dorim să primească un răspuns toți cei care ne-au acordat din timpul personal pentru a ne scrie o părere, pozitivă sau negativă, deoarece dorim ca ei să știe că acestea, în ciuda faptului că nu au primit un răspuns, au fost luate în considerare. Prin acest lucru ei ne-au adus un mare ajutor, permițându-ne să ne îmbunătățim facilitățile și seriviciile oferite.
Răspunsurile nu sunt transmise prin copy-paste și, într-adevăr, colegii noștri au parte frecvent de programe de învățare pentru a asigura cele mai bune serivicii.
îți mulțumim, de asemenea, pentru că ne dedici din timpul tău pentru a ne scrie.
Sperăm să ai parte de o zi minunată!
Cu stimă,
Diana V., Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa
NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
daca doreati sa aratati ca va pasa raspundeati cand se scria nu dupa 5 ani, repet autorul nu a mai intrat de 2 ani pe aici deci nu cred ca va afla ca cineva tine cont de observatiile lui. probabil s-a scimbat seful si a organizat o actiune heirupista sa arate ca va pasa, mai bine remediati neajunsurile si sigur o sa apara reviewuri bune care vor fi mai credibile decat aceasta actiune de imagine
@nrs: e un lucru pozitiv preocuparea hotelierilor de a răspunde... Chiar dacă (aici) cu întârziere, TOT e mai bine decât în cazul MULTOR altora...
Da' românu' dacă nu cârcotește... nu e el român destul...
cum am zis eu consider un lucru pozitiv sa incerce rezolvarea problemelor semnalate. ce se intampla acum (avalansa brusca de raspunsuri date de 3 persoane diferite) cred ca este un simplu exercitiu de imagine, totusi este un hotel cu o medie foarte mica si un grad de recomandare si mai mic. in ultimele recenzii postate nu se observa ca s-ar fi imbunatatit situatia
in plus nu stiu daca e voie ca doamna Tamara C sa aiba doua conturi pe site asa cum are in acest moment (ea a semnat cu numele ei raspunsurile date de pe 2 conturi)
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 Fabulos la Herculane — scris în 11.08.24 de delinyka din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2022 Un sejur de coșmar — scris în 30.09.22 de Georgiana2022 din ROMâNIA - nu recomandă
- Aug.2022 De evitat — scris în 19.08.22 de ux126813* din IASI - nu recomandă
- Jun.2022 Doamne fereste sa mergeti acolo — scris în 05.06.22 de ux125185 din TIMIșOARA - nu recomandă
- Jan.2022 Bacolux Afrodita Herculane - Locatia perfecta daca iti place la spa si la balaceala — scris în 03.06.22 de BalaciPaul din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Jan.2022 In nici un caz de 4 stele — scris în 06.01.22 de Tina50 din AUSTRIA - nu recomandă
- Jun.2021 Afrodita Bacolux – un hotel bun — scris în 28.08.21 de elenaadina din GURA HUMORULUI [SV] - RECOMANDĂ