Întrebare [în rubrica] Grifid Arabella Hotel

Plata cu card

Trimisă în 07.05.12 14:06
autor emimilescuJR [Cristian [BV]]
» VIZUALIZĂRI: 5414

Am facut rezervare la hotel arabela prin booking.com. toate bune si frumoase pana am primit mesaj de la booking.com ca datele de pe card nu sunt valide si ca hotelul poate sa anuleze rezervarea daca in 24 ore nu dau alt card valid. ma asteptam la asa ceva, ca rezervarea era pe numele meu si cardul folosit era al sotiei. ma apuc schimb cardul cu unul al meu. introduc datele de pe pe cardul meu si astept cateva zile. dupa week end, adica azi, primesc acelasi mesaj ca daca in 24 ore nu schimb cardul de plata in 24 ore hotelul poate anula rezervarea sau sa debiteze cardul. intrebarea mea este, poate hotelul sa debiteze cardul daca spun ca datele de pe card nu sunt valide?

ce presupun eu este ca pana acum, cardurile au fost card de debit si stiu ca cu aceste carduri sunt probleme la plata online, chit ca le-am mai folosit si la alte tranzactii online.

oricum ma batea gandul sa reduc din zilele de plaja la arabela. daca nu schimb cu un card de credit, ca am, se va anula rezervarea dupa cum spun ei sau vor debita cardul cu suma respectiva?

cine se pricepe sa ma lamureasca si pe mine.



Răspunsuri

Dragoș_MDAU1r[07.05.12 14:21]

Pana acum, n-am patit una ca asta. Dar iti spun ce as face eu, daca mi s-ar fi intamplat mie:

- as suna direct la hotel (ai datele de contact in mailul initial de confirmare a rezervarii primit de la booking.com);

- as contacta in acelasi timp si booking.com sa le spun ca le-am dat deja date dupa 2 carduri perfect valabile, si daca vor sa faca phishing sau alte operatiuni dubioase cu cardurile mele, trimit 'raketii' dupa ei... (glumesc).

Nu e musai sa fii titularul cardului pe care il "prezinti" la rezervare. Si nici nu-i musai sa fie acela cardul din care faci plata. Cu exceptia rezervarilor cu plata anticipata - dar acestea sunt clar semnalate si nu iti iau datele pana nu declari ca ai priceput ca ti se vor lua banii de pe card imediat dupa aceea.

PS acum 2 ani, am facut rezervare prin booking.com la (actualul) Vistamar, si cu o zi inainte de plecare, cineva din staff-ul Grifid m-a anuntat ca nu pot onora rezervarea (inchideau hoteleul cu o zi sau doua mai devreme decat data terminarii sejurului dorit de mine), dar imi ofera la acelasi pret o camera UAI la Arabela. Evident, am acceptat!

Am folosit card de debit la rezervare; nu m-au 'penalizat' pentru no-show (ca nu m-am dus la receptia primului, n-avea rost, am mers direct la Arabela). Totul a mers ca pe roate si am avut cel mai frumos sejur din Bulgaria din cate am avut pana acum. Am scris pe sait despre experienta...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

emimilescuJRAUTOR SOL[07.05.12 14:37]

@Dragos: m-am gandit sa sun si eu la hotel, dar nu sunt in tara si daca sunt de aici ma costa minutul o gramada sa sun acum.

daca nu schimb cardul ce se poate intampla?


Dragoș_MDAU1r[07.05.12 14:47]

@emimilescu: scrie-le mail, daca e prea scump sa suni de unde te afli acum... Corespondenta pe care am purtat-o eu cu tanti aia care mi-a scris a decurs foarte "fluent". Poate reusesti si asa. Dupa cum am spus, nefiind pus intr-o astfel de situatie, chiar nu am habar ce va face hotelul daca nu schimbi datele de card (si nici nu iei legatura cu ei sau cu booking.com)...

PS datele de contact din acel mail:

tel: +359 52 354 954

fax: +359 52 357 103

e-mail: arabella@grifidhotels.com sau m.chokanova@grifidhotels.com

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

emimilescuJRAUTOR SOL[07.05.12 14:55]

@Dragos: am gasit unde sa iau legatura cu cei de la booking.com. le-am trimis un mesaj si acum astept.

tanti de la hotel vorbeste romana? ca as pune-o pe sotie sa sune azi sau miane dimineata.

Daca ai o adresa de e-mail a hotelului poti sa mi-o dai si mie? Ca site-ul hotelurilor grifid nu mi se deschide la birou.


Dragoș_MDAU1r[07.05.12 14:59]

Nu cred sa stie cineva de acolo romana, dar engleza, germana si rusa stiu cu siguranta, si inca bine! Eu am vorbit/corespondat in engleza. Am scris mai sus, in ecoul anterior datele de contact pe care le am. Sper sa mai fie valabile.

Bafta!


emimilescuJRAUTOR SOL[08.05.12 08:54]

S-a rezolvat. problema era ca nu puteau sa scoata banii de pe card si au zis ca nu am bani pe card ( erau mai mult decat necesar). mi-au cerut confirmarea ca sunt bani si le-am zis ca poate sa scoata chiar si in 2-3 transe, daca au probleme cu debitarea cardului. m-am uitat in cont si am vazut ca au pus rezervare pe bani si acum astept confirmarea finala de la booking.com

@Dragos

mersi de infos ca am tinut legatura cu ei prin e-mailul dat de tine. dau o bere daca ne vom intalni vreodata.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[08.05.12 09:09]

Nu-i nevoie - ma bucur ca am putut fi de folos! Sejur placut si sa revii cu impresii!


criscoGD[16.07.12 19:46]

buna ziua

am facut si eu rezervare prin booking si nu inteleg ceva

acolo se spune ca plata se va face in ziua cand incepe sejurul

de ce trebuie sa ia banii de pe card inainte ?

multumesc anticipat

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[16.07.12 20:08]

@crisco: nu-ţi ia nimeni banii înainte. Verifică!


justelenahGD[03.04.13 13:45]

ma bucur ca am aflat ca pot achita in acest mod, insa as avea o nelamurire, eu pot achita si pentru alte persoane daca mergem in grup? pot folosi un credit card pe care am banii si sa imi traga suma in momentul in care incep vacanta?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

criscoGD[03.04.13 18:03]

@justelenah

Poti plati pt oricine cu cardul tau. Poti face rezervarea pe numele tau si dai nr de camere 2-3 etc si un singur card, daca vrei poti sa specifici si ocuparea exacta a camerelor cu numele celorlalti.

Ideea este ca trebuie sa ai pe card toti banii pt ca hotelul va debita cardul tau cu suma respectiva.

Eu am patit-o anul trecut tot la Grifid Arabella desi pe booking spuneau ca voi plati cand voi ajunge la receptie, ei mi-au luat banii inainte

Sper ca te-am ajutat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

justelenahGD[03.04.13 19:37]

@crisco: Pai atunci nu mai e avantajos, credeam ca trebuie sa am banii pe card (de ex un credit card) unde am descoperire si sa pun banii pe rand pana la data calatoriei peste limita de credit, asa ar fi un real avantaj. In ideea ca pot lua excursia beneficind de EB inca din Ianuarie.

Daca imi ia banii inainte e cam acelasi lucru ca si la o agentie oarecare.

Mersi insa pentru informatii,

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [12] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032010078430176 sec
    ecranul dvs: 1 x 1