ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.02.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Târgoviște
ÎNSCRIS: 02.05.10
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
JAN-2020
DURATA: 3 nopți
prieteni
PREȚ SEJUR 275 euro/familie ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ DP+cină festivă revelion
"ECHIPA" A INCLUS:
12 AD. + - COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTA MEDIE REZULTATĂ
100.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Helios Hotel3

Hotel Helios, Balcic, o gazdă bună la puntea dintre ani

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Deşi cam târziu pentru a mai spune o poveste despre revelion, voi încerca să creionez articolul de faţă în special pentru a pune în evidenţă hotelul și managementul acestuia, având în vedere viitoarele minivacanțe pe care le va găzdui: de Paşti sau de 1 Mai, ca să nu mai vorbim de noul sezon estival.

De ani buni, când vine vorba de revelion, alegem, fără să stăm prea mult pe gânduri, Bulgaria. De ce? Pentru că toate minivacanțele noastre, prilejuite de ideea de a sărbători trecerea dintre ani, au fost o reușită, bulgarii fiind gazde desăvârșite. Bineînțeles că un alt factor care atârnă greu, poate cel mai greu, este prețul plătit, care la vecinii de la sud de Dunăre, poate fi încă unul modic, dacă nu ești din cale-afară de pretențios. Pentru prietenii mei, dar și pentru mine și soț, contează în primul rând anturajul, pe planul al doilea stând cazarea și mâncarea. Ne vedem nu prea des și atunci când o facem, încercăm să ne bucurăm unii de alții simțindu-ne bine unii în compania celorlalți.

Nici anul acesta nu a făcut excepție și, mai grijulii ca în alte dăți, am început căutările de la începutul lui noiembrie, doar-doar să nu rămânem pe dinafară. După două revelioane consecutive la Veliko Târnovo și încă două la Ruse, ne doream să schimbăm locul, de preferat era să alegem ceva la Marea Neagră de care ne era dor, chiar dacă intervenea riscul ca pe o eventuală vreme rea, drumul spre/dinspre litoralul bulgăresc să fie un chin.

Am început căutările pe internet, pe diverse saituri, pe la diverse agenții care vând pachete de Revelion și am dat peste o ofertă care cuprindea ședere trei nopți la Balcic, la hotel Helios, trei stele, demipensiune (mic-dejun și cină, fără băuturi) și masă festivă de revelion la 140 €/persoană. Firește că enunțul acesta ne-a făcut cu ochiul, am intrat imediat pe saituri de rezervări, inclusiv aici pe AFA, să verific hotelul și nu mică mi-a fost mirarea când am citit numai recenzii pozitive, laudative chiar, la adresa hotelului și a conducerii/staff-ului său, notele de pe booking și de aici săreau cu mult de 9. Cum ne-a convenit ce-am văzut/citit, chiar dacă prețul nu promitea ceva wow, ne-am asumat o eventuală ședere/petrecere modestă și am „închegat” rapid un grup de șase familii, adică 12 persoane.

În final, prețul achitat a fost de 275 €/familie (1340 lei) , agenția operându-ne un mic discount pentru că ne-am înscris la început de noiembrie, iar plata urma s-o facem în două tranșe egale, una la înscriere pentru a securiza tranzacția, iar la finele lui noiembrie, pe cea de-a doua, când urma să primim contractul, factura, voucherele. Totul a decurs perfect, toate părțile implicate dând dovadă de seriozitate deplină, așa încât în prag de 1 decembrie aveam toate formalitățile încheiate, totul achitat, fiind doar dornici de reîntâlnire cu prieteni dragi.

Despre Hotel Helios

Adresă: str. Primorska, nr. 32, Balcic, 9600, Bulgaria

E-mail: helios_bg@abv. bg

Website: https://heliosbalchik.com/

Hotelul Helios are o amplasare bună, fiind situat în extremitatea nord-estică a orașului Balcic, practic într-un colț al stațiunii, la 20 m de plajă, capătul către Kaliakra. Nu e chiar ultimul hotel, lângă acesta aflându-se hotel Oazis care încheie panoplia hotelurilor de pe plajă, și are o formă frumoasă, fiind construit în trepte mulțumită reliefului ceva mai înalt al orașului, care coboară nu foarte abrupt către mare. Plaja din apropiere este cea mai largă din Balcic, din ce am văzut, fiind plajă de nisip, organizată cu șezlonguri și umbrele în sezon, acum pustie, dat tot frumoasă. Distanța față de centrul orașului fiind de 800 m, aproximativ.

A fost construit în anul 2004, dar a fost renovat și modernizat complet începând cu 2011, beneficiind de un management cu adevărat profesionist. Se compune dintr-o succesiune de clădiri zugrăvite în culori calde, de vară, așezate una în continuarea celeilalte, urmărind treptele reliefului, în partea sa cea mai înaltă având cinci etaje. Există lift și ca să vă faceți idee, recepția hotelului se află la nivelul 2, restaurantul la nivelul 1, iar camerele se desfășoară până la nivelul al cincilea, la care se poate urca cu liftul, la etajele superioare aflându-se din ce în ce mai puţine camere.

Are camere duble, studiouri mari, studiouri standard, apartamente cu un dormitor, apartamente cu două dormitoare, hotelul putând găzdui maximum 150-160 persoane ținând cont de camerele spațioase (cea mai mică având 19 mp, iar cel mai mare apartament fiind de 40 mp) și de numărul de paturi existente.

Hotelul Helios este cotat la 3 stele și, în mod obișniut, oferă: restaurant, restaurant à-la-carte,  lobby bar, bar la piscină, salon de infrumusețare, salon de coafură, salon de spa cu peștișori dermatologi. Acum problema se punea diferit, coroborată cu evenimentul ocazional pe care-l găzduia, însă, vara în sezon toate acestea sunt funcționale, în plus asigură gratuit la piscină umbrele și șezlonguri.

Experiența noastră

Am plecat toți spre Balcic îmbarcați în trei mașini, cu scopul de a ajunge la orele 14,00, la check-in, întâmplător fiecare mașină alegând un alt traseu, dar sincronizându-ne la sosire, la interval de zece minute, unii după alții, soțul meu și cu mine împreună cu perechea concitadină care ne însoțea, ajungând primii.

Am fost întâmpinați călduros la recepție de un domn înalt și subțirel, trecut de 40 ani care nu părea chiar un recepționer obișnuit, lucru confirmat curând, acesta fiind însuși managerul hotelului. Am prezentat voucherele și surpriza frumoasă a fost că ne rezervase tot etajul al cincilea, acolo fiind practic disponibile șase camere, e drept nu toate fiind de tipul dublă, ci și studio, dar nouă ne-a convenit de minune că am fost repartizați compact, etajul al cincilea aparținându-ne în integralitate, putând circula fără opreliști de la unii la alții, de parcă eram în cămin la facultate.

Ne-a făcut instructajul asupra meselor, ne-a dat parola de wi-fi, informații sumare despre oraș și castel, ne-a invitat să ne autoservim cu pliante și hărți de la recepție, ne-a spus că ne stă la dispoziție cu orice nelămurire sau problemă ce am avea-o. Totul a decurs în termeni mai mult decât amabili, fiind o reală plăcere să discutăm cu un om care s-a dovedit că-și face meseria impecabil.

Am urcat cu ascensorul către etajul superior, având în vedere bagajele din dotare, apoi ne-am luat în primire camerele pe care le ceruserăm cu vedere la mare. Noi am primit fix ce am achitat, adică o dublă matrimonială, sea-view fiind lateral, dar mulțumitor. Mai târziu, când au venit ceilalți prieteni, fiecare a trecut în revistă toate camerele de pe etaj și, personal, am constatat că studiourile sunt mai spațioase, cu balcoane mai mari, unul având chiar o priveliște frontală la mare, excelentă.

Camera noastră, m-a încântat din primul moment și era exact ca în pozele de prezentare de pe booking: luminoasă, generoasă ca spaţiu, mobilată cu gust, în tonuri foarte deschise, și, cel mai important, debordând de curățenie. De cum intram, aveam un hol din care la dreapta se făcea ușa spre baie, iar în față se desfășura camera propriu-zisă. Patul de mijloc, care însemna de fapt două twin unite, ocupa camera în bună parte, în rest mobilierul se desfășura pe peretele de vis-à-vis de acesta: dulap de haine încăpător, birou având și rol de toaletă cu oglindă și taburet, sub birou aflându-se minibarul (gol), în continuare corpuri cu spații de depozitat, deasupra fiind suspendat și tv LCD cu ecran suficient de mare și câteva programe românești. Urma o oglindă mare, foarte utilă, de altfel. Aveam și telefon fix, pe care nu l-am folosit, iar, lângă una dintre cele două noptiere ce încadrau patul, se afla un fotoliu ce s-ar fi putut extinde în față pentru a dormi o a treia persoană. Am găsit suficiente prize pentru a ne încărca diversele device-uri din dotare, unele poziţionate chiar lângă fiecare noptieră.

Balconul nostru era micuț, utilat cu o măsuță rotundă din plastic cu scaune, însă pentru vederea la mare îl vizitam destul de des, deși vremea a fost rece, dar cu soare.

Baia, destul de largă, era prevăzută cu cabină de duș și obiecte sanitare curate și perfect funcționale. Cabina se închidea etanș, instalațiile au funcționat ireproșabil, iar consumabilele au fost basice, tip hârtie igienică, gel de duș, săpunele. Pardoseala era de gresie, în cameră, din parchet.

Prosoapele și lenjeria le-am găsit imaculate, curățenie ni s-a făcut zilnic, inclusiv în prima zi a noului an. Uscătorul de păr lipsea, dar putea fi luat, la cerere, de la recepție, lucru despre care am fost informați încă de la check-in.

Am avut trei mese mic-dejun și două cine care ne-au fost servite în regim bufet și o cină festivă de revelion, la pachet cu petrecerea aferentă. Atât la micul-dejun, cât și la cină, mâncarea a fost asigurată în cantități suficiente, însă conaționalii noștri se dovedeau nerăbdători câteodată, așa încât cum se făcea ora de start la masă, se și crea coadă fiindcă aproape toată lumea vroia să mănânce pe moment. E drept că la prima oră de masă era cam aglomerat, apoi populația se rărea, iar pe final, era chiar lejer, tăvile cu feluri de mâncare/produse fiind reîmprospătate pe tot parcursul intervalului de masă. Singura cârcotire personală ar fi legată nu de varietatea mâncărurilor (nu foarte mare) sau de calitatea acestora (poate nu excelentă, dar destul de bună), ci de faptul că locurile la mese în restaurant erau uneori insuficente, tot din cauza prezentării multor persoane deodată la masă şi ocupării meselor haotic, ceea ce ducea la precipitare din partea conaţionalilor. Însă, noi ne-am adaptat din mers, am învățat repede că nu trebuie să fim prea punctuali la masă, după cum am învățat că răbdarea şi înţelepciunea sunt calităţi deosebite, așa încât cu un efort mic și bunăvoință, poți trece peste eventualele neplăceri care ar putea să-ţi afecteze vacanța. Oricum, personalul s-a implicat și a rezolvat întotdeauna gentil orice problemă, noi apreciind modul lor prietenesc de a interveni. Nu erau mulţi angajați, dar în marea majoritate erau foarte tineri, foarte entuziaşti, foarte harnici, aşa încât totul le ieşea de minune.

Cu masa festivă de revelion, lucrurile au stat altfel, totul a fost organizat excelent până la nivel de detaliu. Mesele au fost așezate în funcție de grupurile de turiști existente, astfel încât noi am ocupat o singură masă, iar mijlocul restaurantului păstrat ca ring de dans. Totul a fost împodobit de sărbătoare, mesele și scaunele „îmbrăcate” în ton aferent. Staff-ul s-a străduit să ne ofere o petrecere minunată, atât din punctul de vedere al preparatelor culinare care s-au vrut a fi mai deosebite și destul de bogate, cât și al muzicii, fiindcă de unde știam că vom avea DJ, am avut o solistă și un chitarist care s-au întrecut pe ei înșiși. Chitaristul avea înclinații muzicale rock și cum grupul nostru avea preferințe clare și vizibile tot către același gen muzical, petrecerea a căpătat pe alocuri valențele unui concert rock live, spre încântarea noastră și prelungirea petrecerii cu mult față de orele 02, prognozate. E drept că și solista (foarte talentată, nimic de zis), dar și destul de mulți meseni, s-au lăsat prinși în acest joc, fie din nostalgie că le-aducea aminte de tinerețe, fie că le plăcea într-adevăr ce-a ieșit, fie că nu aveau încotro. Cert este că distracția a fost una memorabilă, iar în prima zi a anului nou, toți deveniserăm mai buni și mai amabili unii cu alții, era clar că ne petrecerea ne apropiase și ne împrietenise considerabil. Am avut parte ca entertainment și de o tombolă, scop în care fiecare a primit bileţel cu un nmăr înscris pe acesta, în felul acesta dându-ne seama că eram 150 persoane în restaurant. Premiile de la tombolă au fost atractive şi, ca de fiecare dată, am avut şi noi un câştigător la masa noastră.

Wi-fi-ul a funcționat foarte bine, în general, cu mici sincope arareori, dar își revenea repede. Cu parcarea am avut ceva emoții, nejustificate până la urmă, temându-mă că vor fi prea multe mașini, dar toată lumea a avut loc, inclusiv pe stradă, nimeni nu a avut a se plânge, în plus nu costă nimic.

Paranteză

Amintindu-mi de articolele de pe AFA despre acest hotel, în timp ce eram acolo, am ținut să le mai citesc încă o dată, fiindcă îmi încolțise bănuiala că persoana atotprezentă prin resort și foarte amabilă, cea pe care am găsit-o la recepție, responsabilă, în opinia mea de toată buna organizare, ar fi managerul hotelului, menționat în review-urile lui @Nasshu și @Nășica. Îndrăznesc și-i scriu lui @Nasshu un PM pentru a mă lămuri în acest sens, colegul îmi răspunde repede că managerul se numește Sașa și-l pot aborda/întreba că nu se supără, că e o persoană extrem de amabilă și comunicativă.

Așa am procedat, imediat cum l-am întâlnit, l-am abordat timid întrebându-l dacă el este managerul, mi-a răspuns că da, apoi i-am explicat că l-am identificat dintr-o descriere făcută lui pe un sait de impresii turistice din România de către turiști foarte mulțumiți care îi sunt și prieteni. A recunoscut imediat numele AFA și mi-a spus să trimit salutările sale către persoanele ce-l recomandaseră și-l vorbiseră de bine. Am purtat o discuție amicală despre sejurul de revelion în cauză, ne-a spus că oaspeții hotelului au fost în proporție de 100% români, că manageriază trei hoteluri din Balcic, că vor oraganiza minivacanțe atât de Paști, cât și de 1 Mai, până la începerea sezonului şi se bazează şi pe turiştii români, deşi au încheiat contracte semnificative şi cu agenţii din ţările nordice.

Cred că Sașa este exemplul cel mai bun că „omul sfințește locul”, este şeful care care ştie să -şi facă turiştii să se simtă bine, este persoana cu care legi o discuţie de plăcere şi cu care comunici cu zâmbetul pe buze.

Concluzie

Nu trebuie să plătești mereu sume considerabile de bani ca să ți se întâmple să ai sejururi decente și de bun simț, iar un asemenea loc este hotel Helios din Balcic care ne-a întrecut așteptările. E drept că și noi ne ajustaserăm așteptările realist, în funcție de prețul plătit, însă aici am întâlnit pilda clară că am primit mai mult decât am plătit, câștigul net fiind exprimat și prin atitudinea și comportamentul staff-ului/managerului. Nu am avut parte de preparate rafinate și sofisticate ca în alți ani, dar nici nu le-am simțit lipsa, fiindcă am fost norocoși să fim oaspeții unui hotel care-și respectă clienții, iar faptul că am petrecut între prieteni vechi a completat tabloul unei sindrofii reușite.

Dacă aveți ocazia să ajungeți la Balcic, nu ocoliți hotelul Helios, sunt sigură că nu vă va dezamăgi!

Vă rog, atașați următorul videoclip:

https://www.youtube.com/watch?v=tqkzuv5sfGA


---
Trimis de irinad in 05.02.20 07:21:31
Validat / Publicat: 05.02.20 08:21:53
VIZUALIZĂRI: 1114INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irinad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 44300 PMA (din 47 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [05.02.20 08:07:42] »

    Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu).

    Nasshu [05.02.20 08:15:00] »

    @irinad:

    este persoana cu care legi o discuţie de plăcere şi cu care comunici cu zâmbetul pe buze.

    Nici n-ai cum altfel, Sasa zambeste non stop! Niciodata nu l-am vazut suparat, crispat, etc!

    Ca fapt divers, Sasa nu este bulgar, el vine din Belarus stabilindu-se acum foarte multi ani in Bulgaria. Pesemne intre timp a primit si cetatenia bulgara.

    manageriază trei hoteluri din Balcic

    Cele 3 sunt: Oazis si Helios, unul linga altul + Selena pe faleza mai in centru.

    oaspeții hotelului au fost în proporție de 100% români

    De Paste, 1 Mai, Revelion cam asa este, dar vara hotelul este ocupat in proportie de 90% de nordici. (suedezi, fiinlandezi, norvegieni).

    Vara este foarte frumos, mai ales seara cand incepe formatia sa cinte, nu te-ai mai duce la culcare!

    Si eu am facut un revelion acolo, in urma cu multi ani ! Rad pentru ca imi aduc aminte cum i-am bagat cu o seara inainte toti ospatarii sub masa! Au dormit aia pina la 12, nu vedeai decat ospatarite prin hotel!

    irinad [05.02.20 08:29:24] »

    @Nasshu: Da, frumos ai petrecut şi tu de revelion acolo, înseamnă că e de ţinut minte şi pe viitor de dus la Helios! Ce surpriză, Saşa este din Belarus! Mulţumesc pentru completările binevenite, mulţumesc pentru tot! Te salut cu drag!

    maryka [05.02.20 17:37:52] »

    Ce loc frumos ați găsit pentru petrecerea dintre ani! Aproape de mare, asta te duce tot cu gândul la vară, nu?

    Mie mi-a plăcut ce am văzut, este un loc foarte drăguț, iar ce-i mai important, voi v-ați simțit foarte bine!

    Mi-au plăcut mult și pozele, P 1,4, 21 și mai ales cea cu pisica de Balcic... superbe!

    O seară minunată, îți doresc te pup cu drag!

    irinad [05.02.20 19:55:05] »

    @maryka: A fost, într-adevăr, un hotel în care ne-am simţit tare bine, în plus, avea o aşezare minunată pe malul mării. Bineînţeles că permanent eram cu gândul la vară când vedeam nemărginirea mării, mai ales că am prins vreme însorită, dar destul de rece.

    Pozele la apus sau răsărit, la malul mării, ies minunat pe vreme bună, parcă nici nu ai nevoie de cine ştie ce aparatură să scoţi fotografii frumoase! Eram sigură că pisica la malul mării, pe stânci, îţi va plăcea tare mult!

    Mulţumesc pentru vizită, ecou şi vorbe frumoase! Şi eu îţi urez o noapte liniştită!

    mishu [29.03.20 14:30:06] »

    @irinad: Foarte inspirata alegerea si merita retinuta. Utile si completarile facute de @Nasshu, asa incat locurile respective trebuie tinute minte.

    Foarte frumoasa priveliste in P04, felicitari, votat cu mare drag.

    mishu [29.03.20 14:35:01] »

    @Nasshu: Recomandare confirmata si de tine, asa incat e de retinut, si cum Balcic e aproape de noi, cand se va termina nebunia trebuie sa ajung pe acolo.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    irinad, maryka, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
    pagină generată în 0.0922720432281 sec
    ecranul dvs: 1 x 1