ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.10.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 24.06.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
86.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Bine, spre foarte bine

TIPĂREȘTE

Cuvant inainte: am fost prima data in Turcia, dar nu la prima experienta tip ultra-all-inclusive, deci unele impresii sunt clar subiective. Vacanta am rezervat-o printr-o agentie din Bucuresti, cu zbor charter operat de Tarom (care ne-a tinut peste o ora la check-in, cu doar 2 ghisee deschise, de am blocat jumatate de terminal, atat dus cat si intors) si transfer printr-un operator local (nimic de reprosat aici, totul organizat foarte bine).

Check-in / check-out:

Se face la orele standard, dar in functie de disponibilitate si cat de repede se face curat dupa turistii plecati, poti primi camera mai devreme. La receptie comunicarea este foarte buna, oamenii primitori si dornici sa ajute. Orice reclamatie este lamurita repejor si te ajuta cum pot, se bucura de bacsis, dar nu conditioneaza serviciile de acesta.

Se pot lasa bagajele la receptie pana se asteapta cazarea, primind bratarile instant ai acces la toate facilitatile oferite. Bagajele insa nu le poti lua personal, obligatoriu ti le duce un bell-boy, evident pentru un bacsis (deci e bine sa ai ceva maruntis la tine, in orice valuta).

Se vorbeste engleza de baza la receptie si la baruri, foarte bine rusa (limba de baza, fiind peste 50% turisti rusi) si un pic de germana. In rest personalul auxiliar stie doar turca.

Primesti 2 cartele pe post de cheie + cate un card de persoana pentru prosoape de plaja.

Cazare:

Prietenii nostri, veniti din Germania (nu stiu cat de relevant, dar totusi) au primit un upgrade gratuit de la o camera standard la un apartament family. Aici conditiile de cazare au fost de 5* cinstite, apartament renovat recent si mobilier aproape nou, totul la superlativ.

Noi am ajuns la o zi distanta, nu am prins upgrade si am cerut o camera standard cat mai aproape de vilele family. Ni s-a repartizat o camera la parter intr-un corp periferic, langa parcarea interioara. Miros groaznic, semi-intuneric (era la parter + lumini interioare insuficiente), totul ponosit / nerenovat cred ca de la deschidere, plus curatenia facuta superficial.

Dupa o vizita la receptie, a doua zi (pe loc nu era nimic altceva disponibil) am primit o alta camera, intr-un bloc deja renovat, complet alta poveste atat dpdv conditii, cat si curatenie. Nu se ridica la calitatea unui apartament family, dar e un 4*+ onorabil.

Minibar cu fanta / cola / suc / apa plata si minerala / 2 doze Efes suplimentat zilnic, aer conditionat Daikin care isi facea treaba, consumabile (sapun / gel / sampon, etc) doar la nivel acceptabil, nimic oferit la sosire (desi se practica in alte locuri).

Saltele foarte bune (am avut un pat dublu + pat mare suplimentar la fel de comod), lenjeria de pat curata si placuta, prosoape de baie schimbate zilnic (asa si nu am inteles cate prosoape ar trebui sa fie in camera, uneori disparea cate unu, alteori reaparea la loc).

Se mai poate imbunatati iluminatul, atat in camera cat si in baie + schimbat scaunele si masa de plastic ordinar de pe balcon, care dau o nota de foarte ieftin.

Zona si facilitati:

Un punct forte si un criteriu cheie de ce am ales acest resort - suprafata imensa si spatiul verde disponibil. Ai pe unde sa faci plimbari interminabile, ai acces la toate facilitatile de la 3 hotele (K Club, Selin, Fulya), diverse piscine, tobogane. mini-zoo, mai putin restaurantul principal.

Peste tot este foarte curat, angajatii au grija sa fie totul aranjat in mod continuu, inclusiv tuns iarba si frezat arbusti, spalat gresia pe langa piscine, etc. Placut impresionat de muncitorii de rand (nu i-am vazut la tigara sau sa frece menta), care isi dadeau interesul - o imagine total diferita fata de ce am descoperit pe litoralul nostru...

Totusi nu toate facilitatile sunt incluse in UAI si cateva activitati sunt contra-cost (pe langa evidentele excursii, servicii foto sau spa): aparate de jocuri electronice, biliard, masinute pentru copii, porumb fiert. Dar chiar si asa, aveai destule alternative sa-ti ocupi timpul, echipa de animatie avand program incarcat de dimineata (diverse tipuri de aerobica, jocuri in apa, concursuri de tras la tir, jocuri pentru copii + seara mini-disco si program artistic in amfiteatru), plus piscina cu tobogane, plaja, mare.

Plaja & marea

Aproape ideale! Marea foarte calda si curata (pe cat se poate, avand in vedere ca e plaja cu nisip fin), intrarea foarte lina. Am vazut bancuri de peste trecand prin zona. Am prins zile linistite, dar si cu valuri - o placere. Temperatura apei in septembrie se apropie de 30 grade, desi dimineata devreme este placut racoroasa.

Plaja este lata si foarte mare in general. Sezlongurile sunt departajate intre cele 3 hotele (acoperite) si ai loc suficient, chiar daca primele randuri se ocupa de dimineata.

Nisipul in general curat, dar turistii de toate natiile mai "uita" diverse gunoaie, desi cosuri sunt la fiecare pas.

Liniste, zona de activitati acvatice este delimitata si nu te deranjeaza nimeni, mare diferenta fata de plajele manelisto-comerciale de la Marea Neagra...

Pana la plaja ai ceva de mers si nu peste tot este umbra - chiar daca era septembrie, drumul la si de la plaja era destul de obositor sub soare incins.

Mancarea

Restaurantul principal este intr-o cladire separata de zona unde ai cazarea, ceea ce e bine avand in vedere zgomotul si aglomeratia permanenta. Pe langa acesta, mai ai acces la diverse food-baruri cu program divers, astfel ca poti sa mananci oricand 24/24.

La prima vedere sunt foarte multe feluri de mancare, dar majoritatea sunt de fapt aceleasi chestii reinventate sub un alt aspect.

Micul dejun inseamna patiserie buna + ou in toate formele fizice pe care le poti imagina + diverse chestii facute pe baza de lapte / smantana + aceleasi cascavaluri / branza / salamuri zi de zi.

La amiaza si seara sunt diverse bucate din abundenta, dar nimic memorabil sau intradevar foarte gustos. Nu am plecat niciodata flamand de la masa, ceea ce e un lucru bun. Totusi este loc de mai bine, nu cantitativ, ci calitativ.

Desi am fost atent la ce mananc, spre finalul sejurului m-am aventurat la niste bucate turcesti si am "platit scump" digestiv.

In fiecare seara bucataria are un specific, cateva feluri de mancare fiind in plus. De exemplu intr-o zi au fost fructe de mare, diverse midii / raci / creveti din abundenta, dar nu atat de proaspeti si gustosi cum te-ai astepta.

Dulciuri multe, dar toate cu acelasi gust si zahar in exces.

Fructe diverse si mereu proaspete.

Supele - ca si inexistente.

Turistii in general iau mancare multa, de parca nu ar mai manca pana la sfarsitul lunii, lasand multa mizerie si facand risipa.

Totusi in restaurant se face curat mereu, se debaraseaza foarte repede, rar cand am cautat mai mult de 2 minute o masa libera / curata.

Poti lua mancare in camera, existand cosuri speciale pentru retur vesela.

Peste tot gasesti apa plata si suc (Cappy mic la tetrapak) in frigidere + ayran si ceai negru superb in restaurant.

La baruri se aglomereaza periodic, se servesc bauturi locale si cocktailuri din ele, nimic special. Bere la dozator, cica Efes, mult diluata (fata de acelasi Efes din minibarul din camera).

Intr-una din zile am fost la restaurantul a-la-carte de peste, care de fapt este acelasi "impinge-tava", cu un grataragiu care iti prepara unul din 3 tipuri de peste la alegere (acelasi asortiment ce il gaseai si in restaurantul principal in timpul saptamanii) + inca cateva preparate facute pe loc. Aceleasi bauturi ca peste tot + cateva vinuri banale la suprapret. Nimic deosebit, se poate manca la fel de bine si la restaurantul principal.

Pentru copii

Exista Kids Club, unde copiii de peste 3 ani pot face diverse activitati aproape toata ziua, de exemplu intr-o zi au fost cu totii la bucataria restaurantului si au facut / copt / apoi mancat biscuiti, sub diverse forme; alta data - pictat pe fata, facut baloane de sapun, jucat cu pistoale de apa peafara.

Cateva locuri de joaca cu tobogane / leagane.

Cateva piscine cu adancime mica + tobogane in apa.

Meniu de copii la restaurant - foarte putin variat si banal.

Seara program artistic pentru copii (dansuri sau spectacol).

Final: Kamelya e un complex imens, verde, frumos ingrijit si curat. Numarul mare de turisti nu se simte, acestia fiind dispersati prin diverse locuri / activitati puse la dispozitie.

As recomanda? DA! M-as mai intoarce? Cred ca nu, este genul de concediu pentru lenesi, pentru care nu as reveni in aceeasi locatie si nici nu as sta mai mult de o saptamana.

PS: turcii stiu sa faca turism!


[fb]
---
Trimis de benea in 09.10.18 15:14:54
Validat / Publicat: 09.10.18 17:30:50
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4681 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (benea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15750 PMA (din 18 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [09.10.18 17:30:27]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 42&ridAnt=90346

    nrs †
    [09.10.18 19:50:09]
    »

    un articol foarte bun, o singura obiectie am: crezi ca se poate face un upgrade la toata lumea? cine ar fi repartizat in camerele standard daca toti ar beneficia de upgrade?

    am beneficiat de upgrade fara sa dau nimic in plus si fara sa vin din Germania, cum au fost si hoteluri unde am primit exact ce am platit

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.10.18 21:55:35]
    »

    @benea:

    Dupa o vizita la receptie, a doua zi (pe loc nu era nimic altceva disponibil) am primit o alta camera, intr-un bloc deja renovat, complet alta poveste atat dpdv conditii, cat si curatenie. Nu se ridica la calitatea unui apartament family, dar e un 4*+ onorabil.

    Dacă am înţeles eu bine, nemulţumit de camera primită iniţial situată la parter, ai schimbat doua zi cu o cameră renovată mai recent şi ai fost mulţumit de condiţii.

    Exact camera standard plătită de tine.

    am avut un pat dublu + pat mare suplimentar la fel de comod

    Spaţiul de dormit mi se pare mai mult decât suficient pentru doi adulţi şi un copilaş de doi ani.

    Pentru ce aveai nevoie de apartament?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    beneaAUTOR REVIEW
    [09.10.18 22:17:31]
    »

    Comentariul meu referitor la upgrade se referă la paradoxul că pentru același preț poți primi o cazare complet diferită, deci să rămâi cu pareri diametral opuse; acesta se dorea mai mult a fi o notă pentru viitori turiști să solicite schimb de cameră dacă prima opțiune este vizibil proastă. Din păcate hotelul oferă cazare foarte diferită și nu departajează camerele renovate și nerenovate. Așadar atenție aici.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.10.18 22:22:23]
    »

    Kamelya K1 are o diferentiere a camerelor: Standard, Superior si De Luxe, Junior Suite, Family, etc. La tine pe voucher ce scria?

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.10.18 22:27:47]
    »

    @nicole33:

    Exact camera standard plătită de tine.

    Daca a primit camera renovata cu siguranta nu era standard!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.10.18 22:46:48]
    »

    @benea:

    Din păcate hotelul oferă cazare foarte diferită și nu departajează camerele renovate și nerenovate. Așadar atenție aici.

    Hotelul departajează camerele renovate de cele nerenovate atât prin denumire, cât şi prin preţ .

    Camerele standard sunt cele nerenovate.

    Pentru o cameră renovată, alegi varianta deluxe sau superior, plătind, evident, în plus.

    Din cele povestite de tine reiese faptul că totuşi şi tu ai fost beneficiarul unui upgrade gratuit (?!), ce-i drept nu la nivelul prietenilor tăi, la o cameră deluxe (acestea au pat dublu+pat single)

    Prietenii nostri, veniti din Germania au primit un upgrade gratuit de la o camera standard la un apartament family. Aici conditiile de cazare au fost de 5* cinstite, apartament renovat recent si mobilier aproape nou, totul la superlativ.

    O altă confuzie

    Hotelul la care ai fost cazat NU este clasificat oficial la 5 stele, chiar dacă poate aşa ţi l-a vândut agenţia, el fiind doar HV 1 (holiday village 1), deci cam 4*+

    @Andox:

    Daca a primit camera renovata cu siguranta nu era standard!

    Ai dreptate!

    Asta verificam acum.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    benea
    Alte impresii din această RUBRICĂKamelya Aishen K Club (ex Holiday Village) [Evrenseki]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047613143920898 sec
    ecranul dvs: 1 x 1