ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.05.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.06.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
MAY-2018
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
PREȚ SEJUR 250 EUR ?
FĂRĂ transport
REGIM MASĂ UAI
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTA MEDIE REZULTATĂ
94.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Royal Helena Park Hotel5

1 Mai împreună cu turişti români

TIPĂREȘTE

Am revenin anul acesta la acest hotel care pentru noi este cel mai bun hotel de pe litoralul bulgaresc dupa raportul calitate/pret. Am fost cu niste prieteni apropiati fara experienta turistica in Bulgaria carora am dorit sa le aratam hotelul nostru favorit. Deasemenea eram curiosi daca ne mai place hotelul cand este plin de turisti romani dornici de un pret la promotie.

Pot spune ca dintre 3 hoteluri (Kaliakra-Albena, Grifid Bolero-Nisipurile de Aur si Royal Helena Park) unde am petrecut un scurt sejur de 1 Mai, Royal Helena Park este pe locul 1.

Cand am fost la sfarsitul lunii mai 2015 (vezi impresii), hotelul era plin de turisti germani, francezi, olandezi si cred doar 2 familii de romani. Acum situatia a fost invers cred ca maxim 5 familii din Europa de Vest si restul romani, dar hotelul a fost ocupat doar aprox. 50% deci destul de lejer. Cina a fost servita intr-o singura serie fara sa fie nevoie sa astepti o masa libera. Probabil drumul mai lung si pretul un pic mai mare au facut sa vina mai putini compatrioti. Asa cum spunea colegul care a postat anterior impresii putem spune ca hotelul nu ne-a dezamagit nici in acest an.

Plusuri:

- hotelul respira lux in continuare prin mobilier, curatenie, opere de arta, starea parcului, starea cladirii, personal foarte atent, etc;

- am ajuns putin dupa ora 12 (am dorit sa fim siguri ca gasim parcare in curte) si am fost cazati imediat, fara nici-o atentie sau taxa suplimentara (vezi politica Bolero), am primit si bratarile tot imediat iar sejurul s-a incheiat cu masa de pranz desi am predat camera cred ca pe la ora 11;

- piscina interioara cu apa calda;

- calitatea produselor servite in restaurant, am apeciat indeosebi torturile de la cina;

- diversitate mare de fructe (ananas, pepene, portocale, etc) iar ce am apreciat ca perele, bananele si merele erau intregi nu taiate ca la alte hotelurile;

- curatenie zilnica in camera cu schimbarea prosoapelor si completarea produselor de ingrijire consumate;

- parcare gratuita in curte si pentru ca hotelul geaman Sand era inchis o parte din turisti de la Park au parcat la acest hotel;

- datorita datei calenderistice parcul era mirific, fara sa mai mentionez curatenia din parc si modul de ingrijire;

- servirea bauturilor si a cafelei la masa de ospatari care debarasau farfuriile si paharele goale si te intrebau daca mai doresti ceva.

Minusuri:

- totusi am simtit o scadere a calitatii preparatelor indeosebi la micul dejun (mezeluri mai comune, branza cu mucegai doar odata si alte fineturi), prajituri comune, mai ca pentru romani;

- desi am rezervat o camera cu vedere la parc-piscina in speranta ca va fi mai mare am primit o camera mai mica decat cea cu vedere la oras. Cred ca sunt in corpul central cam 8 camere cu vedere la parc-piscina mai mici si pentru ca nu au vrut sa ocupe toate corpurile la cei fara copii au dat camerele mai mici. Daca mai revin la acest hotel nu mai rezerv acest tip de camera pentru ca este si foarte galagioasa datorita animatiei de la piscina si zgomotului de la barul salon;

- lipsa halatelor de baie din camera, se pare ca se puteau inchiria dar nu am gasit informatii de unde si cat costau;

- barul de pe plaja este in contituare disponibil doar cu plata;

- gama foarte redusa de bauturi de import comparativ cu Azalia.

Desi hotelul apartine in prezent unor actionari bulgari, acestea sunt in continuare atenti la detalii si au grija ca hotelul sa arate perfect. Am observat ca zugraveau un turn de la Sand care se decolorase putin cu ajutorul unor alpinisti utilitari.

Turisti romani au fost in continuare foarte galagiosi, copii alergau pe holuri si bateau pe la usi, plecau cu multe fructe in camera iar culmea o mica parte dintre ei umpleu termosul cu cafea in ziua plecari sa aiba pe drum.

Pe 30.04.2018 au sarbatorit pe unul dintre ei, bulgarul le-a pregatit o masa festiva cred pentru 20 de persoane iar drept multumire barbati urlau realmente ca lupi iar femeile neghezau ca iepele pana dupa ora 2 noaptea cand am reusit sa adorm cu greu. Am fost fericit ca roman ca in hotel erau putini vestici care sa rada de noi.

Culmea este ca majoritatea compatriotilor aveau automobile scumpe si sa laudau in gura mare cat s-au plimbat prin Europa. Totusi a fost mai bine pentru ca hotelul nu era plin cum a fost la Albena sau la Nisipurile de Aur. Recunosc ca nu am fost niciodata in grupuri mari de prieteni (gasca cum spun ei) in sejururi asa cum vin compatriti nostri, poate din aceasta cauza nu ii inteleg.

Vremea a fost foarte buna incat am facut plaja la mare si chiar am intrat cu picioarele in mare. Bineinteles plaja era foarte curata si recent nivelata, dar majoritatea turistilor stateau la piscina exterioara desi nu intrau in ea. Nici la piscina interioara nu era inghesuiala si m-am alipit unui grup de romani cu tupeu si am fost si la sauna. Dupa unele informatii scrise saunele sunt disponibile gratuit doar pentru sejururi mai mari de 5 zile.

Noi cred ca nu vom mai merge niciodata de Pasti sau 1 Mai in Bulgaria. In general preturile mici tin toata luna mai si daca vreau o escapada pentru deconectare pot la varsta mea sa imi iau 2 zile libere (vineri si luni) in luna mai.. Poate voi primii datorita acestor randuri din partea unor colegi voturi negative sau apostrofari.

Nu am putut sa nu mergem o zi la Nesebar care ne atrage mereu ca un magnet si pe care il recomand cu sinceritate celor care ajung in zona. Prieteni nostri au fost atat de atrasi de Nesebar incat au fost 2 zile la rand.


---
Trimis de olteanul2010 in 02.05.18 21:44:02
Validat / Publicat: 02.05.18 22:21:47
VIZUALIZĂRI: 2903INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Nisipurile de Aur, Constantin si Elena, Velingrad, Banya, Bansko, Veliko Tarnovo
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olteanul2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 21350 PMA (din 22 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    mprofeanu [03.05.18 10:42:54] »

    @olteanul2010: Am citit cu mare atenție despre sejurul tău la acest hotel. Este un hotel bun din Bulgaria dacă îl consideri favorit, am văzut că ai fost de multe ori în această țară.

    Nu am fost în niciun sejur la bulgari, sigur voi merge dar nu în perioade în care tot românul trece hotarul țării. Așa cum precizezi este bine de evitat. Mi-a plăcut descrierea ta: Turistii romani au fost in continuare foarte galagiosi, copiii alergau pe holuri si bateau pe la usi, plecau cu multe fructe in camera iar culmea o mica parte dintre ei umpleau termosul cu cafea in ziua plecarii sa aiba pe drum, ca să nu mai adaug ce ai mai scris despre adulți...

    De reținut pentru mine această cazare! Trecut la favorite!

    olteanul2010 [03.05.18 21:46:04] »

    @mprofeanu: Ma bucur mult ca ati apreciat impresiile postate de mine despre acest hotel, mai ales ca sunteti un membru de vaza al comunitati noastre. Eu cred ca are sa va placa si in plus puteti combina putin odihna cu istoria prin vizita la Old Nesebar. Este un hotel select pe care il recomand pana pe 15 iunie cand incepe vacanta copiilor. Daca va ganditi la acest hotel va rog sa cititi si impresiile postate cred in 2015 pentru ca sunt parca mai detailate iar acum nu am dorit sa ma repet si cred ca si majoritatea fotografiile sunt diferite. Apreciez in continuare ca acest hotel este subevaluat pe site-ul nostru compativ cu alte hoteluri de pe litoralul bulgaresc prin care am mai trecut si eu.

    Pentru toti colegi AFA un plus fata de 2015 pe care l-am omis este internetul gratuit si foarte puternic inclusiv pe malul marii. La cazare toti turisti primesc un fluturas cu codul de acces internet valabil 7 zile. Pentru multi dintre noi este o facilitate foarte importanta.

    Minusul care pe noi ne deranjeaza destul de mult este verificarea camerelor inainte de plecare. Receptionera suna camerista care sa confirme ca totul este in regula in camera. Am observat ca de acest tratament se bucura si distinsele doamne germane trecute de prima tinerete cand parasesc hotelul deci nu este discriminare. Nu imi place deasemenea ca retin actele de identitate la receptie si le elibereaza numai la cerere sau la plecare.

    Tara nostra turistica favorita este Grecia si apoi Spania. In Grecia receptionerul spune "Not papers", te verifica in calculator dupa nume si primesti imediat cartela, camera fiind alocata deja si pregatita. La plecare verifica doar daca ai ceva servicii suplimentare (mese, consumatii bar, minibar, etc) pe care trebuie sa le platesti. Esti intrebat numai daca ai mai consumat din mini-bar si iti multumesc ca ai fost oaspetele lor. Nici gand sa verifice camera sa nu fi plecat cu prosoapele. Ne place increderea acordata turistilor de 4 sau 5*.

    artemisa24 [13.11.18 10:47:22] »

    Votat si mult apreciat! spune-mi si mie, te rog... deci ce camera ai recomanda pentru rezervare? de la hotel se putea merge pe jos pana in centru? era distanta mare?

    mi-ai fost de mare folos cu Azalia si multumesc mult

    olteanul2010 [13.11.18 21:08:08] »

    @artemisa24: In pricipiu recomand totusi camera standard cu vedere la oras: este mai liniste pentru ca nu se aude zgomotul facut de animatorii de la piscina iar daca nimeri o perioada cu multi compatrioti nu auzi zgomotul facut de acestea la barul salon care este deschis pana la ora 24 si camera are un pret mai mic. Noi am avut o camera superioara cu vedere la piscina mai mica pentru ca avea logie si nu balcon iar logia este construita din suprafata camerei. Poate am avut ghinion pentru ca nu sunt multe camere cu aceasta arhitectura. Am observat ca bulgarii dau camerele mai spatioase la familiile cu copii, inclusiv Azalia are aceasta politica. Cand am fost la sfarsitul lunii mai si atunci am avut putin ghinion pentru ca camera primita provenea dintr-o camera de familie, adica avea o usa blocata cu camera alaturata in care statea o nemtoaica mai batrana care dimineata vedea stirile la televizor in limba germana dar in restul zilei si seara era liniste. Asa cum am scris in primele impresii postate despre acest hotel noi am fost impresionati placut de comportamentul turistilor germani. Noi daca am mai merge am lua totusi camera standard. Agentia mea are o buna colaborare si comunicare directa cu tour operatorul bulgar iar eu o rog sa solicite camera la etajele superioare si va sfatuiesc sa cereti acest lucru. Camerele de la parter nu ofera senzatia de siguranta si nici o vedere panoramica. Pana in centru statiunii Sunny Beach distanta este mica aprox. 500-600 m mai ales daca mergeti pe faleza iar pe sosea este cam 1 Km. Pana in Nesebar nu puteti merge pe jos dar sunt autobuze. Am impresia ca in sezon exista o linie gratuita de autobuze.

    Noi credem ca este cel mai bun hotel de pe litoralul bulgaresc care merita cele 5* pentru ca respira realmente luxul iar in mare parte este ocupat de turisti vestici educati si politicosi. Te rog sa citesti si impresiile postate cred acum 3 ani. Daca ai incredere in experienta noastra te rog sa ne spui in ce perioada doriti sa mergeti si poate va mai dau niste sfaturi. In ultimi 3 ani am fost cu prieteni nostri de 1 Mai la hotel Kaliakra (Albena), Hotel Grifid Bolero (Nisipurile de Aur) si Royal Helena Park. Cu tot balamucul compatriotilor nostri cel mai bine a fost la Helena si cel mai rau la Griffid Bolero. Daca prieteni nostri insista sa mai mergem si in 2019 de 1 Mai suntem curiosi sa incercam si hotelul Miramar din Obzor foarte bine cotat pe acest site desi sunt convins ca politica hotelului nu se potriveste cu gusturile noastre.

    Va doresc un sejur placut.

    artemisa24 [13.11.18 21:32:57] »

    intentionez sa rezerv anul viitor de 1 Mai, am vazut ca au inceput sa apara oferte la agentii si cred ca m-ai convins si mai mult iar pt vara, Grifid Encato Beach dar stiu eu? nu sunt prea hotarata pentru acesta din urma

    am vazut ca, de fapt sunt 2 hoteluri Helena, Royal Palace Helena Park si Royal Palace Helena Sands... sunt cladiri alaturate, cred, nu?

    multumesc mult pentru detalii

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    vyo_vyo68 [18.04.19 16:07:38] »

    @olteanul2010: Multumim de postare, a fost de mare ajutor

    Noi vom merge anul acesta de 1 mai. Am rezervat o camera cu vedere la park, sper sa fie ok. Sugerati sa cerem o camera la un etaj superior, asa-i?!

    Toate cele bune, sarbatori fericite si calatorii placute!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    artemisa24, mprofeanu, olteanul2010, vyo_vyo68
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0850398540497 sec
    ecranul dvs: 1 x 1