ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.02.2018
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 15.05.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
PREȚ SEJUR 2250euro ?
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
REGIM MASĂ ultra-all inclusive
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTA MEDIE REZULTATĂ
88.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Delphin BE Grand Resort (ex Botanik Exclusive)5

Experiența noastra la Dephin Be Grand

TIPĂREȘTE

Bună ziua tuturor, am să vă împărtășesc experința noastră (familie formată din doi adulți și fetiță de 6 ani) la acest resort la care am vrut să ajung neapărat plăcându-mi foarte mult locația și amplasamentul și știind de amplul proces de modernizare din anul 2016 (chiar am mers pe plajă de la Royal Holiday Palace unde am fost cazați in 2016, pe jos intr-o zi până la Delphin Be Grand să mă conving că se lucrează la modernizarea lui)

Așadar în 19 iunie am zburat de la Cluj, cu compania Corendon spre Antalya, zbor care a decurs fără probleme, fără întârzieri, așa că la ora 15 eram deja la hotel, asta și datorită poziționarii hotelului, la mai puțin de 15 km. de aeroport și fiind printre primele hoteluri de pe linia plajei ești debarcat din minibusul de transfer printre primii.

De aici începe oarecum aventura noastră care m-a surprins și m-a dezamagit putin (eu îî admir pe turci pentru serviciile lor și îi recomand de câte ori am ocazia). Suntem în al 6-lea an de Turcia și am avut așteptări cred destul de mari de la acest resort Delfhin Be Grand iar raportându-ma la celelalte experiențe de pe litoralul lor, (Royal Alhambra, Royal Holiday Palace, Fulya etc), care au fost impecabile de fiecare dată pentru noi, am crezut ca sejurul de aici le va întrece pe toate celelalte.

Să revin la acest resort, per ansamblu e un resort mare, frumos, foarte aerisit si fața de alte resorturi are mult spațiu verde, cu multe piscine, și cu amenajări de calitate. Are un aqua parc pe unde noi doar ne-am plimbat nu am apucat să îl folosim, au piscină pentru copii generoasă, cu un sistem complex de aparate de joacă (pt. perioada iunie când am fost noi, apa a fost rece în această piscină și pitica noastră nu s-a încumetat să intre decât puțin.)

In fața resortului cum ieși la dreapta au LunaPark, amenajat cu fel de fel de aparate, pe care de la ora 19 le puteai folosi după bunul plac. Tot aici este și Dinosaurus Park, adică sunt câteva statuiete în mărime naturală a unor specii de dinozauri, amplasați prin spațiul verde.

Tot în această zonă este si Miniclubul Delphin, un spațiu special conceput pentru copii, un mini castel în care copii aveau activități pe parcursul zilei, cu o curte și cu verdeață si chiar câteva cotețe cu animale mici (găinușe, iepuri, păun) și cu spațiu de joacă (topogan, leagăne etc...) Acest loc era despărțit de aleeea principală de un gărduleț și o poartă, așa că micuții erau in siguranță acolo. Erau acolo fete care se ocupau de ei, noi am fost peste zi o singură dată acolo, după somnul fetiței de prânz și am fost invitați să stăm la pictură pe față și la confecționat de brățări din mărgeluțe, evident cu materiale de la ei, pe care ulterior le luam cu noi. Aleea din fața acestui miniclub unește oarecum fața hotelului (parte dinspre stradă) cu spatele (cu zona piscinelor) așa ca, bine gândit puteai ajunge in zona piscinelor pentru copii și pe aici, ocolind intrarea prin hotel.

Oricum hotelul nu se afla chiar la bulevardul mare ci se intră pe o stradă mai mică, ajungi la barierele hotelului, după care urci o alee flancată de statuite in mărime naturală a unor cai amplasați și acestia prin spațiul verde (o încăntare pentru copii și nu numai).

Întorcându-mă la interiorul hotelului tot general vorbind se vede că s-a incercat și chiar s-a reușit modernizarea lui, însă nu știu ce s-a întâmplat in perioada aleasă de noi (ei s-au scuzat că se simt depașiți la început de sezon, că încă recrutează personal și cel existent nu e cel mai bun etc...) curățenia și serviciile lăsau de dorit.

Am întalnit-o și noi pe românca de la recepție (spre rușinea mea nu i-am reținut numele) chiar la check/in. Am practicat aceeași poveste cu 15 euro in pașapoarte pt. a primi camera Standard Be Large cu vedere la mare (pe care de altfel am plătit-o de acasă) și după formalitățile care au durat ca niciodată in Turcia, 2 ore (ne-au spus ca nu mai au camera plătită de noi și că trebuie să așteptam) într-un final ne dau o camera cu vedere spre strada principală care interconecta cu o altă cameră unde erau două paturi de o persoană. Cum nu era camera platită de noi, eram și obosiți, supărați că am așteptat atât degeaba iar fetița noastră sigur nu ar fi dormit singură în camera interconectată, mă hotărăsc să merg jos la recepție să le explic că această configurație de cameră nu e potrivită pentru noi. Intenționat am luat camera Standard Be large care avea un pat matrimonial și unul de o pers. în aceeași încăpere. Desigur că spre surprinderea mea deja observasem pe holuri și mai ales în lift pe jos mizeria de nedescris (urme de picioare, scobitori folosite, urme multe de mâini pe sticla din lifturi)

Ajung așadar iarași la recepție imi spun ooful în românește domnisoarei românce de acolo, îi explic că degeaba mi-au dat două camere interconectate că fetița mea nu doarme singură acolo, mă întelege, cheamă la rândul ei un superior cred, și ne pune să așteptam încă o oră (deși inițial dorise să ne descurajeze că doar mâine ar putea să ne ofere camera plătită)

După încă o oră de așteptare ne primim camera plătită intr-unul din corpurile acelea rotunde deasupra restaurantului și a terasei deschise unde se mai și gătea, și desi am fost la etajul 3 mirosea ingrozitor în fiecare zi si în special dimineața a prăjit, a ulei, a nu știu ce, de te lua amețeala (ieșeam dimineața pe balcon să iau aer curat așa de apăsător era mirosul de dinăuntru-probabil treceau tuburile hotelor prin preajmă-căci mirosul nu venea de afară ci din hol și baie pe unde ar fi trebuit să fie aerisirile).

Așadar după ce într-un final ne anunță de la recepție că are o cameră și pentru noi, ne îndreptăm spre aceasta. De la recepție trebuia să o luăm in dreapta, spre restaurant, și de lănga acesta puteam lua liftul. Aceleași probleme cu curățenia le observ și pe palierul acesta, și in liftul acesta și ca tacămul să fie complect la intrarea în cameră noastra, mocheta neaspirată și aspiratorul cu mopul împreună, lăsate lîngă ușa noastră (n-am știut de ce, dar intrând în cameră și văzând, curățenia, de aici, am dedus că le-au lăsat probabil să ne facem singuri curățenie dacă ne trebuie)

Dezamăgită cum nu am mai fost vreodată, repet de când frecventez Turcia, fac poze cu praful, părul neaspirate, cu părul din minifrigiderul înghetaț și cu sticlele de bere începute și înghetate în el, cu terasa nemăturată și cu masa de pe terasă pătata cred cu bere care se uscase (uitându-mă la pete am dedus asta) și cobor iar jos la domnisoara româncă, îi arăt fotografiile surprinse din cameră, îi explic calma căt m-a dezamagit hotelul și căt am așteptat să ajung în el, mă vede că sunt necăjită, îmi dă dreptate, se scuză si îmi spune la rându-i că de când lucrează nu a mai trecut prin așa ceva (problema de la Check-in au avut-o mai multe familii, printre care și alte cateva fam. de romăni, căci multi vociferau la loby), îmi spune să arat pozele mâine la biroul de informații din curtea hotelului (noi ajunseseră-m la ora 15, și încă la ora 18 nu eram definitivați cu camera, de aceea și biroul de relații cu publicul era inchis).

Mă împac cu ideea, nerămânându-mi decât să mă intorc în cameră și să ne începem sejurul. Desigur seara pe la ora 20 vine o doamnă cu aspiratorul și cu mopul și un alt domn să vadă ce e cu minifrigiderul care avea gheața în strat gros în toate compartimentele.

Făcând referire strict la configurația camerei, aceasta este mare, spțtioasă, standard be large are un pat matrimonial și unul de o pers., are o minicanapea pe care copila se juca, televizor LCD, cafetiera cu toate cele necesare, halate papuci, parchet laminat pe jos (deși mie imi place mocheta evident curată si pufoasă ca la hotelurile din lantul Stone) In baie toate cele de trebuință fără însă aparate de bărbierit, periuțe și alte consumabile cum am văzut la alte resorturi, aici strictul necesar-șampon, gel de duș, balsam, bețișoare, dischete demachiante).

Cum nu aveam în camera noastră setul acela de plaja, l-am cerut a doua zi de la recepție, unde aceeași domnișoară româncă probabil ca să mă mai îmbuneze îmi aduce geanta de plajă și îmi pune în ea și un tricou, trei sepci, trei minigentuțe pentru telefon, toate inscripționate cu lanțul Delphin.

Desigur după aceste incidente și făcând abstractie că zilnic ne loveam de lipsa de curătenie în special de pe holuri și din lifturi (făceam mereu comparație si-i arătm soțului meu ba ici, ba colo mizeria adunată) a fost un sejur frumos.

Cum am spus hotelul are potențial extraordinar, dar nu știu ce s-a întâmplat cu ei atunci (si nici măcar nu era vârf de sezon).

Dacă facem referire la mâncare, am găsit de fiecare dată mâncare pe toate gusturile, minuturi, pește aproape în fiecare zi, dulciuri, torturi și prajituri extraordinare, fructe (pepene, mere, banane, smochine, cirese enorme, etc), restaurantul pentru copii însă destul de sărăcacios reprezentat (doar paste, piure, crochete prajite, cartofi pai, și asta repetitiv în fiecare zi, de parcă copii nu ar mânca și altceva). De aceea micuța noastră a mâncat doar în restaurantul mare cu noi. Am prins și o seară turcească destul de bine gândită cu miel la proțap (pentru amatori), multe mâncăruri specifice lor servite pe terasă în ceanune speciale.

Peste zi evident că puteai să mănânci la toate orele căci găseai snack bar-urile acelea unde se pregăteu fel de fel de minuturi, se servea inghețată între anumite ore, porumb fiert, fructe și freșh-uri de portocale, mere, morcovi, căpșuni, puse la dispoziția ta să te servești.

La mare, nisipul este fin, intrarea destul de lină, pe ponton evident iarași ești servit cu fel de de fel de băuturi. Sezlongurile sunt destul de departe de apă (lucru care mie nu-mi prea place) și sunt protejate de soare de copertine. Am găsit de fiecare dată sezlong liber poate nu chiar in prima linie căci se practică și aici mai ales la piscine pusul prosopului pe sezlong. Fiind suprafața mare a resortului și probabil fiind iunie, nici la plaja nici la piscine nu mi s-a părut aglomerat deloc, ba chiar aerisit și relaxant în același timp. Cu toate astea de două ori ne-am trezit la ora 10, jumate cand mergeam la plajă că nu mai sunt prosoape curate pentru sezlong, ne-au spus că s-au terminat pe ziua de azi, dar revenind dupa o oră deja mașina cu prosoape curate sosise. (nu ni s-a mai întâmplat în alte părți).

La capitolul distrațtie peste zi la fel ca și în alte părti, la piscine te invită să participi la tot felul de activități iar seara, deși nu au amfiteatru, ci doar o scenă și scaune puse în fața ei, am văzut câteva spectacole foarte reușite.

La ceas de seara, noi după cină mergeam la LunaPark cu fetița iar mai apoi ne duceam la plimbare în bazarul și magazinele din preajmă. La dreapta cum ieșeai din resort, înspre celelalte hoteluri din lanțul Delphin sunt o grămadă de magazine si minibazaruri.

Așadar un sejur frumos, căci noi ne bucurăm în primul rând de mare, cu probleme la hotel pe care poate între timp și le-au rezolvat, de aceea inițial nici nu am vrut să scriu nimic despre experiența noastră la acest hotel, dar totuși văzând că prețurile aici au crescut destul de semnificativ față de anul trecut, am considerat că e necesar ca viitorii turisti să cunoască și acesta latură, mai puțin plăcută.

Sper că nu am plictisit cu descrierea mea ,va multumesc celor care ați avut răbdare să citiți și vă doresc din suflet tuturor vacanțe super reușite!!!!


---
Trimis de toni80 in 06.02.18 12:45:59
Validat / Publicat: 06.02.18 14:18:42
VIZUALIZĂRI: 4320INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (toni80); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16199 PMA (din 20 voturi)
INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    adrianbogdan [06.02.18 14:29:02] »

    Buna!

    am votat review-ul nu mizeria din camera.

    Pacat este un resort bine vazut de turisti.

    toni80 [06.02.18 16:49:56] »

    @adrianbogdan: Multumesc mult pt. vot, probabil a fost ghinionul nostru!! Vacante frumoase va doresc.

    Defapt vad/citesc ca nu numai noi am avut ,,ghinion,, cu curatenia ,de cand am citit eu ultima oara impresii aici,s-au cam inmultit cele in care se aminteste de lipsa curateniei !!!Imi pare rau, cum am spus in descrierile mele am asteptat cu nerabdare sejurul la Delfhin Be Grand......

    ana anghel [06.02.18 19:08:09] »

    @antonelabutiu: exact asa am simțit si noi. am așteptat cu nerăbdare aproape 6 luni sejurul la Delphin Be si la sosire am fost f. dezamăgiți de mizeria din jur (la noi a fost “Bonus”: pe langa holuri, lift... erau si o multitudine de mese nedebarasate - imaginea din restaurant a fost dezolanta)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianbogdan, ana anghel, toni80
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0908160209656 sec
    ecranul dvs: 1 x 1