ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.01.2017
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.01.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 16

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 1 MIN

Înşelaţi de America Hotel Thassos

TIPĂREȘTE

Oribil! Am facut rezervare la acest hotel America din Thassos in dimineata zilei in care trebuia sa ajungem, in luna August 2016.

Cum niciodata nu stii ce intampini pe drum, am solicitat schimbarea orei de sosire care era bifata cu 14, in ora 21. Am sunat la proprietate in mai multe randuri dar nu a raspuns. Cum nici serviciul clienti booking.com nu a raspuns imediat, am inceput sa cautam alt hotel, era normal.

La ora 18 am primit raspuns de la hotel si booking.com precum ca nu ne pot primi la ora 21. Oups, foarte urat, tinand cont ca ne blocasera suma totala de plata, suma pe care ulterior ne-au retras-o din cont fara ca noi sa avem vreo mica vina.

Stiti ce raspuns au trimis? Asta este politica hotelului, indiferent de ce apare suma blocata nu se inapoiaza. Inteleg, faci rezervare, nu anunti, nu te prezinti, ii tii camera ocupata mai mult timp si te razgandesti in ultimul moment, da!! Asa da, retii costul rezervarii turistului, dar nici asa 100%, este mult prea mult. Este furt fara acoperire.

Deci, in concluzie: Ne-au refuzat rezervarea pe motiv ca la ora 9 pm este tarziu, vara, in sezon, luna august. O, Doamne? Cu toate astea, adica ei nu ne-au primit, au avut tupeul si nesimtirea sa ne retraga (FURE) banii. Ca da, se numeste FURT si trebuie pedepsit.

Aveti grija cand rezervati prin booking.com, unde si cum o faceti. Toate bune!


[fb]
---
Trimis de U83672 in 28.01.17 20:03:16
Validat / Publicat: 28.01.17 21:20:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Creta.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3828 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

35 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (U83672); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2697 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

35 ecouri scrise, până acum

se afișează ecourile [1 - 30] din total 35
webmaster45
[28.01.17 21:18:17]
»

@U83672: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 98&ridAnt=76038

elviramvio
[28.01.17 21:49:29]
»

@U83672:

Iti voi raspunde eu pentru ca sunt client booking.com de cativa ani.

Cand ai facut rezervarea, undeva trebuia sa scrie ca hotelul incaseaza intreaga suma daca nu te prezinti sau doar contravaloarea primei noapti.

La "conditii de plata" in dreptul camerei pe care o rezervi - atentie, in dreptul camerei alese si nu la conditii generale - banuiesc ca era specificat asta.

Daca nu era trecuta o astfel de conditie, ai dreptul sa ceri restituirea sumei direct prin biroul booking din Romania, in Bucuresti (vad ca esti locuitor al capitalei).

Conditia ca Booking.com sa-ti ia in considerare reclamatia, este sa ai dreptate - deci sa fi citit conditiile - si sa dovedesti cu rezervarea facuta si cu extras bancar.

Succes!

U83672AUTOR REVIEW
[28.01.17 21:56:51]
»

@elviramvio: Pai scrie ca opreste sume dar in ce conditii?

Noi nu am renuntat la rezervare ci hotelul nu ne- a acceptat cererea de a ajunge la 9 seara. Deci hotelul ne-a lasat in strada si ne-a luat si banii.

Sunt client booking de ani de zile si la randul meu hotelier, cunosc bine metodele de lucru de pe booking.

nicole33
[28.01.17 22:03:27]
»

@U83672:

Am citit, dar nu am înţeles, cred, esenţialul.

Ai ajuns la hotel la ora nouă seara şi recepţionerul a refuzat să te cazeze sau ai dat doar telefoane şi ai căutat un alt hotel?

Rezervarea făcută pe booking era de tip nerambursabil sau cu anulare gratuită (puţin probabil, cât timp a fost făcută în dimineaţa aceleiaşi zile)?

Pentru câte nopţi fusese făcută rezervarea?

Nasshu
[28.01.17 22:22:22]
»

@U83672:

Am facut rezervare la acest hotel America din Thassos in dimineata zilei in care trebuia sa ajungem, in luna August 2016.

Eu nu sunt fan booking... si categoric nu o să-mi rezerv un concediu dimineața cu cazare seara , mai ales când am și un copil cu mine.

Dar nici nu e imposibil, poate alții au alt stil.

De curiozitate, mai ai rezervarea? poate ne arăți și nouă dovada afirmațiilor de mai sus!

ca din 72 fara transport, regim de masa ''DA.'' nu prea m-am dumirit de ce ați mai plecat la drum!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33
[28.01.17 22:25:43]
»

@U83672:

Noi nu am renuntat la rezervare ci hotelul nu ne- a acceptat cererea de a ajunge la 9 seara. Deci hotelul ne-a lasat in strada si ne-a luat si banii.

Încet, încet încep şi eu să mă dumiresc.

Pe booking sunt precizate clar condiţiile în care se face cazarea la acest hotel:

Check-in și check-out

Check-in: orele 13:30 - 17:00

Check-out: orele 10:30 - 11:30

Întrebarea referitoare la un posibil late check in trebuia pusă ÎNAINTE DE A REZERVA.

Aveti grija cand rezervati prin booking.com, unde si cum o faceti.

Politica de cazare este strict a hotelului şi nicidecum a site-ului de rezervări. Crezi că dacă făceai rezervarea printr-o agenţie de turism, stătea recepţionerul să te aştepte până seara?

U83672AUTOR REVIEW
[28.01.17 22:29:02]
»

Am sunat la jotel sa anunt intarzierea si timp de aproape o ora nu a raspuns nimeni, apoi am contactat booking prin email si bineinteles si proprietatea. Normal ca am cautat alt hotel. Tu ce faceai?

Mi-au raspuns dupa 3 ore spunandu-mi ca nu accepta schimbarea orei.

Hmm, la unitatea de cazare nu stii niciodata fix cand ajungi atunci cand ai drum lung de parcurs.

Bineinteles ca am mers la alt hotel dupa acest raspuns, puteam sa-i obligam sa ne primeasca? Poate mergeam peste ei daca stiam la acel moment ca ne-au luat banii. Acest lucru l-am aflat de curand facand un bilant al contului bancar.

Imaginati-va ce am simtit cand am vazut ca America Hotel ne-a luat si banii dupa ce ne-au lasat in strada, da, sa stiti ca in acea perioada este greu sa gasesti cazare, mai ales cand esti si obosit.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
elviramvio
[28.01.17 22:36:44]
»

@U83672:

Nu am avut niciodata rezervare pe care sa nu-mi treaca conditiile blocarii sau retragerii banilor. Chiar zilele astea am facut peste 10 rezervari pentru concediu, la doua dintre ele m-au atentionat in mod special, foarte vizibil ca plata o retine direct booking in numele proprietatii, la o anumita data iar daca nu voi avea banii pe card la momentul respectiv, automat pierd rezervarea. Anul trecut doar un hotel din Constanta a vrut sa ma pacaleasca dar nu a tinut, eu cunoscand bine in ce conditii am rezervat si avand negru pe alb magaria patronului.

Undeva cred ca ti-a scapat un amanunt, poate cazarea cerea sa-i anunti telefonic, din timp, ora de sosire sau sa-i contactezi cumva imediat cum ai rezervat, se practica sistemul pentru a fi siguri ca nu este o rezervare falsa.

Oricum, mai ales ca esti in bransa, daca ai dovada ca te-au furat, contacteaza biroul Booking.com.

Nasshu
[28.01.17 22:49:21]
»

@U83672:

Poate mergeam peste ei daca stiam la acel moment ca ne-au luat banii. Acest lucru l-am aflat de curand facand un bilant al contului bancar.

Cred ca ai un card ''gras'' rău dacă doar ''de curând'' ai aflat că ti-au luat 72 (ce or fi ei) din cont.

Serios aug-2016 si abia de curând - ian 2017 - ai descoperit?

Ma nene cui vinzi tu ''gogoși' aici? Mai ales că ai rezervat dimineața ''pe răcoare''?!

Ai sau nu dovada rezervării, sau pierdem vremea degeaba pe aici, noi, că tu... te cam încurci în explicații!

nicole33
[28.01.17 22:57:13]
»

@elviramvio:

daca ai dovada ca te-au furat, contacteaza biroul Booking.com.

Nu se pune problema vreunui furt sau a vreunei restituiri de bani, cât timp cel care a făcut rezervarea NU A RESPECTAT condiţiile rezervării.

Dacă pe booking scrie clar la acest hotel, check in 13.30-17.00, şi tu ştii că nu poţi să ajungi până la această oră, pur şi simplu nu rezervi aici, ci alegi un alt hotel la care să nu existe o asemenea restricţie.

Fără legătură cu subiectul, nu pot să nu mă întreb cum poţi reuşi performanţa de a ajunge în Thassos tocmai seara plecând din Bucureşti.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
U83672AUTOR REVIEW
[28.01.17 22:58:54]
»

Bineinteles ca am dovada. Dar o sa o folosesc intr-un mediu juridic. Cu ce m-ati putea ajuta voi rf la recuperarea prejudiciului. Ce treaba ai tu cum ne plimbam noi? Daca traversez Grecia si doresc sa dorm cate o noapte in fiecare zona care imi place trebuie sa acceptam sa fim furati? Ma mir ca incercati sa scuzati metoda frauduloasa de lucru a unora dintre hotelieri?

Oricum ar fi fost, odata ce ai o discutie inainte cu o jumatate de zi sa ajungi si rezervarea nu ai facut-o cu o luna inainte consider ca nu aveau niciun drept sa opreasca banii. Dar, na mai sunt si din astia ca voi care accepta sa plateasca doar ca si-a scris un hot o politica in dreptul descrierii hotelului. Va cunoasteti si voi drepturile, cati dintre voi cunoasteti constitutia si drepturile omului? Intr-o promovare poti scrie orice doresti dar in fata instantelor lucrurile stau altfel.

Succes si voua!

nicole33
[28.01.17 23:01:40]
»

@U83672:

Succesuri!

U83672AUTOR REVIEW
[28.01.17 23:05:43]
»

@nicole33: Mai fata, bati campii rau. Normal ca orice hotel care este hotel are receptie non stop. Dar daca tu pleci in concediu o data pe an, de unde sa stii. Si dovada mea nu e treaba ta. Du-te si culca-te ca esti epuizata.

nicole33
[28.01.17 23:09:22]
»

@U83672:

Normal ca orice hotel care este hotel are receptie non stop.

Este doar părerea ta.

Recepţie non stop au DOAR hotelurile unde este precizat acest lucru.

Si dovada mea nu e treaba ta.

Nu o fi treaba mea, dar asta nu înseamnă că am naivitatea de a crede orice poveste clar cusută cu aţă albă.

Dacă o ţii din presupunere în presupunere nu vei ajunge departe.

Atenţie la limbajul folosit! Pe acest site există şi sancţiuni pentru cei lipsiţi de bună cuviinţă.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
elviramvio
[28.01.17 23:10:15]
»

@nicole33:

Pai i-am atras atentia ca sunt niste condtii de respectat si de care trebuia sa stie. Daca are el dreptate, o rezolva simplu la booking, fara justitie. Restul, cat a facut pe drum, e treaba lui, important aici este cine nu a respectat conditiile sau cine nu le-a inteles.

U83672AUTOR REVIEW
[28.01.17 23:16:26]
»

@nicole33: Tocmai de aceea mergi la culcare, este posibil sa platesti tu in locul hotelului prejudiciul prin sanctiune pentru deviere. Nu te priveste intamplarea mea. Am pus-o ca sa vada cei interesati si oarecum sa fie mai atenti. Daca tu esti asa bine informata nu iti mai pierde timpul citind aberatile unora. Stati permanent pe site uri si judecati, abreviati in loc sa mergeti si sa faceti ceva pentru a inlatura golaniile din jurul nostru.

nuvreau
[28.01.17 23:21:37]
»

@U83672:

Bineinteles ca am mers la alt hotel

asta spune tot. din punctul lor de vedere (si al booking.com si al hotelului) inseamna ca nu te-ai prezentat la hotel, caz in care au tot dreptul sa-ti opreasca banii in conformitate cu conditiile rezervarii.

in consecinta, se pare ca nu nicole agreseaza fizic campii.

elviramvio
[28.01.17 23:28:19]
»

@nuvreau:

Corect.

U83672AUTOR REVIEW
[28.01.17 23:35:27]
»

Cand o sa ramaneti fara bani o sa va treziti. Puteti sa nu mai pierdeti vremea si sa scrieti la postarea mea, n-am nevoie de parerea voastra. Nu pentru cei ca voi am scris.

U83672AUTOR REVIEW
[29.01.17 00:06:13]
»

@nicole33: Check in stii ce inseamna? Inseamna ca intre orele respective, specificate poate incepe sejurul tau si nu mai devreme, dar nu ca se termina intrarea la 17? Unde ai vazut asa ceva? Cine trateaza clientii asa? Sau cine care lucreaza in domeniul hotelier n-ar primi turistii ca ajung dupa ora 17, in cazul meu ora 21. Hai sa ne trezim ca este vorba de o inselaciune.

Iar daca am si o casa prin Bucuresti de unde regula ca trebuie sa ajung in Thassos din Bucuresti?

Daca tot vrei sa stii, da! Exista si performanta sa ajungi din Constanta in Keramoti in 12 ore ceea ce mi se pare chiar muuult. Si exista o zicala: Stii cand pleci la drum, dar nu si cand ajungi. ????

Doamne ce delir!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nuvreau
[29.01.17 08:49:08]
»

@U83672: Doamne ce delir!

Ai perfecta dreptate.

Totusi... [...] - editat WM

Mihai18
[29.01.17 09:34:11]
»

Cred că ați fi fost scutut (ă) de toate aceste neplăceri, dacă făceați o rezervare printr-o agenție de turism solidă, primeați voucherul și mai departe era treaba agenției. Acest mod mi s-a părut mai sigur. Sosit la hotel și prezentând vaucherul, nici nu-l citeau, îl puneau deoparte ori mi-l restituiau și având pașaportul meu, verificau în calculatorul lor.

Când din „n” motive ști că ajungi mai târziu, este normal să anunți hotelul. Mi s-a întâmplat și mie în drum spre Salonic. Încă mergeam la lumina farurilor și drumul prin comuna 1 Dec. + podul peste râul Argeș era deteriorat. Am „luat” o groapă și am spart cauciucul. Am continuat drumul cu roata de rezervă și în jurul orei 7 eram în Giurgiu, dar agazinele de deschideau la ora 9. Mi-am dat seama că ajung tîrziu în noapte la hotelul din Salonic și telefonic, prin agenție, am decalat cu o zi excursia, dar mi-a oferit și varianta ca pot facechek-innul chiar la o oră tîrzie, pt. că știau din timp și cunoșteau și seriozitatea agenției.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster39
[29.01.17 09:40:53]
»

@nuvreau: Atenție la modul de exprimare! Ecoul tău a fost editat.

abancor CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[29.01.17 16:44:23]
»

@U83672:

Sau cine care lucreaza in domeniul hotelier n-ar primi turistii ca ajung dupa ora 17, in cazul meu ora 21.

Unii care au recepția închisă la ora aia.

Din cîte am observat, pe booking informațiile sînt afișate astfel: dacă recepția e non-stop, atunci perioada de check-in e trecută de genul „începînd cu ora 14:00” sau „14:00 - 00:00”; dacă recepția se închide la o anumită oră, perioada de check-in e trecută gen „13:30 - 22:00”, ceea ce arată faptul că după ora 22 nu se mai poate face check-in.

U83672AUTOR REVIEW
[30.01.17 00:19:47]
»

@abancor: Stii care este treaba cu check in ul intre orele 13h30 - 17:00? Vad ca tot bateti campii voi acestia care va plimbati aproape numai virtual. Intre aceste ore poti face check-in cel mai devreme. Unitatile de cazare trec acest lucru la conditii pentru ca, uneori, cand gradul de ocupare al hotelului este maxim, unii pleaca, altii vin, intre check-out si check-in este nevoie de o perioada de timp de cateva ore pentru pregatirea camerelor, perioada care depinde de numarul personalului si de mai multi factori. Atunci, hotelierii isi iau masuri si anunta in scris acest amanunt, pentru a nu primi reclamatii ulterior de la turist. Deci sa traducem: turistul ajunge la 14:00, camera poate sa nu fie gata, fara nici o pretentie asteapta linistit pana camera va fi gata, hotelierul l-a instiintat intre ce ore poate face check-in cel mai devreme. Excludem hotelurile de 50-300 camere cand nu exista probleme de acest gen, si acolo o sa vedeti receptie nonstop.

As dori foarte mult sa stati un minut, sa ascultati si sa analizati ce ganditi inainte sa scrieti. Este logic, dar multora dintre voi va lipseste logica. Cum ar putea o unitate de cazare sa va primeasca doar intre orele 12:00-14:00, ca, daca va uitati la multe dintre pensiuni o sa vedeti scris asa?

U83672AUTOR REVIEW
[30.01.17 00:39:31]
»

Si da, cand in dreptul check-in ului este trecut 12:00-22:00, este adevarat, n-au receptia deschisa mai tarziu, dar nu este cazul perioadei 13h30- 17:00, vara si in sezon cum era in cazul hotelului America. Si sa revenim din nou la principalul subiect. Bun, Hotelul nu mai avea receptia deschisa la ora 21:00, am anuntat la 14:00 ca a intervenit ceva pe drum, cititi cu atentie, a aparut ceva pe drum, nu stiam cand am rezervat ca va aparea acest eveniment, corect era sa-mi anuleze rezervarea doar, nu sa imi ia si banii. Inca o data, am anuntat intarzierea doar, nu am anulat rezervarea si in niciun caz nu a fost neprezentare asa cum au trecut ei pe site ul booking, com. Cum hotelul mi-a refuzat sosirea la ora 21:00, am cautat alt hotel si m-am cazat in zona. Am inteles din aceasta situatie ca mi-au anulat rezervarea. Nu am verificat contul imediat, am avut multe cheltuieli, dar nici nu ma asteptam sa intalnesc asa hoti. Si da, verific extrasele bancare cam de 2 ori pe an.

Iar site-ul booking este ok, n-am contestat, insa trebuie si noi sa fim atenti. De aceea v-am postat intamplarea. Am notat booking ul in postare pentru ca pe acest site a avut loc.

Cam atat, cred ca am explicat suficient. Toate bune!

nrs †
[30.01.17 12:00:40]
»

Stii care este treaba cu check in ul intre orele 13h30 - 17:00? Vad ca tot bateti campii voi acestia care va plimbati aproape numai virtual. Intre aceste ore poti face check-in cel mai devreme.

lamureste-ma si pe mine (eu sunt unul care merge numai virtual prin hoteluri si vreau sa stiu cand ma duc la un hotel cum e corect): cand scrie ca mai sus check inul incepe la 13.30. la 14.30, la 17.00?

nu vezi ca nu ai logica in ce spui? e treaba lor daca in plin sezon fac check in intre 13.30-17.00, cat timp te-au anuntat nu poti sa te plangi. la fel e treaba pensiunilor care scriu 12-14, daca stii ca nu poti respecta aceasta conditie nu iti rezervi acolo si gata ai scapat de necazuri, dar nu incepi sa interpretezi ca in sezon nu se poate sa faca check in doar intre 13.30-17.00

webmasterX
[30.01.17 13:30:37]
»

@U83672: Exprimare şi atitudine ofensatoare - pe AmFostAcolo nu sunt îgăduite atacurile la persoană. Combate ideile, nu peroana celui care le exprimă.

Ecou şters + Avertisment.

traian.leuca †
[30.01.17 13:57:34]
»

@U83672:

Deci sa traducem: turistul ajunge la 14:00, camera poate sa nu fie gata, fara nici o pretentie asteapta linistit pana camera va fi gata,

Dacă ora de începere a check in-ului este la orele 14:00 şi camera nu este gata, cum poate un turist să stea " liniştit" şi "fără nici o pretenţie"?

Asta da "logică" de hotelier!

Eu unul aş fi tare supărat dacă mi s-ar întâmpla aşa ceva şi cred aş face şi un pic de scandal.

abancor CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[30.01.17 15:00:46]
»

@U83672:

Stii care este treaba cu check in ul intre orele 13h30 - 17:00? Vad ca tot bateti campii...

Stai omule blînd, că nu am comentat situația ta. Pornind de la textul tău, am împărtășit observațiile mele generale (e adevărat, bazate pe experiența mea, limitată, căci nu am reușit pînă acum să rezerv camere la toate hotelurile de pe booking, ca să mă ciocnesc de toate condițiile posibile) despre orele de check-in. În folosul altora care or mai citi, ca să evite să pățească vreo nedorită.

În rezumat - există hoteluri la care recepția nu are program non-stop. Orele de check-in pot fi citite în sensul ăsta. Mai bine zis, ar fi bine să fie citite în sensul ăsta, tocmai ca să nu fie surprize.

La fel de bine e ca fiecare să știe care e limita pînă la care poate anula gratis rezervarea.

De altfel, textul tău are cam același scop, atragerea atenției. Chiar dacă concluzia nu e neapărat corectă - cine e de fapt de vină nu e chiar așa clar din povestirea ta, și asta au avut ceilalți de comentat. Dacă vrei să pui o sentință care să fie luată în seamă de cititori, e bine să prezinți toate documentele. (asta nu înseamnă că nu ai dreptate, ci că nu se poate determina acest lucru) Din moment ce ai ales să nu dai toate datele, ar fi fost de preferat o concluzie mai neutră, de pildă „fiți atenți la toate amănuntele cînd faceți rezervări! ”

La fel de binevenită va fi revenirea asupra subiectului după ce ai o rezolvare din partea booking sau cui ai de gînd să te adresezi.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
calatorul, cristina47*, elviramvio, Mihai18, nrs, nuvreau, U83672
Alte impresii din această RUBRICĂAmerica Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.78868794441223 sec
    ecranul dvs: 1 x 1