ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 25.08.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 9 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 116 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Dezamăgiți

TIPĂREȘTE

Am fost la acest hotel in august pentru 9 nopti.

Am fost condusi in camera de un valet care a carat bagajele. I-am dat 4 euro valetului dar acesta a mai cerut fara rusine spunind ca nu este destul.

Hotelul ofera wifi gratuit doar in lobi daca doresti sa ai si in camera este contra cost.

In primele 5 zile camerista a facut doar curat in camera fara sa faca curat si in baie. Nu stergea niciodata cu mopul in baie, nu curata cada de la dus de nisip, nu stergea la wc. Am vorbit cu ea, i-am dat si ei ciubuc, am reclamat la receptie dar degeaba.

A cincea zi nu au intrat nici macar sa ia gunoiul asa ca am mers din nou la receptie si am cerut sa se faca curatenie in baie si camera sub amenintarea ca atunci cand ma intorc in tara voi posta impresii pe Tripadvisor. Tot in baie camerista nu punea hartie higienica asa ca ne serveam singuri din carutul ei de pe hol.

Se pare ca abia dupa 5 zile am nimerit persoana potrivita la receptie sa rezolve problema curateniei nu si a hartiei higienice. Asternuturile de pe pat conform ofertei trebuiau schimbate de doua ori pe saptamana. La noi in 9 nopti au fost schimbate o data, la prietenii care au fost cu noi niciodata.

In ultima zi camerista a uitat cardul ei pentru usi la noi in camera si il cauta. A venit si la noi si abia atunci am inteles ca ea nu vorbea decit limba turca cum sa inteleaga ce ii spuneam eu in legatura cu curatenia.

Minibarul conform ofertei ar trebui aprovizionat zilnic dar acest lucru nu se intimpla asa ca a trebuit sa ne caram singuri apa pentru noapte de la barul piscinei.

Piscinele curate nimic de spus, au si hidromasaj in una din ele. Plaja buna si ea si nu trebuia sa iti rezervi loc de dimineata decat daca doreai sa stai in primele doua rinduri de sezlonguri.

La plaja unul din angajatii care faceau curatenie a furat crema de plaja a prietenilor nostri cit au fost la masa. Nu a recunoscut decat cu mare greutate dupa scandal si au recuperat crema. Noua la piscina ne-a fost furat un prosop de plaja al hotelului si in ultima zi o baba a vrut sa ne mai fure unul cu mine acolo pe sezlong. Spun asta pentru ca la plecare daca nu predai cite carduri de prosoape ai primit platesti prosoapele.

Mincarea bunicica, gaseai ceva sa maninci. Ce era mai bun era pe baza de coada ca la noi pe vremea lui Ceausescu, adica sucul proaspat stors din legume sau fructe la alegere dimineata si gratarul la pranz si seara. Asta nu ne-a stresat prea tare pentru ca nu ne omoram cu mancarea, iar suc din fructe luam in fiecare zi la plaja cu 2 euro. Eu am spus ce am patit noi dar am intalnit si turisti multumiti.

Probabil ca fiind destul de mare hotelul si nou deschis nu au gasit tot personalul necesar bine pregatit pentru servicii turistice. Managementul lasa mult de dorit in acest moment. Cu siguranta au deschis hotelul prea devreme.


[fb]
---
Trimis de viky2006 in 25.08.15 15:42:06
Validat / Publicat: 25.08.15 17:10:52
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3056 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (viky2006); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2248 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 116.45 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster9
    [25.08.15 17:10:29]
    »

    @viky2006: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=17723

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [25.08.15 21:22:53]
    »

    @viky2006 -

    A venit si la noi si abia atunci am inteles ca ea nu vorbea decit limba turca cum sa inteleaga ce ii spuneam eu in legatura cu curatenia.

    Prin câte hoteluri turcești am fost de-a lungul anilor, nicăieri nu am întâlnit cameriste vorbitoare de altă limbă decât turcă.

    Am citit de două ori cele scrise încercând să înţeleg ce anume a generat o nemulțumire atât de mare pe partea de cazare, vorbind totuși despre un hotel nou nouț.

    Un alt aspect neclar este prețul sejurului. 1200 de euro pentru două persoane, nouă nopți de cazare în plin sezon și transport cu avionul mi se pare absolut incredibil. Sigur nu este o greșeală?

    viky2006AUTOR REVIEW
    [26.08.15 12:29:54]
    »

    @nicole33 - Pretul sejurului a fost 1200 eur de persoana.

    Noi am fost 6 persoane si am avut 3 camere. In toate 3 camerele au fost aceleasi probleme.

    Hotelul este nou nout, camerele mari si frumoase. Imi pare rau ca nu ai inteles ce nemultumire am avut pe partea de cazare. Sa stai in hotel de 5 stele si camerista sa nu spele si sa dezinfecteze baia, wc-ul si podeaua 5 zile la rand este inacceptabil. Eu nu traiesc asa in casa mea si nu am de ce sa accept pe banii mei o camerista (fie si vorbitoare numai de limba turca) care nu stie sa isi faca treaba. Din acest motiv merg in hoteluri de 5 stele sa fiu sigura de servicii impecabile.

    Cel cu minibarul daca nu te gasea in camera sa ii dai bani nu punea nimic in minibar desi era obligat. Asa cum am spus ne caram apa in camera singuri de la barurile de la piscina.

    Nu cred ca am cerut prea mult - curatenie in baie si apa in minibar. Nu am comentat de ce zice hotelul ca iti ofera UAL cind nu iti ofera wifi pe tot teritoriul hotelului, bauturile toate autohtone iar pentru restaurantele a la carte trebuia sa platesti.

    Daca esti nelamurit/a citeste ce scriu turistii si pe Tripadvisor si poate te lamuresti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [26.08.15 19:58:33]
    »

    @viky2006 -

    Imi pare rau ca nu ai inteles ce nemultumire am avut pe partea de cazare. Sa stai in hotel de 5 stele si camerista sa nu spele si sa dezinfecteze baia, wc-ul si podeaua 5 zile la rand este inacceptabil.

    Aspectele legate de curăţenie eu le apreciez/sancționez la capitolul servicii, de aici neînțelegerea, la cazare eu notând aspectele care țin de cameră în sine: suprafață, mobilier, instalații, echipamente etc.

    Cel cu minibarul daca nu te gasea in camera sa ii dai bani nu punea nimic in minibar desi era obligat...

    Această nemulțumire o văd tot la capitolul servicii, dar este doar părerea mea.

    Era foarte simplu să telefonezi la recepție și să reclami faptul că nu a fost verificat și completat minibarul, fără nervi și fără șpagă.

    Nu am comentat de ce zice hotelul ca iti ofera UAL cind nu iti ofera wifi pe tot teritoriul hotelului.

    Sigur nu există nicio legătură între conceptul UAI al acestui hotel și dorința de a beneficia de wireless pe tot teritoriul resortului.

    M-am lămurit suficient, mulțumesc.

    viky2006AUTOR REVIEW
    [27.08.15 13:29:14]
    »

    @nicole33 - Inteleg ca esti Consilier onorific AFA / Turcia si de aceea le tot iei apararea. Pe banii mei am dreptul sa fiu nemultumita atunci cind nu primesc ce scrie in oferta. Din punctul meu de vedere tot ce tine de turism inseamna servicii. Ai spus ca ai citit de doua ori postarea mea dar se pare ca pricepi greu si uiti repede din moment ce imi spui ca puteam sa sun la receptie si se rezolva problema. Eu am scris ca in primele 5 zile am reclamat si la receptie dar a fost degeaba. Postarea mea nu a fost scrisa pentru Consilierii onorifici AFA / Turcia (sau aveti obligatie sa atacati orice postare cu nemultumiri?) ci pentru cei care doresc sa mearga la acest hotel sa stie la ce sa se astepte. Prin ce hoteluri am fost in lumea asta toate cameristele stiau putina engleza si cred ca asta este starea de normalitate pentru un hotel care se respecta si care isi respecta oaspetii. Tu fiind Consilier onorific AFA / Turcia esti cu siguranta consumatoare de rahat turcesc cu apa rece dar nu baga si pe gitul romanilor rahatul turcesc cu forta.

    Si eu m-am lamurit suficient.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [27.08.15 17:09:33]
    »

    @viky2006 -

    Pretul sejurului a fost 1200 eur de persoana.

    În acest caz trebuia să precizezi acest lucru și în caseta tehnică sau să rogi un moderator să corecteze, tocmai pentru a nu-i dezinforma pe cei care doresc să meargă la acest hotel.

    .

    ... de aceea le tot iei apararea. Pe banii mei am dreptul sa fiu nemultumita atunci cind nu primesc ce scrie in oferta...

    Nu iau apărarea nimănui, neavând nici un interes în a face acest lucru. Este dreptul tău să fii nemulțumită pentru orice motiv imaginabil pe lumea asta.

    Ai spus ca ai citit de doua ori postarea mea dar se pare ca pricepi greu si uiti repede din moment ce imi spui ca puteam sa sun la receptie si se rezolva problema. Eu am scris ca in primele 5 zile am reclamat si la receptie dar a fost degeaba.

    Este foarte posibil să pricep mai greu, dar sigur nu uit repede, mai ales că nu am ce uita. În articol ai scris că ai reclamat doar faptul că nu ți-a fost dezinfecatată baia conform propriilor standarde, nicidecum că ai fi reclamat neumplerea minibarului.

    Postarea mea nu a fost scrisa pentru Consilierii onorifici AFA / Turcia (sau aveti obligatie sa atacati orice postare cu nemultumiri?) ci pentru cei care doresc sa mearga la acest hotel sa stie la ce sa se astepte.

    Postarea ta a devenit publică din momentul publicării acesteia pe site. O poate citi și comenta absolut oricine. Nu am nicio obligație de a scrie sau a comenta ceva pe site, legată de statutul onorific de consilier. Este la latitudinea mea de a-mi scrie sau nu propriile impresii din concediile petrecute oriunde în lumea asta, iar faptul că mă documentez la rândul meu, ca fiecare, pentru vacanțele viitoare nu ar trebui să te deranjeze. Așa cum nu am obligația de a scrie, tot așa nu am nici obligația de a înghiți insultele userilor nemulțumiți din motive doar de ei știute.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    nicole33, viky2006
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Taj Mahal [Evrenseki]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034373998641968 sec
    ecranul dvs: 1 x 1