ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.06.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.04.12
STATUS: TITAN
LUNA
JUN-2015

AVERTIZĂRI

NOTĂ ARTICOL OFFTOPIC sau DE INTERES TURISTIC TEMPORAR ori RESTRÂNS
Articolul poate fi votat cu voturi simbolice (+/-1PMA)
Articol publicat FĂRĂ NOTE; vezi mai jos motivele...

Un vis urat a imbracat o poveste frumoasa

TIPĂREȘTE

Dragilor care cititi acest articol!

Este cel mai rapid articol pe care il postez de la momentul incheierii actiunii. Este si prima data, de cand sunt “”scriitor activ pe AFA””, cand mi-am pus intrebarea:

Sa scriu au ba?

Dupa ce mi-am raspuns mie insumi afirmativ, s-a generat o alta intrebare:

Ce sa scriu? Cum sa redau un cosmar?

Intrucat era indirect implicata si AFA, am considerat insa fair ca inainte de a reda in slove cele intamplate sa vorbesc cu Cornel. Da, acel CORNEL, care este un om special. Totul devine atat de ciudat! Scriu cat de special este Cornel fara sa fi dat mana cu el pana acum, fara sa il fi vazut fata in fata, dar asa l-am simtit si il simt. I-am impartasit lui Cornel sumarul visului cel urat si el mi-a spus sa redau cele intamplate, aici pe AFA, bineinteles. Si iaca asa ma pun pe insirat litere si semne de punctuatie intr-o ordine de mine aleasa, pe care daca doriti le veti parcurge.

Personajele principale

Nicu - Aero Shuttle Paris Transfer

Adulti: Dan&Ema

Copii: Emi (10) & Denisa (4)

In alte roluri in ordine alfabetica

banca, call center tarom, angajati aeroport, consultanti AirFrance, internet, medici de familie, receptioner, rude, securisti, sofer, tonomat

Povestea frumoasa

Disneyland Paris – alta data sau va urma (… …)

Se asterne intunericul. Vine noaptea.

Este o noapte mai intunecata si mai lunga decat o noapte obisnuita. Este luna iunie a anului 2015. In iunie este solstitiul da vara si cea mai scurta noapte a anului. S-o credeti Dumneavoastra! Noaptea aceasta ne-a purtat prin intamplari ireale…

Scarlatina

Sfarsit de an scolar si de gradinita! Asa, ca de sfarsit de sezon educational, s-a raspandit in lumea celor mici coana scarlatina. Si pentru ca sistemul de invatamant romanesc in permanenta schimbare a schimbarii incurajeaza mentalitatea bolnava a musamalizarii, coana scarlatina a gasit teren propice pentru a-si umfla muschii si a domina peste lumea celor mici, dar asa pe rand, ba pe la unul, ba du-te la altul, ba da-o mai departe, si mai departe si de ce nu sa afecteze nesuferita perioada a serbarilor de final si daca se poate si inceputul de vacanta, macar al celor care s-au inscris la coada mai tarziu…

In familia noastra prima pe lista a fost Denisa, iar cand ea a depasit cu bine momentul de varf al manifestarilor specifice, a venit la rand Emi, desi cu numai 1 zi inainte ridicase de la o clinica particulara un rezultat negativ.

Au intrat in scena medicii de familie (fiecare cu medicul lui!). Ne-am tratat, ne-am masurat temperatura, ne-am urmarit bubulitele, am stat in casa, ne-am consultat din nou cu medicii de familie; dar zilele treceau si treceau si treceau si se apropia mai repede decat ne doream (va vine sa credeti!) vacanta la Disneyland Paris. Se apropia prea repede vacant la Disneyland!

Aici aveam pre-platita cazarea la Adagio Aparthotel (…... urmeaza articol…...) in valoare de 765 USD, biletele de avion la TAROM in valoare de 740 EUR, un transfer gratuit dus-intors pentru 4 persoane aeroport – hotel, castigat ca mini – premiu AFA (in valoare de 240 Eur) cu Aero Shuttle Paris Transfer si o rezervare de bilete de acces la Disneyland 3 zile in ambele parcuri pentru 2 adulti si 2 copii in valoare de 530 Eur, care urma sa ii platim cash lui Nicu, reprezentantul Aero Shuttle, la Paris. Ba a mai existat si o rezervare online la Tour Eiffel (… va urma articol….) dar pe care am anulat-o pe ultima suta datorita scorului aberant de 156 USD.

Acestea fiind spuse, asteptam vestile despre evolutia coanei scarlatina si aveam de ales intre a anula si a recupera ce se mai putea din finantele de mai sus sau a ne asuma riscul de a nu anula si a spera ca o vom birui pe coana in timp util pentru a nu compromite bucuria planificata a copiilor, bucurie atat, atat, atat de asteptata, pe numele ei Disneyland (…... urmeaza articol….).

Am ales sa nu anulam nimic si sa fim optimisti ca o vom birui pe coana scarlatina la timp. Si asa a fost! Am plecat insa insotiti de sfaturi medicale ferme si de antibiotice pentru a nu recidiva coana si a nu se fofila in lumea povestilor, a lui Disney.

23 iunie

Cursa Tarom RO0383 aterizeaza cu noi cu tot in buna stare la Paris, pe aeroportul Charles de Gaulle, la ora stabilita in graficul de zbor, dupa un zbor partial lin, partial cutremurator. Urmam lungile cai ale aeroportului din Paris, unde intre terminale am circulat, ba as spune ne-am plimbat, cu un tren electric, telecomandat.

La iesire, conform celor stabilite, ne astepta Nicu, reprezentantul de la Aero Shuttle. Nicu, un basarabean originar din Balti (Moldova), care vorbeste romaneste, a fost un ghid placut pe durata transferului catre Adagio Aparthotel Marne la Vallee, situat la ca. 3 km de Disneyland si la ca. 35 km de aeroport (30 min conform google maps). Pe parcursul calatoriei, Nicu ne-a tentat cu diferite informatii despre locuri de vizitat in vacanta noastra. Despre biletele la Disneyland ne-a spus ca ni le da la coborire cand ii vom si achita cei 530 EUR (oferta era de genul 3 zile la pret de 2). Ne-a mai rugat sa nu aruncam cele 12 bilete dupa ce le utilizam intrucat acestea au valabilitate pentru inca o intrare fiecare (adica 4x3=12) in luna august, fapt consemnat in forma tiparita si pe bilete, si prin urmare sa i le returnam.

Am mai intrebat daca la intoarcere ne va transporta tot el si ne-a comunicat ca luni 29.06 va fi un coleg de al lui de serviciu, caruia sa ii dam si biletele de la parcuri. Despre ora de preluare la intoarcere, am verificat confirmarea scrisa era pentru ora 10:30 (confirmare Aero Shuttle nr. 2794 / 13.01.15), iar latest check-in pentru ora 11:45. Nicu ne-a spus ca vom ajunge in maxim o ora la aeroport, dar pe aeroport e treaba noastra mai departe. Asta ne-a dat de gandit si am rugat pe Nicu sa replanificam preluarea pentru ora 10 in loc de 10:30, ca masura suplimentara de siguranta. Ne-a spus ca ora garantata ramane 10:30, dar sa fim de la ora 10 in fata hotelului pentru varianta in care microbuzul Mercedes va ajunge mai devreme. Consider ca aici era util sa ne spuna ferm ca daca nu mutam ferm la ora 10 preluarea ne asumam un risc sa ratam avionul. La coborire, in fata hotelului ne-a inmanat biletele in schimbul banilor conveniti.

28 iunie

O zi inainte de plecarea spre casa si de revederea cu Nicu, asa credeam noi. Dupa amiaza tarziu insa, in timp ce eram inca in Disneyland, la ora 19:06, Nicu imi adreseaza un sms cand pot sa ii returnez biletele de la parcuri inca din seara respectiva. Oare stia ceva? .

Sincer, nu m-a deranjat, si i-am spus ca dupa ora 20:45 suntem la hotel si ca poate veni. A aparut si Nicu, i-am dat biletele, a multumit. Am convenit inca o data explicit ca ziua urmatoare avea sa ne preia un coleg al sau, cel tarziu la ora 10:30, dar daca se poate eventual inca de la ora 10, iar noi sa asteptam de la ora 10 asa cum ne-a rugat Nicu in fata hotelului cu bagaje cu tot. M-am bucurat de reconfirmare.

29 iunie – punctul culminant – ziua de cosmar

Incalificabilul Aero Shuttle Paris Transfer

Ora 9:50 ne postam cu bagajele in fata hotelului. Ora 10. Nu a venit nimeni sa ne preia, dar inca nu puteam avea pretentii. 10:15; 10:20; 10:30! Daca ar aparea masina acum conform promisiunii ar fi ok.

Aveam rezervare scrisa de la Aero Shuttle cu nr. 2794 din 13.01.2015 pentru data de 29.06.2015 ora 10:30 la Aparthotel Adagio pentru transfer la aeroport CDG. Si ce daca? O hartie, nimic mai mult!

30 minute pana la aeroport cf google maps si 35 minute cf waze si tot am fi cu 45 minute inainte de latest check in! Totusi este 10:30 si nu a venit masina si nu am primit niciun semn ca ar intarzia! Nu tu un telefon, nu tu un sms!

10:30. Sun eu. Raspunde Nicu surprins ca nu am fost preluati si ne spune ca se intereseaza numaidecat. Nu primesc niciun semn.

10:37; sun din nou eu, acelasi apel fara o finalitatea clara pentru noi. Revin la 10:40 si 10:43, apelurile mele sunt rejectate. Incepem sa ne facem griji serioase. Furiosi ca nu s-a onorat comanda la timp, ca nu am fost sunati de o eventuala intarziere, ca nu ni s-a dat un raspuns ferm daca sa mai asteptam si pana cand, ca nu ni se mai raspunde, ca e deja 10:45!

Taxi – 110 Eur

10:45 solicit la receptia hotelului de urgenta un taxi. Un sofer de culoare care mai facuse o cursa pe la 9:55 cand eram noi afara pana acum la 10:45 este trimis sa ne preia si suntem rugati sa fim pregatiti sa achitam 110 Eur cash! In loc de 120 Eur echivalentul transferului dus – intors (!) cu Aero Shuttle. Nu aveam timp de discutii ci doar de urcat in masina si de inghitit situatia.

11:30 - am ajuns in aeroport, la terminalul 2E conform biletului electronic, am platit 110 Eur, am primit chitanta cu suma si mentionarea orei de plecare.

Aeroportul Charles de Gaulle (CDG)

In aeroport o droaie de oameni. Multe tonomate de check-in automat. Cursa TAROM RO 0382 la care aveam bilete era inca afisata pe tabel pentru check-in. Poate, poate!

Oricum fie spus: “Mare porcarie cu tonomatele astea!” Dureaza mult mai mult sa emita cartea de imbarcare decat ar fi durat la un ghiseu cu un angajat care baleiaza de 10 ori mai repede prin meniul calculatorului. Dar, deh, tehnologia (A se traduce: cretinitate) ! Anul 2015! Am ajuns la tonomat. Biletul si numele noastre nu mai erau recunoscute de aparat! Check-in closed! Ouch! Chiar OUCH! OUUUUCH!

Intreb un domn din personalul Air France, care acorda consultant, ce este de facut si sunt dirijat catre Air France Ticketing pentru a rezerva la alt zbor. Acolo alta coada. Aud insa o voce romaneasca a unei doamne, care explica altor calatori ceva. O interpelez si eu; era tot din personalul Air Farnce de consultanta, si ma indruma sa raman la coada la care eram deja postat, ca acolo se rezolva. Imi vine randul si mi se spune ca nu pot fi ajutat de catre AF pentru ca doar TAROM poate rezolva situatia mea, iar TAROM nu are birou sau ghiseu in CDG, asa ca sa ii sun.

11:12 - un apel ratat de la Nicu; 12:23 aveam sa vorbim efectiv pe telefon, primind drept explicatie motivatia ca a fost accident pe autostrada. Si cu ce ma incalzea? Si de ce nu am fost anuntat? si in plus mi s-a mai si reprosat ca nu raspund pe telefon. Asta chiar m-a infuriat si i-am spus consecintele intarzierii si ca voi reclama la alt nivel situatia, iar atunci politicosul Nicu de pana atunci si-a dat in petec si mi-a inchis! Si am vorbit frumos pentru ca nu aveam cuvintele urate la mine!

TAROM – 1230 EUR

13:27 sun la Call Center TAROM unde mi se da ca si solutie sa cumpar alte bilete pentru cursa RO0384. Valoare 1230 EUR. Aceasta pre-rezervare primita si in scris pe e-mail la ora 13:48 avea sa fie valabila pana la ora 15:37, iar plata trebuia facuta accesand un link special pentru plata online direct in conturile TAROM. Procedez spre a face plata, noroc ca aveam bani in cont! Dar ghinion! Datorita faptului ca suma era mare, banca emitatoare a cardului meu Visa, imi cere sa introduc parola de securitate suplimentara. Teapa! Nu o stiam. Adica o stiam, dar nu s-a bunghit! Cine stie ce caracter cu majuscule sau blanc sau altceva nu am nimerit, asa ca nu mergea cu niciun chip. Intre orele 14:17 si 14:42 au urmat 10 apeluri si un sms catre banca pentru ajutor. Draga de banca nu m-a putut ajuta nici de la filiala, nici de la call center, si m-a indrumat sa imi resetez direct pe net parola, ceea ce nu stiam cum sa fac si in conditiile de stress avansate in care ma aflam nu as fi reusit cu niciun chip, asa ca trebuia urgent alta solutie.

Prietenul la nevoie se cunoaste

Sunam o ruda; ii spunem pe scurt visul urat pana in acest stadiu si o rugam sa se duca direct la sediul TAROM din Bucuresti in mai putin de 1 ora sa plateasca in numele nostru 1230 EUR indicand booking number-ul comunicat de TAROM. Intre timp primisem instiintare scrisa de la TAROM ca mai este numai o ora pana la anularea pre-rezervarii…...

In paralel am abordat si alt personal de suport de la Air France fiind panicati si nestiind daca solutia disperata cu ruda trimisa la Tarom va avea finalitatea dorita in timpul limitat ramas. Am fost pasat intre 4 persoane care mai de care mai tanatalai care invateasera un text ca vor sa ajute dar nu cunosc speta aceasta si ma indruma catre colegul / colega de colo sau de colo. Pana la urma ne-am asezat la coada in forma de S pentru acces la salterele de unde se emit tichete de imbarcare si unde se predau bagaje. Ne-a venit randul. Acolo iar am mai fost purtati intre 2 saltere catre colegul mai experimentat. In cele din urma apare un tanar care in sfarsit se vedea ca face tot posibilul sa ne ajute si ne-a explicat ca a gasit pre-rezervarea in sistem dar nu o poate valida pana nu exista dovada platii. Exact atunci ne suna ruda ca a ajuns la Tarom si ca in termen de niste minute se va rezolva. Am eliberat salterul pentru alti calatori.

Primim telefonul izbavitor: s-a achitat, tichetele de imbarcare se pot emite. Acelasi domn amabil de la saltere ne reprimeste “”peste rand””, ne elibereaza tichetele de imbarcare, ne preia bagajele, ne da indicatiile sa ne indreptam pe directia “a droit”, “a droit” si dupa indicatoare catre poarta L27.

Surpriza

Ce subtitlu provocator! Meritam acum o surpriza!

Pai sa spunem ca dupa atata stress, dupa 110 +1230 EUR aruncati de pe card din vina EXCLUSIVA a AERO SHUTTLE care nu s-a prezentat la programarea avuta si nici nu a anuntat vreo intarziere sau alternativa, dupa peripetiile cu AF, TAROM, banca, aveam in sfarsit in mana biletele de imbarcare si uite-asa, in mod natural, venea nevoia de doi de pi, de un spalat pe maini si de cumparat un biscuit macar copiilor lesinati de foame si speriati la randul lor.

1 din 4, anume eu, raman cu bagajele, iar ceilalti se imprastie la WC dupa pictogramele aferente. Si cat am stat 1-2 minutele sa astept sa iasa Emi si repectiv fetele, vad ca se impanzeste zona cu angajati de la trupele de securitate care impingeau masele de oameni intr-un mod interesant sa se retraga dintr-o zona in care s-a dat alarma de securitate, numita elegant. Oamenii erau rugati foarte ferm, dar totusi rugati, sa se retraga si sa elibereze zona.

Intre timp iese Emi de la WC, culoarul de la WC era inca neevacuat, dar incet incet se impanzea cu oameni cu puscoace imbracati in uniforma militara. Am renuntat la cei doi de pi ai mei si am incercat sa ma trag cu Emi mai inspre WC ca sa apuce sa ne vada mai repede Ema si Denisa. In cateva secunde, cativa agenti au intrat la WC barbati si i-au scos fortat pe barbatii cu treaba pe acolo, iar altii la femei in scopuri similare. Ema a fost interpelata ferm cu un “evacuer, madamme! ”, asa ca a luat-o pe Denisa de mana, ne-am regasit la iesirea din spatiul de toilletes toti 4 si “evacuer”, “evacuer”! Ne-am retras chiar mai in spate decat ni s-a indicat, ca sa nu fim in prima linie si sa vedem daca apucam sa luam un biscuite (de ala scump de pe aeroport!); si am luat. Au aparut niste genisti, s-au agitat niste unii militari cocotati pe constructia de pereti falsi din incinta aeroportului, altii s-au rasfirat la nivelul etajului in zona evacuata.

Noi faceam haz de necaz! Sa ti se spuna “Evacuer” cand esti pe buda? Pai ai doua cai de “evacuer”: pe acolo sau pe dincolo! Dar era alta nuanta a cuvantului “evacuer”….

Destinatia Romania!

Dupa vreo juma’ de ora se stinge alarma si imensa masa de oameni care s-a strans in acest interval urma sa se inghesuie pe culoarele aeroportului pe la control bagaje, pasapoarte, genti, transfer cu trenuletul in alt terminal etc catre portile de imbarcare.

Am ajuns la L27 cand tocmai se facea un anunt despre alta cursa de Bucuresti (Air France cu 50 minute inaintea TAROM-ului) ce urma sa inchida imbarcarea la L23. Peste alte niste minute se anunta o intarziere la cursa noastra datorita nefinalizarii operatiunilor din cabina avionului (!).

Deja era evident ca suntem intr-un vis urat care tot continua, tot continua, tot continua, nu mai venea “”dimineata”” sa ne trezim o data!

Ora 16:00 (in loc de 15:50 cat era prevazut) – incepe imbarcarea; ora 20:00 ajungem, pe Otopeni, Henri Coanda si cam de aici ne trezim din visul urat care a imbracat o poveste frumoasa – Disneyland

--

Precizare: Toate informatiile detaliate despre rezervari, confirmari, apeluri, sms-uri sunt inregistrate si pastrate si pot fi puse la dispozitie pana la ultimul amanunt, chiar si apelurile ratate. [...]

Stiti daca ar fi sa dau o nota pentru Aero Shuttle as merge pe principiul de la examene, daca te prezinti la examen si nu faci nimic ai nota 1 din 10, daca nu te prezinti ai nota 0 (ZERO).

Acest “0” pentru Aero Shuttle inseamna 1340 EUR pentru mine. Ca sa percepem ce inseamna 1340 EUR (nu transform in RON), haideti sa numaram sa vedem cat timp ne ia: 1, 2, 3, 4, … ….

Nu-i asa ca va lasati pagubasi?

 

Buna dimineata! Sa aveti o zi minunata!


---
Trimis de Dan&Ema in 30.06.15 22:41:42
Validat / Publicat: 01.07.15 10:00:18
VIZUALIZĂRI: 3449
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
62 ecouri scrise, până acum, la acest articol
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22055 PMA (din 55 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).

ECOURI la acest articol - pg. 1 / 3

62 ecouri scrise, până acum

se afișează ecourile [1 - 30] din total 62
webmaster [01.07.15 10:05:47] »

Sunt multe învăţăminte ce pot - şi *trebuie* - trase din aceste peripeţii. De către mulţi / toţi, cel mai probabil...

Articolul poate fi chiar f. util, indiferent de destinaţie...

HYUNDA-I [01.07.15 10:41:17] »

Buna dimineata!

Tot ce am citit te lasa fara cuvinte dar cu o mare indignare. M-am si transpus in situatia voastra. Când esti o persoana adulta si singur mai e cum mai e intr-o astfel de situatie dar si cu familia dintre care doi copii stresul creat este maxim. Cred ca ati avut asigurare. V-a ajutat intr-o atare situatie asigurarea?

Eu am avut acum 10 zile un zbor cu Tarom la Frankfurt dus intors. E ultima data când zbor cu Tarom pana si companiile no name din Africa au avioane mai bune. Si la dus si la intors au fost avioane vechi Air Bus 318 la care podeaua flamba când mergeai prin avion, scaunele parca erau din autocare de pe vremea ONT-ului iar cel mai deranjant si la decolare si la aterizare avionul vibra din toate suruburile. Tarom face cursa cu Air France sa aiba un grad ce ocupare acceptabil pentru a nu da faliment. Aceeasi problema si in Frankfurt cu tonomat la chekin metoda regasita im majoritatea aeroporturilor, o mare prostie, la fel ca si chekin on line (la unele companii ex Lufthansa la care uneori nu poti sa-l faci din motive tehnice de site). Pana la urma in Frankfurt au deschis si ghisee la Tarom unde penibil in fata calatorilor una din reprezentante se chinuia sa o invete germana pe alta... Asa angajati, asa servicii primim. Le-as recomanda celor de la Tarom sa cerceteze calitatea serviciilor la Vueling care este o companie considerata low cost...

Va doresc urmatoarea vacanta sa fie cea mai frumoasa! Hyunda-I

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][5 voturi]
krisstinna [01.07.15 10:58:53] »

@Dan&Ema - Îmi pare rău pentru experiența voastră neplăcuta. Ce pot spune este că eu am in familie un paranoic, astfel încât niciodată nu plecam la aeroport așa de târziu, cum ați facut voi.

Întotdeauna suntem în aeroport cu 3 ore inainte de a decola avionul.

Vă doresc pe viitor mai multa precauție în vacanțele în care depindeți cu transportul de alte persoane.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][4 voturi]
Dan&Ema [01.07.15 10:59:46] »

@HYUNDA-I - Multumesc de urarea de final, sper sa se implineasca. De fapt e greu sa nu se implineasca; e greu sa fie mai rau decat atat. Nu ca nu se poate, dar vise urate nu poti avea repetat, consider eu. Ca sa realizezi gravitatea cosmarului, iti raspund la intrebarea cu asigurarea: NU AM AVUT ASIGURARE.

Ref TAROM, eu pe ei nu sunt suparat pentru cele intamplate si inteleg ca o duc de pe o zi pe alta si nu sunt singurii care fac parteneriate precum cel cu AF in acest caz. Tonomatele alea sunt insa o tampeniem, ca si pretentia ca omul zilelor noastre sa se descurce in fata unui robot, aunei masini, sa aiba roaming, sa aiba net, sa aiba mail, sa faca plata online. Nu mi se pare normal. Eu sunt poate un caz fericit care am avut acces la cele de mai sus si tot mi-am cam prins nasul si tot prietenii au sarit in ajutor dupa cum ai citit.

Esential este sa invete Aero Shuttle ceva din aceasta intamplare: Nu este permis sa nu iti preiei clientul la ora programata (promisa) si mai revoltator este ca nu m-au informat ca exista o problema si ce este de facut. Aici depaseste limita acceptantei mele orice explicatie puerila. De aici s-a declansat totul; asta este cauza.

Normal ca pot privi si altfel: ce pot face eu ca sa minimez sansa sa se intample asa ceva? Si am tras si eu concluziile mele: sa iau un buffer mai mare de timp, sa apelez direct la taxi, sa fac asigurare. Dar de ce trebuie sa tai de la mine pentru ca altii nu isi fac treaba?

Eu de felul meu ma consider un mare norocos, dar cum exista o lege a echilibrului trebuia sa apara ceva sa echilibreze balanta - si a venit!

Iti doresc vacante minunate!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][4 voturi]
Aurici [01.07.15 11:00:51] »

@Dan&Ema - Am avut si noi tot felul de peripetii de-a lungul vietii. Nu de genul acesta neaparat, dar au fost destule. Ele fac acum deliciul intalnirilor cu prietenii. Ne aducem aminte, povestim si ne tot amuzam. Stiu ca acum este prea devreme, dar iti doresc sa vina cat mai curand ziua cand o sa povestiti peripetia asta, razand, pentru ca va veni cu siguranta, iti spun din experienta.

Daca te ajuta cu ceva, sotul meu are o vorba cand credem ca se duc banii aiurea: "daca s-au dus, inseamna ca i-am avut. " Binenteles ca nu este placut sa ai asa o paguba, dar in cazurile astea, banii sa fie ultima problema. Cel putin asta este filozofia noastra.

Altfel, imi pare rau pentru ghinionul vostru, mai ales ca au fost si micuti in "visul urat".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][4 voturi]
Dan&Ema [01.07.15 11:04:08] »

@cristinaoranici - Multumesc. Am tras si eu concluzia si consecinta asta.

Iti urez vacante reusite!

Dan&Ema [01.07.15 11:08:39] »

@Aurici - Iti multumesc pentru turnura pozitiva pe care o dai si asa trebuie privite lucrurile. Total de acord. Buna deviza!

adrianbogdan [01.07.15 11:22:16] »

Imi pare rau pentru ce vi s-a intamplat si mai ales pentru copii care dejea veneau dintr-o covalescenta, sanatate maxima sa aveti si vacanta frumoasa pentru cei mici!

Votul il dau pentru relatare.

Dan&Ema [01.07.15 11:30:36] »

@adrianbogdan - Vacante frumoase si tie!

elviramvio [01.07.15 11:37:42] »

@Dan&Ema -

Intr-adevar oribila intamplare sau intamplari dar sustin pe Aurici ca totul va deveni subiect de distractie in timp, atunci cand nu sunt daune umane sa zic asa, iar copiii cred ca sunt eroi in fata prietenilor carora le-au povestit intamplarea.

Si noi avem unele povesti gri/negre la momentul producerii, azi de haz, cea mai recenta anul trecut, sa te lase masina (tehnic, de neprevazut) in prima zi de concediu inainte cu 40-50 km de prima cazare si sa vii pe platforma acasa.

Eu rad si crede-ma am ras, sincer, chiar de a doua zi, prima nu caci a plouat cu soare, am zis ca un concediu in Bulgaria-Grecia planificat pe cam 2800 km mai frumos nici n-am realizat, soferul a fost un domn caci de, sofer cu sofer, eu chiar doamna, intre doi si admirand frumusetile Traciei de la inaltime iar masina noastra n-a baut, n-a obosit, a fost si ea in statiune la tratament!

Concedii frumoase de acum inainte!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][2 voturi]
robert [01.07.15 11:58:03] »

@Dan&Ema - Când e să nu meargă treburile, nimic nu merge. Parcă-i un făcut!

Așa am pățit și eu o dată in China, la mare depărtare de casă și eram și singur. De aceea înțeleg foarte bine ce ați pățit și starea de indignare pe care o aveți. E clar incredibil să aveți parte de atâtea întâmplări neplăcute, dar după un timp o să vă aduceti aminte cu plăcere de acestea, când o să povestiți nepoților aventurile prin Paris.

Cum a spus cineva mai sus și eu sunt foarte prevăzător și ajung cu 3 ore înainte la aeroport, cu mijloace proprii, fiindcă știu cât de inconfortabil e să pierzi avionul sau să stea ceilalți după tine în avion, să te aștepte.

Bine că ați ajuns sănătoși acasă! Toate bune!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][2 voturi]
Michaell [01.07.15 12:35:03] »

@Dan&Ema - Tonomatele de care vorbesti, sunt, intre timp, o normalitate aproape peste tot si au, nu in ultimul rand, de-aface cu automatizarea vietii noastre de zi cu zi in aproape toate domeniile. In plus, ar trebui sa stie fiecare ca, atunci cand cauta pe internet un bilet ieftin de avion (in loc sa mearga la agentie) nu face altceva decit sa incurajeze astfel de ,,roboti ,,care, pina la urma, sunt pusi acolo ptr. ca asa se enonomiseste personal, ergo sa gasesti tu si eu bilete mai ieftine pe net.

In rest, punctul cu Shuttle-ul, da, nu a fost un gest frumos - dar ceva ce se poate intimpla. Cum procedea-i daca venea acel Shuttle dar nu ajungea-i la aeroport din cauza unui accident pe drum si, asa cum nu rareori se intimpla in asemenea situatii, se inchidea autostrada ptr. mai multe ore. Tot acolo erea-i. Nu i-ar fi pasat nimanui si nimenea nu ti-ar fi returnat vre-un ban.

Deci pina la urma, da, ne-ai inpartasit o poveste frumoasa (mai putin ptr. voi) la care m-am delectat in pauza de masa dar care, pina la urma, s-a incheiat totusi cu bine si ati ajuns acasa.

Intimplari asemanatoare am avut si eu in ultimii ani, majoritatea lor intimplate in Romania dar si in alta parte, cu duiumu. In Decembrie anului trecut am ajuns in Otopeni unde am aflat ca compania Tarom a anulat zborul nostru fara sa ne anunte. Ne-am asezat in cafeneau aceea din dreapta unde preturile seamana cu cele din timpurile prohibitiei la alcool si... am asteptat. Ne-am intors candva cu Lufthansa peste Sibiu, München la Frankfurt. Racit cobza sistresat la maxim. Crezi ca a interesat pe cineva? A fost, a trecut si gata.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][2 voturi]
Dan&Ema [01.07.15 12:44:31] »

@elviramvio - multumesc

concedii faine si voua!

Dan&Ema [01.07.15 12:48:58] »

@robert. c - Deja consider ca a inceput capitolul "de povestit"" si "de amintit cu placere"".

Multumesc si sa nu ai parte de incurcaturi de astea!

Concedii frumoase!

Dan&Ema [01.07.15 12:58:20] »

@Michaell - Povestea cu reducerea costurilor de personal mi-e clara si nu poti face impotriva vantului...

Shuttle-ul a gresit flagrant si a generat, asta este realitatea.

Sa schimb ipotetic cronologia evenimentelor doar ca sa vad ca as fi pierdut avionul daca ar fi ajuns shuttle-ul la timp la hotel dar pe drumul spre aeroport era blocaj, e doar asa sa vad in ce alte situatii as fi pierdut avionul, dar nu absolva shuttle-ul de situatia creata. SI alte ipoteze pot dezvolta...

Daca te-ai delectat cu povestea ma bucur.

Si eu simt ca este tot mai veche patania si s-au sters efectele ei negative, e la povesti, amintiri

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][4 voturi]
ariciu [01.07.15 13:06:17] »

Îmi pare extrem de rău pentru pățania ta, dar nu înțeleg două aspecte:

1. Cum să pleci de la hotel cu o diferență de o oră și 15 minute față de latest check-in, mai ales în condiții de bagaje de cală și copii când peste tot recomandarea este clară de a fi cu cel puțin 2 ore înainte la aeroport?!?!??!?!

2. Cum să fii atât de calm în condițiile în care ai pierdut 1.400 de euro?!?!?! Cu banii ăia mai făceai un sejur cel puțin... Eu cred că muream cu ei de gât. Rămâneam în Paris și nu mă lăsam până nu-mi cumpărau ei bilete de avion!!!

Mi se par pur și simplu de neînțeles cele două aspecte... Sry... Am senzația că ceva îmi scapă...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][3 voturi]
Corina70 [01.07.15 13:23:38] »

@Dan&Ema - Cumplite incercari... doamne-fereste, bine c-ati avut pe cine sa va bazati in privinta banilor... nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca nu dispuneati de suma necesara si nici nu ati fi avut la cine sa apelati...

Pe de alta parte, avand acea hartie cu rezervarea pentru transferul la aeroport, nu puteti sa cereti daune firmei respective? Pentru ca acei bani i-ati platit exclusiv din vina lor, nu a voastra. Iar in reclamatie sa pomeniti si despre practica cel putin dubioasa a lui musiu Nicu, legata de returnarea biletelor de intrare de la parcurile de distractii.

Ar trebui sa postati pe site-ul firmei, pe pagina lor de facebook, pe site-uri internationale de calatorii, sa le faceti reclama negativa peste tot pe unde se poate in mediul virtual.

Am cautat acum pe net ceva impresii. Pfoaa, voi stiti cum suna prezentarea firmei pe un site? "... is a company founded by the Romans in France". Oare ce-or fi vrut sa spuna?!?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][4 voturi]
Dan&Ema [01.07.15 14:02:35] »

@ariciu - La pt 1 e invatatura de minte. In mod normal timpul este suficient, latest check in fiind cu 40 - 60 minute inainte de decolare, depinde de aeroport. Dar alta data...

La pt 2 eu m-am gandit ca e mai sanatos sa fiu calm, stii e ca atunci cand se intampla ceva tragic (accident) si nu mai ai putere sau nu mai vrei sa ai putere sa te lupti pentru o despagubire care oricum nu intoarce timpul inapoi. Si vorba lui @Aurici sau a sotului ei: "daca s-au dus, inseamna ca i-am avut.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][1 voturi]
Dan&Ema [01.07.15 14:11:26] »

@Corina70 - Nicu este depasit de situatie, iar firma Aero SHuttle nu este vreo forta anume ca sa poata despagubi. Mai am experiente cu asiguratori care nu au platit cand a fost sa fie, si erau firme cu nume.

M-am hotarit sa privesc inainte.

amero [01.07.15 14:14:10] »

O "intamplare" total nefericita mai ales prin prisma unei vacante binemeritate pentru copii. Din pacate pentru noi din nou de facem de rusine in Europa cu aceste "firme" care nu stiu sa respecte clientii.

In Franta este insa o adevarata industrie pentru Disney. In primavara anului 2013 am avut si noi cu copiii in dotare o "aventura" cu o firma de transport particulara pe aceasi ruta (de fapt hotel Segovia) pe care am povestit-o intr-un rew. Am asteptat masina pe aeroport mai bine de o jumatate de ora iar soferul a venit nonsalant aratandu-ne cei cativa fulgi de zapada precum niste nameti imensi.

Cel mai "distractiv" a fost momentul in care a trecut pe langa hotel si am fost nevoiti noi sa il atentionam. Scuza lui a fost ca era "incepator" si mai era si polonez deci conversatie modesta.

La intoarcere ne-am luat o marja de timp mai mare de aprox. 3 ore si cu o seara inainte l-am sunat atat de insistent incat a doua zi a venit in timp sa ne preia. Probabil isi dorea sa scape cat mai repede de noi. Si noi de el.

In fine, da, cam multi bani risipiti... cu dl. Nicu. Sanatate si vacanta frumoasa pentru copii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][1 voturi]
Aurici [01.07.15 14:22:13] »

@Dan&Ema - Apropo de asigurare. Am scris destul de curand despre peripetiile mele prin Turcia, cu spitalele. Am avut atunci o paguba de aprox 1000 de EUR din care mi-am recuperat 90. Pe vremea aia mergeam in vacante cu copii mici si aveam tot timpul asigurare. Am avut asigurare la o firma renumita si acum 10 ani cand am avut eu patania si acum. Dar cand a fost sa-mi recuperez banii, atatea drumuri am facut, atatea mi-au invocat, atatea conditii scrise cu litere mici, mici de tot care erau trecute prin contract, prin subsolurile paginilor pe care doar un jurist le-ar fi inteles.... Asiguratorii iti dau greu de tot banii, cu multa bataie de cap. Daca as fi stiut ca urma sa-mi recuperez doar 90 de EUR dintr-o mie nici n-as fi inceput vreun demers. Timpul meu pierdut a costat mai mult decat atat.

De atunci eu nu am mai facut o asigurare niciodata si Slava Domnului nu s-a mai intamplat nimic.

Nu va sugerez asta, va spun doar ce mi s-a intamplat mie. N-ai nici o garantie ca daca aveai asigurare iti recuperai toti banii sau destul de multi incat sa merite balamucul.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][3 voturi]
Dan&Ema [01.07.15 14:43:55] »

@Aurici - Si eu am doua povesti cu asiguratori si de aceea nu mai apelez niciodata la asemenea servicii numai daca sunt fortat. Mai bine mor pe mana mea decat sa alerg sa recuperez 9% dintr-o paguba imensa investind timp si stres asa cum spui tu. STiu cum e, asa ca nu mai platesc de vreo 10 ani rate de asigurare nici la companii mari si celebre care sunt de fapt asi in tepe.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][0 voturi]
Dan&Ema [01.07.15 14:47:41] »

@amero - Sunt curios daca dl Nicu se va simti in vreun fel cand citeste acest articol si ecourile care curg. Ca pe telefon a fost pasiv, iar cand a devenit discutia activa mi-a inchis telefonul in nas.

Vacante frumoase si voua!

AleDia [01.07.15 14:48:19] »

@Dan&Ema - Imi pare foarte rau ca ati trecut prin aceasta experienta neplacuta. Dar bine ca in final ati ajuns acasa! Asta e cel mai important pana la urma. In mod normal ar trebui sa primiti o despagubire din partea Aero Shuttle. Sa ne tii la curent daca sunt noutati.

alicera2001 [01.07.15 15:17:10] »

Imi pare rau pentru ce vi s-a intamplat. Bine ca ati avut bani pe card pentru a va lua alte bilete. Vacante placute va doresc in continuare si fara astfel de evenimente.

Dan&Ema [01.07.15 15:38:48] »

@AleDia - home sweet home

Dan&Ema [01.07.15 15:43:14] »

@alicera2001 - Vacante placute asemenea!

dorgo [01.07.15 15:44:03] »

@Dan&Ema - Dragii mei, am fost si eu de vreo 10 ori la Paris, (deja ma cunoaste fiecare caine vagabond din oras) si cum in ultimii 7-8 ani, am organizat chiar eu, de capul meu, 4 excursii in grup restrans, de 2 sau 4 persoane (amici) (mereu numar cu sot, pentru a imparti la jumatate pretul camerei, la un hotel care mi-a picat mie cu tronc-Hotel du Globe, atentie, sunt doua cu acelasi nume, nu departe de Porte Maillot, langa Palatul Congreselor, acolo unde opreste naveta ce te aduce de la aeroportul Beauvais), am sa va zic varianta mea de vizitare a orasului (am scris deja multe rw in acest sens). Cazarea se facea la camera dubla, la acel hiotel de nivel "moyen", 2 stele, la 38-42 euro/zi, deci fiecare platea jumatate din pret, hotelul e langa o gura de metrou si langa multe bistrouri, 2 minimarketuri si 2 restaurante chinezesti, unde cu 2-3 euro mananci de crapi, iar, patroana Mme Nadine si sotul ei, imi sunt deja prieteni, caci le-am trimis enspe mii se clienti... In Paris, in centru, in statia de metrou (sau mai bine zis SUB statia de metrou Chatelet-les Halles, exista si o linie RER (sunt de fapt 4 linii, A, B, C, D, alegeti linia A, linia rosie, spre Marne-la Valee-Eurodisney, veti merge 14 statii, am pus link) (RER-ul este un tren rapid ce te scoate in afara orasului, la un pret dublu decat metroul, adica daca un drum cu metroul face 1,40 euro, unul cu RER, costa 2,80 euro). Puteti urca in RER (A) si la staiile "Gare de Lyon" sau "Nation". Eu nu m-am dus cu doritorii la Disneyland, dar i-am condus pana la aceasta megastatie, la Forum des Halles, prin care, Francois Mitterand a dorit sa lege toata Franta cu Parisul si cu acest super-super-magazin in care exista 280 de alte magazine, cu un nivel suprateran si 4 subterane. Sub nivelul minus patru al Forum-ului Halelor, exista o statie de metrou si sub cea de metrou e cea de RER (care ne intereaza pe noi) ce te duce la parcul lui Mickey Mouse. Miterrand vroia si mai mult, sa faca sub toate acestea (magazin si metrou si RER) si o statie SNCF sau TGV, adica de trenuri mai mult sau mai putin rapide. Noi, plecarea din tara o faceam mereu din Bucuresti, Cluj sau Tg. Mures cu Wizzair sau Blueair... dezavantajul era ca aterizai la 110 Km de Paris, la Beauvais, mai dadeai 15 euro ca sa te duca un buz pana la Porte Maillot in Nord-vestul Parisului si atentie! , la reintoarcere, aeroportul Beauvais se inchide noaptea de la ora 11, pana la 6 dimineata pt. curatenie si esti scos afara. Deci, din Paris, cu 2,80 euro ajungi la Disneyland. Rezervarea pt. intrare la Eurodisney, o faceam pe internet, cu 2 luni inainte, costa veo 54 de euro/adult, (sau printr-o agentie) si intrai pe o poarta speciala a celor cu rezervari, nu statea deloc la coada... Daca doreai sa cumperi bilet insa din Franta, cu cateva zile inainte, costa 65 euro/adult (daca aveai noroc!!) dar era posibil sa nu ai si sa nu gasesti, cand era totul "full"... E de inteles, exista un singur Disneyland in Europa si e f. aglomerat, mai ales in sezon... Dupa parerea mea, la Paris e mai bine sa mergi cu low-cost-uri, nu cu Tarom sau Air France, de ce? doar ca sa aterizezi in inima orasului, pe Charles de Gaulle si sa dai o carutza de bani? ... un Wizz sau un Blu, ne costa (bilet luat in martie sau aprilie, pentru iunie, vreo 35-40 de euro, "aller-retour"... va trimit deci, o alta posibilitate de a ajunge la Disneyland... s parisbytrain.com/rer-trai ... -to-euro-disney...

In general, excursia noastra la Paris, dura 4-5 zile. Mergeam mereu la inceput de luna, ca sa prindem primul week-end, cand la muzeele Luvru si Orsay se intra gratis (fara sa platim 9 si respectiv 6 euro intrarea). Mereu am reusit sa vizitam linistiti cele 10-12 obiective importante ale orasului... toata excursia ne costa 250-260 euro/pers cu totul... cazare, transport, masa, metrou, urcat pe scari la etajul II in Tour Eiffel si cate un suvenir.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][5 voturi]
robert [01.07.15 15:45:46] »

@Dan&Ema - Mi se pare mie sau ați avut o premoniție?

"Sa vedem cum va fi a doua noastra vizita la Paris unde ar trebui sa plecam poimaine. Din pacate a intervenit un DACA pentru ca o situatie neprevazuta si serioasa pune la incercare cei 2000 eur platiti deja pentru acest sejur. Asa ca sa vedem. Doamne ajuta sa fie bine din toate punctele de vedere".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][1 voturi]
Dan&Ema [01.07.15 16:11:20] »

@robert. c - Cand scriam acel ecou cu DACA era in asteptare avizul medicilor sa plecam. L-am primit si am plecat...

Cand e sa mearga ceva prost, merg toate prost, asa ca...

Ref la Franta si francezi sper sa revin cu articol, dar e asa cum ai spus tu. Mi s-a reconfirmat si mie. Probabil o sa supar si eu unii fanii ai Parisului si ai francezilor, dar nu asta intentionez. Oricum articolul despre Paris, daca il voi posta, nu va avea nicio legatura cu cel de acum, chiar daca va evoca alte dezamagiri traite la Paris.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1] [-1][2 voturi]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
17 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adrianradu, alicera2001, ALINAMD, amero, andi1972, andreea_c, Aurici, Bmona, calatorul, claudiu 71, Corina70, Dan&Ema, dorgo, HYUNDA-I, makuy, Michaell, robert
Alte articole din această RUBRICĂ:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.0855078697205 sec
ecranul dvs: 1 x 1