ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.06.2015
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 16.06.12
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUN-2015
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    PREȚ SEJUR 785 875 Euro ?
    FĂRĂ transport
    REGIM MASĂ UAI
    "ECHIPA" A INCLUS:
    2 AD. + 1 COPII -- v: 5

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    70.00%
    Satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    70.00%
    Satisfăcător

    NOTA MEDIE REZULTATĂ
    35.50%
    OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    Yelken Hotel & Spa [Kadikalesi]5

    încărcat de pe telefon!

    Yelken hotel de 5* catastrofa de 5*- Evitati acest hotel

    TIPĂREȘTE

    Am ajuns la Yelken azi 24 Iunie 2015. Dupa formalitatile de cazare un bell boy mi-a parcat masina. UAU... chiar credeam ca are 5*.

    Prima zi, primele probleme. Suntem o familie normala care merge in concediu ca orice om. Nu va inchipuiti ca am fițe in cap. Accept cu placere si cortul. De data asta am ales Turcia, deoarece toata lumea lauda aceasta tara, ca fiind foarte buna la serviciile turistice.

    Am zis sa venim la acest hotel pentru ca avea pretul relativ bun in comparatie cu altele (kremlin, La Lablanche). Am platit 675euro cazare pt 2 adulti + 200 euro in plus pentru servicii Ultra all inclusiv, pentru a nu fi nevoit sa cumpar bauturile care nu sunt din turcia. Camera am ales una superioara Deluxe.

    Spun catastrofa pentru ca la masa de seara mancarea parea a fi una de post, bazata pe legume. Carne nu avea decat un fel de snitel de pui si ceva ca niste chiftele... a si hamsie prajita. Am mancat masline cu paine. Mancare foarte proasta pentru un hotel de 5*.

    Cand a venit vorba de bauturi am comandat Mojuto, iar barmanul mi- spus ca trebuie sa platesc pentr Mojito 10 euro, pentru ca acest hotel are doar All inclusiv. Mizerie multa in locurile de servit mancarea, pisicile se plimba prin sala de mese, paienjeni peste tot... dezastru. I-am atras atentia despre curatenie unei sefe, iar aceasta a incercat sa ma consoleze ca o sa fie bine si ca o sa gasesc o surpruza in camera. Nu prea ma intereseaza surpriza ei dar as fi vrut sa fie ca la un hotel de 5*, nu ca la unul de 2 sau cu indulgenta 3*.

    Camerele sunt frumoase, mari dar mobilierul este cam degradar. EVITATI YELKEN!!!


    ---
    Trimis de viviserifu* in 24.06.15 22:56:01
    Validat / Publicat: 25.06.15 07:59:04
    VIZUALIZĂRI: 2054INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
    • Alte destinații turistice prin care a fost: Z
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
    SESIZEAZĂ
    greșeală / conținut, limbaj
    Adn. FAVORITÎncarcă VIDEO
    18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (viviserifu*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
    AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

    Puteți VOTA acest articol:

    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1348 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    18 ecouri scrise, până acum

    webmaster70 [25.06.15 07:58:32] »

    @vivilica: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    ===

    Eventuale modificări, corecturi,poze ajustări "finale" (inclusiv a notelor acordate) se pot aduce, la finalul sejurului, prin intermediul rubricii "Ecouri" = cea de faţă.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [25.06.15 21:46:09] »

    @vivilica -

    Am ajuns la Yelken azi 24 Iunie 2015.

    Bine că măcar netul îți funcționează.

    Am platit675euro cazare pt 2 adulti + 200 euro in plus pentru servicii Ultra all inclusiv, pentru a nu fi nevoit sa cumpar bauturile care nu sunt din turcia.

    Lăsând la o parte faptul că este pentru prima dată când aud că se poate plăti la un hotel cu all inclusive o sumă suplimentară pentru a beneficia de ULTRA all inclusive, chestie care îmi miroase a păcăleală de la mare distanță, nu am înțeles exact care a fost prețul plătit. Din text reiese, 675+200=875 euro, în caseta tehnică ai trecut 785.

    Am fost și eu acolo, de aceea îmi și permit să comentez, dar, spre deosebire de tine, nu am plătit nimic în plus pentru ceva ce nu există. Deși conceptul hotelului se numește UAI, în realitate nu vei găsi nicio băutură de import inclusă. Neplăcut este faptul că nici măcar romul turcesc nu este inclus în concept, astfel că orice cocktail pe bază de rom va fi contra cost, ei utilizând doar Bacardi. Și nouă ne-au cerut bani pentru Mojito, dar ne-au explicat și de ce. Se pare că și-au numit conceptul UAI doar pentru că aveau un bar deschis non stop, nu lobby barul, ci barul de la piscină.

    Bucură-te de vacanță și nu căuta perfecțiunea la un hotel ieftin!

    viviserifu* [26.06.15 18:15:49] »

    @nicole33: Am gresit eu! 875 este pretul platit la agentia din romania. Scrie negru pe alb Ultra all inclusiv Camera Deluxe

    webmaster70 [26.06.15 18:22:46] »

    @vivilica - Am actualizat în caseta tehnică.

    viviserifu* [26.06.15 18:29:36] »

    @webmaster70: multumesc.

    viviserifu* [29.06.15 14:01:00] »

    Revin cu date despre acest hotel de 3 stele cu indulgenta. Evitati acest hotel daca nu vreti sa fiti tratati ca niste muncitori la un hotel de 1*. Vino vat de acest sejur nereusit sunt si firmele [.....] de la care am cumparat eu biletul si [...] de la care a cumparat prietenii mei cu care sunt aici, care ne-a vandut Ultra all inclusiv desi aici hotelul are doar all.

    Mancarea aceeasi in fiecare zi, bazata pe arizer, in camere a fost facuta curatenie doar o data. Cearsaful nu a fost schimbat deloc si nici prosoapele. Lifturile au fost defecte mai tot timpul, adica am urcat de 3-4 ori cu el.

    Evitati acest hotel, nu va pacaliti ca mine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    webmasterX [29.06.15 21:40:28] »

    @vivilica - ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [29.06.15 23:01:14] »

    @vivilica -

    Vino vat de acest sejur nereusit sunt si firmele [... ] de la care am cumparat eu biletul si [... ] de la care a cumparat prietenii mei cu care sunt aici, care ne-a vandut Ultra all inclusiv desi aici hotelul are doar all.

    Vinovat pentru un sejur nereușit este cel care nu se informează corespunzător. Agențiile din România vând acest hotel ca fiind cu ULTRA all inclusive din simplul motiv că așa și-a botezat hotelul propriul concept, fiecare hotelier având deplina libertate de a-și numi conceptul cum dorește. Nu scrie nicăieri că acest UAI trebuie musai să includă băuturi de import și nici ce mărci anume. Cei de la agenție ar fi trebuit să-ți precizeze în ce constă acest concept. Eu am întrebat și am aflat, evident, înainte de a plăti.

    Lifturile au fost defecte mai tot timpul, adica am urcat de 3-4 ori cu el.

    Îngrozitor, având în vedere că hotelul are fix TREI etaje.

    viviserifu* [07.07.15 21:25:30] »

    @nicole33: Stimata doamna Nicoleta, (banuiesc ca aceta va este numele) presupun ca dumneavoastra lucrati la una din agentiile care vinde UAI la acest hotel. Prea [***] cand vine vorba de acest hotel [***] care il vindetu ca fiind de 5*. Pai dumneavoastra credeti ca toti oamenii de pe lumea asta sunt prosti pentru ca nu se informeaza? Pai daia mergem la agentie ca sa ne informeze, nu doar sa ne ia banii si sa ne trimita in cloaca aia de hotel. Agentia ne-a spus ca avem Uai. Daca acest Uai platit de noi, avea sa fie altceva la hotel, trebuia sa ne avertizeze sau sa ne anunte sau cum vreti dumneavoastra si nu sa ne lase sa constatam noi la destinatie. Daca stiam asta sigur nu mai cumparam de la [***]. Pai dumneata stii mai bine ce inseamna 5*. Consideri ca este normal sa nu mearga lifturile. In hotel erau cazati si oameni mai varstnici care aveau probleme la urcatul si coboratul scarilor, familii cu copii mai mici care aveau carucioare pentru copii. Dar poate dumneata nu ai copii si nu stii ce inseamna sa urci cu un carut in brate. Le cam pui parte degeaba. Oamenii se documenteaza dar despre acest hotel nu a fost scris nimic din 2011. Poate atunci a fost bine... dar acum lucrurile stau exact asa cum am relatat eu. Bine ca nu am avut demi pensiune cu denumire de UAI.

    OAMENI BUNI FUGITI DE ACEST HOTEL!!! si mai ales de [***] si [***]. Sper sa nu stearga moderatorul si aceste initiale. Nu este numele intreg asa ca se accepta!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    webmaster70 [07.07.15 21:38:14] »

    @vivilica -

    Sper sa nu stearga moderatorul si aceste initiale. Nu este numele intreg asa ca se accepta!

    Nu se acceptă așa cum prevede regulamentul actual acceptat la înscrierea pe site.

    Te poți ''război'' cu agențiile respective pe forum tot acolo găsești și regulamentul la care am facut referire!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [07.07.15 21:43:42] »

    @vivilica -

    Stimata doamna Nicoleta, (banuiesc ca aceta va este numele) presupun ca dumneavoastra lucrati la una din agentiile care vinde UAI la acest hotel. Prea va opariti cand vine vorba de acest hotel de rahat care il vindetu ca fiind de 5*.

    Nu am nicio legătură nici cu agenția de la care ai cumpărat sejurul și nici cu vreo alta. Lucrez într-un domeniu foarte diferit de cel turistic, dar îmi place mult să călătoresc, în special în Turcia, o țară de care m-am îndrăgostit.

    Nu țin partea nimănui, neavând nici un interes să fac acest lucru.

    Am fost la acest hotel în septembrie 2011, vezi impresii , turist plătitor ca și tine. Am plătit un preț extrem de convenabil, la acea dată și recunosc că mi-a fost frică, citind impresiile de pe site, că aș putea avea surprize neplăcute. Prețul nu a fost unul special pentru mine, aceea era oferta publică la câteva agenții din București, reducerea din februarie fiind de 20%. Eu am fost mulțumită de ceea ce am primit pentru banii plătiți, dar așteptările mele au fost minime, hotelul costând aproape jumătate din cât plătisem în Antalya la altele cu două-trei luni înainte.

    Chiar am apreciat că la acest hotel nu am așteptat niciodată liftul. Permanent, unul era deja la parter, iar celălalt la etajul al treilea unde am fost cazată. Doar apăsam pe buton și se deschideau ușile, liftul fiind deja acolo.

    Referitor la clasificarea hotelului, aceasta este dată de autoritățile de profil din Turcia, nu agențiile din România clasifică un hotel sau altul. Regimul de masă declarat de hotel este ultra all inclusive, iar ce cuprinde acesta este stabilit de conducerea hotelului și precizat destul de clar în concept. Este recomandabil să soliciți și să citești cu atenție conceptul hotelului unde dorești să-ți rezervi sejurul înainte de a da banii și să apreciezi dacă cele incluse sunt suficiente pentru pretențiile tale. eu așa procedez mereu și astfel evit surprizele neplăcute, chiar dacă uneori plătesc mai mult pentru un hotel mai scump, dar cu un concept mai cuprinzător.

    Dacă intri acum pe site-ul hotelului, vei găsi confirmarea afirmațiilor mele.

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [07.07.15 22:04:55] »

    @vivilica - îţi scriu rar, încerc cu cuvinte simple - te invit să citeşti şi tu la fel. Rar, adică :-)

    De la oricare agenţie ai fi cumpărat, hotelul ţi-ar fi fost vândut tot cu regim de masă UAI. Asta pentru că aşa a denumit hotelul (şi nu agenţia X) acel concept!

    Stai! Nu iau apărarea agenţiei "tale" - ba dimpotrivă, o condamn că nu ţi-a explicat că *acel* UAI este unul mult mai slab decât ce aşteptai tu - posibil pe baza unor experienţe la hoteluri din clasă superioară, posibil doar din eterna şi fascinanta "atotcunoaştere" românească :-).

    Învaţă din această experienţă! De exemplu: cere să vezi ce cuprinde "xAI"-ul pe care-l cumperi. NU cumpăra... iniţiale — chiar dacă se numeşte Super-Extra-Ultra-AI - caută sau solicită informaţii despre conţinutul acelui "SEUAI" - e la latitudinea hotelului ce include acolo şi ce nu!

    viviserifu* [07.07.15 22:38:10] »

    @tm67bru: Si eu tot simplu si rar va scriu si calm. Eu nu vreau sa fiu inteles gresit. Am scris doar negru pe alb ce este acum la acel hotel. Sa nu se mai duca si altul asa cum m-am dus eu. Consider ca la 5 * nu trebuie sa iti faci asemenea probleme. Doamna nicol33 ma ia si la misto spunandu-mi ca hotelul are fix 3 etaje. Cu alte cuvinte... ce nu puteti urca si pe scari? Sa inteleg ca va cam deranjeaza afirmatiile mele?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    viviserifu* [07.07.15 22:43:05] »

    Dusmanilor mei le-as recomanda Yelken hotel!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [07.07.15 22:50:07] »

    @vivilica -

    Doamna nicol33 ma ia si la misto spunandu-mi ca hotelul are fix 3 etaje.

    Nu a fost o ironie, ci doar o constatare. Pentru a nu se crede cumva că vorbim de vreun hotel mastodont de peste 10 etaje, iar în cazul de față, cu copil de 5 ani, nu era vorba de a căra vreun cărucior pe scări.

    Carne nu avea decat un fel de snitel de pui si ceva ca niste chiftele... a si hamsie prajita. Am mancat masline cu paine.

    Am intervenit apreciind că unele afirmații sunt pur și simplu exagerate. Refuz să cred, este dreptul meu, că la orice all inclusive din Turcia cineva, oricine și oricât de pretențios/mofturos, nu găsește altceva de mâncat decât măsline cu pâine.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [07.07.15 22:55:03] »

    @vivilica

    Dusmanilor mei le-as recomanda Yelken hotel!

    Este opinia ta.

    Eu am recomandat acest hotel unor buni prieteni, care au mers pe mâna mea aici în iulie 2013 și s-au întors mulțumiți, încă suntem prieteni și anul acesta au mers la un alt hotel tot la sugestia mea, abia s-au întors de două zile, din nou mulțumiți.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    viviserifu* [07.07.15 23:11:08] »

    @nicole33: am spus... nu sunt nici mofturos si nici fitos, dar la cele 5* asta era meniul. Adica nediversificat. Iar mie in acea seara decat maslinele mi-au placut... cu paine. Dumneata crezi ce vrei, iar eu va spun ca asa a fost. Mergeti acolo sau sunati la agentia de unde am luat eu biletul sa va dea nr de telefon al reprezentantei lor de acolo si sa vorbiti. Am eu cartea de vizita a acelei doamne reprezentant. Chiar dumneaei a solicitat la agentia din romania pentru care lucreaza, sa nu mai trimita oamenii la acest hotel. Normal ca agentia a refuzat acest lucru, ba chiar ne-a prostit ca avem Uai contra unei sume destul de marisoare zic eu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    viviserifu* [07.07.15 23:22:58] »

    @nicole33: Pentru acest hotel trebuie sa va reactualizati. Eventual sa mai mergeti acum. Eu nu vorbesc dinauzite si nici de cuma fost acest hotel. Si eu am intrebat totasa cum intrebi si dumneata prin cunostinte. Am intrebat un amic care a fost de 2 ori la acest hotel, in 2008 si 2009. Dince mi-a spus el nu se regasea nimic acolo. V mai dau un exemplu si inchid acest subiect. Sezlonguri sunt circa 250 la aproape 200 de camere (insuficiente) adica erau pe apucate, care se trezea de la 6am avea

    , restaurantul a la cart este fix mancarea de la restaurantul de jos cu meniu fixat de ei. La a la cart trebuie sa iti aduca meniul si sa comanzi TU ce vrei. Poate va mai documentati sau poate va mai scrie si altcineva!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.071026802063 sec
    ecranul dvs: 1 x 1