ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Ploiesti
    ÎNSCRIS: 30.06.10
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2013
    DURATA: 5 nopți
    familie cu copii
    3 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CAZARE [camere etc]:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    la PMM* = 35 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 5 MIN

    Dezastru

    TIPĂREȘTE

    Am plecat in Bulgaria pentru ca "pushtiului' desi are 15 ani inca ii mai place balaceala. Pentru acest moft am considerat ca nu are rost sa plecam prea departe si pe prea multi bani.

    Am ajuns in fata hotelului pe la ora 12:00 unde am avut deja o mica surpriza. Un baietzel cu o mapa in mana ne-a spus ca in parcarea hotelului nu sunt locuri si in consecinta, impreuna cu un cartonash pe care mi l-a dat, sa merg intr-o parcare spre care m-a indrumat. Ceva de genul "mergi inainte, apoi la dreapta, apoi la stanga, vezi ca-i interzis dar nu-i problema; daca te opreste politia ii spui ca noi te-am trimis". Dupa 6 ore de condus chiar de povestea asta aveam chef. Mi-a spus ca si acolo plateam acelasi pret ca la hotel (asta ca sa-mi dea o veste buna) in jur de 10 Euro/zi. Parerea lui ca eu, defapt, aveam pretentia la o parcare gratis si sigura. Am mers dupa indicatiile lui pana am dat de un frumos semn "Interzis" si o frumoasa zona pietonala. Atunci cu putina minte pe care o mai aveam am intors si am cautat alta parcare - chiar nu aveam chef sa stau la povesti cu militienii bulgari. Am coborat spre plaja si am gasit o parcare cu bariera, mi s-a parut OK, iar pentru cele 6 zeile am platit exact 15 Euro si 7 RON, suma pentru care am primit chitanta.

    M-am intors la hotel, unde-mi lasasem familia si bagajele, si foarte frumos, am primit cheia de la camera 129, camera cu vedere la mare/piscina, cu toate ca noi platisem camera cu vedere la parc - usor ciudat (fara spaga?) dar n-am dat mare importanta si nici pe spate n-am picat.

    Ajunsi in camera incem inspectia. Primele constatari: mocheta arsa, miros de canalizare in baie, sanitarele vechi si vai mama lor, perdeaua de a dush la a treia generatie de ciuperci, silicon mucegait, scurgeri infundate, minibar GOL.

    Tinand cont de suma platita (550 Euro) am zis "Hai lasa! ".

    Am ajuns la masa. Aveam de ales din vreo 6 tavi cu diferite feluri de mancare si vreo 6 tavi cu diferite salate. Va spun sincer ca in afara de pui si peste (cel mai ieftin posibil), care nu au fost servite in fiecare zi, n-am avut curajul sa incerc altceva. Asta din cauza faptului ca in toate zonele in care se gasea ceva de mancare sau de baut mi se lipeau papucii pe pardoseala. In conditiile astea m-a luat groaza cand m-am gandit la ce-i in bucatarie. In afara de cele specificate mai sus m-am pus pe salate. Atentie la salate pentru ca am fost foarte aproape de a manca salata cu bon cu tot - o bucata de hartie, chitanta de la plata produselor.

    Atentie la farfurii. Le puteti scapa din mana de grase si imputite ce sunt. Am dat la o parte 10 farfurii pana am gasit una mai...

    Am gasit aici ceva minunat. Nu am crezut vreodata ca exista APA cu atatea arome (atentie... nu gust, AROME). Am INCERCAT aici apa cu aroma de bere, apa, cu aroma de vin, apa cu aroma de cognac. M-am oprit la astea 3 pentru ca si la ei medicamentele sunt scumpe. Asa ca am baut pur si simplu apa plata cu lamaie - ca divele. Despre sucuri....identic; apa cu arome de.....

    Vazand aceste probleme si fiindu-ne frica sa ne pricopsim cu vreo boala, in a treia zi, am contactat agentia din tara si i-am spus ca ca vrem sa ne fie schimbat hotelul. Primul raspuns a fost ca se poate fara nicio problema. Am asteptat telefonul de confirmare in care ni s-a spus ca putem schimba hotelul dar cu penalizare de 100%. Adica vrei alt hotel, dai alti bani. De parca eu voiam sa plec de-acolo de nebun, nu pentru ca acolo era un focar de infectie.

    In acest moment ne-am trezit contactati de managerii hotelului cu care am discutat aceste probleme. O doamna (cred ca-i mult spus dar...), Front Office Manager, afisand zambetul celui caruia tocmai ti-a tras teapa, ne-a spus foarte voioasa ca n-avem decat sa plecam dar banii inapoi nu-i primim. I-am aratat prosoapele si-am intrebat-o daca sunt albe sau gri. Mi-a spus ca sunt curate. I-am arat lejeria de pe paturi iar aici dna a atins nesimtirea maxima. Ne-a spus ca sunt murdare pentru ca dormiseram noi o noapte in ele. Va dati seama cum ne-am simtit.

    A avut grija sa ne scoata ochii cu faptul ca am primit camera cu vedere la mare cu toate ca nu platiseram asa ceva. Nici nu am cerut asa ceva si va descriu mai jos si care-i defapt faza.

    Noi am vrut camera cu vedere la parc deoarece doream sa evitam galagia de la piscina. Pe regulamentul interior al hotelului erau impuse niste ore de liniste. Asadar, conform acestui regulament, plantat in fiecare camera, scie ca dupa ora 22 se pastreaza linistea. Chiar credeti asta? La piscina balamucul tine pana dupa ora 23. Vrei sa te odihnesti? Poate, dar nu in camerele cu vedere la mare. De aceea aceste camere sunt nesolicitate si probabil multi, chiar daca au platit suplimentar, au cerut schimbarea lor. Pe la ora 22:30 am luat acel regulament din camera si m-am dus la receptie. Am intrebat de ce nu este respectat. Raspuns: Acela nu este pentru vara. Vara este alt program.

    M-am uitat pe saracia aia de hartie cu si mai mare atentie dar, in pofida faptului ca era sa fac strabism citind-o, n-am gasit unde scrie "program de vara" sau "program de iarna".

    Minibarul a fost gol pe toata perioada. Chipurile ai AI 24 ore - adica daca ti se face sete la 2 noaptea iti pui frumushel chiloteii si dai o fuga la bar sa bei un pahar cu apa calda sau daca esti mai putin buimac ai grija sa ceri si doua cuburi de gheata.

    In aceste conditii, chiar daca i-am lasat cu bani, am hotarat sa plecam cu o zi mai devreme. Suntem multumiti ca am ajuns sanatosi acasa.

    Recomandarea mea este sa lasati proshtii sa testeze (asa cum am fost noi) si sa nu calcati in asemenea hoteluri. Un hotel bun costa de trei ori mai mult. Dar daca am de trei ori mai multi bani... DE CE BULGARIA?

    Cel ce va scrie aceste randuri este o persoana care de vreo 15 ani merge numai in hoteluri de 4 si de 5 stele. (Kusadasi, Antalya, Belek, Thassos, Creta, Mallorca, Tenerife, Viena, Praha, Lisabona, Barcelona, Roma, etc). Va rog sa ma credeti... chiar stiu cum trebuie sa arate un hotel de 4 stele.

    Hotelul Elena este un jeg ordinar care in Romania nu merita mai mult de o MARGARETA. Are potential dar e varza.


    [fb]
    ---
    Trimis de catasto in 25.07.13 19:30:50
    Validat / Publicat: 25.07.13 21:32:06
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nesebar
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 5439 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (catasto); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Mocheta arsa
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3148 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 35.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [25.07.13 21:30:36]
    »

    Conform politicii saitului, seturile de impresii cu evaluări "zero peste tot" sunt publicate FĂRĂ NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite probabil de minima obiectivitate aşteptată.

    Daca doreşte, autorul poate reveni asupra evaluărilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII (dacă articolul nu este încă publicat), fie scriind un ecou în care specifică noile evaluări (dacă timpul alocat editării a expirat)

    tm67bru
    [25.07.13 21:35:58]
    »

    @catasto:

    Va rog sa ma credeti... chiar stiu cum trebuie sa arate un hotel de 4 stele.

    Dacă singurul tău criteriu de alegere este "4 sau 5 stele" -... vei risca multe asemenea vacanțe "dezastru". Mai ales dacă le alegi pe cele mai ieftine din clasa lor...

    Standardul oficial de acordare al stelelor diferă chiar între țările europene (de exemplu între cele nordice și cele sudice), dar-mi-te între țări și mai diferite...

    Până la o uniformizare a acestor standarde (măcar la nivel european, deși nu o întrevăd în viitorul apropiat, din păcate), criteriile cel mai importante în validarea unei alegeri trebuie să fie prețul și aprecierile altor turiști. Nu te aștepta de la orice hotel de 4 stele să fie la fel cu cel mai fain hotel de 4 stele la care ai fost tu (nici măcar în aceeași țară). Ține cont și de preț în comparație.

    adryana
    [25.07.13 21:45:48]
    »

    pacat ca nu ai citit rw meu inainte de a pleca, cu siguranta nu te-ai mai fi dus acolo.

    pico
    [26.07.13 20:44:54]
    »

    Ai dreptate si nu exagerezi cu nimic, am nimerit si eu la acest hotel in 2011, doamne fereste, bine ca nu sunt toate la fel. Este un jeg de hotel si inca de la intrare iti dai seama, camera mea a fost cat de cat ok, si baia (pt. ca am avut grija... la cazare, intelegi) am avut camera la etajul 1 exact la intrarea in hotel, n-ai vrea sa sti ce galagie faceau romanasii nostri pana la 2-3 noaptea in fata hotelului, ce injurau de nu puteai sa dormi cu geamul deschis. Dar cel mai nasol a fost primul mic dejun cand m-am dus cu copilul sa luam un ceai si o cafea si am nimerit cani cu ruj pe ele, mi s-a intors stomacul drept pentru care am mers cu canile de plastic la masa ca sa nu mai avem surprize... neplacute.

    Fratilor, trebuie sa citim cu mare atentie impresiile oamenilor pentru ca ne ajuta mult, poate unele mai sunt si exagerate dar... ganditi-va de 2 ori inainte de a lua o decizie.

    Mai bine mai pui un banut in plus dar nu-ti strici vacanta! Iti doresc sa nu mai ai parte de asemenea experiente pentru ca astepti un an sa-ti iei vacanta si frumos este sa vi odihnit, multumit si sa consideri ca a meritat banii.

    La bulgari, in multe cazuri, sunt mai bune hotelurile de 3 stele decat cele de 4 stele, sunt destule exemple si in Nisipuri si in Albena.

    webmaster26
    [26.07.13 21:16:45]
    »

    @pico: eu vad ca ai nimerit doar pe la Atlas Hotel, dar daca ai nimerit si pe la Elena Hotel, noi avem o vorba:

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    pico
    [27.07.13 14:46:01]
    »

    2012 am fost la Hotel Aqua Azur - C-tin si Elena, 2011 am fost la Hotel Elena din Nisipurile de Aur, 2010 - Hotel Atlas iar anul asta voi merge la Hotel Excelsior din Nisipuri. Cred ca e suficient sa-mi fac o impresie despre concediul la bulgari.

    Legat de media hotelului este destul de relevanta si reala ce ar mai fi de spus cand s-a spus tot.

    catastoAUTOR REVIEW
    [27.07.13 20:28:22]
    »

    Sincer imi pare rau ca au mai patit si altii ce-am patit eu. Ma bucur pentru cei carora le-a placut dar totusi, pe acestia din urma, care spun "Binisor", "Un concediu excellent" si alte alea, i-as intreba cu ce compara? Pe unde au mai fost? Ce experiente au? Nu pot sa cred ca sunt oameni care spun asa ceva. Din cauza acestora (nu este cazul meu, eu chiar m-am dus acolo de bou ce-am fost) turistii sunt indusi intr-o mare eroare. Din moment ce eu am pus poze cu ce se afla acolo cum poti spune "Binisor". Astia chiar merita amendati. Comentariul meu nu este fara note. Nu am dat note acestui hotel pentru ca din punctual meu de vedere acesta trebuie demolat iar locul deratizat prin ardere.

    Apropos de hotelurile de 4 stele, pentru care am primit si replica, va pot spune ca am fost in Nesebar, la Hotel Sol Nesebar Mare, doi ani la rand. A fost excellent chiar la 4 stele. Nu mi-am inchipuit ca poate fi o diferenta atat de mare intre doua hoteluri clasificate identic in aceeasi tara. Chiar nu inteleg.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [27.07.13 20:52:01]
    »

    @catasto:

    Apropos de hotelurile de 4 stele, pentru care am primit si replica, va pot spune ca am fost in Nesebar, la Hotel Sol Nesebar Mare, doi ani la rand. A fost excellent chiar la 4 stele. Nu mi-am inchipuit ca poate fi o diferenta atat de mare intre doua hoteluri clasificate identic in aceeasi tara. Chiar nu inteleg.

    dacă vei studia oferta de Turcia, de exmeplu, vei observa că există hoteluri de 5 stele la care plătești sub 1000 de euro (cu avion cu tot) și altele, tot de 5 stele, al care prețul e mult mai mare (chiar de aprox 3 ori mai mare, la hoteluri de 5 stele "premium de luxe"!)

    Complet fără răutate ți-o spun: nu te mai baza exclusiv pe numărul de stele, uită-te un pic și la preț.

    Criterul "preț" nu este, la rândul lui, absolut, pentru că aici intră, pe lângă "valoarae" hotelului (și a serviciilor) și alți factori precum poziționarea hotelului (un hotel de 3 stele din Mamaia costă mai mult decât un hotel de 3 stele din Saturn, de exemplu, deşi nu e neapărat "mai bun"), cererea pentru acel hotel etc.

    Analizând însă cu atenţie preţurile hotelurilor de 4 stele (de exemplu) din aceeaşi staţiune vei putea extrage, totuşi, concluzii utile.

    Ca fapt divers: dacă nu mă înşel, şi în Bulgaria există exemple de hoteluri de 3 stele mai scumpe decât altele de 4 stele! Clasificarea oficială nu are cumsă ţină cont, printre altele, de calitatea serviciilor oferite clientului. Preţul însă - da. Legile pieţei sunt infailibile, inexorabile, întotdeauna.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    catastoAUTOR REVIEW
    [27.07.13 21:38:21]
    »

    @tm67bru: Sunt perfect de acord si-am recunoscut ca m-am dus ca vita. Insa ma poti acuza ca cer curatenie? Ma poti acuza de ceva cand iti spun ca nu vreau sa beau apa aromata? Cand oferta iti spune **** cu AI ai niste asteptari minime. Am fost avertizati de cei de la ZEPELIN ca nu este un AI atat de extraordinar si am spus ca nu am pretentii de 7 *. Am inteles ca nu este o mancare fantastica dar de aici si pana la a-mi fi frica sa mananc... E jeg ma intelegi? Chiar si 2 lei daca-ti platesc vreau sa fie curatenie. Nu vreau multa mancare sau multa bautura. Vreau sa fie putin si de calitate, ca sa nu mai vorbim de conditiile de igiena. Am vazut cum arata micul dejun din Amsterdam, Viena, Roma, Lisabona. Cred ca toata mancarea incapea pe max trei mese. Insa totul era sigilat. Eram primul, dupa bucatar, care atingea acea cutie de cereale (fix o portie pentru o persoana), eram primul care desigila acel borcanel cu miere sau cu gem. Cantitatile sunt mici insa se pune mare accent pe igiena. Poti sa-mi spui unde gasesti asa ceva? Eu la hotelurile de ***** UAI in tarile mentionate de tine n-am vazut. Peste tot sunt niste castroane cu de toate in care unul tuseste, altul stranuta iar apoi vi tu sa-ti indulcesti clatita. A fost inca o leapsha pe care mi-am luat-o pe banii mei. Pe principiul "Prost sa fii dar sa-ti revii" eu in tarile astea "cu tona" nu mai calc si nu recomand nici altora.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [27.07.13 21:57:09]
    »

    @catasto:

    Peste tot sunt niste castroane cu de toate in care unul tuseste, altul stranuta iar apoi vi tu sa-ti indulcesti clatita. A fost inca o leapsha pe care mi-am luat-o pe banii mei. Pe principiul "Prost sa fii dar sa-ti revii" eu in tarile astea "cu tona" nu mai calc si nu recomand nici altora.

    și totuși, de Nessebar ai fost mulțumit, din câte înțeleg...

    Cred că e o reacție încă prea emoțională, pe care o înțeleg, dar pe care totuși nu o pot îmbățișa...

    Îți înțeleg și susțin însă total pretenția pentru curățenie. E motivul principal pentru care nu merg la hotelurile ieftine - ȘTIU CLAR că nu poate fi, de regulă, aceeași grijă la curățenie ca la hoteluriel (mult) mai scumpe - indiferent ce zice "teoria". Există desigur excepții - hoteluri ieftine unde e curat lună, dar hai să fim serioși, care e probabilitatea să dai peste un hotel ieftin super-curat (cu o curățenie similară hotelurilor scumpe) în Balcani? Sub 10% în opinia mea...

    Bottom line: trebuie să-ți accepți [complet, încă nu ai făcut-o deplin] - partea de vină pentru alegerea nepotrivită cu standardele tale (pentru a nu percepe ca peiorativ acel "standarde", îți spun că probabil sunt foarte similare cu cele ale mele!).

    adryana
    [28.07.13 13:16:28]
    »

    Ca fapt divers: dacă nu mă înşel, şi în Bulgaria există exemple de hoteluri de 3 stele mai scumpe decât altele de 4 stele! -@tm67bru, ba nu te inseli deloc, uite de exemplu la hotelul Shipka 3* pretul cazarii este mai mare decat la hotel Elena 4*. Din ce am vazut eu si am aflat, diferentele dintre cele doua sunt vizibile, net superioare la Shipka, atat la dotari cat si la masa. Mergeam aproape zilnic in vizita la @maria55, cazata la Shipka, de aia stiu ce spun. Si inca ceva. Pentru Pasti am avut de ales din cateva locatii, dintre care s-au epuizat rapid biletele la Pliska, Shipka, ramanand bilete la Elena si alte cateva. La Pliska s-au epuizat locurile cel mai repede. Si asta spune multe.

    @tm67bru, in privinta curateniei aici la Elena chiar sunt probleme.Dar si turistii cazati au partea lor de vina.Au fost f. multi copii, lasati de izbeliste sa faca ce vor, se varsau sucuri pe jos, se scapa mancare iar angajatii hotelului cred ca nu erau suficient de multi ca sa stea dupa fiecare sa stranga.Este inadmisibil sa nu se respecte nicio regula.In fata lifturilor era afis mare prin care era interzisa cararea paharelor cu bauturi cu liftul dar parca inadins nu faceau asa, in lift mereu era suc pe jos,pe butoane, peste tot era o mazga, si pe hol, si in lift, la bai sau la restaurant si acest lucru l-am spus si eu dar si altii.Ori cine poate sa stea cu mopul sa curete dupa fiecare, este aproape imposibil iar cei ce nu sunt prinsi asupra faptului sunt intotdeauna nevinovati si cinstiti pana la proba contrarie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adryana, catasto, pico
    Alte impresii din această RUBRICĂElena Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049593210220337 sec
    ecranul dvs: 1 x 1