ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.04.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Radauti
ÎNSCRIS: 24.01.11
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
FEB-2013
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.33%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Traiasca domnul Fukamachi din Shin-Osaka! :)

TIPĂREȘTE URM de aici

Pagina Hotelului:

- in Japoneza: step-inn.com

- in Engleza: sites.google.com/a/step-inn.com.co/step

- pagina la booking.com: booking.com

Cand am avut de facut rezervarile la hotelul din Osaka, am avut parte de cateva balbaieli. :) Dupa Koya-san, imi planuisem sa ajung si prin Osaka, unde vroiam neparat sa vad acvariul si sa iau putin pulsul orasului. Prinsesem o oferta fulger – free cancelation, foarte buna si rezervasem la un hotel de trei stele, aproape de gara Osaka, numit Hotel Kita Umeda, cu vreo 5500 de yeni pentru dubla.

Stiam cam totul despre hotel, unde e localizat cum se ajunge la el etc. Singurele inconveniente la el, erau ca trebuia putin mers pe jos de la gara, iar apoi, pentru a ajunge la liniile shinkansen, trebuia sa iau tren din Gara Osaka pana-n gara Shin-Osaka.

Cu cateva zile inainte de a pleca in aventura, apare o oferta fulger si la Step Inn Shin-Osaka Higashiguchi, la vreo 4400 de yeni. Pretul era mai bun si hotelul era si mai bine pozitionat, aflandu-se in imediata apropiere de Shin-Osaka, scutindu-ma de un transfer dimineata.

Fac repede cancel la rezervarea de la Kita Umeda, si rezerv la Step Inn. Cand ma uit mai atent, vad ca imi rezervasem pentru a doua zi – iar eu nici nu eram plecat inspre Japonia. Ofertele fulger pentru Step Inn, erau doar pentru zilele urmatoare – iar rezervarile erau Non-refundable.

[... Propozitie cu injuraturi...]

Idiotul de mine, facusem cancel, la o oferta excelenta, la un hotel excelent la un pret excelent si rezervasem non-refundable si "non-anulation", la un hotel unde trebuia sa ma prezint chiar a doua zi.

[... Alta propozitie cu injuraturi...]

Vroiam repede sa repar gresela, sa anulez rezervare si sa anulez anularea la Kita Umeda. Vezi daca n-ai de lucru?

Pana la urma, dupa cateva emailuri, am reusit sa schimba data de check in la Stepp Inn, la cea care ma interesa pe mine. Din viteza si aici am gresit, punand data cand ar fi trebuit sa fiu la manastire. Din nou alt email, alta cerere pentru schimb de data... probabil au crezut astia de la booking.com ca au de-a face cu un tampit.

Pana la urma am nimerit data corecta, Joi 14 Februarie – Exit Vineri 15 Februarie, la pretul de 8000 de yeni. Mare afacere am facut. De la un hotel de 3 stele la 5500 yeni, am trecut la unul de 2 stele la 8000 de yeni. Bravo Traienel!

E bine ca nu am pierdut toti banii si mi-au acceptat modificarea datei. In emailurile de la booking.com imi venea:

“Comentarii - Date change, confirmed by Mr. Fukamachi”

Sa-i dea Dumnezeu sanatate domnului Fukumachi, ca puteam ramane si cu banii luati si fara hotel, la data care ma interesa pe mine.

Sa ne intoarcem la caprele noastre.

Locatia

533-0031 Osaka, Osaka, Higashiyodogawa-ku Nishiawaji 1-3-16

Cand e vorba de acest aspect, unul din comenturile de la tripadvisor, mi-a fost de mare folos. L-am avut scris pe aceeasi pagina cu harta hotelului de la google. E important de a luat exitul corect, in Shin-Osaka, apoi e simplu:

”The hotel is only about a 5-minutes walk from the exit of the Shin-Osaka station; here's some tips to get to the hotel:

1. After exiting the entry/exit gates with your train ticket/card, make a left

2. Pass through restaurants & shops until you hit a dead-end, which has an elevator

3. Don't take the elevator or stairs on your right

4. Instead make a left & walk down a corridor

5. When you get to the end, walk down the stairs

6. Once reaching the end of the staircase, make a right & walk towards the main street

7. Make a right at the street & walk on the sidewalk

8. You'll see the hotel on your right

Hotel is clean, quiet, doesn't smell, receptionists are polite (but speak only a little English) & you can get free green tea at the lobby. Room was very small (typical for a hotel in Japan) so if you bring 2 large luggage, then you'll have to take turns opening them =) ”

Cand iesiti de la bariere, din Shin Osaka, faceti stanga inspre East Exit. Ajungeti in fata unor scari, pe care coboara majoritatea, iar liftul e in dreapta. Nu coborati ci mai faceti odata stanga pana in capatul holului. Acolo tot scrie East Exit. Dupa ce coborati, hotelul e la vreo 100 de m in dreapta.

Acel exit e mai putin folosit. Nu va lasati dusi de val pe Exitul principal.

Gara din Shin Osaka e mica si nu e deloc complicat.

Am ales sa mergem intai la hotel, pentru a lasa bagajele. Expresul care l-am luat din Wakayama a mers direct pana la Shin-Osaka si am ajuns exact la hotel. A fost bine d. p. d. v. al acestui aspect.

Am gasit usor exitul si am ajuns in fata hotelului. Cum am coborat din gara, am mai vazut un mic indicator, pe care era trecut si Step Inn.

Cladirea e un bloc subtirel. Parca mai subtirel decat cele din jur.

O domnisoara la receptie, foarte draguta. Ne-a dat si niste pungute cu niste ciocolati, acadele. Check-inul a decurs foarte repede.

Cheile aveau si un fel de cititor electronic, ceva similar cu Akbilurile de la Istanbul. Cred ca deschideam usa cu cititorul ala electronic, iar cheia era pentru usa hotelului. Nu mai tin bine minte.

Camera

Mica, dar patul destul de mare. Baie de tip cabina pe vas de croaziera. Din aia, montata in camera.

Geamul camerei - mic, patrat, fara perdele, cu un fel de usa de dulap din lemn care care era glisanta. Te simti ca intr-o cutie.

Cred ca au pus usa aia glisanta de lemn pentru a mai taia din zgomot. De pe geam se vad shinkansenurile care ajung in gara Shin-Osaka. Nu a fost deloc galagie insa si nu am auzit nici un tren.

Mai un anunt prin care eram rugati sa nu lasam usa de la baie deschisa si sa pronim ventilatorul din baie. Probabil ca sa nu iasa aburii-n camera.

Intr-un colt mai era si o masina ceva pentru ventilatie – humidifier ceva. Probabil e de folos vara.

Incalzitor pentru apa, pahare si nelipsitele pliculete cu ceai japonez.

Standard business hotel.

La fiecare etaj este si cate un automat cu bauturi. In lift, scrie si ce fel de bauturi are fiecare automat. De ex. era un automat cu bauturi alcoolice la nu stiu care etaj.

Vrei o cafeluta calda? Iesi pe hol si cumperi una de la automat.

Prin imprejurimi

Mai nimic in afara de gara. In gara sunt cateva restaurantele.

Breakfastul la hotel costa 500 de yeni de persoana.

Check in time: dupa 15:00. Iar Check out time - inainte de 10:00.

In concluzie

Un hotel business standard, cu o locatie foarte buna in apropiere de gara Shin Osaka, foarte potrivit pentru conectii la shinkansenuri. Foarte ok pentru o noapte, dar nu cred ca l-as alege pentru un sejur mai lung.

Pentru a intra in reteaua de transport a orasului Oasaka, trebuie mers pana-n gara Osaka, pe unde trece Osaka Loop Line. Shin-Osaka e cumva in afara orasului – o suburbie.

Foarte curat, primitor, cu clienti in majoritate salarymen – care au de mers cu trenul, sau sunt veniti pentru o zi la Osaka.

Se poate scoate la un pret mai bun decat cel dat de mine. Normal ar trebui sa fie undeva la 5000 de yeni/noapte. Cam asta e valoarea lui.

Alegeri inspirate si vacante pe masura.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de TraianS in 15.04.13 11:51:29
Validat / Publicat: 15.04.13 13:57:56
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3286 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (TraianS); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotelul e langa gara Shin-Osaka, pozitionat cumva intre linia Shinkansen si linii locale. Trebuie ales Exitul corect. Imagine cu google street view.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 29900 PMA (din 31 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

Alex_Macedo
[15.04.13 17:33:41]
»

De la un hotel de 3 stele la 5500 yeni, am trecut la unul de 2 stele la 8000 de yeni. Bravo Traienel!

... crezi ca esti singuru', Traienel? Se'ntampla...

Sa-i dea Dumnezeu sanatate domnului Fukumachi, ca puteam ramane si cu banii luati si fara hotel, la data care ma interesa pe mine.

Vezi! Altfel ai fi spus: Fukumachi măsii, de treabă!.....omu' s-o fi gândit că-i faci reclamă pe AFA si deasemenea, la propria-i imagine...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
TraianSAUTOR REVIEW
[16.04.13 08:59:12]
»

@Alex_Macedo:

Corect. Mai bine spun acum: -"Thank you very much, musiu Fukamachi! "... decat alte cele cu "f"

O alta chestie de care mi-am dat seama privind pozele. Punga cu ciocalatele si acadele cred ca ne-au dat-o pentru ca era 14 Februarie (Valerica SRL), deci turistii care merg in restul anului se pot linge pe botic de dulciuri.

Am observat ca langa ciocolati era o mini-vedere cu inimioare.

Probabil or fi avut si alti clienti veniti pentru un "dezmaţ night" - si Fukamachi-san s'o fi gandit ca si eu mi's unu de asta, care in sfarsit a reusit sa-si convinga prietena sa-l expedieze-n paradis si de aia a fost asa bland.

Ma indoiesc ca a auzit el de faima-mi trecatoare de pe AFA si a bănuit ca-l voi gadili la imagine

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
MCM
[21.04.13 18:36:25]
»

Cand am citit inceputul, m-am simtit ca in "Amazing race" - nu stiu daca ai vazut emisiunea. O sa reuseasca, n-o sa reuseasca... si... ai reusit

TraianSAUTOR REVIEW
[21.04.13 21:34:49]
»

@MCM: Normal mi-as fi dorit ca totul sa ramana neschimbat. Adica sa raman cu rezervarea de 5500 la hotelul de 3 stele pe care am anulat-o si sa anulez noua rezervare -"No Cancelation" de la hotelul de 2.

Cand am reincercat sa fac rezervare la hotelul de 3... ajunsese vreo 12000 de yeni - asta in cateva minute.

Pana la urma am ajuns la un compromis... dar mi-au dat dureri de cap, toate mutarile mele istete.

Stiu "Amazing Race", dar nu-mi place. E tare trist prezentatorul ala. Am descoperit recent "An Idiot Abroad" cu Karl Pilkington... si-mi place Cred ca asta e si lina reviewurilor mele... si mai ales a astuia de fata.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Alex_Macedo, MCM

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038210868835449 sec
    ecranul dvs: 1 x 1