ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.03.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 30.01.11
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
MAR-2013
DURATA: 8 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 8 MIN

Un hotel dragut foarte bine pozitionat

TIPĂREȘTE

Ne-am cazat la acest hotel pe durata minunatei noastre vacante din Dubai depre care voi povesti mai amanuntit intr-un alt review, o vacanta de 8 zile perfecte in acest oras luxos si extravagant.

Oferta de la agentia de turism oferea posibilitatea turistului de a-si alege hotelul, dintr-o lista de locatii variate intre 3 si 5 stele si cu preturi diferite (“dupa buget”). Dupa ce ne-am documentat si ne-am informat pe diverse site-uri am ales Golden Tulip, cea mai ieftina varianta de 4 stele din cele disponibile. L-am ales, in special, dupa pozitia extraordinara pe care o are fata de metrou (statia SHARAF DG era chiar in spatele lui, la 200 m) si fata de alte obiective (3 statii fata de Dubai Marina, 6 statii fata de Burj Khalifa, 6 statii fata de IBN Batutta Mall), foarte aproape de Emirates Mall la care am mers pe jos. Iar pretul a fost destul de convenabil. Pe site-ul hotelului se mentinoneaza ca este castigatorul premiului “hotelul anului 2011-2012 din Orientul Mijlociu si Africa de Nord”. Celelalte hoteluri se aflau fie in zona veche a Dubaiului – Bur Dubai, unele chiar in Deira, fiind departe de Dubai Marina si Burj Al Arab.

Acum despre hotel: am platit 8 nopti deoarece plecarea din ultima zi a fost la ora 00.30 iar camera ar fi trebuit eliberata la pranz, adica cu 12 ore inainte de plecare, deci era aproape imposibil sa nu platim o zi de cazare in plus. Deoarece am achitat aceasta optiune am avut inclus si micul dejun din ziua in care am ajuns si cazarea imediata (am ajuns la 7.30 dimineata pe data de 15 martie).

La hotel am terminat foarte repede cu formalitatile de la receptie (unde am lasat si o garantie de 100 euro/camera pentru net, minibar, etc. urmand ca la plecare sa ii recuperam daca nu ii consumam – lucru pe care l-am si facut in ziua plecarii). Dupa ce ne-am primit cartelele de acces am urcat in camera si in scurt timp a venit si un majordom cu bagajele si pasapoartele noastre. In cateva minute am coborat la micul dejun si apoi ne-am culcat pana pe la pranz deoarece eram rupti de oboseala, dupa o noapte pierduta pe drum (escala in Istanbul de 3 ore si apoi zborul pana in Dubai cam cu tubrulente), sa nu mai zic si faptul ca pe aeroport am ajuns direct de la servici. In continuare voi descrie pe rand fiecare aspect al hotelului.

Camera – am avut camera standard dubla, destul de spatioasa, nici nu era nevoie de mai mult, cu mocheta pe jos (un plus pentru ca nu ne place cu gresie), cu pat mare comod, cu asternut alb curat si 4 perne si dotata cu tot ce trebuie (aer conditionat, minibar – pe care l-am folosit pe post de frigider – fotolii cu masuta, dulap, cana fierbator cu zahar, zaharina, nes, ceai, apa plata = 2 sticle de 0,5l doar la venire, masa de calcat si fier de calcat in sifonierul foarte spatios, seif, si tot ce este necesar). Asternuturile s-au schimbat o singura data in cele 8 zile, dar nici nu era nevoie de mai mult.

Baia - spatioasa, cu cada, cu oglinda mare pe tot peretele, dotata cu tot ce trebuie: foen, cantar, gel de dus, sapun, sampon, balsam, crema de corp, pila de unghii, bete de urechi si vata pentru demachiat – produse care se completau zilnic. Prosoapele se schimbau zilnic daca le lasai pe jos sau pe pat.

Curatenia in camera se facea zilnic, dupa-amiaza. Cat timp eram in camera puneam semnul cu “nu deranjati”, cand plecam puneam pe clanta semnul cu “va rugam sa curatati camera” si cand ne intorceam era ca noua.

Micul dejun – variat si bogat, cu de toate pentru toti. Initial am citit pe diverse site-uri pareri cum ca ar fi insuficinet, ca nu gasesti decat un ou fiert si cam atat si am plecat cam cu emotii insa acolo am constatat ca multi nemultumiti mai sunt pe lumea asta si multi carcotasi. Mancarea consta in tot felul de legume, salate si dressinguri (o vitrina intreaga), mai multe tipuri de masline, humus, iaurt cu menta si usturoi, mai multe feluri de mezeluri, branza feta, un platou cu 3 feluri de cascaval, fructe (pepene galben si rosu, mere, portocale, banane), seminte gata curatate, chiar si fistic, 2 feluri de gem la borcanele, miere, unt, o zona pentru cereale de mai multe feluri si lapte cald, o zona pentru preparate calde – vreo 8 tipuri care se mai schimbau de la o zi la alta (omleta, ou fiert, falafel, cartofi la cuptor cu branza, carnaciori, clatite americane dulci, alte mancaruri pe care nu le-am gustat), o ciorba specifica de fasole care era nelipsita, prajitor de paine (felii de paine alba sau paine de secara, paine cu masile, paine cu cascaval, diverse chifle), vitrina cu cornuri si checuri dulci, 2 tipuri de sucuri naturale din fructe care se schimbau zilnic (ananas, mere, portocale, tutti frutti, mango). De la bar veneau chelneri la masa care sa te intrebe ce vrei sa bei cald: ceai, cafea, cappucino. Puteai sa te duci sa comanzi si singur de la bar dar noi am fost mereu serviti imediat ce ne asezam la masa, si tot atunci eram intrebati si numarul camerei intr-un mod foarte elegant, spre diferenta de alte hoteluri in care am intalnit cozi suparatoare la intrarea in restaurant pentru a da nr. camerei. Tavile golite erau repede inlocuite.

Restaurantul unde se lua micul dejun era micut, cochet, dragut si niciodata nu a fost aglomerat, de cozi nici nu incape discutia, la orice am fi mers.

In holul hotelului se afla o masuta unde zilnic, nu stiu exact intre ce ore, un domn foarte amabil iti ofera orice fel de informatii doresti privind orasul si tot de la el poti achizitiona diverse excursii optionale (la noi nu a fost cazul pentru ca aveam optionalele luate de la agentia cu care am mers si nici nu ne-am batut capul sa vedem daca preturile sunt mai mici ca la agentia noastra, probabil ca erau mai mici). Informatiile cerute nu trebuie neaparat sa aiba legatura cu aceste excursii luate de la hotel (noi am intrebat cum se ajunge la gradina de flori, cat de mult dureaza drumul, cati km sunt). Toata lumea stie engleza si domnul de aici, si cei de la receptie, si cei din restaurant si cei care fac curat in camere (sunt tot barbati).

In hotel mai sunt cateva restaurante cu specific, un bar si o sauna, dar noi nu le-am vazut. Am vazut insa sala de sport foarte bine echipata, am fost aici intr-o seara si nu era nimeni, si am iesit si pe terasa de la ultimul etaj unde era o piscina micuta, dar doar am vazut-o, nu am frecventat-o – la cat de frumoasa era plaja in niciun caz nu am fi pierdut vremea cu piscina. Tot aici era si o piscina pentru copii, tot micuta, erau cateva sezlonguri, mese, umbrele si un mic barulet. Se ofereau si prosoape gratuite pentru sezlonguri.

Transferul la plaja: hotelul avea microbuze care faceau gratuit transferul la plaja privata: Jumeirah Beach Park (intrarea 5 dirhami, amenajarea era superba), plecarea era la 9.30 si intoarcerea la 13. Unele hoteluri, mai modeste, fac transfer spre plaja publica – mai putin aspectuasa si de unde nu poti inchiria sezlonguri, umbrele... deci e un aspect de luat in calcul cand alegeti hotelul.

Pe stradutele din jurul hotelului sunt tot feluri de restaurante cu specific (indian, chinezesc, asiatic, fast-fooduri) cu preturi foarte bune si minimarketuri.

Ce nu ne-a placut:

- Transferul la plaja nu era bine pus la punct, spre diferenta de hotelul vecin (« Cosmopolitan » la care, in seara precedenta se fac inscrieri pentru plaja si, asa, se stie exact de cate microbuze este nevoie pentru ca toata lumea sa aiba loc si sa nu se astepte sau sa nu fie inghesuiala). La noi se facea coada in fata hotelului iar cand venea microbuzul era bataie pe locuri, stateau si cate 2 pe scaun si daca ratai primul microbuz asteptai inca 10 minute. Problema cea mai mare era la intoarcere cand asteptarea se facea in soare si cu emotia ca poate nu mai vine inca unul. Noua ni s-a parut ca erau doar 2 microbuze si daca ar fi mers mai multe persoane ar fi fost un adevarat haos, iar drumul era destul de lung de vreo 20-25 de minute – practic s-ar fi asteptat aproape o ora pentru ca primul microbuz sa se intoarca. Din fericire nu a fost cazul pentru ca in microbuzul al doilea incapeam toti – chiar daca si cate 2 pe scaun. Aspect inacceptabil pentru un hotel de 4 stele.

- Cu noi in hotel a mai stat o familie din grupul nostru. Dansii ne-au povestit ca au schimbat camera primita initial iar in camera noua capacul de la wc era rupt, au anuntat acest lucru la receptie iar cei de acolo le-au facut factura pentru acel capac de wc exact pe suma depusa, adica 100 euro - o hotie... si tot sejurul am stat stresati sa nu stricam ceva, numaram mereu prosoapele care ni le schimbau si ne gandeam ca astia ne-au luat garantia aceea si au in gand clar sa nu ne-o mai dea inapoi. La plecare ni s-au restituit banii, dar dupa diverse telefoane ale receptionerului ba la cei cu minibarul, ba la cei cu curatenia si am avut impresia ca ii este foarte greu sa ne dea banii inapoi. Din fericire i-am primit integral si in euro, pentru ca am inteles ca la alte hoteluri dai euro dar primesti dirhami, si ce sa mai faci cu ei la plecare... Insa o suma atat de mare retinuta nu am mai auzit si nici ghida noastra.

- Ni s-ar fi parut normal ca la un hotel de 4 stele sa ai in holul hotelului internet gratuit insa aici costa daca doreai sa folosesti calculatorul lor, era gratis doar daca aveai laptop (era net si in camera), noi n-am avut si nici nu am folosit.

- Un lucru foarte important de care uitasem sunt prizele – ei au prize cu 3 gauri si care nu se potrivesc cu ale noastre. Insa am cerut la receptie un adaptator si totul s-a rezolvat, insa daca vroiai sa folosesti 2 prize in acelasi timp nu se putea (noi am folosit pentru aparatele foto si pentru telefoane).

In final am ramas cu o impresie buna despre hotel, ne-a fost de mare ajutor pozitia lui, imediat eram la metrou iar la intoarcere cand eram foarte obositi ne gandeam ca e mana cereasca ca avem atat de putin de mers pana “acasa”. Pretul a fost ok si cred ca raportul calitate pret este bun, acum depinde si de “norocul” pe care il ai sa pleci cu cei 100 de euro inapoi acasa. Nu stiu daca am reveni neaparat la acest hotel dar cu siguranta am alege aceeasi zona (Barsha) si unul din hotelurile de aici (Cosmopolitan, Casselles, Novotel-care inca nu este gata).

Despre experienta noastra in Dubai am un review separat, de fapt vreo 3.


[fb]
---
Trimis de cryss27 in 27.03.13 10:37:52
Validat / Publicat: 27.03.13 13:19:12
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în ORIENTUL MIJLOCIU
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4310 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cryss27); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Aceasta este camera noastra, asa cum am gasit-o, cu ciocolatica pe pat
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16850 PMA (din 18 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...

    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030620098114014 sec
    ecranul dvs: 1 x 1