ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.11.2012
DE rdi
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: brasov
ÎNSCRIS: 01.11.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
23.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Sejur ratat la Sithonia Beach 5*

TIPĂREȘTE

Anul acesta, 2012, m-am hotarat sa petrec un sejur in Grecia, unde am fost si in urma cu 4 ani, la Porto Carras Grand Resort, hotel Meliton 5*, sejurul fiind unul reusit.

La recomandarea Directorului de agentie, am acceptat oferta de a petrece vacanta tot in Porto Carras Grand Resort, de data asta la hotelul alaturat de Meliton, respectiv hotel Sithonia Beach 5*, cu servicii Ultra All Inclusive, perioada 13-20.09.2012, cu transport propriu.

In data de joi, 13.09.2012, orele 03.00 am plecat cu masina personala in Grecia, am ajuns la hotel Sithonia Beach in jurul orelor 17.00, la receptie afland ca am rezervare pe o camera cu doua paturi, contrar a ceea ce solicitasem: pat matrimonial. Am asteptat cca 1 ora la receptie rezolvarea situatiei, mi s-a transmis ca nu se poate decat a doua zi de dimineata sa primesc o camera de felul celei solicitate. Ne-am cazat, deci, la o camera unde se aflau doua paturi, iar a doua zi, 14.09., dimineata la ora 09.00 m-am prezentat la receptie, unde am primit o camera cu pat matrimonial.

Ajuns la camera dorita am constatat ca respectiva camera era cu usa de trecere, astfel incat din camera alaturata se auzeau toate discutiile, zgomotele, etc., similar cred ca se auzea si tot din camera mea. Totodata, in camera se afla un tv sport, cu diagonala 38 mm, iar minibarul era gol.

Am solicitat la receptie schimbarea camerei, mi s-a raspuns ca nu mai sunt camere disponibile.

Am intrebat de ce este minibarul gol, eu avand bilet achitat la categoria Ultra All Incusive, mi s-a raspuns ca acestea sunt conditiile...

Mai mentionez faptul ca in acest hotel de 5* internetul se plateste cu 7 euro/ora, iar pe hol, cum se iesea din camera se aflau galeti colectoare de apa care curgea din tavan, atat in partea dreapta cat si in cea stanga; apa care curgea din tavanul de pe hol se prelingea pe intraga distanta ce o aveam de parcurs de la camera pana la lift/scara, aprox 50 m, in locurile unde nu erau galeti apa iti curgea efectiv in cap, iar pe covor se aflau pete imense de apa, covorul fiind decolorat, semn ca apa care curgea nu era tocmai curata.

O alta surpriza a reprezentat-o barurile din resort, respectiv cele 3 baruri: beach bar, pool bar si purple bar.

Aceste baruri (beach bar si pool bar) nu au mai functionat din data de 14.09, iar la barul Purple din holul hotelului se aflau bauturi saracacioase: un singur fel de bere, un singur fel de coniac (f slab calitativ), iar daca doreai alune trebuia sa fi norocos, acestea se aduceau dupa ora 12 si incepand cu ora 16 nu se mai gaseau.

In ceeace priveste mancarea, atat la micul dejun, cat si la pranz cat si cina erau stereotip de saracacioase: aceleasi mezeluri (insemnand parizer), omleta si branza locala (urda).

La pranz, felul intai este compus exclusiv din supa de morcovi, felul doi fiind zilnic acelasi.

Seara, deasemenea acelasi sortiment saracacios si stereotip.

Constatand discrepanta dintra serviciile achitate, respectiv cele pentru un hotel de 5* Ultra All Inclusive si cele primite, am solicitat sambata 15.09.2012 o intalnire cu reprezentantul local al *****1 [menţionarea agenţiilro nu este permisă - notă webmaster], care imi lasase o scrisoare sub usa. Mentionez ca am apelat si telefonul d-rei "x" de la ******2, mi-a raspuns o d-na care mi-a comunicat faptul ca d-ra "x" este in concediu si sa revin luni, 17.09.

Mi-am dat seama, cu surprindere, ca agentiile turistice care mi-au inlesnit sejurul erau "libere", numai eu le deranjam programul cu problemele mele.

L-am asteptat toata ziua de sambata pe d-l de la ****1, acesta fiins prins cu alt grup de turisti, mi-a transmis ca poate veni doar spre seara la hotel; La ora 23.00 d-l "y" m-a apelat spunandu-mi ca putem face intalnirea doar a doua zi, duminica, ora 07.00, ceeace s-a si intamplat.

In discutia din 16.09, orele 07.00-07.30, dl. "y" a receptionat toate problemele cu care ma confruntam in acest sejur, mi-a comunicat faptul ca stie ca acest hotel nu este de 5* nici chiar de 4*, iar serviciile le cunostea, dandu-mi dreptate in tot ceeace am reclamat si a promis ca va face tot posibilul sa ma ajute sa schimb hotelul, ceeace nu a reusit.

In aceeasi zi, duminica 16.09 am parasit hotelul si Grecia, fiind total dezamagit de serviciile oferite in locatia Sithonia Beach.

Am condus 16 ore pana acasa si nu am avut nici o satisfactie in ceeace credeam ca va fi un sejur reusit.

Ajuns acasa, am reclamat agentiei din Brasov nemultumirile fata de serviciile de 5* platite si ceeace primisem, am primit raspuns dupa cca o saptamana ca plecarea mea de la hotel nu a fost altceva decat un act volutar, ca trebuie sa-i inteleg ca este sfarsit de sezon, ca ploaia a determinat inchiderea barurilor mentionate de mine, etc.

Practic, m-am simtit tradat, atat de agentia prin intermediul careia am fost in vacante in ultimii 5 ani, precum si de catre agentia din Grecia: au luat banii si atat.

Am folosit x si y pentru a nu crea probleme persoanelor din agentiile din Bv si Gr.


[fb]
---
Trimis de rdi in 01.11.12 14:28:13
Validat / Publicat: 01.11.12 15:45:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Grand Resort Porto Carras, hotel Meliton
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6953 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rdi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [01.11.12 15:45:16]
    »

    @rdi: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    skippy
    [02.11.12 12:39:15]
    »

    @rdi: asa, si?

    ai primit banii inapoi partial?

    cit ai platit pt sejur?

    rdiAUTOR REVIEW
    [02.11.12 20:27:46]
    »

    @skippy: initial m-am certat cu cei de la receptia hotelului; nu vroiau sa-mi faca check-out. Pana la urma le-am spus ca tot plec, ceeace am si facut. Dupa 2 sapt m-au chemat la agentie si am primit diferenta. Pt cele 3 zile nashpa petrecute acolo, nu am recuperat nimic, drumul la fel. Sejurul a fost 1500 eu, fara drum

    skippy
    [03.11.12 19:48:40]
    »

    @rdi: macar atit...

    eu am fost la Neos Marmaras si ne uitam ca la o minune la Porto Carras de sus din deal de unde am facut un tur al peninsulei.

    Noi am stat la Caplanis si a fost ok, bine, nu am avut all inclusiv, dar nici nu am vrut asta, pt ca am vrut sa batem drumurile din peninsula si nu numai.

    Iti doresc toate cele bune.

    rdiAUTOR REVIEW
    [05.11.12 18:07:25]
    »

    @skippy: chiar este, Meliton este perfect de 5*, de aceea am si revenit in Porto Carras -unde am mai fost in 2008. Dar Sithonia nu este nici de 4*.

    Daca te uiti in dreapta, la o foto din camera, ai sa vezi un tv sport... asa ceva nu trebuie sa existe la 5*. Se poate ca in plina vara sa existe servicii de 4*, dar daca dai bani pt All Inclusive chiar vrei sa ai.

    In ceeace priveste perioada cand esti iesit din sezonul de varf, septembrie la 1/2 lunii cum am fost eu, clar nu ai ce cauta la acest hotel: orice sesizare este privita cu dispret si suspiciune. Daca ai observat: nici nu vroiau sa ia in calcul faptul ca cineva vrea-motivat- sa isi intrerupa sejurul.

    Data viitoare poate merg si eu la demipensiune

    Numai bine.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    rdi, skippy
    Alte impresii din această RUBRICĂSithonia Hotel [Porto Carras Resort]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05083703994751 sec
    ecranul dvs: 1 x 1