GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Nu am nimic de reprosat, ba din contra...
Mi-am rezervat pentru al treilea an consecutiv un sejur la Nisipurile de Aur. Anul trecut, spre exemplu, cazarea a fost un dezastru, la hotel Luna.
Anul acesta am consutat cu atentie internetul inainte sa ma aventurez la bulgari...
Am citit pe acest site lucruri bune despre Iberostar Obzor Beach.
Ma aflu in a cincea zi aici (maine plec spre tara) si fac deja ce mi-am propus inaca inainte de a ajunge aici, adica scriu impresiile, ca sa fie utile si altora, asa cum ale altora mi-au fost utile mie.
1. Cazare. Fara probleme. Camerele sunt mari si luminoase (am avut vedere la mare), curate si curatate zilnic, intr-un mod temeinic. Baia mare si curatata. Daca as fi fost eu propritar, as fi insistat ca finisajele sa fie de 4 stele, dar sa nu uitam ca acste 4 stele sunt stele "de consum" nu de fite. La 4 stele de fite, platesti de-ti ies ochii.
2. Masa. Fara probleme.
a.Mic dejun. Excelent, aproape ca un pranz. Aveai de unde sa alegi, oricat de pretentios ai fi. Dulciuri cu gramada, clatite facute in fata ta, gemuri, compoturi, cafea la automat sau "facuta", fructe, ceaiuri, etc.
b. Pranz. Aveai de unde sa alegi. Au 2 feluri de supe/ciorbe si vreo 3-4 feluri din felul al doilea. Alaturi de felurile gata facute in bucatarie, zilnic pregateau inca cel putin un fel "on the spot", adica gateau de fata cu tine, pe niste plite mari.
c. Cina. Un pranz mai de seara. Aveau 4-5 feluri de mancare, plus fel si fel de salate. Dulciuri, fructe, inghetata,nelipsite la nicio masa.
Asadar cine spune ca nu a avut ce sa manance, minte sau... "mananca rahat". :)
3. Bauturile. Sunt cele specifice unui "all inclusive" bulgaresc, adica locale (cele alcoolice) si sucuri la dozator. Nu as reprosa nici aici mai nimic. Berea a apa galbena, ca la orice hotel, dar vinurile.. bunicele. Tariile nu stiu... ca n-am consumat.
Cine vrea ca in 70 de euro sa aiba si mancare a la carte + bauturi fine, sa dea pret de 4 stele reale. La 4 stele tip all inclusive cum sunt aici, ai tot ce-ti trebuie.
E de notat ca puteai servi bauturi in regim de all inclusive in vreo 5 locuri: in sala de mese (nu i-as spune restaurant), la barurile celor 2 piscine, la beach bar, la barul de pe acoperis, la barul de la receptie, la Sky bar (na, ca s-au facut mai mult de 5).
4. Personalul. Exceptional. Fata de experientele anterioare, personalul de aici e de 4 stele adevarate. Toata lumea iti zambeste, te saluta (in ce limba poate fiecare), iti spune cate ceva. Nu s-a strambat absolut nimeni la mine, timp de 5 zile. Asadar, personalul este excelent.
De notat ca pentru familiile cu copii, au personal specializat care organizeaza ceea ce ei numesc "animation". Vreau sa spun ca se ocupa de copii, cu fel si fel de jocuri. Mi-am placut insa ca incercau sa se joace si cu adultii (s-au chinuit intr-o zi vreo 2 fete sa ne atraga la darts).
Mare parte din personal stie engleza. O si mai mare parte stie germana. Asadar, nu e dificil sa comunici cu ei (o fatuca ce pazea intrarea la masa a intrat in vorba cu mine 10 secunde intr-o zi... si afland de unde vin, mi-a urat "pofta buna" in limba romana. Deci oamenii se straduiesc).
5. Parcarea. Contra cost, ca peste tot. Insa pretul a fost 25 de leva pe 5 zile, deci cam 2,5 euro pe zi, ceea ce e acceptabil (fata de 10 euro pe zi la Admiral). Inca nu ma hazardez sa zic ok total si aici, fiindca mai am de stat o noapte. Sper sa pot spune maine "totul ok". :)
6. Plaja e la 20 de metri de hotel, insa platesti sezlongurile. Eu unul nu am platit, fiindca merg la mare sa simt nisipul sub mine, ca plastic am si acasa. In privinta plajei, pot spune ca e curata, curatata zilnic... Insa, ca sa nu fie chiar totul perfect, am avut o mica disputa cu un paznic de plaja. Era spre ora 18, iar umbra facuta de umbrelele deschise "batea" dincolo de delimitarea intre zona de sezlonguri. M-am "bagat" la umbra respectiva. Paznicul de care spuneam, vazand ca beneficiez de umbra in mod gratuit, a venit si a inchis umbrela... I-am dat de mancare in 3 limbi, dar nestiind bulgareste, nu cred ca i-am transmis mesajul in mod compet. :) Ei, dar asta nu e o problema, e o intamplare. La noi... aproape oriunde am fost in ultimii ani, am intalnit aproape exclusiv nesimtire si indolenta (am spus "aproape", da?! :)).
7. Distractie si relaxare. Aveau, aproape in fiecare zi, programe de "animation". Ne invitau la ele cand ieseam de la masa de seara. Nu pot spune cum au fost, ca nu am fost la niciunul. Insa am notat ca ei se straduiau...
Asadar, nu pot decat sa recomand, sincer, acest hotel.
NOTA: complexul este compus din doua corpuri: Obzor Beach-de 4 stele si Obzor Izgrev-de 3 stele. La 3 stele nu stiu cum o fi cazarea. Masa e la fel, fiindca si 3 stelistii mancau in acelasi loc cu noi, 4 stelistii. :))
Trimis de Morph3uss in 09.09.12 16:33:18
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Luna, Hotel Edelweiss, Hotel Kristal
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Morph3uss); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.29946100 N, 28.04883100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Foarte bun/detaliat review de debut pe site, multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale, trecute sau viitoare.
Daca apar elemente suplimentare demne de interes pana la consumarea sejurului, le poti scrie intr-un ecou, in cadrul propriului review.
Multumesc webmaster pentru aprecierea review-ului. Am observat utilitatea impresiilor postate pe acest site si am considerat ca am un fel de obligatie sa contribui si eu.
Asadar, asa cum spuneam in review, urma sa plec in ziua urmatoare review-ului. Am si plecat... si am ramas cu aceeasi impresie buna.
La plecare, am sunat la receptie sa anunt ca plec si in acelasi timp sa chem pe cineva sa verifice camera. A venit in 2 minute un baiat cu un carucior de transport bagaje tipic hotelurilor, mi-a luat bagajele si mi le-a dus la receptie. M-a intrebat daca vreau sa mi le duca la masina...
Receptionera m-a invitat sa revin si la anul, spunandu-mi ca vor face renovari la iarna, iar cand am spus "pai de ce, ca totul e in regula? ", a raspuns "ne dorim sa fim si mai buni si sa modernizam acolo unde se poate".
Paznicul parcarii mi-a urat si el "drum bun", anuntandu-ma ca "auto... alles ok".
Asadar, impresia finala ramane "foarte bine" sau chiar "excelent".
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2021 (Grifid) Encanto - claro que si! — scris în 02.07.21 de Florris din CONSTANTA - RECOMANDĂ
- Aug.2020 8 zile relaxante — scris în 22.08.20 de Ionut170182 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2020 Dezamăgitor — scris în 27.07.20 de KhristineML din SIBIU - nu recomandă
- Apr.2019 Cel mai bun hotel din lanțul Grifid — scris în 30.04.19 de ana anghel din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Hotel ok, locatie buna, merita — scris în 07.06.18 de Lucian87 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Dezamăgit de mare - Nisipurile de Aur — scris în 20.08.17 de Rem din ORADEA - nu recomandă
- Jul.2017 Mare atenție la vouchere când comandați Grifid Encanto — scris în 26.07.17 de cmibalota din BUCURESTI