ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: braila
ÎNSCRIS: 21.07.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Una peste alta, a fost bine.

TIPĂREȘTE

Ne-am intors si noi de cateva zile din concediu, pe care l-am petrecut la hotelul Mimosa din Nisipuri. Am fost cazati in perioada 16.07 - 21.07.2011,3 familii, din care una cu un copil de 5 ani.

Pot spune ca am inceput cu dreptu acest concediu: am trecut in 2 min prin vama (la Vama Veche), drumul pana in Nisipuri destul de liber, 40 km peticit si se mai lucra pe portiuni, 40 km drum bun.

Am gasit repede hotelul (anul trecut am fost la H Slavey care e vecin cu Mimosa), am gasit parcare in fata hotelului, fara sa platim sau sa dam bacsis, pt 3 masini si la ora 11:30 eram la receptie.

Am cerut cheile de la camere, la doua din ele ni s-au dat pe loc, iar la a treia ne-au spus ca inca nu este gata si sa revina peste o ora. Pana aici bine. Ajungem in camere, la etajul 7, :(, pe hol caldura, in camere la fel, caldura. Pornim aerele conditionate, dar fara nici un efect. Am zis sa le lasam sa functioneze o perioada, poate incep sa bage si aer rece, nu aer ca cel din camera.

Camera destul de spatioasa, era curata, vederea la mare frumoasa, numai ca in mijloc se inalta "frumosul" Casino. Dupa cateva ore, am constatat ca in camera era la fel de cald ca la inceput, cu toate ca aerul conditionat a functionat cateva ore bune. Am hotarat sa mergem de dimineata la receptie sa rezolve cumva problema.

A doua zi, fiind Duminica, am mers la receptie, ne-au spus ca aproape la tot etajul 7 au probleme cu aerul conditionat, ca nu mai face fata. Am cerut sa ne mute in alte camere deoarece acolo nu se putea dormi (caldura mare, iar daca stateai cu usa de la balcon deschisa era galagie mare).

Ne-au prezentat trei camere libere, doua la parter si una la et 1. Din aceste trei camere am ales una, la parter, chiar in fata piscinelor in care s-au mutat cei cu care eram fiindca aveau si fetita mica care nu putea sa doarma. Celelalte doua nu erau cu vedere la mare si le-am refuzat pt ca platisem vederea la mare. La receptie ne-au spus sa mai asteptam o zi pt ca luni dimineata vine managerul hotelului si ne va oferi alte solutii.

Am mai rezistat o noapte la et 7, iar de dimineata am fost la manager care si-a cerut scuze pt neplacerile create, ca e vina lor si ne-a oferit un apartament frumos, in corpul 2, pe colt, cu vedere la mare, fara sa mai platim nimic in plus. Apartamentul spatios, cu doua bai, una cu cada si una cu cabina dus, doua balcoane, plasma destul de mare (cred 65 - 70 cm diagonala) si doua aparate de aer conditionat care mergeau bine.

Despre restaurant pot spune ca era destul de mare, dar parca neincapator pentru toti turistii. Cate odata nu gaseam o masa de 7 persoane libera ci doua mai mici in colturi diferite. Despre mancare pot spune ca am avut de toate, am avut de unde alege, chiar si fructe: pepene rosu (dulce, in 3-4 zile din 6) banane, portocale, mere, pere, grefe... Pentru noi a fost destul de bine la acest capitol. Bautura era cam slaba, dar stiam acest lucru inca de anul trecut.

Echipa de animatie a hotelului, pot spune ca isi facea treaba bine.

Piscinele hotelului merita 10, iar jacuzi ne-a placut mult. Gaseai mai greu un sezlong, doua libere dupa ora 10, dar s-a mai gasit. Mai liber era la piscinele din spatele hotelului.

Am mai patit un lucru cam neplacut: in a treia zi, ne-a cautat o doamna Mariana parca, bulgaroaica, reprezentanta unei agentii de tuism bulgare, sa ne spuna ca agentia de unde am luat biletele nu a platit sejurul nostru catre agentia mare din Bucuresti, care trebuia sa trimita banii la agentia din bulgaria si aceasta sa plateasca la hotel. Ne-a mai zis ca daca vrem sa mai stam la hotel, ar trebui sa platim inca o data sejurul. Am discutat cu ea si i-am explicat ca noi am platit odata sejurul, si inca din luna martie, si nu avem cum sa-l mai platim odata. Am vorbit la telefonul ei cu agentia din bucuresti, care ne-a explicat cam cum sta treaba si ne-a linistiti ca nu trebuie sa mai platim odata sejurul si nici sa parasim hotelul, ci daca putem sa-i ajutam sa recupereze banii de la agentia de unde am luat biletele. I-am spus ca vom incerca sa-i ajutam si ca vom merge la agentie dupa ce ne intoarcem in tara. (Inca nu am fost la acea agentie, dar urmeaza pt ca suntem curiosi sa aflam cum sta treaba, deoarece si in anii trecuti am lucrat cu aceasta agentie de turism si nu am avut nici o problema).

Cam acesta a fost sejurul nostru la Hote Mimosa, una peste alta noi am fost multumiti, ne-am simtit bine.

La anu alta statiune sau alta tara poate...


[fb]
---
Trimis de Amadeusz in 26.07.11 20:22:50
Validat / Publicat: 26.07.11 21:31:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Viva, Slavey, Nisipurile de Aur
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1601 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Amadeusz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMimosa Sunshine Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.029653787612915 sec
    ecranul dvs: 1 x 1