ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.07.2011
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: TITAN
DATE SEJUR
JUN-2011
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
PREȚ SEJUR 52 EURO ?
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + - COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
la PMM* = 30 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Grand Cinar Hotel3

Articol publicat FĂRĂ NOTE; vezi mai jos motivele...

Un hotel de tranzit foarte bun, o surpriză plăcută

TIPĂREȘTE

Sâmbătă 11.06.2011 am plecat la ora 04.30 din București spre Antalya, mai precis Belek (prima destinație de vacanță). Deși eram la al patrulea concediu în Turcia, anul acesta am ales pentru prima dată zona Antalyei, alt traseu decât cele deja binecunoscute, mai lung cu 400-500km, alte emoții, alte așteptări.

Din cauza distanței mari, am decis ca la dus să oprim pentru o noapte la Kutahya. La o agenție de la noi am găsit hotelul Grand Cinar 3* la prețul de 26 euro/persoană cu demipensiune (fără băuturi). Mi s-a părut OK, mai ales că hotelul are și parcare. Majoritatea aleg Istanbulul ca oprire intermediară, cam la jumătatea distanței (din București), dar pe noi nu ne avantaja în nici un caz la dus, deoarece ne-ar fi rămas prea mulți kilometri de parcurs în a doua zi și am fi ajuns târziu la hotel, obosiți și cu o zi de vacanță pierdută. La întoarcere merită să oprești la Istanbul, dar pentru mai mult de o noapte, pentru shopping și pentru a vizita orașul. Având din anii precedenți experiența hotelurilor de tranzit din Canakkale (Anzac 3*-jegos, Helen 3*-acceptabil, Akol 4*-excelent), cam știam la ce să mă aștept așa că nu aveam speranțe foarte mari.

Am ajuns la hotel la ora 18.00, după ce am parcurs exact 1030 km. Hotelul nu este amplasat direct la drumul principal D650, ci în rândul al doilea. Există un indicator cu numele hotelului și o săgeată la dreapta pe un drum pietruit și se vede și din șosea, dar după ce treci de el. Noi am urmat întocmai indicațiile GPS-ului, dar ideea este căte poți descurca și fără.

Parcarea este în curtea hotelului, în stânga intrării, închisă cu o poartă glisantă și cu cabină pentru paznic. Când am ajuns noi, mai erau doar 2 mașini, deci am avut locuri pe alese. Ulterior s-a umplut de mașini, blocând-o și pe a noastră (oricum nu mai plecam nicăieri până dimineața), dar asta pentru că fiind sâmbătă seara aveau o nuntă pe terasa restaurantului.

La recepție i-am văzut că nu prea stăpânesc limba engleză, dar ne-am înțeles cumva. Am aflat unde e restaurantul și că servirea cinei începe la ora 19.00.

Cazarea s-a făcut rapid, în 5 minute eram deja în camera repartizată, la etajul 3 cu vedere spre parcare. Bagajele le-am lăsat în portbagaj. Nu am luat cu noi decât strictul necesar pentru o noapte, pregătite de acasă. Am refuzat serviciile bell boy-ului, pentru că ne descurcăm și singuri cu un mic rucsac. La ieșirea din lift am constatat că, deși era sâmbătă seara, în cealaltă aripă a hotelului echipe de muncitori executau de zor lucrări de reparații, cu zgomotul aferent. Nu ne-am impacientat prea tare sperând că nu va mai dura mult. Din păcate, zgomotul a continuat până la miezul nopții.

Camera a fost foarte mare (pentru un hotel de 3 *), foarte curată cu un pat dublu mare (lenjeria era impecabilă) cu 2 noptiere, un dulap foarte mare cu 3 uși, aer condiționat split (funcționa foarte bine, dar nu a fost necesar, deoarece, fiind într-o zonă montană, am preferat să dormim cu fereastra deschisă și să respirăm aerul rece și curat de munte), televizor LCD mare, minibar, cană-fierbător și cești de ceai, calorifer (semn că hotelul este deschis tot timpul anului). Nu avea balcon. Baia era de dimensiuni medii, cu cadă. Surpriza a fost când am vrut să facem duș și am constatat că nu avem prosoape, iar ale noastre erau bine așezate în mașină. Nici o problemă, m-am dus să cer la recepție să-mi aducă prosoape. Nu am crezut că mi se poate întâmpla să nu mă pot face înțeleasă în engleză sau în limba gimnastică și să nu pot să rezolv o problemă atât de banală. Cuvântul ”towel” era complet străin pentru ei. Nu știam ce să fac. Aveam pe undeva prin bagaje dicționarul englez-turc, dar asta însemna să răscolesc toate lucrurile. Culmea este că deși nu au înțeles nimic din solicitările mele, cei de la recepție, că se strânseseră vreo 4, dădeau din cap că DA. Am vrut să mă întorc în cameră să mă gândesc ce să fac. La lift am dat peste o cameristă. Am luat-o după mine până la un oficiu în care își țin ele materialele și i-am indicat cu degetul teancul de prosoape și ușa camerei mele. Mi-a făcut semn să aștept, a fugit pe scări și a revenit după câteva minute cu 5 prosoape de diferite dimensiuni. A doua zi m-am documentat și eu: la prosop se spune ”havlu” în turcește. Nu voi uita prea curând experiența amuzantă pe care am avut-o cu prosoapele. Probabil că hotelul fiind în renovare nu toate lucrurile merg cum ar fi normal.

Am coborât să luăm cina. Restaurantul era extrem de cochet, peste categoria lui, doar două mese ocupate, mâncarea nu foarte variată, dar bine gătită, dar am găsit ce să mâncăm. Nu voi face comparație cu cinele de la 5* UAI. Am băut un pahar de apă de la dozator și am ieșit pe terasa din dreapta intrării să fumăm.

Ne aflam într-o zonă de munte și era chiar răcoare afară. Nu mai mergea de pantaloni scurți. Centrul orașului era prea departe, nu prea aveam ce vedea în apropiere, așa că ne-am retras în cameră să ne odihnim. Muzica de la nuntă nu se auzea pe partea asta a hotelului, doar zgomotul făcut de muncitorii zeloși care s-au ambiționat să lucreze și sâmbătă seara până târziu. În cele din urmă am reușit să adormim. Aerul curat de munte și oboseala zilei anterioare ne-au asigurat un somn foarte bun.

Micul dejun a fost satisfăcător, o combinație între bufet suedez și meniu fix, în sensul că produsele specifice micului dejun (roșii, castraveți, măsline, brânză, cașcaval, salam, ouă fierte, unt, gem, miere) erau deja așezate pe farfurii ca porții, dar puteam completa cu omletă, cartofi prăjiți sau pepene, după gustul fiecăruia. Sucuri colorate la dozator. Era un singur dozator cu 2 robineți de ceai turcesc și apă fierbinte și fiecare îl dilua după plac. Nu vedeam nicăieri cafeaua. Întreb și îmi arată 3 boluri: unul cu ness granulat, altul cu lapte praf și al treilea cu zahăr pudră amestecat cu scorțișoară. A ieșit o chestie OK, cu o aromă interesantă. Am mâncat și am plecat mai departe.

În ciuda micilor inconveniente întâmpinate (muncitori, prosoape, nuntă), consider că hotelul este cochet, are potențial și reprezintă o bună alegere pentru o noapte intermediară.

Cu siguranță voi reveni la Grand Cinar-Kutahya.


---
Trimis de nicole33 in 10.07.11 23:30:37
Validat / Publicat: 11.07.11 08:59:53
VIZUALIZĂRI: 2768INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 23150 PMA (din 25 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    nicole33 [11.07.11 00:19:38] »

    Rog un webmaster să creeze pe site o rubrică nouă pentru Kutahya la alte zone (așa cum este și pentru Bilecik, de exemplu) și să mute acolo hotelul Grand Cinar. Eu am încercat, dar fără succes.

    Mulțumesc anticipat.

    Admin [11.07.11 09:28:25] »

    Datorita importantei acestei localitati pentru multi romani interesati in transportul individual (cu masina proprie) catre destinatiile lor de vacanta din Turcia, a fost creata o sectiunea noua KUTAHYA (vezi localizarea pe harta aici - click aici), desi nu a adunat inca numarul minim de recomandari (actualmente stabilit la 3)

    Rubrica hotelului Grand Cinar a fost bineinteles mutata si ea in noua sectiune

    teo68 [11.07.11 11:45:17] »

    Si noi am poposit o noapte la acest hotel, de unde am ramas cu o buna impresie. Considerand ca este un hotel de tranzit, asteptarile noastre erau minime, dar surpriza... un hotel aerisit si primitor. Am platit o tripla, dar am primit un apartament imens. Am fost mai mult decat multumiti, asa incat l-am recomandat si altora.

    nicole33 [11.07.11 19:56:55] »

    Multumesc, Admin.

    Nu stiam ca sunt atatea conditii de indeplinit pentru a introduce o noua sectiune pe site.

    Înainte de plecare, am citit și eu impresiile altor useri care au oprit la Kutahya, unii chiar la acest hotel, dar mi-ar fi plăcut să fi aflat mai multe detalii. Pot doar presupune că acestia nu au detaliat din lipsa unei sectiuni corespunzatoare.

    @teo68

    Si eu am recomandat acest hotel cunoscutilor, atat pentru conditiile de cazare, cat mai ales pentru raportul calitate/pret foarte bun.

    yasemin72 [04.04.12 20:06:02] »

    @nicole33: Multumesc pentru raspuns. M-ati convins si am si facut rezervare la acest hotel.

    Daca se poate sa-mi dati cateva detalii despre traversarea orasului Istanbul. Este aglomerat ? Pe ce pod imi recomandati sa trec stramtoarea ?

    nicole33 [04.04.12 21:57:31] »

    @yasemin72:

    Mă bucur că am reușit să te conving și că ai acceptat sugestia mea. Sunt sigură că nu vei regreta. Și eu intenționez să opresc la acest hotel și anul acesta în drumul spre Antalya, doar că am tot amânat să fac rezervarea.

    La ce preț ai găsit camera?

    Traversarea orașului Istanbul am făcut-o mereu pe autostrada O-2 din nord (cea de sus cum privești pe hartă) dintre cele două. Fiind un oraș imens cu o populație cam cât a României, traversarea acestuia poate fi mai liberă sau mai aglomerată în funcție de ora la care ajungi acolo.

    Vara trecută l-am traversat cam în 2 ore la dus sâmbăta pe la 12-12,30, iar la întoarcere într-o jumătate de oră duminica pe la 9 dimineața. Am înțeles că perioada cea mai aglomerată ar fi dupăamiaza spre seară între 16-21.

    Să nu uiți să-ți iei card KGS pentru a plăti autostrada și podul.

    yasemin72 [04.04.12 22:07:28] »

    @nicole33: Multumesc pentru detalii.

    Rezervarea la hotel Grand Cinar petru o camera tripla a fost 60 euro.

    m liviu [15.04.12 11:47:58] »

    @nicole33: te rog imi poti zice de unde pot gasi rezervare la acest hotel cu demipensiune. peste tot chiar si la agentie gasesc doar cu mic dejun. merci frumos

    nicole33 [16.04.12 20:09:47] »

    @m liviu:

    Ti-am raspuns pe privat.

    m liviu [17.04.12 15:01:31] »

    @nicole33: Multumesc frumos. ma uit acolo

    lori_vox [03.06.12 14:34:57] »

    @nicole33: Te rog frumos imi poti spune si mie prin ce agentie pot face rezervare pentru acest hotel. Daca nu te superi, asa cum spune regulamentul, te rog pe privat. Multumesc frumos.

    nicole33 [05.06.12 06:29:44] »

    @lori_vox:

    Ti-am raspuns pe privat.

    webmaster [10.05.14 10:49:48] »

    Autorul acestui articol a încărcat recent un al treilea set de impresii din această destinație.

    AmFostAcolo sprijină și încurajează astfel de "actualizări", considerându-le benefice pentru evidențierea evoluției în timp a calității serviciilor și condițiilor oferite etc.

    Cum însă Regulamentul nu admite 3 sau mai multe seturi de impresii CU NOTE din partea aceluiași autor (vezi punctul B. 10) - articolul de față va fi republicat FĂRĂ NOTE (ptr a respecta regula "maxim 2 seturi de evaluări ale unei destinații de cazare din partea aceluiași "evaluator").

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    lori_vox, m liviu, nicole33, teo68, yasemin72
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0909309387207 sec
    ecranul dvs: 1 x 1