ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.07.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: giurgiu
    ÎNSCRIS: 01.07.11
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUN-2011
    DURATA: 3 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    70.00%
    Satisfăcător
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    PLAJA şi MAREA:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    0.00%
    Sub orice critică

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    72.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Hotel pentru pensionari

    TIPĂREȘTE

    1. hotel retras, la 30 m de mare, curat, dragut, conditii bune, am stat 3 nopti, nu mi-au schimbat nimic in camera. o mica parte a hotelului are vedere la mare, vreo 2-3 balcoane.

    2. mancarea diversificata, multe legume foarte bine pretatite, gustoase, in fiecare zi se shimba ceva in meniu, multe feluri se repetau, carnea de cea mai slaba calitate, cele mai proaste feluri de salam, branza, prajituri multe din ele f bune, fructe la discretie. la orice ora se gasea ceva de mancare, mic dejun, pranz, snack bar, cina pana la 9 seara. in concluzie, nu este pentru carnivori pretentiosi, doritori de fripturi, dar, gasesti ce sa mananci sa te saturi si sa iti placa.

    3. bauturile: se serveau pana la 12 noaptea. sucurile foarte proaste, la dozator, cola si sprite bunicele, berea buna, tuica buna, vinul bun, cele spirtoase si coctailurile de slaba calitate.

    4. personalul dragut. nu s-a uitat nimeni urat, amabili, zambitori

    5. atmosfera in hotel... pentru pensionari sau oameni cu probleme la cap... n-am auzit muzica, nici un program, nici o agitatie, luminile se stingeau la 12 pe terasa si in receptie indiferent ce activitate aveai sau cum incercai sa te distrezi. ori te odihneai ori te plictiseai, dupa dorinta.

    6. piscina superba numai ca am nimerit-o sa nu fie in conditii de utilizare, nimeni nu se agita sa o repare, maxima nesimtire, au adus si politia nemtii, toata lumea suparata ca trebuia sa plateasca sezlonguri si umbrele la mare in loc sa stea free la piscina... au spus ca vor inapoia 10 la suta... nu ne intereseaza!

    CHRISTIAN TOUR NU A ANUNTAT DEFECTIUNEA CU TOATE CA STIAU CU 3 ZILE INAINTE, SA LE FIE RUSINE! noi suntem liberi sa ne ducem la mare de mai multe ori pe an, dar pentru cei care erau in concediu 1 data pe an, sigur le-a stricat placerea si buna dispozitie.

    7. turistii sunt in majoritate unguri si nemti... apoi romani, nordici

    8. marea atat de curata incat la 60-70 m de mal vedeai nisipul din apa, superba!!! CURATA, SUPERBA! n-am vazut mizerie pe plaja, n-am vazut alge

    8. preturi 15 leva parcarea pe zi, 7 leva umbrela, 7 leva sezlong


    [fb]
    ---
    Trimis de georgieva* in 01.07.11 23:31:37
    Validat / Publicat: 02.07.11 00:39:10
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3912 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (georgieva*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)

    ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [02.07.11 00:41:21]
    »

    Bun venit pe site si in comunitate, @georgieva.

    Mi-a placut echilibrul cu care ai relatat si notat conditiile din acest sejur -- destui altii ar fi desfiintat pur si simplu hotelul pentru dezavantajele indicate si disconfortul pricinuit. Te asteptam si cu alte recomandari din vacantele trecute si/sau viitoare.

    NJC
    [04.07.11 10:08:35]
    »

    Restaurantele: pizza, pui, peste erau tot all-inclusive?

    Peste cateva zile plec si eu - pe noi ne-a anuntat deja agentia ca in acest an piscina exterioara nu functioneaza. Cei de la hotel ne-au returnat o parte din bani (cand am calculat suma rambursata aceasta ar reprezenta contravaloarea pentru inchirierea pe plaja a sezlongului si umbrelei pentru toate zilele de sejur).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geodenisa
    [25.07.11 13:19:23]
    »

    Bună,

    mă bucur enorm că am reuşit să scăpăm de acest hotel, de ce spun asta?

    Nu găsesc deloc normal să aibă o problemă majoră (cea cu piscina- de anul acesta) şi să o trateze cu atâta indiferenţă... lipsă de profesionalism, lipsă de multe...

    În luna mai, am contractat un sejur la acest hotel pentru 3 familii cu câte un copil mic fiecare - 7 nopţi 11-18 iulie; am plătit în 27 iunie, totul ok, prin agenţia Leo Holidays, am avut toate actele pregătite, voucherele, urma plecarea...

    Pe 2 iulie citim acest rewiew (MULŢUMIM GEORGIEVA) şi ne îngrozim de ce ne aştepta, contactăm agenţia noastră (- FOARTE PROFESIONALIŞTI-), care rămân şocaţi mai ales că aflau de la noi de disfuncţiile apărute, căci cei de-acolo nu s-au deranjat să-i anunţe, deşi lucrau cu ei de mai demult; în aceeaşi seară după primirea mail-ului nostru ne-au contactat şi ne-au asigurat că vor face tot posibilul să recupereze din bani sau şi mai bine să ne schimbe sejurul la alt hotel- lucru care l-au şi făcut- MULŢUMIM ****, datorită lor, care n-au acceptat doar simpla reducere, am avut un concediu minunat la hotel EXCELSIOR în Nisipurile de aur- voi scrie un rewiew la locul potrivit, zilele astea...

    Îmi pare rău de cei care şi-au stricat concediul la acest hotel...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    NJC
    [25.07.11 14:36:15]
    »

    Imi pare rau ca problema majora pe care a avut-o hotelul nu v-a fost sesizata in timp util.

    Noi ne-am intors de acolo de 1 saptamana, dar agentia noastra de turism ne-a anuntat si returnat banii pentru piscina cu 3 saptamani inainte de plecarea noastra.

    Toti romanii care ne-am intalnit acolo si am mers prin *** am primit aproximativ 77 E inapoi pt faptul ca nu putem beneficia de piscina.

    Cu toate ca ne-ar fi placut sa aiba piscina, nu pot sa zic ca ne pare rau ca am ajuns la acest hotel.

    Am fost multumiti de ce am gasit acolo si vom recomanda acest hotel - chiar nu ne-am stricat concediul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    geodenisa
    [25.07.11 15:41:46]
    »

    Mă bucur în primul rând pentru voi "NJC" că aţi făcut abstracţie de problema piscinei... şi v-aţi bucurat de concediu...

    Noi am rezolvat problema în timp util (poate nu am fost destul de explicită în ecoul anterior)... şi ni s-au oferit de către agenţie 2 alternative (ori o reducere de 15 la sută, ori schimbarea la alt hotel). Am ales să schimbăm total sejurul, deoarece nu mi s-a părut deloc corectă atitudinea cu care puneau problema cei de la hotelul Nessebar Beach, de parcă noi turiştii trebuia să le mulţumim că mergeam în hotelul lor...

    Oricum varianta care ne-a propus-o agenţia noastră în schimb, ne-a încântat mai mult, la hotel EXCELSIOR, în Nisipuri, aceeaşi categorie, condiţii şi servicii superioare cu un preţ puţin peste ce plătisem noi, dar nu am fost puşi să dăm nimic în plus, diferenţa a cerut-o agenţia de la ei... căci nu au fost serioşi...

    Concediul a fost super... în aceeaşi perioadă aleasă 11-18 iulie, dar voi posta impresiile la hotel Excelsior...

    mulţumiri agenţiei încă o dată (s-au mişcat repede deşi aflasem cu puţine zile înaintea plecării - joi au finalizat actele, ne-au schimbat voucherele, vineri le-am primit prin curier... duminică noaptea am plecat în concediu - foarte operativi, foarte profesionişti!!!)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bimby
    [20.03.12 12:56:29]
    »

    Am o intrebare: ai scris ca parcarea este 15 leva, adica undeva la 7 euro sau 30 lei? Asta pe zi, am inteles. Nu sunt un carpanos, dar sa platesc parcarea 20-25 % din pretulunei zile mi se pare, asta, o mare nesimtire a celor ce administreaza hotelul!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bimby, geodenisa, NJC
    Alte impresii din această RUBRICĂNessebar Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039119005203247 sec
    ecranul dvs: 1 x 1