ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.04.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 25.04.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2011
DURATA: 3 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
31.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Cea mai trista experienta de Paste

TIPĂREȘTE

Am citit putinele impresii despre Pastele petrecut la acest hotel in 2011. Sunt in total acord cu Mirene si Sorin. Fara sa vrem ne-am cunoscut pe acest site cu impresii identice negative si regretele unui esec pentru care am platit. Ba noi am platit si mai mult pt ca ni s-au cerut bani si pentru copilul peste 4 ani, aspect care nu s-a mai intalnit pana acum in toti anii in care am petrecut Pastele sau vacantele pe litoralul bulgaresc. Dar la cum a fost prezentata oferta de catre agentie, mai ales ca se facea referire expresa la programele distractive pentru cei mici, am spus ca merita. Si ne-am luat o mare teapa.

Am petrecut ultimii 4 ani cel putin vacanta de Paste si 1 Mai pe litoralul bulgaresc la hotelurile Nessebar Palace si Iberostar Sunny Beach. Iar anul acesta am vrut sa facem o schimbare si am facut o mare prostie.

Toate afirmatiile din review-ul Mirenei sunt adevarate ca si pozele. Ba ea a postat tavile cam pline pentru ca daca ajungeai la masa cam dupa 45 minute de cand se dadea startul... ramaneai infometat.

La celelalte hoteluri unde am mai fost mancarea era din belsug, puteai merge si cu 10 minute inainte de ora de inchidere a restaurantului si gaseai de mancare aceleasi feluri care au fost servite inca de la inceput. Era mancare adusa non-stop.

La ASTERA a fost mancare ca si cum hotelul ar fi fost ocupat in proportie de 5% hotelul. Le era teama sa gateasca mai mult, iar daca erai atent seara era o combinatie intre ce ramasese de la mic dejun si pranz.

Desi in oferta era prezenta, masa speciala de Paste nu prea a existat ca de altfel nici distractiile la care se facea reclama prin afise pe stalpii din jurul hotelului si chiar din hotel. Iar sectiunea de mancare speciala pentru copiii... nu a existat.

Cafeaua era spalatura de vase... un fel de nechezol de pe vremuri!

Iar ceea ce trebuiau sa fie gustarile dintre mesele principale... ups... erau doar niste platouri cu fursecuri cumparate de la Metro.

Animatia pentru copiii era un fel de prosteala in fata lifturilor.

Si-au batut joc de noi... poate de meritam soarta pentru ca acceptam. Daca din prima zi facea mai multa lume scandal... poate se schimba ceva. Poate! Am plecat cu un gust amar si de cand am venit am povestit la toata lumea si am sfatuit sa uite de acest hotel, ba chiar si de statiune care este un fel de inchisoare.

Dupa ce ca nu se ofera locuri de parcare prin toata statiunea circulau masinile de ridicat. Si credeti-ma au muncit si castigat bani zilele acestea de pe urma romanilor. Se ridicau non-stop. Si strazile... mai pe toate era interzis... o nebunie!

Recomand din tot sufletul statiunea Sunny Beach! Nu are nici o legatura cu statiunea unde mi-am petrecut Pastele in acest an!

Iar personalul hotelului imi aducea aminte de personalul din hotelurile de pe litoralul nostru. Scarbosi, imbufnati, mirosind cumplit a transpiratie, iar curatenia zilnica nu prea se vedea.

Prosoapele de la baie uzate si din alb devenisera gri.

Ce sa spun... ca la Nesebar Palace aveam difuzoare in baie? Ca se facea zilnic curatenie de parca se elibera camera si se dadea cu odorizant si in tot hotelul miroasea ca intr-o parfumerie? Ca personalul era numai un zambet si... surprinzator pana si electricianul stia engleza?

Si inca ceva... la Astera, desi chiar in oferta lor care zacea tendentios pe masa din camera se spunea ca poti cere la receptie cablu pentru internet in camera, receptionera mi-a spus ca exista in hotelul hotelului internet, in camera nu exista.

Minciuni, minciuni si bataie de joc!


[fb]
---
Trimis de victoria-ioana in 27.04.11 18:00:48
Validat / Publicat: 27.04.11 19:04:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach - Hotel Iberostar Sunny Beach, Helena Sands si Nessebar - Hotel Nessebar Palace.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1782 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (victoria-ioana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [27.04.11 18:16:58]
    »

    Ne poti spune un pret pentru sejurul vostru? Pentru copilul de 4 ani cat ati platit? Multumesc.

    laura07*
    [27.04.11 20:26:12]
    »

    Deja sunt ingrozita. Am rezervare aici de 1 Mai si ma vad in imposibilitatea de a mai putea face ceva.

    Stiti cumva un loc unde se poate reclama asta in Bulgaria?

    Crezi ca a fost o greseala, ca au fost luati prin surprindere sau asta va fi politica hotelului de acum inainte?

    As vrea sa actionez intr-un fel dar nu stiu cum.

    mirene*
    [27.04.11 21:21:55]
    »

    Laura, incearca sa iei lucrurile cum sunt, macar esti avertizata asupra neajunsurilor... mergeti la masa cu cel putin 10 minute inainte de deschiderea restaurantului, unul dintre voi sa ocupe masa, altul sa se aseze imediat la coada de la tavile de mancare (iar apoi, ceilalti sa i se alature)... daca va place sa socializati la bar (si probabil veti vrea sa stai si acolo, caci nu e plin sezon sa ai mai multe posibilitati de alegere/distractie, ocupati locuri imediat dupa masa...

    depinde prin ce agentie au fost confirmate biletele voastre in Bulgaria... pt tour operatorul Solvex, nr de contact este: 00359-885-999-494 doamna Gheorghieva sau 00359-887-614-670 domnul Stanislav, subalternul doamnei Gheorghieva

    daca ai timp, cauta vreun nr de telefon de la o institutie gen Protectia Consumatorului (exista, desi cei de la receptie se jurau ca nu!)

    sa aveti un concediu reusit!

    papone
    [28.04.11 16:57:55]
    »

    @laura: nu iti face atatea probleme inca inainte de plecare (deja te gandesti unde/cum sa reclami), este pacat. in ritmul asta, mai bine stai acasa. mergi sa te simti bine si atat. poate cei de acolo au invatat ceva din greselile de paste. sau... poate ca deja multi vor si papuci/halat si super minibar si muuuulte altele la un pret de aproximativ 270 lei/noapte/camera (aceasta oferta am avut-o si de paste)

    maine la pranz voi fi acolo...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    victoria-ioanaAUTOR REVIEW
    [28.04.11 23:01:12]
    »

    Am achiyitionat biletul inca din luna februarie si am avut 20% reducere. Pentru copilul de peste 4 ani s-a platit 50% din pret adult. In total am platit 27o euro cu reducerea inclusa.

    theo63
    [01.05.11 13:44:16]
    »

    Se prea poate ca in minivacantele de Pasti si 1Mai sa fie ceva mai aglomeratie si oameni nemultumiti dar nu cred ca in sezonul de vara sa fie tot asa. De ce nu sunt nemultumiri fata de acest hotel in toata perioada de vara? Am propunerea ca gradul de satisfactie sa fie separat pe anumite perioade: Paste, 1Mai, sezon vara, extra sezon, Craciun, Revelion. Am certitudinea ca atunci turistii vor avea informatiile corecte despre locatie in perioada pe care si-o aleg pentru petrecerea unei vacante acolo. Aceasta este parerea mea. O zi buna si o vacanta placuta!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alex1968
    [01.05.11 14:25:45]
    »

    @theo63,

    Exista review-uri din anii anteriori aferente perioadelor de Paste sau 1 mai (inclusiv al meu) care au un grad de satisfactie foarte ridicat. Deci, daca anul trecut de Paste a fost totul la superlativ, iar acum exista atat de multe nemultumiri, este posibil sa "scârţâie" ceva în modul lor de organizare. Să aşteptăm şi review-urile celor care au fost în acest week-end şi atunci cred că vom avea o imagine mai corectă: dacă de Paşte au fost doar nemulţumiri punctuale sau dacă, într-adevăr, la Astera s-a schimbat ceva (în rău).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster10
    [01.05.11 21:00:49]
    »

    @theo63, deocamdata este mai greu de implementat acest lucru (gradul de satisfactie in functie de perioada anuala), insa suntem siguri ca un turist bine informat va sti sa extraga informatia in functie de perioada aleasa pentru a nu rata o vacanta asteptata. De asta exista AmFostAcolo!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, laura07*, mirene*, theo63, victoria-ioana
    Alte impresii din această RUBRICĂAstera Hotel & Spa Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043652772903442 sec
    ecranul dvs: 1 x 1