ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 09.08.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
4 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Pacat de hotel

TIPĂREȘTE

Pacat de hotel, care este frumusel. Pacat ca personalul este format de bulgari * * * , * * * , prost crescuti (cu exceptia animatorilor si a baiatului de la parcare).

Hotelul este ok, camere frumoase, balcon foarte mare, piscina draguta.

Serviciile? In ultimul hal. Cand le cereai un suc sau o bere, mai bine te lipseai. Dupa ce se faceau ca nu te vad, iti dadeau in sila paharul pe jumatate gol (ca sa nu bei prea mult), dupa ce te bateai cu viespile ca sa iti iei paharul si le spuneai politicos 'spasiba', ei iti intorceau la fel de respectuos spatele.

Trebuie sa mentionez ca bauturile se serveau fie din pahare de sticla (la restaurant) din care iti era scarba sa bei de curate ce erau, fie din pahare de plastic (la baruri) in care ei isi bagau mainile lor jegoase.

Cand luau paharul, in loc sa aiba un dispenser de pahare, ei le luau si le tineau de gura, sau de interior.

Peste tot era plin de viespi, la piscina, pe plaja, peste tot. Dar se pare ca lor le placea acest lucru, pentru ca nu faceau nimic in privinta lor. Odata am primit chiar si un suc cu o viespe inauntru. Chiar s-au sinchisit sa mi-l si schimbe, motiv pentru care am si multumit. Scuze? N-ai sa vezi. Asa ceva primesti numai de la oameni cu bun simt.

Restaurantele - un mare jeg. Fete de masa imputite, tacamuri de ti-era scaba sa mananci, toate canile de cafea erau ciobite (rau), sau chiar sparte. Ce conteaza, la romani merge. Aer conditionat in restaurant? De ce sa mai consumam curentul? Doar le-am luat deja banii.

Piscina ok, doar ca puteau sa curete si ei grasimea de pe faianta de deasupra apei, dar sa nu fim prea pretentiosi. Tratamentul apei se facea prin aruncarea in piscina a unor prafuri dintr-o galeata (foarte evoluat).

Partea cea mai proasta era ca la un hotel de 300 de camere au aproximativ numai 50 de sezlonguri, pentru care se da o batalie crunta. Locuri pentru sezlonguri ar mai fi, insa costa si de ce sa dam bani cand putem sa privim turistii cum se bat pentru ele. Saltele pe sezlong n-ai sa vezi.

Pentru sucul tau sau pentru clatitele pentru care stai la coada 15-20 de minute trebuie sa te bati cu viespile, care de obicei castiga batalia si isi iau binemeritatul premiu.

Sucuri de rahat, dar asta e ceva caracteristic la ei, ma asteptam la asta. Nu ma asteptam insa sa uite sa puna indulcitor in sucuri, care unori deveneau apa minerala colorata, pana cand isi dadeau seama si puneau indulcitor in aparat. Berea si vinul... ok.

Nu ne-au cazat pana in ora 2, desi am dat spaga, eram cu copil de 1 an si cu siguranta erau camere libere, insa asa e politica hotelului, insa daca predai camera cu intaziere (dupa ora 12) platesti diferenta.

Unor turisti din fata mea le pierdusera pasapoartele. Intr-un final le-au gasit, insa de scuze nici nu poate fi vorba.

Atentie cu minibarul. Pe noi ne-au taxat si ce nu am consumat. Pun de la ei ce vor si n-ai cum sa demonstrezi ca nu e asa. Seif daca vrei trebuie sa platesti in plus, la fel si sezlongurile de pe plaja, ca doar nah... n-ai platit destul biletul. Parcarea la fel... 5 leva pe zi, insa nu garanteaza ca nu-ti fura masina (cum ati putut citi ca s-a si intamplat in posturile anterioare), doar ca nu ti-o ridica rechinii care patruleaza ca disperatii pe strazi si ridica doar masinile romanesti.

Pentru locurile de parcare se duce o batalie la fel de crancena ca pentru sezlonguri. La hotel de 300 de camere, maxim 40 de locuri de parcare. Restul sa se descurce.

Engleza? De ce sa invete? Nu te intelegi nici cu managerii. Nu stiu decat la nivelul unui copil de clasa a 2-a. Daca vorbesti in fraze, nu te mai intelegi cu ei, te pierd pe drum. Doar cuvinte simple si mult dat din maini. Cu exceptia animatorilor care vorbesc fluent si care sunt super de treaba.

Hotelul departe de plaja (200 de metri), intr-un peisaj parasit, cica niste dune... pline de balarii. Intr-un final, dupa ce ajungeai la plaja si vroiai un suc sau o bere, trebuia sa astepti 10 minute la coada, asta in cazul fericit in care il gaseai pe baiat la bar.

Internet daca vroiai era pe bani (am luat si se misca binicel), dar se putea sa nu mai ia ei un ban in plus?

Parti bune: hotel frumos (desi curgea apa din tavan la receptie, iar solutia era sa puna conuri ca sa evite lumea locurile respective), camere bune (desi si prin tavanul din hol picura apa de la aerul conditionat), destul de curat in camera (schimbau prosoapele folosite zilnic, iar aspirat si schimbat paturile o data pe sejur), balcon mare, mancare bunicica (dar si recuperata de la mesele anterioare: de ex. salata de legume cu maioneza si MERE... bleah, doar nu puteau irosi merele de masa de dimineata), patut de copil in camera si fotoliu pat.

In concluzie, un hotel bun, pacat ca e administrat de * * * de bulgari; servirea execrabila si personal scarbos. Pentru cine se duce pentru prima oara in Bulgaria si a fost numai in Romania, probabil li se pare ok, insa daca ai mai fost la un alt hotel mai bun si poti face o comparatie... atunci probabil veti gasi multe parti rele.

Nu pot face comparatie cu Antalya pentru ca biletul a costat de 3-4 ori mai putin, insa pot invata si ei de la turci ce inseamna servirea de calitate si ospitalitatea (care chiar nu costa bani, ci necesita doar buna crestere).

Ultima vacanta in Bulgaria.......


[fb]
---
Trimis de alex82 in 09.08.10 15:36:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Execelsior - Golden Sands, Hotel Grand Varna - St. Constantin si Elena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2481 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alex82); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 vedere din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1050 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    tantan
    [09.08.10 17:28:25]
    »

    In bulgara "merci" nu e "spasiba", ci "blagodarya"

    Admin
    [09.08.10 18:40:04]
    »

    repet si aici ce-am scris cu un minut (cred) in urma: oricat de nemultumiti ati fi pe acest site este necesar sa pastrati un limbaj decent si civilizat si sa evitati apelativele jignitoare sau ofensatoare.

    alex82AUTOR REVIEW
    [09.08.10 18:59:16]
    »

    Mersi de informare. Nu am stiut. Sincer, le-am zis thank you mai mult, dar am crezut ca poate reactioneaza maii bine la spasiba. Oricum stiu ruseste, la cati rusi sunt acolo. Oricum le-ai multumi, tot scarbosi sunt.

    damiza
    [13.08.10 02:21:55]
    »

    sunt de acord cu tine in mare masura la ce ai scris mai putin urmatoarele:

    1. niciodata, repet niciodata in 8 zile nimeni nu s-a uitat stramb cand m-am dus sa cer un pahar de bere, dry martini sau alta bautura.

    2, daca ai observat ca faianta de la piscina era plina de grasime inseamna ca erai de la opc sau de alt organism nu o persoana normala care a mers in concediu

    3. faza cu paharele murdare e o mare minciuna; in 6 zile am petrecut orele dupa amiezii (14-16) in lobby bar jucand carti cu gasca-nu am dormit si nici nu am stat la giugiuleli in baldachine inconjurati de resturi de mancare ca altii; niciodata nu am primit pahare murdare

    4. am dat spaga... pt ce? ca sa fii mai altfel? pe site-uri scrie clar: cazare ora 14; parcare cu plata, sezlonguri si umbrele la plaja cu plata. deci trebuia sa stii ca asa sta treaba. daca nu inseamna ca ai mers ca orbetele; daca da inseamna ca faci pe necunoscatorul ca multi alti conationali

    5. concluzia: ai mers pe bani putini crezand ca prinzi raiul... ete ca bulgaria nu mai e ce-a fost.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Mihaela30
    [14.08.10 15:30:05]
    »

    ori ai avut niste ochelari de soare f intunecati ori nu stii ce inseamna curatenie.

    webmasterXY*
    [14.08.10 15:38:09]
    »

    Mihaela30, mare atentie, sa nu "o dam" in atacuri la persoana pentru ca acestea se sanctioneaza administrativ!

    Pererile fiecaruia sunt binevenite pe acest site, atata vreme cat se pastreaza o nota echilibrata, toleranta si de bun simt. Putem ataca ideile, insa, sub nicio forma, persoanele!

    Mihaela30
    [14.08.10 16:02:12]
    »

    scuze dar cred ca fiecare persoana trebuie sa accepte parerile postate pt ca nimeni nu are nici un interes sa minta si sa lase comentariile gratuite deoparte.

    webmasterXY*
    [14.08.10 16:14:25]
    »

    Bineinteles, fiecare are dreptul la parerea sa si este bine ca fiecare sa accepte si parerile celorlalti, oricat de diferite ar fi.

    Suntem diferiti si fiecare percepe lucrurile din punctul sau de vedere. Este o vorba, foarte adevarata, "cate capete, atatea pareri".

    Important este sa combatem ideea, nicidecum persoana care a emis-o. Si...totul intr-o maniera ponderata. Se poate spune frumos: "Eu nu sunt de acord cu tine, eu am fost acolo si parerea mea este ca..." , fara sa facem aluzii la "ochelari intunecati" sau ce intelege fiecare prin curatenie. OK?

    webmasterXY*
    [14.08.10 19:24:45]
    »

    @Mihaela30 in urma cu un minut ti-am mai adresat un avertisment asupra tonului intr-un alt review despre acelasi hotel.

    Te rog limiteaza-te la a combate ideea fara a aduce ofense altor utilizatori.

    Acest lucru este valabil pentru toti care vor posta in continuare.

    alex82AUTOR REVIEW
    [14.08.10 21:09:14]
    »

    Multumesc Mihaela 30 pentru sprijin in sustinerea ideilor.

    Daca cuiva ii plac fetele de masa in halul in care sunt, inseamna ca nu au astfel de pretentii. Fiecare isi pastreaza curetenia acasa asa cum crede. Daca unii manaca asa si acasa, poate ii s-au parut curate si acolo (pahare, tacamuri, farfurii, fete de masa, modul cum inteleg ei sa debaraseze etc). Fiecare are un anumit reper atunci cand face o comparatie.

    1. N-am zis ca se uitau stramb. Doar nu aveau strabism. Doar ca modul lor de a te servi mie mi s-a parut greu de tolerat. Asta tine doar de managementul hotelului si de cum isi selecteaza sau isi platesc personalul. Oricum, pe mine ca turist nu ma intereseaza aceste aspecte, eu doar vreau sa fiu intampinat cu minim respect si ospitalitate. Nu cer zambete si sa ma intrebe ce doresc, dar modul cum inteleg ei sa iti dea un pahar de ceva... te fac sa nu-ti mai doresti sa treci pe acolo. Mai bine puneau automate cu bauturi si nu le mai vedem fetele, dar probabil se tem sa nu bem prea mult si sa le facem paguba.

    2. Am observat mizeria, jegul (am vrut sa fiu mai subtil cand am spus grasimea) de pe faianta din piscina. Sincer, nu mi se pare greu de curatat si nici greu de observat.

    3. Pe langa aspectul paharelor pe care, repet, tine de modul cum ne spalam paharele acasa, am retinut modul in care v-ati petrcut dupa-amiezile, intr-un mod elevat: jocul de carti cu 'gasca', nu dormind sau giugiulindu-va printre resturi de mancare (n-am vazut pe nimeni facand asta). Oricum, deoarece eu nu mi-am petrecut dupa-amiezile jucand carti, nici nu am servit bauturi gratis la lobby bar, ci m-am referit la paharele de la restaurant.

    4. Am dat spaga, pentru ca ei sunt ca si noi. Am dat spaga si am obtinut imediat locuri de parcare, am obtinut camere alaturate, doar ca politica managerilor cu ceafa lata, care isi parcau limuzinele chiar in fata usii de la intrare (unde mai puteau parca 3-4 turisti) este sa nu te cazeze inainte de 14, desi au camere libere, pentru ca asa vor ei. Oricum tu esti fraierul roman si ei smecherii bulgari, asa ca... asteapta. Oricum am dat spaga si ptr ca amaratii aia de la hotel sunt platiti mai putin ca o femeie de serviciu la noi (si se compoarta ca atare), dar poate alti sunt niste unghie-in-gat care nu dau nici spaga, nici bacsis.

    5. Banii, desi sunt mai putini decat in alte destinatii, nu mi s-au parut a fi asa putini si oricum raportul calitate-pret a fost multumitor. Asta am si punctat: hotelul isi merita banii, problemele apar la aspecte care nici nu ar costa mult sa le imbunatateasca: sezlonguri, cani si farfurii, eliminarea viespilor, responsabilizarea personalului (serviabilitate si imbunatatirea modului de a servi - sa nu-si mai bage mainile in pahare sau sa transpire pe clatite), imbunatatirea curateniei in restaurante si la piscina, a serviciilor in general.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alex82AUTOR REVIEW
    [14.08.10 21:09:27]
    »

    Scuze webmasterului daca am incalcat vreo regula.

    claudi50
    [16.08.10 11:20:57]
    »

    Sunt cateva lucruri pe care oamenii nu le observa. La bulgari sezonul tine realmente 6 luni. In lunile mai/octombrie turistii sunt destui si totul se desfasoara normal. In lunile iunie/septembrie turistii sunt deja mai multi si forfota in statiuni incepe. In lunile iulie/august gradul de ocupare in statiuni este maxim si totul se precipita. E clar ca cei care merg in iulie/august platesc preturi maxime si atunci oamenii au pretentii. Pretentii care nu prea pot fi onorate oricat s-ar stradui personalul. Motivele pot obiective dar si subiective insa turistii au platit si nu accepta scuze.

    Cei care vin in statiuni in mai/octombrie sunt oameni fara pretentii care spera sa prinda macar o zi doua cu soare si sa faca cel putin o baie. E clar ca acestia vor fi complet satisfacuti de hoteluri restaurante baruri piscine pentru ca personalul nu este solicitat aproape deloc.

    Asa ca in acelasi hotel lucrurile pot diferi total de la o luna la alta si din motivele enumerate de mine mai sus.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex82, claudi50, damiza, sorin_133*, tantan
    Alte impresii din această RUBRICĂImperial Beach Hotel (Imperial Resort):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043015956878662 sec
    ecranul dvs: 1 x 1