ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.07.2010
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 30.07.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2010
DURATA: 13 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7.5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

All inclusive cu restrictie?

TIPĂREȘTE

Ne-am intors din Sunny Beach, H. Marvel in 11 iulie 2010. Dupa ce ne-au capsat bratarile, fetitei i-au dat o bratara mai deschisa la culoare: non-alcohol! Utilitatea n-am vazut-o, dar am fost surprinsi de data asta pt ca ne-au dat si un card pt bar! ? … am intrebat uimiti daca e o gresala, nu e all inclusive? , dar ne-au spus ca se face o statistica, bla, bla … am inghitit-o … si la masa seara cand am vrut sa comandam la bar am aflat ca aveam dreptul la max. 5 paharute de bautura (chiar si racoritoare) de persoana. Nu ne-a picat bine, dar avand in vedere ca nu suntem bautori si ne cumparam sucuri si la plaja si la plimbare n-am tinut cont de restrictia de all inclusive inventata de bulgari probabil pt fratii nostri rusi, polonezi, cehi, slovaci … si chiar romani – poate cu mai putin de 7 ani de acasa (scuze, dar era statiunea plina de ei - ca niciodata)

Nu mai spun de stolurile de englezi galagiosi si drogati … am prins si semifinalele cupei mondiale de fotbal si nu va imaginati cata “efervescenta” era dupa ora 23. 00, in fine se relaxeaza oamenii 

Ne-am cazat, am fost condusi de valet sa ne prezinte camera. Ni s-a parut ciudat sa ne arate cum functioneaza aerul conditionat, … - in orice caz: nota 10.

Camera spatioasa cu 2 paturi unite si o canapea extensibila pt. copil. Dupa ce fac cateva poze pentru prietenii de pe site  gasim o cutie mica cat o palma … ce credeti ca era in ea? Aparatul de uscat parul! Ne-am amuzat copios si ne-am vazut de despachetat bagaje.

Dupa putina odihna ne ducem in recunoastere pe plaja, stupoare: niciun loc liber de prosop pe malul marii – numai sezlonguri trase ostentativ pana la linia apei!

Avand copil va imaginati ca e greu sa te asezi in spatele ultimei linii de sezlonguri, in “free zone”. Ne indrepatam spre H. Chaika (unde am fost cazati anul trecut) in cautare de o fasie de “free zone” pe malul marii si am descoperit munti de alge, zile in sir asa a fost (la noi era curat).

Intr-un final, chiar in fata H. Majestic, aproape de H. Victoria Palace am descoperit 2 randuri de sezlonguri retrase pt a face loc catorva prosoape. Aici ne-am petrecut “veacul” de 2 saptamani, neplatind cei 21 leva pe zi.

Piscina: curata, doar cu un singur tobogan micut si o bere apoasa, drept urmare n-am revenit. A doua zi: cosmar! Tot tabloul de enterocolita infectioasa, iar 3 mese le-am donat .

Dupa 2 zile alt membru al familiei, aceeasi stare - de data asta cu febra 38 cu 6…. si copilul, care nu a mancat la fel ca noi si nu a baut acea bere apoasa pe care o suspectam a facut si el dupa alte 3 zile. Este prima data in viata cand trecem printr-o astfel de experienta crunta toti 3, dar pe rand, ceea ce ne-a pus pe ganduri … totusi nu cred ca a fost de la mancare si nici de la bere, asta pt ca am mai stat inca o saptamana in aceleasi conditii si nu s-a repetat experienta. Cred ca a fost ceva viral, nici acum nu stim ce a provocat acest deranjament.

Suspect era altceva: in acea saptamana au venit de 4 ori salvarile sa ridice cate un client, chiar daca aveam cabinet medical non-stop in hotel. Se putea apela la o medicatie si nu la spitalizare – probabil era ceva mai delicat.

In fine, masa a fost de nota 9. 5 (cu mult mai sus decat vestitul H. Chaika).

Gaseam aproape intotdeauna masa pe terasa, era mereu curat, o multime de angajati debarasau fara sa te deranjeze si fara mutre acre, erau mereu zambitori, discreti si prezenti unde nici nu gandeai.

Din greseala mi-am uitat cescuta cu iaurt langa prajitorul de paine, m-a vazut ca “pierdusem” ceva si imediat a aparut o domnita draguta sa ma ajute (asta mi s-a parut de domeniul fanteziei ).

Daca intamplator cadea mancare pe jos sau vesela, imediat apareau si stergeau orice urma.

Menu diversificat: tot felul de preparate cu sos sau fara sos pt felul doi, tocanite exceptionale ca la mama acasa, ghiveci de legume nemaipomenit, Imam Bayildi – o mancare turceasca de vinete, musacale deosebite, cartofi frantuzesti, mancare de dovlecei, de ardei copti, sarmalute in foi de vita, varza cu carne sau fara … la capitolul fripturi erau vita/porc/pui/miel cu sos la cuptor si alaturi gratar la alegere, ca garnituri: paste, cartofi copti, cartofi prajiti, orez cu legume/ciuperci… de salate nu mai vorbim: nu lipseau varza alba/rosie, salata verde, morcovi, ceapa, usturoi, masline verzi si negre, ridichi, branzeturi, Tzatzichi, ardei iuti proaspeti, copti, sos de iaurt, kapia copti, salate de legume diverse cu maioneze, oua umplute …

La fiecare masa de pranz si seara aveam cate doua feluri de ciorbe/supe pui/porc/vita, crème cartofi/ linte/ fasole/ ciuperci… ceaiuri, sucuri la dozator, compoturi, iaurt cu fructe si fara … si nu in ultimul rand multe tipuri de paine. Mereu calde si pline erau tavile cu pizza, pateuri, tartine …

Cred ca am creionat tabloul … mai ramane mirosul 

Despre desert … erau cateva feluri de miniprajiturele aduse in caserole de expandat? ! Asta mi s-a parut f ciudat. Nu existau torturi, iar cu pepenele rosu cand veneau - in 30 sec. disparea … bineinteles ca au fost si incidente, inevitabil clientii nu foloseau furculita, se injumatateau cei 7 ani de acasa instantaneu.

Se serveau numai fructe taiate … si obisnuita inghetata la caserole mari. Tacamurile, servetelele, scobitorile, sticlutele cu sosuri si stivele de farfurii erau prezente peste tot. Va subliniez acest lucru, deoarece acest cap. la H. Chaika anul trecut a fost un cosmar.

La bar: ok, vin alb/rosu, bere, un rachiu Drosden f bun (noi nefiind niste bautori de tarie), bauturi racoritoare …

Curatenia in camera era zilnica si vizibila, la 4 zile ne schimbau asternuturile si aproape zilnic prosopul de picioare.

Parcarea: PATRU locuri rezervate hotelului, noi am fost norocosi ca am sosit tocmai cand plecau niste turisti… s-au ridicat si masini parcate aiurea, in conditiile in care parcarea cu plata era chiar alaturi – 10 leva/zi.

In cele din urma si-au dat si in petic: dupa ce eliberam camera si predam tot, ne taie si bratarile (noroc ca le-am pastrat) mergem la masa de pranz si constatam ca nu avem card si nu putem lua nimic de la bar, ma duc totusi sa-i spun barmanului ca e ultima zi, i-am aratat bratarile si cum stateam cu ele in mana si am intors capul, intr-o fractiune de secunda mi-au fost smulse din mana si aruncate ostentativ la gunoi certandu-ma in bulgareste (ceva de genul “ca sa nu mai vii si alta data”). Incercand sa fiu politicoasa si sa-i spun ca sunt souvenir pt a mi le inapoia, ma indrept spre cosul de gunoi (doar simuland ca vreau sa le iau) reactia lui m-a luat prin surprindere si m-a lasat fara replica… ma trezesc ca ia repede cosul de gunoi si fuge cu el prin bar!!! In conditiile in care nu era un simplu angajat, ci era un fel de sefut ce se baga in seama prin toate cotloanele, pana si la ciorba isi baga nasu’ … La asa ceva nu m-am asteptat, am fost tratati ca ultimii oameni – poate din cauza etichetei de romani, nu stiu … eram furioasa, m-am dus la receptie si le-am spus sa le fie rusine, de unde cu o ora inainte le spusesem ca ne-am simtit bine si ca revenim, acum n-am mai vrut sa aud nicio scuza de la ei, au incercat sa ne dea card de bar si pana la urma ne-am ales cu o bratara “souvenir” la care taiase capsa.

Aventuri si de data asta … oricum, nu ma face sa revin in Romania, cu parere de rau …

Cred ca am gasit cel mai bun prêt (29. 6 €/n/pers/all, copilul gratuit) la o agentie din ++++ si din cate experiente am avut de 6 ani, au fost singurii care ne-au sunat a doua zi intrebandu-ne daca a fost totul ok. Le multumesc pentru profesionalism.

Toate bune,


[fb]
---
Trimis de amalia.ciobanu in 23.07.10 15:57:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena (Kamelia, Drujba, Dobrudja, Orlov), Chaika (BMW), C-tin & Elena (Dolphin), Nisipurile de Aur (Dana), Sunny Beach (Chaika, Lion)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4758 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (amalia.ciobanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 curat, spatiu si tot ce-ti trebuia
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2000 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    amalia.ciobanuAUTOR REVIEW
    [23.07.10 16:01:18]
    »

    scuze, rog administratorul sa stearga ultima fraza cu agentia ... m-a luat Enter-ul pe dinainte ... in timp ce citeam atentionarea despre agentii

    inca odata scuze si multumesc pt intelegere

    dartax
    [23.07.10 16:03:10]
    »

    Scump, domne, scump, zau la greci era mai ieftin !

    Parerea mea este ca bulgarii raman niste neciopliti si in cativa ani romanii doar o sa tranziteze tara lor...spre Macedonia, Muntenegru, Croatia, Grecia etc...sunt curios de Odessa ...

    webmasterXY*
    [23.07.10 16:28:43]
    »

    Done!

    pepsi70ro
    [23.07.10 16:30:32]
    »

    Felicitari pentru impresii, cu bune si rele, dar foarte utile

    recul*
    [23.07.10 16:48:40]
    »

    mi-a placut corectitudinea si impartialitatea celor scrise de tine, iar finalul mi-a intarit ceea ce stiam deja: ca nu voi calca prea curand in hotelurile bulgaresti! Chiar daca mai scump decat in Bulgaria, atata timp cat exista Grecia si Turcia, mergem pe aici doar in tranzit! oricum frumos, corect si complet review, 400 pma pentru impartialitate!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    diabv*
    [23.07.10 16:49:44]
    »

    Draga amalia. ciobanu, intamplarea face ca si noi sa fi cazati in aceeasi perioada la Marvel si impresiile pe care le impartasesti celorlalti sunt destul de departe de realitate. Asa m-am pacalit si eu luandu-ma dupa review-urile postate.

    Am avut camera buna cu vedere la mare, asternuturile insa, nu au fost schimbate, curatenie mai deloc (doar gunoiul disparea).

    Mancarea putin mai buna decat la cantina; la capitolul fripturi, gratare, prajituri, fructe f. slabut. Ce mi-a displacut cel mai mult era statul la coada in restaurant (15-30 persoane). Din prima seara mi-am exprimat opinia in fata sefei de sala in legatura cu calitatea slaba a mancarii.

    Daca as fi stiut lucrurile acestea as fi preferat sa dau 100-200 de euro in plus ca sa am acel all inclusive cu care ne-am obisnuit la bulgari la Kaliakra superior doi ani la rand, apoi la Miramar in Obzor (sau poate luam cazarea fara supliment de all).

    In concluzie mancare proasta, cazare buna; cat dai atata face.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    amalia.ciobanuAUTOR REVIEW
    [23.07.10 16:54:19]
    »

    [ @pepsi, cred - nota webmaster] multumesc, am postat in mod special pt prietenii site-ului si pt cei ce doresc calatorii fara "aventura" si poate ii "ajutam" si pe bulgari sa faca o selectie corecta pt. ofertele lansate catre tursistii romani

    in curand sper sa pot trimite si despre H. Lion ce ne-a lasat o impresie f buna anul trecut (lant hotelier), din pacate am uitat s-o fac deoarece ne-am intors in 14 septembrie 2009... la care vom reveni tot inainte de inceperea anului scolar

    diabv*
    [23.07.10 18:38:25]
    »

    Chestia cu cardul de la bar m-a deranjat si pe mine. Nu cred ca era cazul avand in vedere ca bauturile oferite la all sunt de slaba calitate.

    Mergeam la bar mai mult ca sa bem apa, deoarece de cele mai multe ori bidoanele goale din restaurant intarziau sa fie schimbate. Am avut cu noi filtrul de cafea, bere si suc deoarece stiam ca stau prost la capitolul acesta.

    Personalul din restaurant era putin la numar si slab calificat. Impresia mea a fost ca restaurantul nu este inca pregatit pentru all inclusive (este primul an in care se incearca asa ceva). Un mare minus la desert. Fructele taiate in patru, puse in doua boluri mici, se terminau f. repede. Prajiturile erau de calitate indoielnica, aproape aceleasi trei feluri in fiecare zi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tzoleandrei
    [23.07.10 22:34:57]
    »

    A fost cineva la Yavor Palace sau stie ceva despre el ??

    teoanton
    [24.07.10 18:00:39]
    »

    Bulgaria: Zeci de turisti straini isi anuleaza vacanta dupa ce o pana de curent a afectat statiunile de la Marea Neagra

    Sâmbătă, 24 iulie 2010, 14: 05 Actualitate | Internaţional

    Zeci de turisti straini, aflati in vacanta in statiunea Sunny Beach, au cerut despagubiri si anulari ale sejurului dupa ce o pana de curent a afectat coasta bulgara a Marii Negre, transmite Novinite. Pana de curent produsa vineri a afectat mai multe statiuni din regiune.

    Presedintele sindicatului patronilor de hoteluri din Sunny Beach, Elena Iordanova, a declarat ca in statiune se afla in prezent circa 300.000 de turisti. Numerosi turisti au fost nevoiti sa plece inainte de terminarea sejurului din cauza penei de curent, care a dus la lipsa aerului conditionat si a apei calde.

    Novinite citeaza publicatia rusa “Komsomolskaya Pravda” care a ironizat problemele cu care se confrunta Bulgaria, cerandu-le rusilor "sa nu uite sa-si impacheteze lumanari" daca intentioneaza sa mearga pe litoralul bulgaresc.

    Compania nationala bulgara de electricitate (NEK), care detine doua dintre transformatoarele afectate, a spus ca va relua furnizarea de energie sambata dupa-amiaza.

    UPDATE: Autoritatile bulgare au anuntat sambata dupa-amiaza ca au reusit sa repare cele doua transformatoare electrice stricate.

    de A. N. HotNews. ro

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    vicandi
    [24.07.10 23:22:26]
    »

    Ma bucur pentru voi ca v-ati simtit bine in ciuda atator probleme. Totusi la cate lucruri rele ati semnalat nu-i prea mare nota? Banuiesc ca nici virusii responsabili de enterocolita nu i-ati adus de acasa?

    Ati stiut de acasa ce insemna all inclusiv la acest hotel? Adica mi se pare aiurea sa te limiteze sa bei 5 sucuri pe zi, sau sa te fugareasca chelnerul cu bratara . Daca stau bine sa ma gandesc eu nu stiu cate sucuri am baut intr-o zi ( nu prea beau suc), dar ideea in sine ma enerveaza.Noi am predat camera la ora 12 (la riu Evrika) iar apoi am mers am mancat de pranz, am baut o cafea si am plecat la drum.

    Sa nu ma intelegi gresit, ma bucur ca totusi v-ati simtit bine, dar ce ai relatat in review , arata ca se poate si mult mai bine.

    Cam mult 93%.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    fanespoitorul
    [26.07.10 15:50:05]
    »

    @amelia. ciobanu

    Ai fost darnica dupa incidentele descrise. Mai mult de 70% nu cred ca dadeam. Enterocolita am avut si eu la alt hotel tot in Sunny Beach, iar aceasta boala este datorata mancarii alterate, vechi, infestate sau cei care o prepara nu se spala pe maini.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    amalia.ciobanu, dartax, diabv*, fanespoitorul, recul*, teoanton, tzoleandrei, vicandi
    Alte impresii din această RUBRICĂMarvel Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053575038909912 sec
    ecranul dvs: 1 x 1