ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.06.2023
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: București
    ÎNSCRIS: 26.06.23
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUN-2023
    DURATA: 7 nopți
    Familie
    2 ADULȚI
    Raport PREȚ/CALITATE:
    REZONABIL

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    60.00%
    Către satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    60.00%
    Către satisfăcător
    PLAJA şi MAREA:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    70.00%
    Satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    66.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 3 MIN

    O experienta - Hotelul este de 2 stele nu de 4

    TIPĂREȘTE

    Infrastructura hotelului este cea a unui hotel de 4 stele, dar in realitate hotelul are maxim 2 stele, mobilierul este din 1975 cand a fost construit hotelul,

    camerele nu au frigider, aerul conditionat este antic., surpriza pentru telecomanda televizorului trebuie sa platesti 7 euro in plus la receptie, inacceptabil pentru un hotel de 4 stele, oricum au doar 3 canale TV. Cred că lenjeria se schimbă o dată pe lună, pe cearșafurile care trebuiau să fie curate la preluarea camerei erau doar fire de păr și scame de la alți turiști.

    Deși ar trebui să aibă Wi-Fi gratuit, în realitate nu are și la recepție vi se spune că este o problemă cu routerul și că se va rezolva, în timpul șederii mele de 7 zile nu a funcționat în nicio zi, si am fost in oras sa iau un SIM cu internet, se vand si SIM-uri preplatite in hotel, dar costa de 3 ori mai mult decat pretul normal.

    La receptie platiti o taxa de 3 dinari tunisieni pe zi pentru fiecare turist. Cursul de schimb la receptie este mai mic decat cel din oras, iar plata cu cardul este evitata de catre personalul de la receptie.

    Pereții exteriori sunt toți scorojiti și văruiți peste acea scorojala. Personalul de la receptie nu stie sa se poarte, sunt aroganti si nepoliticosi, nu inteleg ca au acel job datorita turistilor.

    Băuturile sunt „îndoite” cu apă și servite în pahare de plastic spălate superficial, berea se servește în pahare de 100 ml, vasele și tacâmurile de la restaurant sunt spălate superficial, mulți turiști le șterg încă o dată înainte de a le folosi, unii turiști au preferat să aduc propriile pahare în care să bea suc sau bere pentru că restaurantul nu era curat.

    mesele de pe terasa exterioara au fost pur si simplu jegoase, in orice tara normala pentru deficientele de curatenie ale restaurantului acestui hotel, ar fi fost inchis de catre departamentul sanitar. Tot personalul vrea bacsis dar nu intelege ca dai bacsis cuiva de ale carui servicii ai fost multumit, ei vor bacsis mai intai daca vrei sa-si faca treaba cum trebuie :D.

    Excursiile au prețuri foarte mari pentru această țară și depășesc ca preț excursiile din țări mult mai dezvoltate, iar principala problemă este că nici măcar nu ți se spune ce vei face în acea excursie, ce vei vizita, care este programul excursie

    La finalul sejurului, personalul de la receptie a incercat sa-mi ceara o taxa de 20 de euro, iar dupa ce m-am enervat si am facut scandal, au spus ca este doar o gluma.

    Păcat pentru că acest loc are potențial, dar nu este administrat corespunzător și, deși are mulți angajați, doar o mică parte își fac treaba și se comportă așa cum trebuie.


    despre SERVICII

    Personal arogat si chiar nesimitit la receptie, personal foarte ok la bar si restaurant. Personalul de la curatenie se facea ca lucreaza :)) )


    despre CAMERE & COND. CAZARE

    Camere ca intr-un hotel de anii 70 dar cu TV LCD care prinde 4 canale, fara frigider in camera, AC comun in toate camerele si antic, lenjerie de pat veche si jegoasa, telecomanda la TV mai costa 20 de dinari :)) )


    GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

    Mancare destula si diversificata, fructe foarte bune, cafea buna, prajituri ok, DAR vesela si tacamuri spalate superficial, mese jegoase.


    PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

    Apa marii curata, nisip fin, sezlonguri obosite (rupte) dar inca functionale.


    despre DISTRACȚIE & RELAXARE

    Hotelul este plasat intr-o zona din care poti ajunge rapid la mai multe locatii, de ex. : la Medina, 4,8 km, la Carrefour Market 1,6 km, supermarket Monoprix 600m, Mall of Sousse 8 km, etc.


    [fb]
    ---
    Trimis de ux129464* in 26.06.23 20:52:32
    Validat / Publicat: 26.06.23 23:09:26
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în TUNISIA

    VIZUALIZĂRI: 2102 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux129464*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5100 PMA (din 5 voturi)

    ECOURI la acest review

    15 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [26.06.23 21:04:34]
    »

    @ux129464: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 11411&hid=16748.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux129464 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmaster
    [26.06.23 23:10:18]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    nicole33
    [27.06.23 06:45:48]
    »

    @ux129464:

    Deh... cam aşa se întâmplă când alegi strict prin prisma preţului foarte mic, fără o minimă informare.

    camerele nu au frigider

    Nu scrie nicăieri că ar trebui să ai frigider în cameră. Dacă aveai neapărată nevoie, probabil puteai cere şi primi unul, desigur contra cost.

    Cred că lenjeria se schimbă o dată pe lună, pe cearșafurile care trebuiau să fie curate la preluarea camerei erau doar fire de păr și scame de la alți turiști.

    O situaţie neplăcută, care însă putea fi rezolvată imediat reclamând la recepţie sau direct cu camerista, contra unui bacşiş. Nu sunt adepta bacşişului, şi pe mine m-au enervat tunisienii care aşteptau mereu ceva pentru a-şi face treaba, dar sunt situaţii în care chiar este necesar.

    La receptie platiti o taxa de 3 dinari tunisieni pe zi pentru fiecare turist.

    Asta-i legea în Tunisia!

    Agenţia trebuia să te informeze că datorezi această taxă turistică, plătibilă doar la recepţie, în plus faţă de preţul sejurului. Taxa asta a fost introdusă prin 2019 şi este în funcţie de categoria hotelului.

    Oricum Tunisia nu este singura ţară care percepe o asemenea taxă, deci nu văd care ar fi problema.

    Deși ar trebui să aibă Wi-Fi gratuit, în realitate nu are și la recepție vi se spune că este o problemă cu routerul și că se va rezolva, în timpul șederii mele de 7 zile nu a funcționat în nicio zi

    Se mai întâmplă şi defecţiuni. Ghinion!

    Oricum un SIM de la Orange nu costă o avere. Eu mi-am cumpărat de fiecare dată, fiindu-mi foarte util în excursii.

    Excursiile au prețuri foarte mari pentru această țară și depășesc ca preț excursiile din țări mult mai dezvoltate, iar principala problemă este că nici măcar nu ți se spune ce vei face în acea excursie, ce vei vizita, care este programul excursie

    Este irelevant să compari preţurile dintr-o ţară sau alta, fiecare având propriile particularităţi şi ceva diferit de oferit. Este ca atunci când compari mere cu pere.

    Când cineva nu-mi oferă din proprie iniţiativă informaţii, eu nu ezit în a le cere sau a mă documenta din alte surse.

    În plus, excursiile opţionale nu erau obligatorii. Eu mi le-am dorit, le-am cumpărat şi am fost foarte mulţumită.

    =

    Am înţeles că acest hotel nu ţi se pare ca fiind de patru stele, dar preţul sejurului ţi s-a părut ca fiind pentru un hotel de patru stele???

    tm67bru
    [27.06.23 07:18:42]
    »

    @ux129464: Destul de mulți nu știu aceste lucruri, însă la un preț de 600 euro / sejur, în Tunisia, 2 adulți -- de fapt 95% (sau chiar mai mult) ai plătit pentru ZBOR, pentru cazare ai plătit foarte puțin către nimic.

    Acum sincer, la ce te puteai aștepta de la o cazare pentru care plătești 20-30 de euro ÎN TOTAL, pentru 7 nopți?

    Dacă știai că pentru cazare plătești doar aprox 2-3 euro / persoană pe noapte, ai mai fi ales acest hotel? Poate că da -- dar SIGUR nu ai mai fi fost la fel nemulțumit; sau poate ai fi căutat, totuși, un hotel mai scump... Oricare alegere e ok -- cu condiția să fie INFORMATĂ.

    Poi citit informații care vă vor ajuta să vă aproximați singuri prețul cazării, într-un pachet charter, aici: vezi impresii

    tm67bru
    [27.06.23 07:25:48]
    »

    Agențiile de turism sunt principalii vinovați, totuși -- pentru turistul simplu e greu de presupus că știu / au citit acest gen de informații.

    Un agent de turism / un consilier angajat (plătit pentru asta!) AR TREBUI să știe aceste aproximări (deși în realitate foarte puțini le știu...) -- și ar fi obligatoriu să explice turiștilor, din start, foarte clar, la ce să se aștepte de la „o vacanță de 600 de euro, 2 persoane, cu avion, în Tunisia — 7 nopți cazare + All-Inclusive!!” ...

    ux129464*AUTOR REVIEW
    [27.06.23 12:50:16]
    »

    @nicole33:

    1. Le ce hotel de 4 stele ai mai fost cazata vreodata si nu avea frigider in camera? mai ales intr-o tara in care temperaturile sunt foarte mari tot timpul anului.

    2. Bacsisul este un bonus pe care il oferi cuiva de ale carui servicii ai fost multumit, la hotelul respectiv trebuia sa oferi inainte bacsisul ca sa fi tratat normal.

    3. Wi-Fi nu functioneaza de multa vreme, erau turisti cazati de 2 saptamani acolo si au spus ca nu a functionat nici la ei in nici o zi, este o strategie a hotelului sa isi vanda SIM-uri la supra pret, in oras un SIM cu 10GB a costat echivalentul a 6 euro, iar la hotel costa 15 euro.

    4. Referitor la taxa de 3 dinari tunisieni pe zi pentru fiecare turist stiu ca se plateste in multe tari inclusiv la noi este, dar nu asta era problema, problema era ca nu o puteai plati decat cu CASH desi aveau si POS, se platea doar cu cash pentru a te mai fura putin la schimbul valutar cu un curs mai mic la receptie decat cel oficial. Desi initial a fost de acord sa platesc cu cardul in timpul tranzactiei la POS mi-a scos cardul si a zis sa ii dau euro.

    5. Da preturile la excursii sunt exagerat de mari pentru Tunisia, ca un mic exemplu o excursie de o jumatate de zi in Tunisia si 140 de km parcursi a costat aproape dublu decat o excursie de 1 zi si jumatate si 450 km intr-o tara din Europa. in conditiile in care 1 km cu taxiul in Tunisia este 0.70 TND adica 1 leu si 5 bani, iar in Europa 1km cu taxi este cel putin 1 euro/km. Si cea mai nesimtita chestie a fost ca la finalul excursiei se plimba cu tava si cereau bacsis. Am facut excursii cu taxiul in Tunisia si am platit pentru 4 persoane mai putin decat plateam pentru 1 singura persoana la excursiile organizate de acest Hotel. Desi moneda lor nationala este dinarul la excursii acceptau doar euro.

    6. Este irelevant pretul platit. In momentul in care mergi la agentie si ti se prezinta un pachet turistic care spune ca primesti ceva si in realitate primesti altceva este o problema. Nu poti sa spui ca un Hotel are 4 stele cand el in realitate dupa toate standardele nu indeplineste conditiile nici macar pentru 2 stele. Iar daca era in Romania acel restaurant era inchis ca fiind considerat un focar de infectie.

    7. Am facut acest review pentru ca alti eventuali turisti sa stie la ce sa se astepte daca aleg acest hotel, pentru mine a fost o experienta din care am mai invatat ceva. Asa cum am mai spus hotelul are potential dar e administrat prost.

    8. Din anul 2001 am calatorit prin toata Romania, prin Europa si pe alte continente am fost cazat de la pensiune de 1 stea pana la hoteluri de lux de 5 stele. dar acest hotel din Tunisia si restaurantul lui au fost cele mai jegoase locuri pe care le-am intalnit pana acum.

    9. Tunisia ca si tara mi-a placut si sigur voi mai reveni acolo dar voi fi mai atent la alegerea cazarii pe viitor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Andox
    [27.06.23 13:56:33]
    »

    @ux129464:

    6. Este irelevant pretul platit.

    Ba tocmai pretul este relevant. De ce crezi ca alte hoteluri de 4* costau 1000 euro sau 1300 euro?

    Daca o sa contiunui sa te minti singur ca altcineva este de vina, o sa mai patesti asemenea lucruri. Daca stai si gandesti la rece si o sa intelegi ca intotdeauna pretul face diferenta, este posibil sa eviti astfel de "oferte de nerefuzat" si sa ai o vacanta faina!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [27.06.23 14:52:41]
    »

    @ux129464: Offf... Păreai o persoană inteligentă și -- mai presus de toate - rațională

    Bon, ai plecat (este EVIDENT) cu așteptări greșite — „4 stele (și restul) trebuie să fie cam la fel ca în Europa” (că o tot amintești) etc. NICIO PROBLEMĂ -- multor persoane inteligente și raționale li se poate întâmpla, în condițiile unei experiențe turistice reduse - pentru anumite destinații.

    Totuși, acum, ți s-a explicat — civilizat, rațional — unde ai greșit. E neplăcut, știu, dar o persoană rațională recunoaște partea sa de vină - substanțială în acest caz -- și și-o asumă.

    Tu în schimb o ții „langa” — că e vina hotelului, a tunisienilor (în general), a agenției - a oricui, doar a ta nu e. Așa-i?

    În opinia mea, hotelul ți-a oferit suficient pentru suma extrem de mică plătită pentru cazare — repet, ai plătit 20-30 de euro pentru întreaga săptămână, 7 zile cazare + mâncare + băuturi, 2 persoane. Hotelul e clasificat la 4 stele cf clasificărileor *tunisiene* — și nu după cele europene, americane sau ale tale. E o greșeală *foarte* răspândită, pentru cei cu experiență turistică limitată — să crezi că 4 stele sunt la fel oricunde în.lume. Ei bine, nu doar că nu sunt -- în unele țări pot fi MARI diferențe.

    Agenția da — e vinovată - dar nu pentru ce susții tu, că „ ți-a promis 4 stele și au fost 2 stele” . Ci pentru că nu te-a prevenit, FOARTE CLAR, la ce să te aștepți de la o „cazare de 2 euro / persoană / zi” , plus mâncare MD-prânz-cină, plus băuturi - sucuri, bere, ce-or mai dat ei în acești bani. Schimbă agenția.

    Însă mare parte din vină e la tine. Și tu chiar știi asta, deși nu-ți place să o recunoști.

    Ca o persoană rațională, nu ți-a dat NIMIC de gândit că alte hotluri de 4 stele sunt sensibil, chiar MULT mai scumpe? Sau ai crezut tu ești mai dăștept, mai jmecher - față de „bolovanii” ce plătesc dublu? Ai crezut că ai făcut afacerea momentului, așa-i?

    Și dup-aia vii și, translatându-ți nemulțumirea alegerii tale greșite — desființezi hotelul, tunisienii, pe oricine altcineva.

    Știu, sunt cuvinte / aprecieri mai dure, te deranjează, probabil.

    Însă dacă ești cu adevărat o persoană rațională... — le vei accepta — și vei fi, de-acum înainte, o persoană mai atentă cu raționamentele tale. Caz în care vei ieși clar câștigat/ă, pe viitor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [27.06.23 15:43:16]
    »

    Aș vrea să mai adaug ceva, contrazicând / de fapt clarificând / un alt gen de percepții pe care eu le consider greșite (dacă sunt generalizate) - sau poate 2 genuri.

    Știu SIGUR că foarte mulți cititori, citind cele de mai sus, și-au zis „așa-i trebuie, dacă a ales o bombă de hotel, de ce mai vine să se plângă aici”

    Primul lucru „de clarificat” : nu toate hotelurile FOARTE ieftine sunt „o bombă” — în fapt, cele mai multe nu sunt. Însă și aici totul ține de percepție, așteptări, experiență turistică

    Ca să înțelegeți mai ușor: eu personal aș putea merge și „mâine” la acest hotel!

    Dacă „mâine” aș constata că mă pot lipsi de 600 de euro în casă (și aș găsi același preț), aș putea FOARTE UȘOR decide „hai să mergem la plajă în Tunisia” . Știind că plătesc foarte puțin pentru hotel (de fapt, acei 600 de euro sunt 95% pentru avion!), m-aș bucura să dau 20-30 de euro pentru a mă bucura 7 zile de plajă în Tunisia! Mi-e suficient că primesc un pat rezonabil, o baie/ un duș, apă de but tot timpul zilei — iar dacă primesc și ceva comestibil de mâncare, în aceste 7 zile, poate și niște bere - aș fi super-fericit!

    Asta pentru că voi considera că am plătit doar zborul (transferul de la aeroport etc); restul — 7 zile de plajă, patul, mâncarea, berea, vizitatul — le-am primit „gratis” !

    Și-aș veni reconfortat și ultra-bronzat de acolo!!!

    --

    A 2-a clarificare se referă la partea „de ce mai vine să se plângă pe aici” .

    Chiar dacă pot fi considerate „eronate” , bazate pe așteptări și percepții greșite — eu consider că aceste reviews-uri au rolul lor! Dacă nu altceva, la o a mai bună înțelegere unor realități turistice; contribuie la creionarea (pe viitor! și chiar în prezent) a unor așteptări turistice din ce în ce mai realiste; cresc, încet-încet, nivelul de „cultură turistică” — în primul rând a cititorilor acestor reviews-uri -- și în secundar a autorilor acestora, cu condiția să fie deschiși, să accepte că pot (1) greși sau măcar (2) învăța.

    ux129464*AUTOR REVIEW
    [27.06.23 19:13:43]
    »

    @Andox: Pretul unui sejur, circuit, City-break este in functie de sezon, de perioada, de mai multi factori. intr-o perioada este mai mare in alta perioada este mai mic, daca am cumparat biletul acum 6 luni e un pret, daca il cumpar acum e alt pret, etc. nu stiu cate rezervari ai printr-o agentie, dar e evident ca nu pre multe.

    ux129464*AUTOR REVIEW
    [27.06.23 19:25:01]
    »

    @tm67bru: De unde ai scos ca e 3 euro pe noapte camera? o tii cu costul unui bilet de avion, nu are nici o relevanta, tu compari costul unui bilet la un avion de line cu costul unui bilet la un avion de tip charter, e o mare diferenta de costuri intre cele doua, e vorba de numar de pasageri, aeroportul pe care aterizeaza, comfort, etc. Ma uimesti cu aberatile pe care le sustii. Iar daca citeai cu atentie review-ul scris de mine vedeai ca am punctat si partile pozitive nu doar pe cele negative, asa cum am scris si in titlu a fost o experienta, nu am zis ca excelenta, nici ca foarte rea, e doar o experienta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [27.06.23 19:30:12]
    »

    @ux129464: am înțeles -- tu deții adevărul, restul de pe aici „aberăm” -- pare clar, din păcate.

    Citește totuși articolul la care am pus link mai sus, poate, cine știe, te va ajuta, măcar în viitor. Cândva.

    ux129464*AUTOR REVIEW
    [27.06.23 19:47:19]
    »

    @tm67bru: Amice inca odata iti spun costurile unui avion de line nu sunt aceleasi cu costurile unui avion de tip charter, tu in acel info prezinti niste costuri nereale si pe care le prezinti ca "standard" desi nu indici nici o sursa de unde te-ai informat. Am fost in zeci de citybreak-uri cu 100,150 sau 200 de euro si totul a fost foarte ok si nu m-a interesat niciodata ce costuri are compania de transport dintr-un motiv foarte simplu, nu este treaba mea asta, pe mine ma intereseaza sa primesc pentru ce am platit si atat. Ca, compania x sau y isi permite sa ofere un pret mai mic sau mai mare, la fel e treaba lor, isi asuma acest lucru, si e strategia lor de afaceri, eu nu stau sa le fac analiza de marketing.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [27.06.23 19:59:05]
    »

    @ux129464: „Amice” -- ce limbaj elevat! -- nu realizezi (evident) -- însă continuând nu faci decât să-ți etalezi ignoranța -- în privința charterelor, cel puțin.

    Sfat, gratis cum se zice: rămâii pe city break (adică acolo unde cică te pricepi); nu te mai aventura la pachete -- cu atitudinea asta te predispui la alte rateuri strălucitoare.

    E un sfat, doar -- ceva-mi spune că „știi tu mai bine” și îl vei ignora. Succesuri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ux129464*AUTOR REVIEW
    [27.06.23 20:54:31]
    »

    @tm67bru: Sunt curios ti s-a mai pus pata pe cineva pe aici? ; ai auzit de sezon turistic? ; ai auzit de extra sezon? ; ai auzit de early booking? ; ai auzit de last minute? ; pretul e in functie de aceste concepte + altele. Tu ai o problema cu cat cat am platit eu pe sejur si cat crezi tu ca e costul unui zbor. NU este treaba turistului care e costul avionului. Daca ai fost vreodata intr-o Agentie de turism ai sti ca atunci cand achiti un sejur primesti o oferta si apoi semnezi un contract in care scrie negru pe alb care este oferta si drepturi si obligatii de ambele parti. Mentalitatea ta ca am primit "destul" pentru cat am platit este una gresita, trebuie sa primesc ce se prezinta in oferta si in contract ca de asta semnam un contract. Pentru cultura ta generala si a altora clasificarea hotelurilor se face si international de catre UNWTO in sistemul WTO care recomanda clasificarea hotelurilor in functie de cinci categorii (lux, categoria I, II, III, IV). iar Tunisia care este membra a UNWTO a implementat acest sistem de clasificare a hotelurilor la cererea ei inca din anul 2016. Asa ca vrajeala ca 4 stele acolo nu e echivalent cu 4 stele in alta tara nu tine.

    P. S. Nu mai oferi sfaturi daca nu iti sunt cerute.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ux129464*
    Alte impresii din această RUBRICĂLTI Thalassa Sousse Resort & Aquapark Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043239116668701 sec
    ecranul dvs: 1 x 1