ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.05.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 07.05.21
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAY-2021
DURATA: 7 nopți
Familie
PREȚ SEJUR 2100 eur
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE: DEZASTRU
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 1 COPII -- v: 13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
40.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Titanic Royal Resort5

încărcat de pe telefon!

O vacanta ratata!!! De evitat acest resort Titanic Royal Hurghada!!!

TIPĂREȘTE

Am ales resortul la recomandarea unor prieteni care s-au luat după notele date de alti clienți.

Prima impresie foarte proastă, resort mic, între ruine, departe de orice.

NU RECOMAND!!!

Am fost in perioada Paștilor 2021.


despre SERVICII

Personalul se mișcă lent, asteapta sa îi "motivezi".

Este plin de muște si țânțari in camere și restaurant.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele spațioase, curate, însă amplasarea baii este jenanta.

Chiuveta este in camera, dusul si wc-ul sunt separate, au usi mici, cu spatii mari sus și jos, astfel ca toate zgomotele si mirosurile întra în camera. Urât!!!


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Aceleași feluri de mâncare în fiecare zi.

La plaja se făcea pizza și plăcinte, dar dura o ora statul la coadă asa ca mai bine renunțat. Si trebuia sa dai înainte ciubuc, ca altfel nu primeai.

Cocktailurile erau gheata și sirop, fără strop de alcool deși reteta conținea. Fresh-ul de portocale la început bun, apoi îndoit cu apa.

La restaurantele a la carte nu ajungeai, veșnic ti se spunea ca nu mai sunt locuri. Am avut noroc, am reușit sa fac rezervare la 3, dar mancare si servire execrabila, excepție cel mongolez unde a fost ok.

Seara deschis un singur bar, locuri insuficiente pe terasa.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja ok, dar locuri putine, veșnic scandal pe șezlonguri care se rezervau disponibile de dimineata.

Marea se retrăgea, ca să înoți trebuia sa mergi 1 km, in rest apa era pana la genunchi. Nu au corali, zona de scufundări.

Apa in piscine extrem de rece.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Divertisment aproape inexistent.

Piscine cu apa rece.

Baruri putine, seara doar unul deschis.

Multa lume s-a îmbolnăvit cu enterocolita, adulti si copii, unii cu forme ce au necesitat spitalizare. Din grupul nostru 80% s-au îmbolnăvit.


---
Trimis de ux119518 in 07.05.21 21:04:47
Validat / Publicat: 07.05.21 21:40:29
VIZUALIZĂRI: 1154INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux119518); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [07.05.21 21:24:00] »

    @ux119518: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

    Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 02948&hid=25013.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.​​

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux119518 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    nicole33 [08.05.21 09:35:23] »

    @ux119518:  

    O vacanta ratata!!!

    Recunosc că titlul a fost cel care m-a determinat să citesc recenzia ta, încercând să înţeleg ce anume ţi-a displăcut atât de mult. ​

    Am ales resortul la recomandarea unor prieteni care s-au luat după notele date de alti clienți.

    Pot înţelege alegerea unui resort la recomandarea prietenilor, şi mie mi s-a întâmplat o dată chiar în Egipt, dar nu orbeşte, fără o minimă informare asupra locului în care îmi voi petrece vacanţa.

    Şi tu şi prietenii tăi trebuia să studiaţi resortul, fotografii sau filme de acolo, să citiţi impresiile celor care au fost deja acolo, nu să vă luaţi doar după nişte note şi atât. Doar aşa ai fi înţeles dacă şi ţie ţi se potriveşte ceea ce le-a plăcut altora. ​

    Prima impresie foarte proastă, resort mic, între ruine, departe de orice.

    Mie resortul nu mi se pare chiar atât de mic ca suprafaţa, apreciind mai degrabă că are un teritoriu compact şi destul de bine organizat.

    Poziţionarea destul de izolată a resortului putea fi sesizată cu mare uşurinţă prin simpla deschidere a unei hărţi. ​

    Am fost in perioada Paștilor 2021.

    Faptul că ai petrecut Sărbătorile Pascale într-o ţară arabă nu are altă relevanţă decât sub aspectul preţurilor - mai mari faţă de o perioadă obişnuită . ​​​

    Camerele spațioase, curate, însă amplasarea baii este jenanta.

    Titanic Royal este unul dintre cele mai noi hoteluri din Hurghada şi, firesc, a fost construit într-un stil mai "modern". Am întâlnit adeseori acest concept de baie "open space" în cazul hotelurilor mai noi şi pe mine nu mă deranjează. Poate că pentru o familie cu copii sau pentru persoane mai pudice să fie deranjant, dar atunci alegi altceva. ​

    La restaurantele a la carte nu ajungeai, veșnic ti se spunea ca nu mai sunt locuri. Am avut noroc, am reușit sa fac rezervare la 3, dar mancare si servire execrabila, excepție cel mongolez unde a fost ok.

    Nu cred că este chiar aşa. Cât timp tu ai reuşit să faci rezervare la trei din cele patru restaurante a la carte existente într-un sejur de doar o săptămână, mie mi se par chiar accesibile​.

    ​Nu am fost acolo şi nu voi comenta calitatea mâncării sau modul de servire.

    Marea se retrăgea, ca să înoți trebuia sa mergi 1 km, in rest apa era pana la genunchi. Nu au corali, zona de scufundări.

    Şi în cazul intrării în mare puteai afla aproape totul prin simpla studiere a unei hărţi. Despre flux şi reflux se învaţă destule în şcoală. Pentru unele persoane intrarea foarte lină în mare constituie un avantaj. Pentru altele, nu. ​

    Multa lume s-a îmbolnăvit cu enterocolita, adulti si copii, unii cu forme ce au necesitat spitalizare.  

    Nu ştiu dacă este vorba de enterocolită sau altceva, dar este binecunoscut faptul că doar simpla apă din Egipt poate cauza probleme​ digestive, mai uşoare sau mai grave, în funcţie de sensibilitatea fiecăruia.

    ​Turiştii sunt mereu avertizaţi să utilizeze doar apă îmbuteliată, inclusiv la spălatul pe dinţi.

    ​​​​​​​​

    ioana74scris / TELEFON [08.05.21 12:37:39] »

    Chiar nu are nici un punct pozitiv acest hotel? V-a displacut totul??? Greu de crezut...

    ioana74scris / TELEFON [08.05.21 12:40:56] »

    @nicole33:  foarte bine punctat si argumentat, nu am nimic de adaugat. Doar ca acest hotel e in stop sales cam pe tot sezonul si asta spune ceva 🙂

    ux119518scris / TELEFON [08.05.21 13:32:47] »

    @ioana74:  vom vedea dacă va mai fi după ce alti turisti vor avea aceeași experiență.   Oricum din grupul nostru de 14 persoane și 2 copii, nu știu dacă recomanda cineva, mai ales după ce ne -am imbolnavit in masa. La data respectiva cam 80 0/0 din turisti au avut probleme...

    ux119518scris / TELEFON [08.05.21 13:54:25] »

    @nicole33:  daca ati fi fost la acest resort probabil ati fi constatat ca nu își merita renumele.

    ​Cat despre restaurantele a la carte menționez ca am reușit programarea doar după  ce am solicitato discuție cu managerul. Alti turisti au fost norocoși daca au reușit o programare pe sejur din cele 5 restaurante, deși trecând pe lângă ele seara veșnic erau locuri libere, concluzia  ca nu era interes din partea conducerii sa se ocupe, deși erau cozi mari la programare, deci oamenii erau dornici.

    ​ Cat despre îmbolnăviri s-au respectat  precauțiile, erau pentru a 7 a oara în Egipt și știam, dar a fost prima data când ne -am îmbolnăvit. Credem ca a fost de la mâncare, au fost extrem de multe cazuri în resort in acea perioada.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    nicole33 [08.05.21 15:35:23] »

    @ux119518:  

    daca ati fi fost la acest resort probabil ati fi constatat ca nu își merita renumele.

    Într-adevăr, nu am fost la acest hotel, aflat încă în construcţie la vremea când bântuiam eu pe acolo, dar l-aş alege cu încredere într-un an cu buget mai redus.

    ​Pentru anul acesta eu am ales un hotel de lanţ internaţional, mai scump ca anul trecut şi îmi doresc să nu am surprize neplăcute şi să fie totul conform aşteptărilor.

    Preţurile de anul acesta, mai mici ca în anii precedenţi şi foarte tentante pentru mulţi, au venit însă la pachet ​cu o scădere a nivelului serviciilor şi de aici şi nemulţumirile, dar parcă în cazul tău au fost mult prea multe.

    Ştiu că o problemă de sănătate îţi poate distruge vacanţa, iar cauzele reale sunt mai greu de aflat.

    Amici ai mei sunt chiar acum într-un alt hotel Titanic din Hurghada, unul mai ieftin ca Royal. Sunt nemulţumiţi de calitatea şi varietatea mâncării, dar a fost un risc asumat atunci când au acceptat oferta​, conştienţi că, plătind foarte puţin peste preţul biletului de avion, nu vor primi mare lucru, dar fac haz de necaz, sunt în grup şi se bucură de vacanţă. ​​​

    Mirabela31scris / TELEFON [08.05.21 20:03:49] »

    ux119518: Va sustin in tot ce ati scris, de abia astept sa scriu si impresia noastra!!! Si este in stop sale deoarece agentiile l-au promovat ff mult ca fiind nou deschis mare teapa!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    ux119518scris / TELEFON [08.05.21 20:20:56] »

    @Mirabela31:  Asa este!!! Eu nu sunt un cârcotaș de profesie! Am fost de multe ori în Egipt, iar în perioada pandemiei am avut sejururi la Dana Beach,   Jaz Aquamarine (si atenție,   acestea nu sunt cotate asa bine ca Titanic) si totul a fost minunat!!! Dar la Titanic Royal nu!!! Cred ca au un program de promovare foarte agresiv și cheltuie mult pe imagine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ioana74, Mirabela31, ux119518
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
    pagină generată în 0.0545270442963 sec
    ecranul dvs: 1 x 1