ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.05.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 23.09.20
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
APR-2021
DURATA: 7 nopți
Cuplu
PREȚ SEJUR 1580
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE: EXCELENT
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTA MEDIE REZULTATĂ
95.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 130 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Premier Le Reve Hotel5

Un resort la care m-aș întoarce oricând - Premiere Le Rêve & spa, din Sahl Hasheesh

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Constrângerile care au început încă de anul trecut, ne-au cam încurcat planurile și nu mai plecasem din România din octombrie 2019.

Citeam cu mult interes pe toate sit-urile impresiile de vacanță ale celor care reveneau din Maldive, Zanzibar sau Egipt și priveam cu nostalgie și chiar cu invidie pozele lor minunate cu ape albastre și insule exotice, dar cu toate astea întârziam să luăm o decizie. Articolul colegei noastre @roth însă, a fost parcă un impuls și ne-am hotărât pentru Egipt, deși cu oarecare teamă că vom da acolo de temperaturi ridicate și soare excesiv, fiind deja luna aprilie, iar noi chiar și în tările mediteraneene mergem toamna… până la mijloc de octombrie.

Spre deosebire de ea, care a avut curajul să-și organizeze o vacanță pe cont propriu, noi am apelat la o agenție atât pentru confortul de a achiziționa mai ușor un pachet complet de servicii, cât și pentru faptul că timpul ne era deja dușman.

Am ales ca zonă Hurghada, am ales resortul, apoi ne-am lăsat pe mâna agenției, astfel că peste o săptămână și jumătate urma să plecăm. N-am mai avut de făcut decât să cumpărăm polițe de asigurare medicale (pe timpul vacanței) și de anularea călătoriei (în cazul în care testul PCR ieșea pozitiv). Au mai rămas doar emoțiile până la primirea rezultatelor testelor, dar am trecut cu bine așa că am răsuflat ușurați!

Am avut zbor după amiază și am ajuns în Egipt la ceas de seară, tocmai bine să prindem un apus superb, exact când avionul nostru ateriza. Ne-am luat bagajele și am pornit spre ieșirea din față, unde autocarele agențiilor care asigurau transferul către resorturi, așteptau răbdătoare turiștii, să-și cumpere cartele SIM de internet. Am cumpărat și noi 20 GB/1 cartelă/13 $, apoi am căutat autocarul agenției care ne vânduse vacanța.

Câte ceva despre Hurghada și drumul până la resort

Hurghada este un oraș-stațiune pe malul vestic al Mării Roșii care a răsărit din deșert în ultimii 10 ani și s-a dezvoltat continuu, la momentul de față numărând peste 200 de hoteluri. Dezvoltarea este în curs, zone în construcție fiind intercalate printre resorturile deja în funcțiune.

Orașul are o comunitate specială în care obiceiurile și cultura este prezentă pe lângă stilul de viață și comportamentul turiștilor din resorturi. Astăzi, populația oficială numără puțin peste 180.000 de locuitori, cei mai mulți angajați în sectorul turistic dar și industrial, precum minerit, pescuit și construcții.

Mulți străini care au vizitat Hurghada nu au mai plecat, rămânând să lucreze în domenii de genul scufundări, ghidare turistică, imobiliare sau divertisment de noapte, formându-se astfel comunități de ruși, germani, englezi sau est-europeni. O parte a populației s-a creat prin căsătorii mixte dintre femei străine cu bărbați localnici, rezultând astfel o generație multiculturală a orașului.

Dar cea mai mare frumusețe din Hurghada începe acolo unde se termină coasta - Marea Roșie este motivul pentru care visele iubitorilor de mare se împlinesc în acest loc. Aici se poate face o mare varietate de activități legate de mare: windsurfing, navigare, pescuit în adâncime, înot, dar mai presus de toate, snorkeling și scufundări. Grădinile subacvatice unice în larg sunt unele dintre cele mai bune din lume, garantate în mod justificat de scafandri. Apele calde de aici sunt ideale pentru multe specii de pești rari și recife de corali, care pot fi observate și prin bărci cu fund de sticlă.

Așadar, nu este o coincidență faptul că în anul 2008 numărul turiștilor sosiți la Hurghada aproape că a atins cifra de 2 milioane, acesta fiind cel mai mare resort la Marea Roșie, dar și mai ieftin decât competitorul principal, Sharm el Sheikh din peninsula Sinai.

Premier Le Rêve Hotel & Spa Adult Only (16+) se află mai la sud de Aeroportul Hurghada cu 22 km, în zona denumită Sahl Hasheesh și a fost penultimul în șirul hotelurilor la care autocarul nostru a făcut opriri pentru a lăsa turiștii veniți împreună cu noi, în avion. După aproximativ 1 oră, adică pe la 19:00, când era deja întuneric bine, doar grupul nostru de 5 persoane a coborât în fața intrării în hotel. Personalul de serviciu ne-a preluat bagajele, iar după ce am trecut prin poarta detectoare de metale, ne-a invitat la un soft drink în lobby - un loc imens, deschis și decorat în culori calde, primitoare.

Formalitățile de check-in nu au durat mai mult de 10 minute pentru fiecare din cele 3 camere care aveau să ne găzduiască pe perioada sejurului. Noi am fost ultimii la rând, iar după ce am primit cartela de acces, am așteptat puțin până când ceilalți au fost conduși la camere. Un bellboy ne-a însoțit până la camera noastră de la etajul 2 și ne-a făcut instructajul. L-am urmărit cuminți până ce și-a făcut numărul și ne-a prezentat în detaliu camera, baia, dressingul, balconul, apoi ne-a informat că merge să ne aducă bagajele, iar noi am pregătit un mic bacșiș.

Ne-am împrospătat puțin după călătorie, apoi am mers la cină și la un tur de seară prin resort.

Resortul

Premier Le Rêve Hotel & Spa s-a deschis din 2009, există pe booking din decembrie 2010 și este cotat pe acest site cu scorul de 9,1 în urma a peste 500 de evaluări. Acesta este un resort UAI, cu o capacitatea de cazare de aproximativ 600 de camere, toate pentru nefumători, dispuse într-o clădire de forma literei U, cu deschiderea către plajă și mare. Camerele cu vedere la piscine, mare sau grădină sunt prevăzute toate cu balcoane, cele de la parter având o mică terasă cu ieșire directă la piscină sau grădină.

Resortul dispune de 5 piscine din care 2 exterioare cu apă dulce, saună și centru wellness, precum și o plajă privată. În apropierea piscinelor, funcționează un snack bar pe timpul zilei, care seara se transformă în bar și loc de divertisment, cu program artistic și muzică live, punctul de inters al distracției noastre de fiecare seară.

Zona de lobby este legată de alte zone în care sunt magazine, farmacie, bancomate și birou de schimb valutar, precum și o sală de gym, la care intrarea este gratuită dar se face pe bază de programare. În apropierea acestei săli era amplasată o masa de tenis, care putea fi folosită și seara târziu.

Cameră cu vedere limitată la mare

Hotelul are camere diverse: Garden View Room; Pool View Room; Limited Sea View Room; Full Sea View; Jacuzzi Room; Premier Suite (living, dormitor, 2 băi, 2 balcoane).

În prețul plătit de noi, din cele două camere oferite de recepționer, am ales-o pe cea cu vedere limitată la mare, dar cu suprafaţa de 50 m², situată la etajul 2, care este la același nivel cu recepția/lobby.

Accesul în camere se face cu cartele. Din holul lung de la intrare, pe stânga imediat lângă ușă, se intră în dresing, apoi în baie, după care venea camera largă, cu 1 pat dublu extra-large, încadrat de noptiere.

Deasupra patului, într-o oglindă imensă se reflecta peretele opus pe care era situat biroul, o oglindă mai mică dreptunghiulară, un televizor LCD cu ecran plat conectat la satelit și o măsuță scundă pe care erau așezate o cană-fierbător și cele necesare preparării cafelei și ceaiului. Nu lipsea desigur minibarul care se realimenta cu apă și sucuri la doză. De fapt, găseam zilnic 6-7 sticle de apă de 1,5l, lăsate pe birou, deși oriunde mergeai, pe plajă, la pool bar sau în restaurant, apa îmbuteliată rece se găsea la discreție.

Locul până la fereastră era ocupat cu o veioză de podea. Nu lipsea nici coșul metalic de gunoi. O canapeluță de două locuri și o masă rotundă de cafea mobilau colțul de relaxare. Pe măsuță ne-a întâmpinat de bun-venit o sticluță de vin roșu de 187 ml și o farfurie cu fructe proaspete.

Pe patul imens cu lenjerie albă, tronau salteaua groasă, bine-înfășată, trei perne de dormit și alte șase decorative, cuvertura-eșarfă și halatele de baie împachetate în pungi de plastic sigilate.

Pereții erau acoperiți cu tapet, cromatica era plăcută, tonurile de bej-crem ale draperiilor, în armonie cu bordo-ul pernelor decorative și mobilierul închis la culoare. Mocheta asortată cu restul camerei, era curată și avea un model discret.

Corpurile de iluminat, dispuse deasupra noptierelor, pe tavan și pe peretele biroului dădeau lumină caldă, iar pe timpul serii trebuia să le aprinzi pe toate, pentru o iluminare mai puternică.

Fereastra mare și ușa spre balcon erau acoperite de o perdea simplă din organza și de două rânduri de draperii grele, inclusiv din cele blackout, care pentru noi au fost foarte utile, întrucît în perioada sejurului nostru soarele răsărea pe la 6 jumate.

Aerul condiționat era poziționat în tavanul din hol, un lucru foarte bun, întrucât nu bătea peste pat sau zona de relaxare. Totuși, noi nu l-am folosit decât o singură dată, deoarece serile erau destul de răcoroase.

Prizele erau suficiente astfel că puteam să le utilizăm pentru a încărca simultan telefoanele și alte device-uri pe care le-am avut cu noi.

Baia

Mare și pătrățoasă, baia era utilată cu o cabină de duș și o cadă, 2 chiuvete așezate pe un blat, vas de wc și bideu. Uscătorul de păr era prins într-un suport pe perete, în stânga oglinzii, iar un telefon pentru urgențe se afla deasupra suportului pentru hârtie igienică. Un tablou cu lalele stilizate - lait-motivul hotelului, împodobea și baia noastră. Un mic mozaic floral, în nuanțe asortate cu restul culorilor din podea și pereți, era încastrat în pardoseala din fața chiuvetelor.

Consumabilele necesare în baie erau completate zilnic, iar prosoapele schimbate erau ambalate în pungi de plastic sigilate. Inițial, prosoapele mi s-au părut cam griulii, apoi în zilele următoare au părut să fie ca spuma laptelui… poate și datorită micilor tip-suri pe care le dădeam cameristului.

Dressingul

O cameră separată cam de 2 mp era utilată cu un dulap vertical cu sertare - în care era închis safe-ul, un suport pentru bagaje și o bară pe care erau atârnate vreo zece umerașe. Într-unul dintre sertare am găsit și papucii de unică folosință, închiși în pungi sigilate.

Balconul

Balconul de sticlă, era mobilat cu 2 fotolii din fier forjat cu perne groase și confortabile și o măsuță rotundă de cafea tot din fier forjat, cu tăblia mozaicată. Pentru fumegători, exista o scrumieră de sticlă. Dimineața balconul era inundat de căldură și lumină, dar după ora 15 intra într-un con de umbră, iar șederea pe balcon era plăcută (mai ales dacă bătea un pic și vântul).

Restaurantele

În resort există 5 restaurante din care 4 à-la-carte: Bella Italian Restaurant, Miyako Japanese Resturant, Ossiano Mediteranean Restaurant, Mandarine Restaurant – acesta fiind închis pe toată perioada sejurului.

Pentru a lua masa seara, la restaurantele à-la-carte, era necesară rezervare; rezervările se puteau face zilnic, între orele 10:00-14:00, la un birou din apropierea recepției, cu excepția zilei de joi. În fiecare seară de joi era Gala dinner, în restaurantul principal, Turquoise Maine Restaurant, motiv pentru care toate restaurantele à-la-carte erau închise.

Noi am luat toate mesele în restaurantul Turquoise, cu excepția a două cine la restaurantele Italian și japonez și un prânz la Ossiano Mediteranean.

Cina la Miyako Japanese Resturant a fost cea mai spectaculoasă și datorită numărului inedit pe care bucătarul îl face în fața ta, când prepară orezul, omleta japoneză și cărnurile, jonglând cu ustensilele sau flăcările aprinse cu uleiul pe plita încinsă.

Mesele în Turquoise Maine Restaurant, erau de tipul buffet suedez și conțineau o mare varietate de mâncăruri atât la micul dejun cât și la celeleate mese. În fecare zi apăreau feluri noi de mâncare, așa că am avut ocazia să gustăm tot felul de legume umplute sau sotate, la cuptor sau grill, orez gătit în mai multe feluri, simplu, cu legume sau curry. Supele, două de fiecare dată, erau mereu altfel și aveau un gust foarte bogat și bun. Existau toate felurile de carne, mai puțin porc. Peștele era minunat, proaspăt și gătit de fiecare dată în 2-3 feluri. Cărnurile erau gătite la cuptor sau pané, iar pentru cine voia grill, se făceau pe loc, așa cum de altfel se găteau și ouăle la micul dejun, pe lângă ouăle-jumări ținute în recipiente calde. De asemenea, exista o zonă de salate și legume proaspete, precum și sosuri, pe care le puteai combina în modul dorit.

Deserturile nu au lipsit nici ele, dar nu erau chiar extraordinare, cum m-am așteptat, întrucât lipseau cele tradiționale. Cu excepția cremei de zahăr ars și a unui mousse la cupă, toate celelate erau mai puțin bune și apetisante, mai ales că aveau niște culori foarte stridente de roșu, sau citron… parcă erau de plastic.

Fructele erau incredibil de aromate și dulci și se găseau invariabil, la fiecare masă, întregi sau sub formă de salată. Ne-au plăcut tare mult bananele mici și portocalele dulci, dar și merele nesperat de gustoase.

Pâinea și foietajele de la micul dejun nu erau foarte bune, deși arătau apetisant. Părea că erau expuse drept mostre și probabil că nimeni nu se atingea de ele, încât nu se terminau niciodată. În schimb, pâinicile ca niște lipii mici, proaspete, erau foarte gustoase și aveau multă trecere.

Băuturile alcoolice sau non-alcoolice erau aduse la cerere de către ospătari care erau tot timpul prezenți printre mese, dar exista de asemenea un colț de la care se făcea autoservire cu apă rece îmbuteliată la sticle de 0,5 l sau diverse cafele la filtru și la espressor.

La cină, ținuta era obligatorie pentru oricare dintre restaurante, în sensul că domnii aveau acces cu pantalon lung și încălțăminte închisă (nu în pantalon scurt și papuci sau sandale), iar doamnele în ținută decentă. În timpul zilei, nu era permisă intrarea în restaurant în costum de baie.

Seara de joi a fost o încununare a talentelor gastronomice ale bucătarilor din resort, fiind preparată o cină care reunea bucătăriile europenă, asiatică și indiană. Bucatele au fost variate și prezentate exemplar.

După cină, mergeam la barul de lângă piscină pentru un drink și o mică distracție cu program de muzică live sau dansuri orientale și nu numai.

Plaja

Vă spuneam că Premier Le Reve Hotel & Spa, este un resort în care hotelul este amenajat în forma literei U, cu deschiderea către mare. Plaja privată se află așadar în această deschidere, la aproximativ 250 m de cel mai îndepărtat punct, adică de la intrarea în hotel/lobby.

Plaja este amenajată cu umbrelele si șezlonguri-pat, protejate de apărători de vânt și din loc în loc cu măsuțe de plastic. O linie de baldachine cu paturi acoperite de saltele delimitează plaja cu nisip de zona asflatată. La ieșirea de pe plajă sunt cădițe pentru clătirea picioarelor de nisip, iar în dreptul piscinelor, dușuri și o cabină-vestiar.

În drumul spre plajă, tot în dreptul piscinelor, există o gheretă unde, contra unui card obținut la check-in, zilnic primeai prosop de plajă, iar la plecare predai prosopul și primeai cardul. Puteai să faci schimbul ăsta de fiecare dată când te fâțâiai la plajă și înapoi. Umbrelele, sezlongurile și prosoapele erau toate gratuite, însă pierderea cardului se sancționa cu 35 $, pe când pierderea cardului de acces în camera, doar cu 5 $.

Pe plajă, nisipul este fin și auriu, iar intrarea în mare se face de pe un ponton de lemn, întrucât aproape de mal există o barieră naturală - reciful de corali. Deși adâncimea nu depășea jumătate de metru pe o distanță de cel puțin 30 m de la mal, iar intrarea în apă s-ar putea face cu încălțări speciale, exista un avertisment scris de a nu călca pe corali și de a nu hrăni peștii, protejând astfel mediul marin. La capătul pontonului, o scară metalică te ajută să ajungi în apă, iar nisipul este fin, îl poți atinge cu picioarele mai ales la reflux, după ora 16.

Apa și băuturile alcoolice sau non-alcoolice (sucuri naturale) erau aduse și servite pe plajă, la cerere sau pur și simplu fără a fi comandate anume. Din când în când, personalul dădea o tură și strângea recipientele goale de băuturi sau alte gunoaie, erau binevoitori și amabili și de asemenea, unii chiar păreau interesați să socializeze cu turiștii.

O familie din Arad (un cuplu tinerel cu părinți de vârstă venerabilă și o mătușă) care venea mereu pe plajă în aceeași formație, l-a abordat pe unul dintre lucrători, cu tot felul de întrebări. Așa am aflat cu toții cam ce salarii aveau cei ce lucrau în resort, cum ramadanul cade în fiecare an în altă perioadă, iar într-un an când a picat în iunie, afară erau 51 de grade C, că egiptenii pot avea în mod legal până la 4 soții, dacă îi ține buzunarul… și multe alte lucruri. La schimb, românii i-au povestit egipteanului cum că pălinca este un” brand neacreditat” , că nu se vinde în magazine și că el n-ar putea să bea pălincă așa… simplă, neîndoită cu coca-cola sau suc. Doamna mai în vârstă a ținut neapărat să-i arate pe telefon poze cu zăpadă, fiind convinsă că nu văzuse în viața lui:” Ui mă, zăpadă!... Ză-pa-dă! Ai văz' t vreodată? Îi așe, ca o plóie, din cer, da nu-i plóie! Ui… ză-pa-dă! repeta ea mai tare, ca cei care își imaginează că dacă țipă, străinii încep să priceapă mai bine limba română.

Într-una din zile pe la mijlocul sejurului, după ce am stat la plajă cam vreo oră, așteptând să se arboreze steagul galben - semn că se putea intra în apă, m-am pregătit de snorkelling și am pornit-o nerăbdătoare să ajung la peștișorii care păreau să mă aștepte, însoțindu-mă de-o parte și de alta a pontonului de lemn, prin apa foarte puțin adâncă. Văzusem un pui de pisică de mare cu pete albastre care parcă pândea turiștii și ieșea la promenadă de pe sub coralii prin care se ascundea și o căutam de fiecare dată când parcurgeam drumul de lemn.

La capătul pontonului, mi-am lăsat papucii de plajă sub o bancuță, apoi m-am îndreptat pe covorul de cauciuc către scara din capăt, ca să mă cobor în apă. Un tip slăbănog și ars de soare, cu spatele roșu ca racul fiert, cu mâinile și picioare flexate și înțepenit într-o poziție ca de păianjen, se ținea cu ambele mâini de barele metalice ale scării și cobora treptele spre apă cu mișcări infinit de încete. În același timp, purta o discuție cu salvamarul egiptean, un tip haios pe care îl remarcasem din prima zi, când stătea la ghereta cu prosoape de plajă (probabil că făceau prin rotație la diverse posturi din resort). Discuția începută ajunsese la momentul în care egipteanul îi spunea: - Ma friend, you don' t listen to me! I told you: don' t stay in the sun, don' t stay in the sun, but you don' t understand!

I know, I' ve not listened to anyone! , zicea tipul.

You see, why didn' d you listen to me? Look at you, now you change your skin like a snake!

Tipul se concentra la coborât și cu greutate și-a întors gâtul ars spre egiptean, ca să zâmbească hâd: I know, I know… it is nothing to do now!... totuși se gândise să facă ceva: să intre în apă și să se înmoaie, în speranța probabil de a găsi alinare pentru pielea care cu siguranță îl ustura ca naiba, după cum arăta!

Am așteptat puțin în spatele lui, privind cum se agăța de balustrada metalică și cum încerca să coboare treptele, fără să miște altceva în afară de picioare, dar nici pe-alea să nu le îndoaie prea mult, dacă era posibil. Salvamarul, pus pe șotii, îl grăbea să intre în apă: - Ma friend, hurry up, hurry up, get in the water quickly or let the lady to pass, don' t block the stairs... – Okay, okay... I' m trying to do all I can do, zise tipul și își desprinse o mână de pe balustradă, trăgându-se într-o parte cu mișcări robotice, să-mi facă loc. În timp ce intram în apă, l-am auzit iar pe egiptean zicând: - And be careful now, don' t swim too far because there are sharks in the water... Listen to me, ma friend... we don' t want to lose you!...

În aceeași seară, l-am întâlnit pe tip la pool bar, era cu partenera lui și vorbeau în rusă, dar de data asta era mult mai vesel, iar mișcările îi erau foarte dezordonate când s-a ridicat și a plecat împleticit către locul la care se preparau băuturile… Atunci mi-am dat seama cum de se prăjise așa tare pe spate… iar pe față, NU!

Piscinele outdoor & indoor

La piscine, există sezlonguri-pat, saltele, precum și prosoape, toate gratuite, dar și umbrele, la piscinele exterioare. Accesul la Sky Pool (piscina interioară) era gratuit, dar programul era zilnic între orele 10:00 – 18:00. Apa era încălzită, având 32-34 de grade C.

Ca și la plajă, la piscina interioară există un punct la care poți schimba cartela pe un prosop sau invers și poți să comanzi orice fel de băutură, pe care ți-o servesc la locul în care stai pe sezlong.

Concluzie

Am fost în Egipt pentru prima dată, am stat la acest resort în care noi ne-am simțit minunat, am făcut plajă, am degustat mâncăruri apetisante, ne-am distrat și ne-am odihnit, deci pot să spun că am avut o vacanță minunată cu de toate, inclusiv cu excursii frumoase... dar despre ele, în alt review.

Dacă m-aș mai întoarce la Premier Le Rêve Hotel & Spa din Sahl Hasheesh? ... ORICÂND, cu mare bucurie!


despre SERVICII

Personalul care deservește în resort este amabil și prietenos, face toate eforturile să le ofere turiștilor ceea ce își doresc, răspunzând solicitărilor cu promptitudine. La pool bar, ne-a impresionat barmanul care servea seara turiștii; după a doua zi, ne întreba dacă vrem să ne aducă băuturile pe care le luasem cu o seară înainte și știa exact ce băusem. Probabil că tip-sul lăsat îl sensibilizase în așa fel încât ne ținuse minte 😊

Teoretic, există Wi-fi gratuit peste tot, atât în camere, în lobby cât și la piscine, practic însă, acesta mergea așa de greu, că noi am folosit net-ul de pe cartele cumpărate în aeroport (20 GB) – pe care nici nu le-am epuizat!

În plus, existau și alte servicii cu plată, pentru cei care aveau nevoie de: spălătorie/călcătorie/curățătorie, asistență medicală, spa și centru de wellness, masaj, facilităţi de sporturi nautice, snorkelling, scufundări, windsurfing, servicii de transfer bancar, fax/copiator. Nu am avut nevoie de niciunul dintre aceste servicii, astfel că nu pot să vă spun care erau prețurile. Oricum, unele erau negociabile, asta știu pentru că cineva din grup a dorit un masaj și a negociat prețul cu cel care venea zilnic pe plajă să vândă acest serviciu.

Desigur, nu se supărau niciodată :) când primeau tipsuri, ba chiar te copleșeau cu întrebări despre cum este camera, dacă totul este ok, dacă mai dorești ceva, astfel că inevitabil mai doreai să-i răsplătești pentru eforturile lor. Se mulțumeau totuși cu puțin... M-a impresionat foarte mult faptul că deși erau în ramadan (nu mâncau și nu beau toată ziua - deși serveau ore întregi turiștii), aveau touși energia necesară să muncească la temperaturi de peste 30 de grade C.

Animalele de companie nu erau acceptate în acest resort, în schimb, găseam în cameră animăluțe din prosoape… :D Într-o seară, la întoarcerea dintr-o excursie am avut surpriza ca și ochelarii mei de soare să contribuie la infrumusețarea decorului creat.

În ziua plecării, avionul nostru era la ora 17:50, dar check-outul se făcea la ora 12:00, cu toate că prima noastră zi a început de fapt seara, pe la 19. Întrucât noi eram cinci persoane și aveam 3 camere, am hotărât să păstrăm una dintre ele, contra sumei de 35$, pentru încă 3 ore. La prânz, am făcut check-out pentru celelalte două camere și ne-am mutat bagajul, apoi am mers la masă și prin resort.

Pe la 14:30, când ne strângeam și ultimele lucrușoare, am fost sunați de recepție să ne întrebe când puteau veni după bagaje, așa că am fost de acord ca în zece minute să le preia un bellboy. Chestia asta nu mi-a prea plăcut, era ca și cum ne grăbea să plecăm odată, deși puteam să ocupăm camera până la ora 15:00, oră la care se puteau prezenta să ridice bagajele...


despre CAMERE & COND. CAZARE

Foarte bune, camera mare și utilată cu tot ce trebuie, balconul și mobilierul din balcon mi-au plăcut foarte mult.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Restaurante diverse, curățenie și servire ireproșabilă.

Mâncare excelentă, cu gust bun, preparată cu mare grijă. Foarte variată și în fiecare zi alte feluri noi din bucătăria egipteană sau internațională.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Marea este incredibil de curată, în multe nuanțe de albastru, cu pești minunați, în culori vii, o lume de-a dreptul mirifică.

Plaja bine amenajată și îngrijită, nisip fin; intrarea în apă - la capătul unui ponton de lemn.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Ziua se pot practica sporturi acvatice: înot, snorkeling și scufundări, dar și aerobic, volei pe plajă, fotbal pe plajă sau în altele, în sala de fitness, ori tenis de masă la locul special amenajat. În jurul piscinelor, poți asculta muzică de la barul aflat în apropiere, care are program non stop, seara transformându-se în centrul de divertisment și interes al resortului.

Programele de entertainment au fost în fiecare seară, sub diverse forme, cu muzică live sau dansuri, activități care se desfășurau la barul de lângă piscină, în jurul unei băuturi și un snack - pentru cine mai era amator, după cinele îndestulătoare.

  Webmaster, vă rog să ataşaţi videoclipul: youtube

Citește și CONTINUAREA aici
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo

---
Trimis de k-lator in 06.05.21 13:45:53
Validat / Publicat: 06.05.21 15:16:55
VIZUALIZĂRI: 1959INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Anglia, Austria, Franța, Germania, Elveția, Spania, Portugalia Norvegia, Suedia, Croația, Munte Negru, Slovenia, Cehia, Ungaria, Bulgaria, Grecia Estonia, Rusia, Ukraina Republica Dominicană
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
23 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (k-lator); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Aterizare la ceas de seară, pe aeroportul din Hurghada
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 37550 PMA (din 40 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 130.00 USD pe cameră
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    23 ecouri scrise, până acum

    webmaster [06.05.21 21:03:20] »

    Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

    k-lator [06.05.21 21:09:25] »

    @webmaster:  Sunt onorată, mulțumesc mult!

    O seară plăcută, vă doresc! ​

    maryka [06.05.21 21:50:55] »

    Foarte frumoasă cazare ați ales! Mi-a plăcut mult. Animalele din cameră sau pisica de mare   Superb și apusul surprins din avion!

    Noi am plecat tot pe la 17.15, am făcut check-out la 12, apoi am lăsat bagajele pe hol, era un loc special amenajat pentru asta. În rest ne-am plimbat prin hotel, am fost la bar, la cafenea, am mâncat, am mai admirat încă o dată marea atât de albastră și frumoasă! Am mai făcut o tură de ședință foto cu florile din resort.

    Felicitări pentru alegere, pentru vacanță!

    k-lator [06.05.21 22:11:05] »

    @maryka:

    Da, în ceea ce privește chestia cu check-out la ora 12, se pare că niciun resort nu face rabat! Ar putea fi mai flexibili, având în vedere că nu ai unde să-ți petreci acel timp în afara resortului, nu ești în oraș să poți pleca la o vizită, iar după ce ai stat o săptămână în acel resort, se presupune că ai cam văzut tot ce era de văzut!

    Totuși nu se grăbesc să facă curățenie, deci nu acesta este motivul, din moment ce poți să mai prelungești contra cost șederea în cameră.

    Cei cu care eram voiau să stea mai mult la plajă, de aceea am păstrat o cameră peste ora 12:00. Altfel, ne duceam și noi bagajele la locker.

    Și cazarea voastră la  Marriott Red Sea Beach Resort a fost foarte bună, am citit cu mare interes review-ul tău.

    Multumesc mult pentru aprecieri si ecou. Toate cele bune și vacanțe minunate, în continuare!

    micutzuscris / TELEFON [07.05.21 11:19:14] »

    Salut kalatorule. Ma bucur ca ai avut un concediu reușit intr-o tara cu uriaș potențial turistic și ati avut parte și de o vreme ideala, având în vedere temperaturile de la noi din tara. Resortul arata super ok și serviciile oferite au fost de calitate. Sant convins ca pe toată perioada acestei vacante ati uitat de pandemie, masca și de toată psihoza legata de acest virus. Astept cu nerăbdare următoarele articole  Toate cele bune.

    k-lator [07.05.21 11:43:34] »

    @micutzu:

    Într-adevăr, concediul a fost neașteptat de reușit, vremea a fost tocmai bună, cu 30-32 de grade C la plajă (doar la Luxor au fost 41  de grade C), dar având în vedere vânticelul care bătea uneori, căldura uscată era suportabilă.

    Ce-i drept, când am ajuns acolo parcă s-a evaporat tot stresul nostru! În resort și pe plajă purtau mască doar lucrătorii, existau dezinfectante peste tot, distanțare mai greu (mai ales la masă), dar și gradul de ocupare al resortului era desul de mic (cam 35-40% după aprecierea noastră).

    Mulțumesc pentru lectură, ecou și cuvinte.

    Toate cele bune!

    krisstinnascris / TELEFON [07.05.21 17:10:25] »

    @k-lator:  Foarte bun articolul, presărat cu de toate, mă bucur că ați avut o vacanță frumoasă și activă. ​​

    ​​Felicitări!

    ​​

    Mika [07.05.21 20:24:05] »

    @k-lator:  Foarte frumos hotelul, mi-a plăcut mult. Cred că ați avut o vacanță pe cinste. Avem și noi de mult timp pe listă Egiptul, nu știu când ii va veni timpul. Dar acest hotel este de reținut.

    k-lator [07.05.21 22:05:56] »

    @krisstinna:  Multumesc mult pentru apreciere.

    Așa este, vacanța noastră a fost foarte frumoasă, mai ales că am plecat fără prea mari așteptări. Citisem înainte multe review-uri, aici pe  AFA dar și pe alte site-uri și n-am vrut să-mi fac planuri, nici să mă concentrez prea tare. Dar a ieșit foarte bine, m-am întors cu o impresie bună, și culmea: mai vreau măcar o dată!!

    Toate cele bune și un weekend minunat!

    k-lator [07.05.21 22:16:27] »

    @Mika:

    Acum că am fost, pot să-ți spun că Egiptul este de neratat!

    Ca și comparație: am fost și în Republica Dominicană unde am stat tot într-un resort și am fost în excursii, am fost fooarte încântată de vegetația, plajele și apele din Caraibe, dar acolo nu am găsit moștenirea istorică a culturii și civilizației antice Egiptene!... Iar în ceea ce privește Marea Roșie, nu am cuvinte!

    Deci Mika, îți doresc să ajungi și garantez că nu vei regreta

    Mulțumesc pentru vizită și ecou.

    elenaadinascris / TELEFON [10.05.21 10:01:02] »

    Da o vacanta minunata la un resort elegant și ofertant!  

    Felicitări pentru articolul amănunțit și pentru pozele frumoase!

    Stau în cumpănă în privința acestui resort care, ca și Sunrise romance, (care e puțin mai departe dar cu același concept) deoarece umbrelele de pe plaja nu au un model plin, sunt gen "zabrele" prin care pătrunde soarele și nu e ok pentru o piele alba expusa la temperaturi ridicate... De asemenea la camera, balconul nu are un perete despărțitor, vezi la vecinul, ceea ce nu-ti conferă intimitate, în special pentru cei care nu fumează...

    Acestea sunt singurele observații negative pentru pretențiile mele, cu scuzele de rigoare... și care le am în vedere atunci când aleg un sejur...

    Oricum ma bucur pentru voi ca ati fost în Egipt și va doresc multe vacante minunate în continuare! ​

    k-lator [10.05.21 10:34:49] »

    @elenaadina:  Așa este, pentru noi a fost minunat, chiar ne-am simțit excelent. Mulțumesc pentru aprecieri.

    Desigur, ceea ce este potrivit pentru unii, nu este ce trebuie pentru alții, fiecare având criteriile lui de selecție, standarde sau pretenții. Tocmai de aceea, când scriu un review îmi doresc să spun cat mai mult din ceea ce am văzut, simțit sau perceput despre locul respectiv (uneori se întâmplă să uit câte ceva și apoi îmi pare rău), astfel încât cei care îl citesc să-și facă o imagine cât mai completă și să poată alege cât mai bine. Nu trebuie să-ți ceri scuze, fiecare le știe pe ale lui... de exemplu, pe mine mă deranjează draperiile prea subțiri sau care nu se închid bine, pentru că nu pot să dorm cu lumina de dimineață

    Orice ai alege, să fie cu noroc și să-ți asigure o vacanța excelentă, să te bucuri de Egipt și de tot ce vei găsi acolo.   

    Toate cele bune​! ​

    cornelstan [27.05.21 23:57:52] »

    Buna ziua, As dori cateva informatii, daca se poate despre calitatea bauturilor alcoolice si nealcoolice. ex berea, vinul, bauturile spirtoase, sucuri, fresuri. Ce productie sunt, marci calitate erc. cu multumiri.

    k-lator [28.05.21 00:43:36] »

    @cornelstan:

    În restaurantul principal, Turquoise Restaurant, am consumat doar apă (îmbuteliată la 0,5 l - era cu auto-servire la standul cu cafea) și cafea care se făcea la filtru sau la espressor. Nu pot să vă dau detalii despre sucuri. Vinurile erau de producție proprie, dar am băut de cîteva ori vin alb, care nu era rău deloc.

    Peste zi, berea pe care am băut-o pe plajă a fost adusă la pahar de plastic, deci nu vă pot spune care era proveniența. Cu toate astea, avea gust bun. Sucurile erau naturale/fresh, dar mi s-au părut un pic diluate; am băut mult mai bune când am fost în excursii.

    La barul din apropierea piscinelor, la care mergeam seara, băuturile spirtoase și vinul erau de import; ginul-tonic, brandy și vinul rose au fost de calitate. De asemenea, vinuri de import se găseau și la restaurantele à-la-carte (de ex: la rest. italian, vinul roșu sec).

    elenaadinascris / TELEFON [02.09.21 10:21:03] »

    @k-lator: 🤔 Am observat ca în balcon nu este suport de uscat hainele...

    Cum ați procedat?

    k-lator [02.09.21 10:42:33] »

    @elenaadina: Adevarat, nu existau suporturi pentru uscat haine, însă fotoliile de pe balcon erau metalice. Spătarele lor aveau un model mai alambicat, cu niște indoituri spre spate, care erau perfecte pentru atârnat costumele de baie

    În plus, pernele spătarului, care erau separate de cele pentru șezut, se puteau îndepărta și spătarul devenea un bun suport de uscat... dar noi n-am vrut să stricăm vizual peisajul

    elenaadinascris / TELEFON [02.09.21 11:21:56] »

    Mi-am închipuit... asa procedam și noi... 😁

    Salteaua de la pat e OK? E confortabila, moale sau tare?

    cineva spunea ca mobilierul e vechi... poate și salteaua s-a uzat... 😒

    k-lator [02.09.21 11:33:35] »

    @elenaadina: Nu erau adâncituri sau delușoare în saltea... a fost ca o câmpie întinsă... deci nu am avut nimic de reproșat saltelei... și nici hotelului, cu privire la saltea Am dormit foarte bine.

    Eu nu mi-am dat seama că mobilierul era vechi... cel puțin în camera noastră totul era funcțional și bine întreținut. Chiar nu avea aer învechit. Poate or exista și camere cu mobilier mai prăpădit, nu știu ce să zic!

    elenaadinascris / TELEFON [02.09.21 14:24:44] »

    @k-lator: Nu-i mare diferență de preț în octombrie fata de aprilie.

    Cam pe la ce ora e mai bine de făcut snorkeling?

    k-lator [02.09.21 14:58:18] »

    @elenaadina: Mie mi s-a părut că dimineața, în prima parte a zilei adică, erau mai mulți pești decât după prânz, cu toate că din cauza refluxului te-ai fi așteptat să fie chiar invers, adică la apă mai scăzută să vezi mai multe vietăți marine.

    Se pare totuși că acestea sunt mai active dimineața și nici nu le place la... apă mică

    Chiar și când am fost în excursie la Paradise Island, snorkeling s-a făcut cam până la ora ora 13:00. După amiză s-au schimbat curenții și nu am prea avut așa fun.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150] [-1][0 voturi]
    elenaadina [02.09.21 15:09:29] »

    @k-lator: Multumesc!

    Asa am constatat si eu, dimineata era cel mai bine pentru snorkeling, poate si din cauza vantului, ca sufla mai slab si nu erau valuri... 😀

    Cu privire la flux si la reflux, care sunt influentate de fazele lunii, nu am stiut niciodata cum va fi in ziua urmatoare nivelul marii... uneori dimineata era mai mare, alteori dupa amiaza...

    O zi frumoasa si multe calatorii inca in acest an! 🥳

    nicole33 [03.09.21 06:40:59] »

    @elenaadina:

    Am observat ca în balcon nu este suport de uscat hainele...

    Bănuiesc că ştii şi motivul pentru care lipsesc uscătoarele de rufe din balcoane.

    Vântul care bate permanent în Hurghada, inclusiv în zona Sahl Hashhesh, le-ar fi făcut oricum inutile sau foarte greu de utilizat.

    Am petrecut o vacanţă la hotelul alăturat, unde, la fel, nu aveam uscătoare de rufe în balcon, însă exista un suport în baie. Mai exact, deasupra căzii de baie era un suport din acela retractabil pe care îl puteam folosi pentru uscarea costumelor de baie, dar şi eu am preferat să folosesc scaunele din balcon, chiar dacă riscam să-mi culeg din grădina hotelului slipii luaţi de vânt .

    elenaadinascris / TELEFON [03.09.21 09:30:48] »

    Eu am o alta explicație pentru care nu sunt uscătoare de rufe în balcon, depinde de configurația balconului, de ex. unde am stat ultima data la Jaz Makadina, doar balconul nostru nu avea uscător, celelalte de lângă noi aveau și știi de ce?

    Balconul nostru era mai mic și nu încăpea uscătorul pe perete...

    La Fort Arabesque am avut uscător...

    Poate are legătură și cu vântul intr-o oarecare măsură...

    La Premier balcoanele au despărțitoare de sticla la o înălțime destul de joasa, nu cred ca mai încăpeau si uscătoare și s-ar fi văzut și urat pentru cei de alături... părerea mea... 😇

    Depinde de fiecare hotel în parte... 😁

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    elenaadina, k-lator, maryka, micutzu, Mika
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
    pagină generată în 0.111295938492 sec
    ecranul dvs: 1 x 1