ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2020
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Romania
ÎNSCRIS: 23.05.15
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2020
DURATA: 7 nopți
Familie
PREȚ SEJUR 1500
cu AVIONUL (toate taxele incluse)
TIP CAM: DblStd
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE: EXCELENT
"ECHIPA" A INCLUS:
2 AD. + 1 COPII -- v: 13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
83.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Lonicera Resort & Spa [Avasalar]4

O vacanta ok

TIPĂREȘTE

Nu am timp sa scriu review-uri la intoarcerea din concediu, vreun sejur sau vreo deplasare, insa am vazut recent un review incorect despre LONICERA Resort & Spa si Word ce m-a determinat sa scriu si ceea ce am vazut, auzit, simtit si trait timp de o saptamana (august-septembrie 2020) in acest resort.

Asa ca pot afirma ca anul acesta am fost acolo, la Lonicera Resort & Spa, iar ziua lor de 30 august 2020 am petrecut-o aici, asa ca voi scrie ceea ce am constatat, cu mentiunea ca nu este primul sejur petrecut in Antalya (am mai fost in resorturi din Side si Lara).

Asadar, am zburat cu Tarom, iar in acest sens pot afirma ca personalul de bord a fost super profi, insa cei care au facut check in-ul in Romania sunt sub orice critica (mi-au gresit locul pe bilet, care nu era acelasi cu cel din lista de la bordul aeronavei, iar informatiile pe care mi le-au dat nu erau in concordanta cu cele primite in avion, ceea ce m-a cam bulversat pentru ca nu mai stiam ce sa cred si pe cine anume. Pana la urma m-am lamurit).

In avion am primit doar o sticla de apa minerala si un servetel umed, insa nu s-a dat nimic de mancare. Bagajele de cala acceptate sunt cate unul de maxim 23 de kg pentru fiecare pasager posesor de bilet cu loc (dar am vazut pasageri care aveau bagaje si peste aceasta greutate si primeau in plus o baderola rosie la bagaj, fara insa sa vad daca au platit sau nu ceva in plus). Bagajele de mana acceptate sunt de maxim 10 kg pentru fiecare pasager posesor de bilet cu loc si puteau fi depozitate atat in locul de bagaje de sus sau sub scaunul din fata. Check in-ul se face cu 3 ore inainte si nu cu 2.

Transferul a fost ok si a durat putin peste 2 ore la sosire (cu tot cu oprirea pentru cafea si opririle la alte hoteluri) si circa 1 ora sio jumatate la plecare (a fost doar o singura oprire pentru cafea). Oprirea pentru cafea a fost in acelasi loc de fiecare data cand am fost in concediu in Antalya, un fel de popas unde se pot face mici cumparaturi, se poate bea o cafea sau un suc, se poate servi ceva de mancare sau o inghetata.

La sosirea la Lonicera iti sunt dezinfectate bagajele si ti se ia temperatura cu o termocamera, apoi esti pus sa completezi un chestionar (fiecare persoana trebuie sa faca acest lucru) si o declaratie (doar una pe familie). La receptie se vorbea inclusiv engleza, insa intr-adevar rusa era cea mai utilizata, insa acest lucru il veti gasi oriunde in Antalya. La cazare la receptie se pune bratara la mana si se dau carduri pentru cearceafurile de plaja pentru fiecare si un card pentru accesarea curentului electric in camera.

Dupa cazarea la receptie arati baiatului de acolo care-ti sunt bagajele si numarul camerei si ti le aduc ei in camera.

Intregul personal din resortul Lonicera purta masca si manusi, iar unii aveau si viziera. Turistii cazati in resort nu purtau masca, indiferent ca erau rusi, romani, ucraineni, basarabeni etc Intrarea in camera se putea face de catre fiecare in parte doar cu ajutorul bratarii (avea un cip de acces), spre deosebire de alte hoteluri unde initial primeam doar un singur card de acces (abia dupa cazare ceream la receptie carduri pentru fiecare in parte ca sa nu mai depindem unul de altul in ceea ce priveste accesul in camera).

Camera super mare si super ok fara probleme in privinta accesului la balcon. Aerul conditionat era individual in fiecare camera (asa cum avem noi acasa, cu telecomanda) si nu era AC centralizat. Oriunde am fost (nu numai in Antalya) AC-ul functiona doar daca usa de la balcon era inchisa.

Mini barul din camera avea initial doar 4 sticle cu apa, insa in fiecare seara luam de la barul din lobby “sest voda” . Ceaiul si ce mai era pe acolo pe la ceainicul din camera erau completate zilnic.

Curatenie in camera se facea zilnic in perioada 13-15. Zilnic ne-au fost schimbate prosoapele, cearceafurile si samponul, gelul etc de la baie (daca le consumam). In plus ni s-a mai adus o perna pentru pat. Baia era cu dus.

Barurile se deschideau la ora 10 si se inchideau la ora 2. In a 2-a zi a trebuit sa ma intalnesc cu agentul la ora 09.45 la receptia hotelului, asa ca am plecat direct de pe plaja si mi s-a facut sete pe drum. Am oprit la barul din lobby si i-am cerut barmanului (un tip mai plinut) o sticla de apa, iar acesta mi-a dat-o chiar daca nu era inca ora 10.

In resort sunt 2 hoteluri, Resort & Spa si World, 4 piscine exterioare, un aquapark super (program 10.30 – 16.30, dar nu te dadeau afara dupa 16.30), o mini gradina zoologica, o patiserie interioara, multe baruri atat in interior, cat si in exterior cu terase, 2 restaurante all inclusive la Spa si unul parca la Word etc, etc. Resortul este ingradit si poti intra sau iesi doar pe la punctele de acces, unde era tot timpul cel putin un agent de securitate.

La bar aveau 4 tipuri de cocktail cu alcool si 2 fara alcool (pentru copii), care erau discutabile ca si gust, insa berea era ok, asemenea sucurilor la draft. De exemplu, cocktailul Mojito nu era cu menta naturala, ci cu sirop si avea un gust foarte puternic (noi l-am numit cocktail COVID pentru ca daca nu-i simteai gustul atunci sigur aveai Covid). Puteai bea de exemplu whisky turcesc, dar si J&B, puteai bea sampanie si multe alte bauturi alcoolice si nonalcoolice + apa plata sau carbogazoasa.

Fructe gaseai doar pepeni rosii (foarte cautati pentru ca si hidratau bine), pere, prune si mere.

Ingheta era de vreo 4 tipuri preambalate, Algida din fructe cum sunt si pe la noi.

Servirea la masa si autoservirea au fost eliminate in 2020. La intrarea in restaurantele din interior se verifica temperatura cu termocamere. Mancarea in aceste restaurante nu a fost in 2020 atat de diversificata ca in anii trecuti (acest lucru mi l-au spus romanii cu care am plecat la aeroport si care au fost tot aici si anul trecut), insa gaseai ce sa mananci si era buna. Locuri la masa gaseai acolo unde doreai cu putina rabdare. Mesele erau dezinfectate dupa fiecare familie, iar tacamurile le primeai in tocuri din hartie.

In resort erau foarte permisivi cu ramanera in piscine dupa ora 18, la aquapark dupa 16.30 (chiar daca ei isi incheiau programul de lucru si functionare), cu consumul de bauturi in piscina sau consumul de inghetata in aquapark, lucruri care in anii trecuti nu se intamplau (de exemplu, la ora 18 erai dat afara din piscina si nu aveai voie sa consumi bauturi pe marginea piscinei).

Plaja era destul de ingusta, dar lunga cat intregul resort. Intrarea in mare era cu nisip si destul de lunga ca si adancime scazuta. Pe plaja erau umbrele si sezlonguri din plastic, dar nu gaseai saltele pentru sezlonguri (anul trecut cica aveau). In fiecare zi in jurul orei 9 mergeam la plaja si am gasit tot timpul sezlonguri si umbrele.

La capitolul entertainment nu au stralucit. Dimineata in jurul orei 11 era aerobic in mare si pe scena unde ar fi trebuit sa fie spectacole. Tot pe la vreo 11 erau jocuri in piscine si aduceau un fel de topogan gonflabil in fiecare zi la cate o piscina si organizau un fel de concurs. La pranz am vazut ca organizau aerobic in piscina.

Intr-adevar personalul resortului era mai receptiv si zambitor daca le vorbeai in rusa si nu in engleza. La limba romana nu percutau (o batrana a cerut o bere intr-o pura limba romana si barmanul nu a servit-o si atunci am ajutat-o eu sa primeasca ceea ce voia in timp ce se scuza intr-un fel ca nu stia nici o limba straina).

In apropierea resortului sunt cateva bazare unde puteti negocia (si va recomand acest lucru), o farmacie si un supermarket unde preturile sunt fixe in lire turcesti (aici primiti si chitanta pentru ceea ce cumparati). Ca bani in bazar ar fi de preferat sa aveti dolari su nu euro pentru ca ei ii considera cam acelasi lucru ca valoare, insa castigati la paritate.

Am constatat ca romanii erau cei mai galagiosi si agresivi verbal si nu rusii. Intr-o zi am surprins la aquapark niste copii romani ce se balaceau si injurau ca niste birjari. Din pacate astfel de situatii mi-au ramas inregistrate in memoria camerei video si le voi elimina atunci cand voi procesa filmuletele.

In privinta excursiilor locale puteti iesi mai bine daca apelati la agentiile de turism din zona resortului (intr-una stiau foarte bine romaneste).

Daca mai doriti si alte informatii ma puteti intreba aici


---
Trimis de Darks in 09.09.20 21:06:21
Validat / Publicat: 09.09.20 21:40:09
VIZUALIZĂRI: 2359INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Darks); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16650 PMA (din 19 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [09.09.20 21:13:40] »

    Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației de a scrie propriul set de impresii din această vacanță.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 01193&hid=21411.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.​​

    Yoda [09.09.20 22:41:09] »

    @Darks:  

    Nu am timp sa scriu review-uri la intoarcerea din concediu, vreun sejur sau vreo deplasare,

    Este pacat ca nu ai timp, pentru ca scrii bine si cu multe detalii. ​ Poate incerci sa scrii mai mult.

    miosbscris / TELEFON [28.10.20 16:14:40] »

    Foarte pertinent review-ul. Ma interesa in ce aeroport ati aterizat, Antalya sau Alanya.

    Darks [14.11.20 21:02:29] »

    @miosb:  Antalya

    Eric s momscris / TELEFON [30.04.21 06:15:24] »

    Multumim, ne a fost util, tocmai ne am luat un sejur la Lonicera. Trei  intrebari "culinare" am avea, si anume daca e buna cafeaua, daca au baclavale adevarate in fiecare zi si daca au la micul dejun miere cu faguri   

    Yoda [30.04.21 14:34:44] »

    @Eric s mom:  Cand am fost eu in 2019, aveau cafea buna, inclusiv turceasca, la TV Bar si la o cofetarie care era pe culoarul care duce la restaurante. La Lobby Bar nu stiu, dar in principiu ar trebui sa fie mai buna. Noi ne luam de acasa cafeaua care ne place noua si la hotel este fierbator in camera, asa ca bem cafea foarte buna.

    Baclavalele erau bune si adevarate.

    Da, aveau miere la fagure la micul dejun.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Darks, Eric s mom, miosb, Yoda
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
    pagină generată în 0.0487940311432 sec
    ecranul dvs: 1 x 1